quote:
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel meequote:
gaan we de meet sluiten dan voor de fun?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtAls je je niet kan gedragen, blijf dan weg
Geen US-ruzies hier. Ruzie maken en rellen kunnen we zelf ook heel goed
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf danquote:
Graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf dan
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Liever niet. Dan slaap ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dus
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeld
Je krijgt nog meer informatique over de mailquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Makkelijker??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je krijgt nog meer informatique over de mailEn tja, het is gewoon makkelijker
mailen naar subhuman[at]fok[dot]nl
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
Het is maar hoe je het bekijkt. Misschien dat hij wat toevoegd wat andere mensen (die dus niet komen) mogen wetenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel mee
Dat is liefquote:
Ik moet zowieso al een uur rijden naar Trinity toe, en daarvandaan nog eens een uur naar Utrecht.... Have mercy pleasequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Ohja? Ik heb er niks van gemerkt, want de US dames die er waren, daar kan ik heel erg goed mee opschieten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames.
Mooi, jij komt de 29e ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |