quote:
dat had ik allang gevraagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Al die dubbele topics, wat doen jullie!
Ik gooi die andere dicht okee?
Oooow dan is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is bedoeld om overal een beetje te spammen
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutigquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Anders gaan we gewoon Utrecht in om te fotograferenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...quote:En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Misschien een fotoboek-spam-actie opstartenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, hoe laat worden we 31-1 verw8?
Ik bedoel ook 29-01quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.
Hier in Groningen parkeer ik gratis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
En parkeertarieven, mwah, ben wel wat gewend, hier in Enschede is het ook niet erg goedkoop vind ik...
Goed punt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
Parkeerkaart van je werk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dichtbij het station is wel handig inderdaad...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
We hebben het hier over Utrecht hè, gratiz doen wij hier niet aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
En duur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
Verder is Stairway een erg geschikte afspreek plek overigens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Alle behoorlijke kroegen zijn duurquote:
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :pquote:
Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :p
Met Stairway is weinig mis.
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meer![]()
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.
Wel geteld 4, ja ik moest me schamenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenken![]()
heb jij al mooie portretjes van je nieuwe telg gemaakt?
Beetje ver om te lopen denk ik....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dat meen je niet 4 foto's maar????quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wel geteld 4, ja ik moest me schamen![]()
Misschien moest ik me dat maar als doel stellen voor de wedstrijd.
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat meen je niet 4 foto's maar????
ja je moet je inderdaad gaan schamen
Nee , niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?
Lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Skaai, mag ik jouw fotograferen![]()
Net zo ver als met de auto...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beetje ver om te lopen denk ik....
Haal je de posts toch weer weg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar nu zijn er al zoveel posts weer dat niemand mijn belangrijke bericht meer leest!
Ik post het nog een keer en doe dan gewoon slotje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haal je de posts toch weer weg?
Of je post het nog een keer![]()
Niet weer een slotje hè..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik post het nog een keer en doe dan gewoon slotje!
Oh ik wou juist vanaf nu dagelijks een goedlopend topic dichtgooien... Bezwaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet weer een slotje hè..
Dat heb je gisteren al geprobeerd![]()
je bent het slotje vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik wou juist vanaf nu dagelijks een goedlopend topic dichtgooien... Bezwaar?
Hmm dit gaat wel heel erg offtopic... Laten we verder gaan in de officiele slowchat.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Auticia het volgende:
Present.
Ik heb Ketjap Manis gekocht hoor! Het was een heel aparte ervaring.quote:
Als in "cadeautje"?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Auticia het volgende:
Present.
Maak me gèèèk!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb Ketjap Manis gekocht hoor! Het was een heel aparte ervaring..
.
.
.
Die bedoelde ikquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je moest SAMBAL manis hebben tuthola
Ho ho....ze heeft het niet over cadeaupapier gehad hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak me gèèèk!`
ik heb naast een berg zoenen nu ook al een cadeautje in het vooruitzicht!
onkunde?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Sub. Waarom kan ik niet naar je mailen?
Who cares?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho....ze heeft het niet over cadeaupapier gehad he
Negeerstand natuurlijkquote:
Klik 's op 'verzenden'.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Sub. Waarom kan ik niet naar je mailen?
Dat heet antwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hem telkens teruggestuurd
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef prupke het volgende:
ik riep heel hard dat ik ook kwam , maar ik moet er toch nog maar ff over nadenken...
hmmm moet ik alleen dat #### eind rijdenquote:
Waar woon je?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm moet ik alleen dat #### eind rijden
![]()
Neem je zus meequote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
bij .... de gekste in de buurtquote:
lekker zo'n steek onder de gordel.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem je zus mee![]()
En dan moet je NOG alleen rijden!![]()
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat je mij mag ophalenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
bij .... de gekste in de buurt
tja ben er niet trots op maar ja je bent in-port of je bent het niet
Kun je dat eens uitleggen want ik kan het niet echt plaatsen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
Ronald, wanneer gaan wequote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
ja ronaldv en pdehoog wil ik graag ontmoeten voor een shoot maar dan moeten ze maar deze kant op komen .:)
Brabo-meet meldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, wanneer gaan we![]()
Kunnen we er gelijk een brabo-meet van maken
Er wonen nog meer FOT-ters daar in buurt
Uiteraard was dit een flauwe opmerking en niet geheel serieus bedoeldquote:
???quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
ja ronaldv en pdehoog wil ik graag ontmoeten voor een shoot maar dan moeten ze maar deze kant op komen .:)
Ik moet eerst maar durven naar de fot-meet te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard was dit een flauwe opmerking en niet geheel serieus bedoeldMaar als je graag op de foto wilt, kunnen we natuurlijk wat regelen
Toevallig ben ik vrij tussen 23/1 en 3/2
![]()
Als je PdeHoog eng vind...ik ben maar een klein vrouwtje...is niet zo engquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar durven naar de fot-meet te komen![]()
* PdeHoog stampvoet boosquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je PdeHoog eng vind...ik ben maar een klein vrouwtje...is niet zo eng
Ik meet Trinity eerst bij haar huis voor het eerst, en dan vanaf Hillegom nog eens naar Utrecht, dus dat is ook al aardig watquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
tja ruzie binnen USquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
???
Ik heb al een aantal fotmeets meegemaakt, maar kan niet zeggen dat er ergens mensen strafbladen van over hebben gehouden.
is een kroeg meet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? Net zoals toen dat van Prupke die Skaai iets zou aandoen als ze kwam?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ruzie binnen US
dus niet verstandig om mensen die elkaar op internt het licht niet in de ogen gunnen in real life bij elkaar te zetten
nee schat een uitleg waarom ze dus niet mee gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? Net zoals toen dat van Prupke die Skaai iets zou aandoen als ze kwam?
Dat van dat strafblad en je uitleg zegt genoeg. Maar goed, die loze dreigementen van Prupke kennen we wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee schat een uitleg waarom ze dus niet mee gaat.
zo ingewikkeld is het toch niet ?
me mail nog gemist?![]()
en? kom je met of zonder vriendje?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Chanty het volgende:
Ik kom al hoor
Maar het blijft hoe dan ook eng
Met of zonder brabo's
wel of geen camera's
wel of niet in de kroeg
grote of kleine mannen
enz
* Chanty is stiekem best verlegen
Metquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
en? kom je met of zonder vriendje?
oftewel gooit hij je alleen in het diepen of komt hij je steunen?
gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met
We zien elkaar alleen in de weekenden dus een keuze tussen hem en meet zou heel makkelijk gemaakt zijn
Gewoon hard aanpakken die handelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
gezellig
(ging mijn vriendinnetje maar mee)
dat klinkt momenteel heel dubbel in mijn orenquote:
Teering beginnen we hier ook al MetalFan.nl gedrag te vertonen?? Op het forum mekaar de grond intrappen, opgraven en nog eens de grond intrappen. EN als er een meeting is, zijn ze zo liiiieeefffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ruzie binnen US
dus niet verstandig om mensen die elkaar op internt het licht niet in de ogen gunnen in real life bij elkaar te zetten
Ik bedenk me spontaanquote:
Ehmmm ik weet niet wat jij dubbel hoort maar het was iig grappig bedoeld in de zin van: vastbinden, in de auto zetten en gewoon meenemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat klinkt momenteel heel dubbel in mijn oren
vandaar dubbelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd, ik kom voor de gezelligheid, niet om mensen ruzie te zien maken, of continu gesjank van wat er op t forum heeft plaatsgevonden... Hou dat lekker voor op t forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Hm...als straks de ene helft van de "modellen" de andere helft af gaat lopen katten bij die meet, dan weet ik ook nog niet of ik kom. Ik kom voor de gezelligheid, en om eventueel later nog leuke foto's te maken van mensen. Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames. Als het niet gezellig kan dan vind ik wel wat anders.
Ik neem mijn blauwe helm wel mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Hm...als straks de ene helft van de "modellen" de andere helft af gaat lopen katten bij die meet, dan weet ik ook nog niet of ik kom. Ik kom voor de gezelligheid, en om eventueel later nog leuke foto's te maken van mensen. Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames. Als het niet gezellig kan dan vind ik wel wat anders.
Ja hoor, jij moet je speelgoedauto weer meenemen. Wilde je knuffelbeer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
En ik heb een zwaailicht en sirenegeluiden in de autoKomt goed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja hoor, jij moet je speelgoedauto weer meenemen. Wilde je knuffelbeer niet![]()
Ik kom ook om verlegen te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem mijn blauwe helm wel mee.
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Tot nu toe zie ik de dames van US altijd vrij verlegen op de FOT meet komen, dus ik denk dat ik die helm in de auto kan laten liggen.
Dan mag jij achter mij schuilenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kom ook om verlegen te zijn, niet om ruzie te maken
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
quote:
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel meequote:
gaan we de meet sluiten dan voor de fun?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtAls je je niet kan gedragen, blijf dan weg
Geen US-ruzies hier. Ruzie maken en rellen kunnen we zelf ook heel goed
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf danquote:
Graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf dan
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Liever niet. Dan slaap ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dus
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeld
Je krijgt nog meer informatique over de mailquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Makkelijker??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je krijgt nog meer informatique over de mailEn tja, het is gewoon makkelijker
mailen naar subhuman[at]fok[dot]nl
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
Het is maar hoe je het bekijkt. Misschien dat hij wat toevoegd wat andere mensen (die dus niet komen) mogen wetenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel mee
Dat is liefquote:
Ik moet zowieso al een uur rijden naar Trinity toe, en daarvandaan nog eens een uur naar Utrecht.... Have mercy pleasequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Ohja? Ik heb er niks van gemerkt, want de US dames die er waren, daar kan ik heel erg goed mee opschieten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames.
Mooi, jij komt de 29e ook?quote:
Amen to that.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Zeg Subje....on-topic SC mocht altijd wel in meet-topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef Elefes het volgende:
Te veel feestjes e.d. in de planning (vriendin die terugkomt na een half jaartje buitenland, dat moet gevierd worden natuurlijk).
Helaas...
Nee, Ghanaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef luap het volgende:
[..]
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.
Ok, het zou ook te toevallig zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, GhanaVind het erg jammer dat ik haar niet op kon gaan zoeken daar...
subhuman . fok @ gmail . comquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef -Marjo- het volgende:
Jaaaaa, ik ga mee!!! Heb kunnen regelen dat ik kan!!
Wie moest ik ook alweer mailen??
*zoeken gaat...
Ik probeer het ook redelijk te houden hoor. Maar ik wou alleen maar aangeven dat de mooie modellen die je in de bladen ziet dus ook niet helemaal strak, maar (zwaar) gesoept zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef blackbully het volgende:
ehhhh ik soep wel iets
maar echt niet zoveel
ik moet ook zeggen dat ik het er niet mooier op vind worden.
het zijn te perfecte plaatjes geworden. barbie popjes. niet mijn smaak
het zijn geen personen meer maar airbrush tekeningen
(ik zou wel zo goed willen kunnen soepen)
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zondequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef RonaldV het volgende:
Voor de twijfelende aspirant modellen die zichzelf niet mooi genoeg vinden: iedereen wordt gephotoshopped!
Er is dus geen enkele reden om verlegen te zijn.
Heb je al een email naar Subhuman gestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom samen met vriendin
Ik heb lang laten wachten op mijn antwoord mijn exuus daarvoor.
Maar we komen dus en nu nog uitzoeken hoe
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar is het zo dat ik ook iemand kan meenemen? Ook al is hij/zij geen lid van FOK!!?
Dat ze de achtergrond hebben bewerkt: prima.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zonde
Aha. Dan neem ik niemand meequote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.
Jij word meegenomen volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem gewoon een medeuser/collega mee. Makkelijk als je elkaar al kent hihi. Hoef ik tenminste niet alleen in de trein, anders zou ik in Groningen staan ipv Utrecht
Meestal zit ik in een trein tot het eindpunt en dan rij ik ook gewoon weer mee terug, dus of het nou verstandig is met me mee te gaan is maar een vraagquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem gewoon een medeuser/collega mee. Makkelijk als je elkaar al kent hihi. Hoef ik tenminste niet alleen in de trein, anders zou ik in Groningen staan ipv Utrecht
of nam Duck mij nou mee?!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gaat er iemand vanuit omgeving rotterdam?
Gaat mother-mother?
Tuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Gaan wij smaen snoesje+++++
????![]()
![]()
komt ff?
Zwijndrechtquote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
Gaat er iemand vanuit omgeving rotterdam?
Gaat mother-mother?
Zeg, wil jij een stoot onder je gordel ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Neem gewoon een buikdrager MTM past ze in
Nog niet met zo veel woorden, maar het lijkt mij wel een zeer geschikte plek om af te spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ik dacht dat Stairway al als mogelijke locatie besproken (en geaccepteerd) was.
Mooi voor de langslapers onder ons dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
Alleen gaat het op zondag pas om 13.00 open.
mooie tijd tochquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:14 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nog niet met zo veel woorden, maar het lijkt mij wel een zeer geschikte plek om af te spreken.
Alleen gaat het op zondag pas om 13.00 open.
hij heeft gister of vanmorgen de meel gestuurd met de gegevens enzow en de vraag of we nog locaties wistenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij is SubH al heel druk met het regelen van de meet.Als we het nu eens fijn aan hem overlaten, en wachten op de mail?
Ik heb de mail al binnen en het bovenstaande ook aan Sub teruggemaild omdat hij vroeg om tips voor een plek om af te spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:54 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij is SubH al heel druk met het regelen van de meet.Als we het nu eens fijn aan hem overlaten, en wachten op de mail?
En het doormailen van je mobiele nummerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij heeft gister of vanmorgen de meel gestuurd met de gegevens enzow en de vraag of we nog locaties wisten
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij heeft gister of vanmorgen de meel gestuurd
00.01 kwam ie binnenquote:
Zoals bij de meeste te vinden in je "Ongewenste Items" in je Hotmail-inboxquote:
thnx, daar zat ie inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste te vinden in je "Ongewenste Items" in je Hotmail-inboxIk moest hem daar ook uit vissen.
![]()
Bij mij kwam hij heel netjes aan in mijn inboxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zoals bij de meeste te vinden in je "Ongewenste Items" in je Hotmail-inboxIk moest hem daar ook uit vissen.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij kwam hij heel netjes aan in mijn inbox
lolquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat VV en ik hiermee onze gedachten over de Mods wel bewezen hebben..
![]()
Ik heb niets tegen Sub hoor, maar die jongen gebruikt ook zo veel verschillende e-maildressen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat VV en ik hiermee onze gedachten over de Mods wel bewezen hebben..
![]()
heb jij maar 1 mail adres dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Sub hoor, maar die jongen gebruikt ook zo veel verschillende e-maildressen.
stoer man.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
heb jij maar 1 mail adres dan?
ik heb drie msn adresjes en ik heb 4 mail adressen duss ehhhh 7 mail adresssen duidelijk toch
de meeste mensen hebben er ook maar 1. heb ook dingen gescheiden staan net als jij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
stoer man.![]()
Ik heb 4 adressen en nog een zwik aliassen, maar ik gebruik ze strikt gescheiden van elkaar: 2 voor mn werk, 1 voor fotografie en 1 voor privé. Normaliter kom je me dus maar onder 1 adres tegen.
Wat is daar de reden voor dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Subhuman het volgende:
Er is een reden waarom dat alleen over de mail gecommuniceerd wordt. Bedankt.
De reden is dat er de vorige modellenmeet mensen zijn langsgekomen die helemaal niks met Fok of FOT te maken hadden, toevallig over de meet gelezen hadden, langskwamen, foto's maakten en deze voor zichzelf gebruikten. Daar zitten we niet op te wachten.quote:
Internet is een erg publieke plaats, en niet iedere boerendinges met een pc hoeft te weten waar we zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat is daar de reden voor dan?
Het is toch veel lochischer om enigzins demecratisch te besluiten waar we afspreken?
Ik voel er weinig voor om bij voorbeeld bij een een of ander punt op CS af te spreken. Ik heb wel wat beters te doen als een half uur staan te blauwbekken in die hal tot iedereen er is.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Internet is een erg publieke plaats, en niet iedere boerendinges met een pc hoeft te weten waar we zijn.
Natuurlijk kunnen we hier wel bespreken dat het handig is om op de -niet hier te noemen- locatie af te spreken en niet op CS. Dat is namelijk heel onhandig voor laatkomers en voor de geluksvogels die in Utrecht wonen.
ja wordt -10oC volgende weekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:10 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen als een half uur staan te blauwbekken in die hal tot iedereen er is.
Ja tot +10 graden ja. Daarnaast is het gewoon een tocht gat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Volgens mij is de stationshal wel verwarmd.
Kom ik je wel gezelschap houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ja tot +10 graden ja. Daarnaast is het gewoon een tocht gat.
Als jullie daar afwillenspreken prima, maar dan wacht ik julli in de stad wel op met een bakkie koffie en een stuk appeltaart.
*eensch isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
Ik wil graag afspreken op CS ergens, ik weet de weg niet in Utrecht...
Goed idee, gezellig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kom ik je wel gezelschap houden
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar -Marjo- maakt wel notulen van de vergadering.![]()
Ik pik jou en M-t-M wel op bij het station. Ik weet de weg tenminste een klein beetjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
quote:
Lief van jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik pik jou en M-t-M wel op bij het station. Ik weet de weg tenminste een klein beetje
de rest over MSN, please
Zelfde geldt voor mij, ik heb wel een TomTom, daar niet van... Maarja ik heb geen zin om heel Utrecht door te gaan spitten,aangezien ik al ruim 2 uur aan het rijden ben daarvoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef -Marjo- het volgende:
Zou er een reden zijn denk je dat mensen dingen onderling af gaan spreken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef Subhuman het volgende:
Leuk dat sommigen degenen die de weg niet kennen willen laten verrekken op het station.
En nogmaals, alle info over verzamelpunt e.d. komt over de mail. Daar hoef je je in dit topic dus niet meer druk over te maken.
Hoezo "reden voor onderling afspreken"? Elke meet wordt er onderling afgesproken over wie met wie mee rijdt en vanaf waar. Ik zie het verschil niet zo eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zou er een reden zijn denk je dat mensen dingen onderling af gaan spreken?
Je kent Utrecht echt niet he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef TheSorrow het volgende:
En gewoon een eindpunt? Waar we allemaal moeten verzamelen? (straatnaam + nr) Als ik dat invoer, rij ik daar in 1 x heen zonder problemen (als t goed is) Als dat geregeld kan worden ,hoor ik dat graag via de mail
![]()
quote:
Problem has been solvedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef RonaldV het volgende:
Ik zoek een zeeuw (m/v) die met de auto komt. Niet voor mezelf overigens.
Ik stel Delft voorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
Is het geen optie om wat stations buiten Utrecht te kijken?
Dan ga jij lekker naar Delft!quote:
Dan heb je dus station Lunetten, Gratis parkeren, veel groen. en verder niets. Geen interessante dingen en geen cafe's om af te spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:
Op het risico af een domme vraag te stellen:
Utrecht is vrij groot. Dat maakt de keuze voor een lokatie al beperkt tot de directe omgeving van Utrecht CS, aangezien de "treiners" minder mobiel zijn. Maar daar zijn de parkeerkosten weer vrij hoog, en voor diegenen die privé rijden (vs de "leasers") zijn de benzine kosten al pittig. Lagere kosten heb je afaik eigenlijk alleen maar buiten Utrecht. Gelukkig zitten daar plaatsen bij die ook per spoor bereikbaar zijn.
Is het geen optie om één of twee stations buiten Utrecht te kijken?
Precies ik ook niet. Maar kennelijk is dat niet de bedoeling van Sub. Wat mij betreft prima dat hij alles wil regelen, maar kom dan snel genoeg met duidelijke voorstellen. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hoezo "reden voor onderling afspreken"? Elke meet wordt er onderling afgesproken over wie met wie mee rijdt en vanaf waar. Ik zie het verschil niet zo eigenlijk?
Agreed... het is natuurlijk best kort dag, het is volgende week alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Precies ik ook niet. Maar kennelijk is dat niet de bedoeling van Sub. Wat mij betreft prima dat hij alles wil regelen, maar kom dan snel genoeg met duidelijke voorstellen. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn.
Ik heb net even gekeken naar de openingstijden van Westraven. Het blijkt dat dat ding alleen op koopzondagen (= eerste zondag van de maand) open isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Dan heb je nog Transferium Westraven. Daar komt geen trein, maar met de tram ben je er in een paar minuten vanaf CS, het parkeren is er niet gratis maar wel goedkoper als in de stad.
Leuke fotolocatie daar is de meubelboulevard.
Overigens gaat de tram ook van Westraven weer terug naar CS dus wellicht is dat een mooie oplossing voor de genen die hun auto kwijt willen.
dat is balen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken naar de openingstijden van Westraven. Het blijkt dat dat ding alleen op koopzondagen (= eerste zondag van de maand) open is
Zo goedkoop mogelijk mn auto kwijt zou heel mooi zijn, aangezien ik weinig loon had en een hoge foonrekeningquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
dat is balen.
Ik ben best bereid om (als ik kom) wat mensen aanwijzing te geven hoe ze goedkoop hun auto kwijt kunnen (en weer terug krijgen) of om ze ergens op te pikken ofzo.
Als dat kan met de plannen van Sub tenminste.
Nou niet overdrijven hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
dat is balen.
Ik ben best bereid om (als ik kom) wat mensen aanwijzing te geven hoe ze goedkoop hun auto kwijt kunnen (en weer terug krijgen) of om ze ergens op te pikken ofzo.
Als dat kan met de plannen van Sub tenminste.
Lunetten is gewoon Utrecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan heb je dus station Lunetten, Gratis parkeren, veel groen. en verder niets. Geen interessante dingen en geen cafe's om af te spreken.
Overvecht is gewoon Utrecht.quote:Of je gaat naar Overvecht. Geen gratis parkeren en veel beton. De kroegen hier ga ik niet met mijn camera in, sterker nog bij voorkeur laat ik al mijn waarde volle spullen thuis.
Westraven is gewoon Utrecht.quote:Dan heb je nog Transferium Westraven. Daar komt geen trein, maar met de tram ben je er in een paar minuten vanaf CS, het parkeren is er niet gratis maar wel goedkoper als in de stad.
Leuke fotolocatie daar is de meubelboulevard.
Zie de post van PdHquote:Overigens gaat de tram ook van Westraven weer terug naar CS dus wellicht is dat een mooie oplossing voor de genen die hun auto kwijt willen.
Ideeën worden best gewaardeerd hoor. Maar ik had het dus over buiten Utrecht.quote:Maar goed, ik zal niet te veel voorstellen doen want ik geloof dat dat niet gewaardeerd wordt.
quote:Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?
Doe het liever niet! De bedoeling van deze meet is om eens kennis te maken met andere fotografen en modellen zodat je later met hen contact kan opnemen om de ideeën verder uit te werken. Maar met mensen van een fotografieforum zal je niet aan de nodige kiekjes om te laten zien hoe gezellig het was ontkomen, en daar is ook niks mis mee.
Dat is zeker een optie. Voor de automobilisten wel te verstaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:.
Is het geen optie om één of twee stations buiten Utrecht te kijken?
Wat is dat nou voor gezeik over de plannen van Sub.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Precies ik ook niet. Maar kennelijk is dat niet de bedoeling van Sub. Wat mij betreft prima dat hij alles wil regelen, maar kom dan snel genoeg met duidelijke voorstellen. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Problem has been solved
Tiesje, lees je mail ff![]()
Er worden hier toch concrete vragen gesteld?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gezeik over de plannen van Sub.
Mijn plannen staan duidelijk in de mail die ik verstuurd heb, daardoor is het gebied al beperkt tot een straal van maximaal 1 km. Deze plannen zijn vanaf het begin van dit topic al redelijk duidelijk geweest. Mocht het noodzakelijk zijn dan is 1 km nog best te lopen, maar zeer waarschijnlijk ligt waar we heengaan gewoon om de hoek.
Als iets onduidelijk is stel dan concrete vragen want hier kan ik echt niks mee.
quote:
Ergens vlak in de buurt van Utrecht Centraal. De precieze locatie komt over de mail om nieuwsgierige aagjes die er niks te zoeken hebben buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Er worden hier toch concrete vragen gesteld?
Waar verzamelen we
Geen idee, kan je beter aan iemand vragen die in Utrecht bekend is.quote:wat kost parkeren
Utrecht Centraal is niet erg lastig te vinden met de auto, maar het ligt er een beetje aan vanaf welke kant je komt. Eventueel kan je ook bij een transferium buiten de stad parkeren en met het OV verder gaan.quote:en hoe kom ik daar.
Daar ben ik ook erg blij mee, ik zal je tips zeker meenemen. Bovendien zullen alle ideeën gewoon over de mail besproken worden. Het is alleen niet de bedoeling dat het hier in het topic voor iedereen die maar wil kijken zichtbaar is.quote:Er werd gevraagt om tips en ideeën, die gaf ik ik heb ook aangeboden om een route beschrijving te maken of wat dan ook. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en ik zie het verder wel.
En toch ben ik daar een keer zo voorbij gereden en kon vervolgens niet meer terug door al het eenrichtingsverkeer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
Utrecht centraal is heel erg makkelijk te vinden met de auto. Vooral het taxidek is makkelijk!
En ik ben echt een dorpeling uit het zuiden des lands! Echt geen stadsmens. Hoe ongeloofwaardig dat nu klinkt, wonende in stad Groningenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En toch ben ik daar een keer zo voorbij gereden en kon vervolgens niet meer terug door al het eenrichtingsverkeer!
Ik raakte al helemaal in paniek johquote:
Ja, dat denk ik echt. Dat hebben we al eens eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:05 schreef Ymke het volgende:
Sub , waarom al die geheimzinnigheid en per mail? Denk je nou echt dat er mensen naar jullie meet op een afstandje gaan staan gluren?
Nou en joh , wat kan jullie dat nou schelen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik echt. Dat hebben we al eens eerder meegemaakt.
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou en joh , wat kan jullie dat nou schelen ?
Maar ik wens jullie iig wel heel veel plezier en ik wil wel graag wat foto's zien van de meeting
Jeeeeeeee dat meen je niet , als het niet zo triest was zou ik er hard om lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.
Da's wel heel erg treurig zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |