Lopend naar Hilversum CS?quote:
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, want dan moet ik nl. om 23:18 al terug.
Daar moet ie heenquote:
Ik moet wel naar CSquote:
Ik ga ze even in dr topic gooienquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
CDP ik ben benieuwd naar de foto's van Ellen
ik bedoelde eigenlijk een van de idols svennieboyquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik woon er niet, maar studeer er wel!
Omdat hij pas 17 is mag hij van de Nederlandse Wet niet na elven op TV komen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitslag van de liveshow gezien en vroeg me af waarom Aaron ineens niet bij de uitslag was, dat heb ik namelijk ook gemist.
Hij mag na 11 uur niet meer op tv.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
Ik heb gisteren pas de uitslag van de liveshow gezien en vroeg me af waarom Aaron ineens niet bij de uitslag was, dat heb ik namelijk ook gemist.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat hij pas 17 is mag hij van de Nederlandse Wet niet na elven op TV komen...
Heeft hij even geluk zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
Nee, die zijn van 22:30 tot 23:00.
Ja, kwaliteit van kandidaten ligt iets hoger. Misschien door de veranderingen van dit seizoen dat ik het minder vind. Nou ja, als Raffaela of Aaron maar wintquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vind 'm leuker dan Idols II, betere kandidaten vooral.
Ik blijf het lachwekkend vinden dat je daar kunt studeren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik woon er niet, maar studeer er wel!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf het lachwekkend vinden dat je daar kunt studeren.
Hmm..wat voor categoriën zat je dan zoal te denken??quote:
Meppel een wereldstadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:54 schreef sbientje het volgende:
nou, meppel is leuk hoor, wat een wereldstad. Ik was ook nog in zwolle, ook leuk
een AH to Goquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een ahtogo, is dat Afrikaanse eettent?
Ach in beide werken genoeg allochtonen zonder goede kennis van de Nederlandse taal..quote:
OMGquote:En de meet & greet voor twee personen tijdens de live show is gewonnen door:
G.J. Kooijman
Ik wil niet op TV!!!!quote:
Was mn tipquote:Laat je niets aansmeren. Je weet wie je bent en waar je goed in bent..Wees niet bang om onbekende nummers te zingen en draag eens wat fellere kleuren!
Jawel, kun je reclame voor FOK! makenquote:
Ik doe geen FOK shirtje aan..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, kun je reclame voor FOK! maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |