Ik ben even aan t kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Svensational het volgende:
Ja, en wat heb je aan de kaartjes aangezien je al heen gaat?
Er is een kans dat ik de TV word opgesleurd jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Christon?!.
En dat mag je hem nu zelf gaan vertellen, live op tv?!.
http://www.rexona.nl/subhome.php?idol=11quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Is dat ook voor Raf?! Die wil ik wel even een tip komen geven hoor.
en de rest hier?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Svensational het volgende:
Denk niet dat ik het red met treinen enzo.
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...quote:
Ah, doe die van Marescha nog even danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff rest van die persfoto's dingen pleur ik strax wel i/d topix
De show is uiterlijk 23.10 afgelopen toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...
Ja, dat weet ik niet, hoe lang het duurt als het klaar is enzo....of het dan nog lang op weg naar het station is enzo...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De show is uiterlijk 23.10 afgelopen toch?
Gewoon Hilversum Centraalquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welk station moet je heen?
Meestal moet je max 10 minuten bijtellen na het einde v/d show op tv.
Da's wel ff lopen..dat ga je niet halen.quote:
Dat zou je op zich kunnen halen aangezien Mediapark hoogstens 5 min lopen is vanaf Noord..quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
Nee, want dan moet ik nl. om 23:18 al terug.
Ja, maar ik moet eerst ook nog buiten kunnen komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat zou je op zich kunnen halen aangezien Mediapark hoogstens 5 min lopen is vanaf Noord..
Da's toch geen probleemquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet eerst ook nog buiten kunnen komen.
Hoezo nietquote:
Na de uitzending mag je toch gewoon weg?quote:
dat red je dan toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tenminste, ik zou om 23:36 weer in de trein moeten zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |