quote:
dat had ik allang gevraagdquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:33 schreef Subhuman het volgende:
Al die dubbele topics, wat doen jullie!
Ik gooi die andere dicht okee?
Oooow dan is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat is bedoeld om overal een beetje te spammen
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutigquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Anders gaan we gewoon Utrecht in om te fotograferenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Viel me ook op dat er achter de fotgrafen veel meer M-etjes stonden idd. Nou ja, als ze maar komen, dat telt. en eigenlijk vind ik modellen een beetje eng, dus alleen fotografen is wel zo rsutig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:18 schreef HMaster-II het volgende:
Kan de Sub-mod ook zelf eens een mail sturen naar Subje??![]()
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...quote:En waarom hebben de modellen nog zo weinig gemaild?![]()
Misschien een fotoboek-spam-actie opstartenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het idee dat ze zich aanmelden en vervolgens nooit meer terugkomen in het topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |