dat is balen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken naar de openingstijden van Westraven. Het blijkt dat dat ding alleen op koopzondagen (= eerste zondag van de maand) open is
Zo goedkoop mogelijk mn auto kwijt zou heel mooi zijn, aangezien ik weinig loon had en een hoge foonrekeningquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
dat is balen.
Ik ben best bereid om (als ik kom) wat mensen aanwijzing te geven hoe ze goedkoop hun auto kwijt kunnen (en weer terug krijgen) of om ze ergens op te pikken ofzo.
Als dat kan met de plannen van Sub tenminste.
Nou niet overdrijven hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:53 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
dat is balen.
Ik ben best bereid om (als ik kom) wat mensen aanwijzing te geven hoe ze goedkoop hun auto kwijt kunnen (en weer terug krijgen) of om ze ergens op te pikken ofzo.
Als dat kan met de plannen van Sub tenminste.
Lunetten is gewoon Utrecht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Dan heb je dus station Lunetten, Gratis parkeren, veel groen. en verder niets. Geen interessante dingen en geen cafe's om af te spreken.
Overvecht is gewoon Utrecht.quote:Of je gaat naar Overvecht. Geen gratis parkeren en veel beton. De kroegen hier ga ik niet met mijn camera in, sterker nog bij voorkeur laat ik al mijn waarde volle spullen thuis.
Westraven is gewoon Utrecht.quote:Dan heb je nog Transferium Westraven. Daar komt geen trein, maar met de tram ben je er in een paar minuten vanaf CS, het parkeren is er niet gratis maar wel goedkoper als in de stad.
Leuke fotolocatie daar is de meubelboulevard.
Zie de post van PdHquote:Overigens gaat de tram ook van Westraven weer terug naar CS dus wellicht is dat een mooie oplossing voor de genen die hun auto kwijt willen.
Ideeën worden best gewaardeerd hoor. Maar ik had het dus over buiten Utrecht.quote:Maar goed, ik zal niet te veel voorstellen doen want ik geloof dat dat niet gewaardeerd wordt.
quote:Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?
Doe het liever niet! De bedoeling van deze meet is om eens kennis te maken met andere fotografen en modellen zodat je later met hen contact kan opnemen om de ideeën verder uit te werken. Maar met mensen van een fotografieforum zal je niet aan de nodige kiekjes om te laten zien hoe gezellig het was ontkomen, en daar is ook niks mis mee.
Dat is zeker een optie. Voor de automobilisten wel te verstaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:59 schreef RonaldV het volgende:.
Is het geen optie om één of twee stations buiten Utrecht te kijken?
Wat is dat nou voor gezeik over de plannen van Sub.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:35 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Precies ik ook niet. Maar kennelijk is dat niet de bedoeling van Sub. Wat mij betreft prima dat hij alles wil regelen, maar kom dan snel genoeg met duidelijke voorstellen. Mensen willen graag weten waar ze aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Problem has been solved
Tiesje, lees je mail ff![]()
Er worden hier toch concrete vragen gesteld?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gezeik over de plannen van Sub.
Mijn plannen staan duidelijk in de mail die ik verstuurd heb, daardoor is het gebied al beperkt tot een straal van maximaal 1 km. Deze plannen zijn vanaf het begin van dit topic al redelijk duidelijk geweest. Mocht het noodzakelijk zijn dan is 1 km nog best te lopen, maar zeer waarschijnlijk ligt waar we heengaan gewoon om de hoek.
Als iets onduidelijk is stel dan concrete vragen want hier kan ik echt niks mee.
quote:
Ergens vlak in de buurt van Utrecht Centraal. De precieze locatie komt over de mail om nieuwsgierige aagjes die er niks te zoeken hebben buiten de deur te houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Er worden hier toch concrete vragen gesteld?
Waar verzamelen we
Geen idee, kan je beter aan iemand vragen die in Utrecht bekend is.quote:wat kost parkeren
Utrecht Centraal is niet erg lastig te vinden met de auto, maar het ligt er een beetje aan vanaf welke kant je komt. Eventueel kan je ook bij een transferium buiten de stad parkeren en met het OV verder gaan.quote:en hoe kom ik daar.
Daar ben ik ook erg blij mee, ik zal je tips zeker meenemen. Bovendien zullen alle ideeën gewoon over de mail besproken worden. Het is alleen niet de bedoeling dat het hier in het topic voor iedereen die maar wil kijken zichtbaar is.quote:Er werd gevraagt om tips en ideeën, die gaf ik ik heb ook aangeboden om een route beschrijving te maken of wat dan ook. Ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt en ik zie het verder wel.
En toch ben ik daar een keer zo voorbij gereden en kon vervolgens niet meer terug door al het eenrichtingsverkeer!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Mauro het volgende:
Utrecht centraal is heel erg makkelijk te vinden met de auto. Vooral het taxidek is makkelijk!
En ik ben echt een dorpeling uit het zuiden des lands! Echt geen stadsmens. Hoe ongeloofwaardig dat nu klinkt, wonende in stad Groningenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En toch ben ik daar een keer zo voorbij gereden en kon vervolgens niet meer terug door al het eenrichtingsverkeer!
Ik raakte al helemaal in paniek johquote:
Ja, dat denk ik echt. Dat hebben we al eens eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:05 schreef Ymke het volgende:
Sub , waarom al die geheimzinnigheid en per mail? Denk je nou echt dat er mensen naar jullie meet op een afstandje gaan staan gluren?
Nou en joh , wat kan jullie dat nou schelen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik echt. Dat hebben we al eens eerder meegemaakt.
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nou en joh , wat kan jullie dat nou schelen ?
Maar ik wens jullie iig wel heel veel plezier en ik wil wel graag wat foto's zien van de meeting
Jeeeeeeee dat meen je niet , als het niet zo triest was zou ik er hard om lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.
Da's wel heel erg treurig zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Vorige keer kwamen er mensen langs die niks met FOT of Fok te maken hadden, foto's maakten van de modellen en die voor hun eigen site gebruikten... Sommigen waren daar niet zo blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |