hmmm moet ik alleen dat #### eind rijdenquote:
Waar woon je?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm moet ik alleen dat #### eind rijden
![]()
Neem je zus meequote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
bij .... de gekste in de buurtquote:
lekker zo'n steek onder de gordel.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Neem je zus mee![]()
En dan moet je NOG alleen rijden!![]()
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat je mij mag ophalenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
bij .... de gekste in de buurt
tja ben er niet trots op maar ja je bent in-port of je bent het niet
Kun je dat eens uitleggen want ik kan het niet echt plaatsen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
Ronald, wanneer gaan wequote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
ja ronaldv en pdehoog wil ik graag ontmoeten voor een shoot maar dan moeten ze maar deze kant op komen .:)
Brabo-meet meldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald, wanneer gaan we![]()
Kunnen we er gelijk een brabo-meet van maken
Er wonen nog meer FOT-ters daar in buurt
Uiteraard was dit een flauwe opmerking en niet geheel serieus bedoeldquote:
???quote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Dan rij je het takke eind maar alleen. Ik heb geen zin om een strafblad te krijgen door een stel baggerusers...
ja ronaldv en pdehoog wil ik graag ontmoeten voor een shoot maar dan moeten ze maar deze kant op komen .:)
Ik moet eerst maar durven naar de fot-meet te komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uiteraard was dit een flauwe opmerking en niet geheel serieus bedoeldMaar als je graag op de foto wilt, kunnen we natuurlijk wat regelen
Toevallig ben ik vrij tussen 23/1 en 3/2
![]()
Als je PdeHoog eng vind...ik ben maar een klein vrouwtje...is niet zo engquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar durven naar de fot-meet te komen![]()
* PdeHoog stampvoet boosquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je PdeHoog eng vind...ik ben maar een klein vrouwtje...is niet zo eng
Ik meet Trinity eerst bij haar huis voor het eerst, en dan vanaf Hillegom nog eens naar Utrecht, dus dat is ook al aardig watquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
tja ruzie binnen USquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
???
Ik heb al een aantal fotmeets meegemaakt, maar kan niet zeggen dat er ergens mensen strafbladen van over hebben gehouden.
is een kroeg meet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? Net zoals toen dat van Prupke die Skaai iets zou aandoen als ze kwam?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ruzie binnen US
dus niet verstandig om mensen die elkaar op internt het licht niet in de ogen gunnen in real life bij elkaar te zetten
nee schat een uitleg waarom ze dus niet mee gaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? Net zoals toen dat van Prupke die Skaai iets zou aandoen als ze kwam?
Dat van dat strafblad en je uitleg zegt genoeg. Maar goed, die loze dreigementen van Prupke kennen we wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee schat een uitleg waarom ze dus niet mee gaat.
zo ingewikkeld is het toch niet ?
me mail nog gemist?![]()
en? kom je met of zonder vriendje?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Chanty het volgende:
Ik kom al hoor
Maar het blijft hoe dan ook eng
Met of zonder brabo's
wel of geen camera's
wel of niet in de kroeg
grote of kleine mannen
enz
* Chanty is stiekem best verlegen
Metquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:32 schreef blackbully het volgende:
[..]
en? kom je met of zonder vriendje?
oftewel gooit hij je alleen in het diepen of komt hij je steunen?
gezelligquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met
We zien elkaar alleen in de weekenden dus een keuze tussen hem en meet zou heel makkelijk gemaakt zijn
Gewoon hard aanpakken die handelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
gezellig
(ging mijn vriendinnetje maar mee)
dat klinkt momenteel heel dubbel in mijn orenquote:
Teering beginnen we hier ook al MetalFan.nl gedrag te vertonen?? Op het forum mekaar de grond intrappen, opgraven en nog eens de grond intrappen. EN als er een meeting is, zijn ze zo liiiieeefffffquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
tja ruzie binnen US
dus niet verstandig om mensen die elkaar op internt het licht niet in de ogen gunnen in real life bij elkaar te zetten
Ik bedenk me spontaanquote:
Ehmmm ik weet niet wat jij dubbel hoort maar het was iig grappig bedoeld in de zin van: vastbinden, in de auto zetten en gewoon meenemenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat klinkt momenteel heel dubbel in mijn oren
vandaar dubbelquote:Op maandag 9 januari 2006 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Idd, ik kom voor de gezelligheid, niet om mensen ruzie te zien maken, of continu gesjank van wat er op t forum heeft plaatsgevonden... Hou dat lekker voor op t forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Hm...als straks de ene helft van de "modellen" de andere helft af gaat lopen katten bij die meet, dan weet ik ook nog niet of ik kom. Ik kom voor de gezelligheid, en om eventueel later nog leuke foto's te maken van mensen. Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames. Als het niet gezellig kan dan vind ik wel wat anders.
Ik neem mijn blauwe helm wel mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Hm...als straks de ene helft van de "modellen" de andere helft af gaat lopen katten bij die meet, dan weet ik ook nog niet of ik kom. Ik kom voor de gezelligheid, en om eventueel later nog leuke foto's te maken van mensen. Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames. Als het niet gezellig kan dan vind ik wel wat anders.
Ja hoor, jij moet je speelgoedauto weer meenemen. Wilde je knuffelbeer nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:23 schreef TheSorrow het volgende:
En ik heb een zwaailicht en sirenegeluiden in de autoKomt goed
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja hoor, jij moet je speelgoedauto weer meenemen. Wilde je knuffelbeer niet![]()
Ik kom ook om verlegen te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik neem mijn blauwe helm wel mee.
Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Tot nu toe zie ik de dames van US altijd vrij verlegen op de FOT meet komen, dus ik denk dat ik die helm in de auto kan laten liggen.
Dan mag jij achter mij schuilenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kom ook om verlegen te zijn, niet om ruzie te maken
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
quote:
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel meequote:
gaan we de meet sluiten dan voor de fun?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegtAls je je niet kan gedragen, blijf dan weg
Geen US-ruzies hier. Ruzie maken en rellen kunnen we zelf ook heel goed
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf danquote:
Graagquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoek jij maar twee modellen voor jezelf dan
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Ymke het volgende:
Hoe laat gaat het feest beginnen?
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Liever niet. Dan slaap ik nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet beginnen voor 9 uur 's morgens dus
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat subbie allemaal mailen naar degenen die zich bij hem hebben aangemeld
Je krijgt nog meer informatique over de mailquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:
Makkelijker??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je krijgt nog meer informatique over de mailEn tja, het is gewoon makkelijker
mailen naar subhuman[at]fok[dot]nl
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Ymke het volgende:
[..]
Moet dat per mail, waarom? Je kan toch gewoon zeggen , om 12.00 uur in Stairway verzamelen.
Of denk ik te simpel?
Het is maar hoe je het bekijkt. Misschien dat hij wat toevoegd wat andere mensen (die dus niet komen) mogen wetenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk zo met je mee, maar ik geloof dat er het gevaar is dat er stiekeme anonieme meelift-meeters dan op een afstandje gaan spieken. Ofzo.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
maak je alleen van de meet zelf ook niet zo veel mee
Dat is liefquote:
Ik moet zowieso al een uur rijden naar Trinity toe, en daarvandaan nog eens een uur naar Utrecht.... Have mercy pleasequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nu je het zegt: goeie vraag! Houden we er wel een beetje rekening mee dat het op een zondag is?
Ohja? Ik heb er niks van gemerkt, want de US dames die er waren, daar kan ik heel erg goed mee opschieten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:24 schreef pea4fun het volgende:
Op de lekmeet merkte ik (vooral naderhand) ook enige rivaliteit tussen de US dames.
Mooi, jij komt de 29e ook?quote:
Amen to that.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Zeg Subje....on-topic SC mocht altijd wel in meet-topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef Elefes het volgende:
Te veel feestjes e.d. in de planning (vriendin die terugkomt na een half jaartje buitenland, dat moet gevierd worden natuurlijk).
Helaas...
Nee, Ghanaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef luap het volgende:
[..]
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.
Ok, het zou ook te toevallig zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, GhanaVind het erg jammer dat ik haar niet op kon gaan zoeken daar...
subhuman . fok @ gmail . comquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef -Marjo- het volgende:
Jaaaaa, ik ga mee!!! Heb kunnen regelen dat ik kan!!
Wie moest ik ook alweer mailen??
*zoeken gaat...
Ik probeer het ook redelijk te houden hoor. Maar ik wou alleen maar aangeven dat de mooie modellen die je in de bladen ziet dus ook niet helemaal strak, maar (zwaar) gesoept zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef blackbully het volgende:
ehhhh ik soep wel iets
maar echt niet zoveel
ik moet ook zeggen dat ik het er niet mooier op vind worden.
het zijn te perfecte plaatjes geworden. barbie popjes. niet mijn smaak
het zijn geen personen meer maar airbrush tekeningen
(ik zou wel zo goed willen kunnen soepen)
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zondequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef RonaldV het volgende:
Voor de twijfelende aspirant modellen die zichzelf niet mooi genoeg vinden: iedereen wordt gephotoshopped!
Er is dus geen enkele reden om verlegen te zijn.
Heb je al een email naar Subhuman gestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom samen met vriendin
Ik heb lang laten wachten op mijn antwoord mijn exuus daarvoor.
Maar we komen dus en nu nog uitzoeken hoe
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar is het zo dat ik ook iemand kan meenemen? Ook al is hij/zij geen lid van FOK!!?
Dat ze de achtergrond hebben bewerkt: prima.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zonde
Aha. Dan neem ik niemand meequote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.
Jij word meegenomen volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem gewoon een medeuser/collega mee. Makkelijk als je elkaar al kent hihi. Hoef ik tenminste niet alleen in de trein, anders zou ik in Groningen staan ipv Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |