Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de parkeergarage :p
Met Stairway is weinig mis.
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Beetje harde muziek soms , maar ja ,ik ben ook geen 18 meer![]()
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook eigenlijk? Dan zal ik die pipetten voor je meenemen.
Wel geteld 4, ja ik moest me schamenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet , ik ben wel vrij die dag , nog even nadenken![]()
heb jij al mooie portretjes van je nieuwe telg gemaakt?
Beetje ver om te lopen denk ik....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef Mauro het volgende:
Hier in Groningen parkeer ik gratis.
Dat meen je niet 4 foto's maar????quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:15 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wel geteld 4, ja ik moest me schamen![]()
Misschien moest ik me dat maar als doel stellen voor de wedstrijd.
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat meen je niet 4 foto's maar????
ja je moet je inderdaad gaan schamen
Nee , niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:20 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat mijn vrouw er al een dikke 100 heeft gemaakt en zeker niet onverdienstelijk?
Lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Skaai, mag ik jouw fotograferen![]()
Net zo ver als met de auto...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Beetje ver om te lopen denk ik....
Haal je de posts toch weer weg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Maar nu zijn er al zoveel posts weer dat niemand mijn belangrijke bericht meer leest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |