FINALE: De laatste 11!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat mij eens bij K'nijn. Harm zit er nog steeds in? Wie zijn de favo's?
De favo's zijn toch wel Floortje, Raffaela en Afro-Aaron. Daarachter denk ik Harm en Marescha. Ook de piepende huisneger I-Jay zit er nog in, niemand snapt er wat van. En Charissa, een van de moeders is 5 maand zwanger dus die buik is zich aan het ontwikkelen. Renske en Ariel liggen er inmiddels uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Praat mij eens bij K'nijn. Harm zit er nog steeds in? Wie zijn de favo's?
Ze stond maar een beetje om zich heen te kijken alsof ze echt aandacht wou maar niet kreeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef BVO het volgende:
Wat vind je nou zo raar aan Rahhhhaaaaaaaaaafffffffff.
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde watquote:Op zondag 8 januari 2006 01:40 schreef BVO het volgende:Dat vind ik juist zo leuk aan d'r.
Had d'r dan ook wat aandacht gegeven!!
Wat ik zo vreemd vind aan Raffaëla is haar wisselende stemming. Het is altijd hollen of stilstaan met haar, qua stemming dan. Sommige mensen denken dat dat fake is of aanstellerij, maar dát denk ik nu juist niet, die stemmingswisselingen zijn echt, maar daarom niet minder vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef BVO het volgende:
Wat vind je nou zo raar aan Rahhhhaaaaaaaaaafffffffff.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde wat![]()
Succesquote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef BVO het volgende:
[..]Alleen bij de gedachte al
![]()
.
Het is wel iemand met een gebruiksaanwijzing geloof ik, maar die wil ik graag ontdekken.
Oftewel, ik ga mee doen aan die Rexona-prijsvraag.
quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef Riparius het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind aan Raffaëla is haar wisselende stemming. Het is altijd hollen of stilstaan met haar, qua stemming dan. Sommige mensen denken dat dat fake is of aanstellerij, maar dát denk ik nu juist niet, die stemmingswisselingen zijn echt, maar daarom niet minder vreemd.
Ze heeft een vriend toch?!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SuccesOf je kunt naar een liveshow gaan en haar na afloop ontmoeten
Ze was gewoon down door het commentaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb gezegd dat ik dr tof vond..maar ze reageerde niet echt terug..ze keek en mompelde wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |