quote:
dat had ik allang gevraagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Al die dubbele topics, wat doen jullie!
Ik gooi die andere dicht okee?
Oooow dan is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is bedoeld om overal een beetje te spammen
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutigquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Anders gaan we gewoon Utrecht in om te fotograferenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...quote:En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Misschien een fotoboek-spam-actie opstartenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, hoe laat worden we 31-1 verw8?
Ik bedoel ook 29-01quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naartoe gaat 31 - 1, maar over 29 - 1 krijgen we nog een mailtje.
Hier in Groningen parkeer ik gratis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef Subhuman het volgende:
En parkeertarieven, mwah, ben wel wat gewend, hier in Enschede is het ook niet erg goedkoop vind ik...
Goed punt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
Parkeerkaart van je werk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dichtbij het station is wel handig inderdaad...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
We hebben het hier over Utrecht hè, gratiz doen wij hier niet aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:50 schreef blackbully het volgende:
we hebben het wel over een zondag. dus moet wel gratis parkeren te vinden zijn.
En duur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Als je met een grote club komt is het misschien wel handig om af te spreken in Stairway to Heaven, dichtbij is een parkeergarage en het is vlakbij het station , op zondagmiddag niet zo druk en het is groot
Verder is Stairway een erg geschikte afspreek plek overigens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Ymke het volgende:
Alle behoorlijke kroegen zijn duurquote:
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :pquote:
Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :p
Met Stairway is weinig mis.
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meer![]()
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.
Wel geteld 4, ja ik moest me schamenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenken![]()
heb jij al mooie portretjes van je nieuwe telg gemaakt?
Beetje ver om te lopen denk ik....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dat meen je niet 4 foto's maar????quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wel geteld 4, ja ik moest me schamen![]()
Misschien moest ik me dat maar als doel stellen voor de wedstrijd.
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat meen je niet 4 foto's maar????
ja je moet je inderdaad gaan schamen
Nee , niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?
Lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Skaai, mag ik jouw fotograferen![]()
Net zo ver als met de auto...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beetje ver om te lopen denk ik....
Haal je de posts toch weer weg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar nu zijn er al zoveel posts weer dat niemand mijn belangrijke bericht meer leest!
Ik post het nog een keer en doe dan gewoon slotje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:02 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haal je de posts toch weer weg?
Of je post het nog een keer![]()
Niet weer een slotje hè..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik post het nog een keer en doe dan gewoon slotje!
Oh ik wou juist vanaf nu dagelijks een goedlopend topic dichtgooien... Bezwaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet weer een slotje hè..
Dat heb je gisteren al geprobeerd![]()
je bent het slotje vergetenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik wou juist vanaf nu dagelijks een goedlopend topic dichtgooien... Bezwaar?
Hmm dit gaat wel heel erg offtopic... Laten we verder gaan in de officiele slowchat.
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Auticia het volgende:
Present.
Ik heb Ketjap Manis gekocht hoor! Het was een heel aparte ervaring.quote:
Als in "cadeautje"?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Auticia het volgende:
Present.
Maak me gèèèk!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:44 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb Ketjap Manis gekocht hoor! Het was een heel aparte ervaring..
.
.
.
Die bedoelde ikquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je moest SAMBAL manis hebben tuthola
Ho ho....ze heeft het niet over cadeaupapier gehad hequote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maak me gèèèk!`
ik heb naast een berg zoenen nu ook al een cadeautje in het vooruitzicht!
onkunde?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Sub. Waarom kan ik niet naar je mailen?
Who cares?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ho ho....ze heeft het niet over cadeaupapier gehad he
Negeerstand natuurlijkquote:
Klik 's op 'verzenden'.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Sub. Waarom kan ik niet naar je mailen?
Dat heet antwoordquote:Op zondag 8 januari 2006 22:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Ik krijg hem telkens teruggestuurd
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef prupke het volgende:
ik riep heel hard dat ik ook kwam , maar ik moet er toch nog maar ff over nadenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |