tijdens de showquote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb eigenlijk niet op Marescha geletVolgens mij stond k toen in de felblauwe ogen van Ellen te staren
Nou ja, ehh, Raf is tofquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik be altijd heel erg rustig hoor.... ik ben geen hyppelkutje![]()
En als ik met ze op de foto ben geweest dan bedank ik ze ook... zoals het hoort!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
CDP??? Hoe deed Marescha toen ze langsliep?
Oh ja toen liep ze straal door..quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Ik bedoel, over Hind gingen die verhalen ook altijd, terwijl zij dus écht niet arrogant is hč.
Dat blondje rechts zekerquote:
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritantquote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Join The Clubquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij de eerste Workshop was heb ik haar volgens mij ook gezien, en vond d'r een beetje irritant![]()
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 21:54 schreef Ayaxola het volgende:
Ja weet niet of het echt irritant is, maar wel een beetje storend, kan het kloppen dat ze een beetje veel aandacht nodig heeft?![]()
Ja zoiets dusquote:Op maandag 9 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of ze het nodig heeft is onzeker, of ze veel aandacht op eist iswel zeker
Ik ga ookquote:
*Verhuist naar de slowchat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
We zitten allebei in VWO 6, ik ben 3 dagen ouder dan jij, onze usernames beginnen beiden met een ''A'', verder nog?![]()
Tennis en handbal zijn er 2 toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
*Verhuist naar de slowchat.![]()
Uh nja dat bedoelde ik ja. Tzijn ook geen alledaagse namen, en we zijn gek van (één) sport.
Jij van waterpolo, ik van tennis&handbal.![]()
Nou allebei 2 dan. Alleen maar meer overeenkomstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Tennis en handbal zijn er 2 toch?Ben ook voetbalfan trouwens hoor
![]()
Ik heb vandaag ook een beetje moeite om niet te slowchatten![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou allebei 2 dan. Alleen maar meer overeenkomst![]()
Slowchatten
![]()
Neen, juist tof, aangezien ik PABO doequote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal hem er morgen eens op attenderen, anders reageert Mich hier nooit.
makt me niet uit, ik vind ze allebei leuk. woon niet in brabant, maar zit er niet ver vanafquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Cee het volgende:
het is toch 'hoe dichter bij Dordt hoe rotter 't wordt? Of zijn er meerdere versies?
Ja tuurlijk, die gast met z'n flexe te gek coole kekke naam.quote:
ik houd van vleeswaren, vandaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Cee het volgende:
het is toch 'hoe dichter bij Dordt hoe rotter 't wordt? Of zijn er meerdere versies?
Hij zag wel aankomen dat iedereen hem Iwan de Verschrikkelijke zou gaan noemenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die gast met z'n flexe te gek coole kekke naam.![]()
Iwan is toch veel leuker?
dan moet ik met m gaan pratenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Vragen waren I-Jay zich I-Jay noemt en niet gewoon Iwan.
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
dan moet ik met m gaan praten![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe
Wat heb je trouwens ineens tegen CDP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |