Afscheid nemen bestaat niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, dit jaar wel al 21 posts, het is maar wat je geloofwaardig noemt![]()
Bengeltje!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
Zeker welMaar nu even niet.
![]()
Hai Arcee.
neequote:
Op de manier van de subforumlijstjes gaat niet, want dan mis je de privéfora.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:52 schreef Bruce117 het volgende:
@Arcee: Zijn deze lijstjes gemaakt op de manier dat ook de subforum lijstjes gemaakt worden of op de manier van d_h ? Ik kom namelijk op hele andere getallen uit.
Ja, maar dat zijn er echt maar een paar.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
En ook later weer verwijderde posts zullen wel meegenomen zijn in deze lijstjes, terwijl ze niet meegenomen worden in de subforalijstjes.
En posts van mensen die wel in privéfora kunnen niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Arcee het volgende:
Cijfers van mensen die in geen enkel privéforum kunnen moeten wél kloppen natuurlijk, trouwens.
Nee, want die posts mis je dan. Stel dat jij vandaag 10 keer post in een Modjesforum, dan kom je dus die 10 tekort als je jou posts gaat tellen in het voor iedereen zichtbare deel van het forum.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
En posts van mensen die wel in privéfora kunnen niet?
1 post kan best. Dat komt doordat de stand om 0:00 uur wordt ingelezen, dus als iemand vlak er voor of erna post kan die net buiten de boot vallen. Vandaar dat het ook niet mijn methode is, ik hou niet van ongeveer.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef Bruce117 het volgende:
Als ik naar de top200 uit de all-time lijst kijk dan heb ik de volgende verschillen
Vind dat er nogal veel users bij zijn waarbij het niet overeenkomt.
Aan mij zal het niet liggen. Eens kijken of het forum mee wil werken.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
Arcee, ging je ook nog die PI lijstjes overnieuw maken?
Ja, dat kan dus ook nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Vergeet je nou niet dat het soms dus ook verwijderde posts kunnen zijn, Arcee?
En 't was al lang afgelopen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef Bruce117 het volgende:De eerste week van 2006 verdeeld naar subforum
04. 10433 Big Brother 5
Rietvaerder crew?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:05 schreef Arcee het volgende:
37.74% Rietvaerder
Leuk om te zien wie relatief veel in crewfora posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |