hoeveel personenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Rexona heeft gebeld.. het is geregeld voor vrijdag
2quote:
Toch wel CA he neem ik aanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Ik zo : Mag ik nog mensen meenemen?
zij: Ja je mag in totaal met zn 2en!
Baluh.... nu hopen dat Mark mij lief vind... en dat ik alsnog mag komenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toequote:
Never nooit dus dat ik een kaartje krijgquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toe
heeeeeeey ik ben meer christon fan dan Raf fanquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had dr graag meegenomen..maar dan rent ze weer naar Raf toe
Kijk Samantha blijft met mij bij Christon hangen
Nee hooor..kbaal wel dat k dr geen 2 mag meenemen... maar ik ga wel iets proberen te regelen
het werkt echt in je nadeel jah.... voor Raf zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Never nooit dus dat ik een kaartje krijg.
Nouuuuquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Never nooit dus dat ik een kaartje krijg.
maaruh dus gebeld door Rexona, en niet gemaild door markquote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2![]()
Mwjah ik word nog gemaild door Rexona of door Idols bij wie ik me moet meldenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maaruh dus gebeld door Rexona, en niet gemaild door mark![]()
Ik hoop zoooooooooo dat ik vrij krijg vrijdagmiddag en dat ik dan ook naar de repetities mag![]()
ok hopen dan maar.....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah ik word nog gemaild door Rexona of door Idols bij wie ik me moet melden
Mwjah, moet nog even bedenken hoe..quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef Cee het volgende:
Ik beeld me nu dus wel steeds in dat je aan 't praten bent met 'n spuitbus.
Leuk idee, FOK! pimpen vrijdag, CDP!
Ik hoef alleen maar een hallootje van Raf hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, moet nog even bedenken hoe..
Misschien als mn digicam t aankan laat k ze allemaal wel ff snel gedag zeggen ofzo
Niet dat k ervoor ga zorgen...misschien dat k Marescha wel even laat gillen voor Tom en Svenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een hallootje van Raf hoor.
Wéér minpunten in de survival game dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet dat k ervoor ga zorgen...misschien dat k Marescha wel even laat gillen voor Tom en Sven
t zijn minpunten van jou, maar dubbele punten van Tom en Sven hopelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Wéér minpunten in de survival game dus![]()
.
Dat denk je nuquote:
Ik volg je niet, maar goedquote:
Alle shows zijn uitverkocht..en de finale haalt ze toch nietquote:
Dat als ik zeg: ALLEMAAL MINPUNTEN VOOR CDP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle shows zijn uitverkocht..en de finale haalt ze toch niet![]()
Rexona vroeg of ik mn foto's na afloop wou opsturen..dus ik denk het welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat je je digicam mee mag nemen.
Anders zou het wel tof zijn als ze een persoonlijke boodschap voor FOK! zouden maken
Voor mij en Tomquote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Rexona vroeg of ik mn foto's na afloop wou opsturen..dus ik denk het wel
En ik ga wel ff vragen of Marescha je een kusje toeblaast hoor
Ik ga t proberenquote:
Waarom nietquote:
quote:
Doe niet zo stomquote:
Omdat het een arrogante kapsonestrut isquote:
Nee Raffaela is een groepsmens wil je zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kapsonestrut is.
Volgens mij weet je echt niet wat kapsones is, elke week is er wel weer iemand ander die kapsones heeftquote:
jah jullie wel, maar zij niet... daar voelt ze zich te goed voorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe niet zo stom. Tom en ik zijn keitof
.
Ik weet ZEKER dat ik tot d'r door zou dringenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Raffaela is een groepsmens wil je zeggen
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij weet je echt niet wat kapsones is, elke week is er wel weer iemand ander die kapsones heeft.
Ze loopt zo langs je heenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet ZEKER dat ik tot d'r door zou dringen.
quote:
Ze hitsen elkaar denk ik ook enorm op.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...
CDP??? Hoe deed Marescha toen ze langsliep?
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach.... onderschat BVO niet zo joh![]()
Kheb eigenlijk niet op Marescha geletquote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds ik aanwezig ben geweest bij de liveshow is het mij opgevallen, dat Raf, Charissa en Marescha veel kapsones hebben...
CDP??? Hoe deed Marescha toen ze langsliep?
ik be altijd heel erg rustig hoor.... ik ben geen hyppelkutjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]Als jullie er als, nou ja, laat ik zeggen, heel enthausiast enm hyper omheen staan te springen wel ja, je moet haar anders benaderen, dan ligt ze zo aan m'n voeten
.
Ik ken die types.
Kben keirustig naar Floortje, Christon, Ellen en Serge toegegaan hoor..!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]Als jullie er als, nou ja, laat ik zeggen, heel enthausiast enm hyper omheen staan te springen wel ja, je moet haar anders benaderen, dan ligt ze zo aan m'n voeten
.
Ik ken die types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |