Succesquote:Op zondag 8 januari 2006 01:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch?!.
Nou ja, ze valt op blank geloof ik, en die vriend en ex-vriend zijn nou niet bepaald moeders mooiste
. Kan ik veel beter
.
Volg de ShowChat eens wat beterquote:
Vanwege Marescha denk ik? Raf en Floortje zijn bij de meesten wel favoriet...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Succes
Mark (uitvoerend producent van Idols) leest hier trouwens vaak mee
Carnaval ging iig niet door als liveshow-thema..en hij noemde de FOKkers verrassend en afwijkend qua keuze van favorieten
Lijkt me wel ja, ze haalde ook maar ternauwernood de finale met die 3e plaats.quote:
Over veel meer kandidaten had ie t overquote:Op zondag 8 januari 2006 01:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwege Marescha denk ik? Raf en Floortje zijn bij de meesten wel favoriet...
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heeft iemand een mp3tje van dat ding met Ellen en Christon van Backstage"?
Wij konden het in de zaal niet horen..naja heel slecht en zachtquote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingen!
Ja dat mag je zeggen. Inderdaad helemaal mooi hoe Ellen toen zong.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:53 schreef Svensational het volgende:
Damn, dat was echt zo fucking mooi, zo had ik Ellen nog nooit horen zingen!
Je hebt het ook niet opgenomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij konden het in de zaal niet horen..naja heel slecht en zacht
En t klonk echt goed..
De opmerkingen met geluid, licht etc worden zeker gelezenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:55 schreef BVO het volgende:
Nog andere dingen die die Mark zei?!
VCR is kapoet..hopelijk heeft vriendin t opgenomenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet opgenomen?
Je kan er gemakshalve vanuit gaan dat Floortje zowel vorige week als deze week met ruime voorsprong de nummer 1 was. Het verschil met de rest is gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:40 schreef Ayaxola het volgende:
En word er eigenlijk ook bekend gemaakt wie er eerste was zegmaar, en wie was dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |