Ik zie Tom en Sven t spel nog wel manipulerenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:25 schreef sbientje het volgende:
hahahaha
hoezo? vanwege het deleten van mares?van mij krijg je nu meteen pluspunten!
Een complot is zo gemaakt hoorquote:Sterker nog, waarschijnljk wordt dit leuker ivm gekrenkte ego's, geheime pacts, complotten en algehele hysterie.
Nee, leuk idee!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg ik ga vrijdag natuurlijk naar die repetities en mag ik waarschijnlijk alle Idols weer ontmoeten.
Is het een leuk idee om ze allemaal een boodschap te laten schrijven voor de IDO-Fokkers en die met de Idols op de foto te zetten?
Of te riskant ipv hoog photoshopgehalte?
Het probleem is alleen dat k bang ben dat we leuke photoshopgrappen gaan krijgenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef BVO het volgende:
Die met Bridget was ook zo leuk.
Moet jij bij Raf ook proberen![]()
.
Het is dat ik geen printer tot mn beschikking heb, anders had ik wel voorgesteld om een FOK! boek te maken..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef sbientje het volgende:
nou, bel even naar idols en vraag of je wat fokkers mee mag nemen![]()
en als dat niet mag, dan eh, zeg tegen floortje dat ik een grote fan ben!
T moet ook weer niet tè uitbundig wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef sbientje het volgende:
heh, dat zou wel leuk zijn! kopen we een grote grabbelton en die doen we vol met echte fok-complimenten (zoals: als ze maar goed pijpt zingt) enzo!
Het zal een klein groepje zijn volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef --Globe-- het volgende:
Maar t is echt wel cool dat je naar de repetities magBest bijzonder toch, of zullen er nog veel meer mensen zitten..
Weet je al hoe laat je er moet zijn enz.?
denk niet dat Mark (de uitvoerend producent die hier meeleest) het fijn vind om vrijdagavond op FOK te lezen wat het thema is en wat iedereen zingtquote:Op maandag 9 januari 2006 01:23 schreef --Globe-- het volgende:
Ach wat kunnen ze je maken..
Ik haat je ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:42 schreef BVO het volgende:
Leuk.
Doe Raf de groeten van me.
Wat ben ik eigenlijk erg.
is goed, ik ben alleen heel weinig op msnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef sbientje het volgende:
ik volg eigenlijk niets op tv, behalve idols en csi miami... ik heb een hekel aan tv kijken![]()
edit - ik ga je even toevoegen op msn, okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |