quote:
dat had ik allang gevraagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Al die dubbele topics, wat doen jullie!
Ik gooi die andere dicht okee?
Oooow dan is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is bedoeld om overal een beetje te spammen
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutigquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Anders gaan we gewoon Utrecht in om te fotograferenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...quote:En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Misschien een fotoboek-spam-actie opstartenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, hoe laat worden we 31-1 verw8?
Ik bedoel ook 29-01quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.
Hier in Groningen parkeer ik gratis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
En parkeertarieven, mwah, ben wel wat gewend, hier in Enschede is het ook niet erg goedkoop vind ik...
Goed punt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
Parkeerkaart van je werk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dichtbij het station is wel handig inderdaad...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
We hebben het hier over Utrecht hè, gratiz doen wij hier niet aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
En duur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
Verder is Stairway een erg geschikte afspreek plek overigens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Alle behoorlijke kroegen zijn duurquote:
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |