Amen to that.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Zeg Subje....on-topic SC mocht altijd wel in meet-topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:52 schreef Subhuman het volgende:
Beetje minder slowchat graag, daar is ons slowchat-topic voor. En mensen die in dit topic al beginnen te ruziën blijven maar thuis.
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:32 schreef Elefes het volgende:
Te veel feestjes e.d. in de planning (vriendin die terugkomt na een half jaartje buitenland, dat moet gevierd worden natuurlijk).
Helaas...
Nee, Ghanaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef luap het volgende:
[..]
Helaas idd, die vriendin die dan terug komt zat toch niet toevallig in Thailand hè? Ik heb ook een goede kennis/vriendin dat is eik niet helemaal duidelijk uit brabant die dan ook terug komt van een half jaar vrijwilligers werk in Thailand.
Ok, het zou ook te toevallig zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, GhanaVind het erg jammer dat ik haar niet op kon gaan zoeken daar...
subhuman . fok @ gmail . comquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef -Marjo- het volgende:
Jaaaaa, ik ga mee!!! Heb kunnen regelen dat ik kan!!
Wie moest ik ook alweer mailen??
*zoeken gaat...
Ik probeer het ook redelijk te houden hoor. Maar ik wou alleen maar aangeven dat de mooie modellen die je in de bladen ziet dus ook niet helemaal strak, maar (zwaar) gesoept zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:00 schreef blackbully het volgende:
ehhhh ik soep wel iets
maar echt niet zoveel
ik moet ook zeggen dat ik het er niet mooier op vind worden.
het zijn te perfecte plaatjes geworden. barbie popjes. niet mijn smaak
het zijn geen personen meer maar airbrush tekeningen
(ik zou wel zo goed willen kunnen soepen)
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zondequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef RonaldV het volgende:
Voor de twijfelende aspirant modellen die zichzelf niet mooi genoeg vinden: iedereen wordt gephotoshopped!
Er is dus geen enkele reden om verlegen te zijn.
Heb je al een email naar Subhuman gestuurd?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik kom samen met vriendin
Ik heb lang laten wachten op mijn antwoord mijn exuus daarvoor.
Maar we komen dus en nu nog uitzoeken hoe
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Maar is het zo dat ik ook iemand kan meenemen? Ook al is hij/zij geen lid van FOK!!?
Dat ze de achtergrond hebben bewerkt: prima.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Omg dat is wel geweldig goed geshopped, maar zo zonde
Aha. Dan neem ik niemand meequote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Naar de shoots nam ik altijd wel een paar modellen mee. Maar dit keer laat ik iedereen maar thuis, tenzij betreffende dame nog even snel user wordt.
Jij word meegenomen volgens mijquote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
Ik neem gewoon een medeuser/collega mee. Makkelijk als je elkaar al kent hihi. Hoef ik tenminste niet alleen in de trein, anders zou ik in Groningen staan ipv Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |