Heb het zelf nu ook gevonden. Dacht even dat het nep was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Iblardi het volgende:
Nu ook executies in Guantanamo Bay
Doe maar weer open, ik las het vanochtend ook in de krant.
De grens tussen POL en NWS is erg dun en soms lastig te bepalen. Ook op het gebied van de internationale geopolitiek. Daar neigen we vooral naar NWS, en dan heb ik het over zaken als de nasleep in Irak, Israel vs Palestina, nucleaire intenties van Iran, burgeroorlog in Soedan, etc. Bij dat soort onderwerp is het an sich een en al politiek, maar is het vooral de achtergronden bij de actualiteit waar het discussievoer ligt. Soms is er overigens wel een spin-off mogelijk, waar het echt gaat over het politieke aspect, maar meestal is het bij dergelijke internationale geopolitiek een tever van ons bed show voor een dergelijke specifieke discussie. Met betrekking tot Gitmo past dat meer in het eerder genoemde rijtje en misstaat dat topic dus niet in NWS. Maar je spreekt over meerdere topics; over welke heb je het dan allemaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:05 schreef sigme het volgende:
POLmods,
ik stoor me aan het gesleep met topics van POL naar NWS. Ik heb daar iets over gemeld aan Drugshond, hier: NWS Feedback 2006 - Lang Leve KlowJow maar ik wil het ook hier even melden. Als jullie vinden dat die versleepte topics inderdaad bij NWS thuishoren en niet bij POL hou ik er verder mijn mond over, al zou ik graag een duidelijker beschrijving zien van de argumentatie ervoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De grens tussen POL en NWS is erg dun en soms lastig te bepalen. Ook op het gebied van de internationale geopolitiek. Daar neigen we vooral naar NWS, en dan heb ik het over zaken als de nasleep in Irak, Israel vs Palestina, nucleaire intenties van Iran, burgeroorlog in Soedan, etc. Bij dat soort onderwerp is het an sich een en al politiek, maar is het vooral de achtergronden bij de actualiteit waar het discussievoer ligt. Soms is er overigens wel een spin-off mogelijk, waar het echt gaat over het politieke aspect, maar meestal is het bij dergelijke internationale geopolitiek een tever van ons bed show voor een dergelijke specifieke discussie. Met betrekking tot Gitmo past dat meer in het eerder genoemde rijtje en misstaat dat topic dus niet in NWS.
deze: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! , is later weer teruggekickt naar POLquote:Maar je spreekt over meerdere topics; over welke heb je het dan allemaal?
Voor mij, als user, lijkt het me eens stuk logischer als topics uit een subforum worden gekickt, dan wanneer ze worden gekaapt.quote:Overigens, hoewel het crewpolicy is om niet topics te schoppen vanuit een ander subforum, doen we in POL en NWS er niet zo moeilijk over aangezien de twee subfora toch dicht bijelkaar liggen en de mods meestal wel een goed beeld hebben van alletwee de fora.
Dat bedoel ik, volgens mij is / was hier geen sprake van.quote:Bij een overduidelijk verkeerd topic mag iemand dus een topic meenemen, en bij twijfel wordt er wel achter de schermen overlegd.
Achter de schermen wordt hier ook over gesproken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:40 schreef sigme het volgende:
[knip]
Je hebt gelijk. Het topic is verplaatst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef NewOrder het volgende:
In het kader van de discussie over de topicverhuizingen tussen POL en NWS, Honderden banen weg bij LG Philips hoort in ieder geval wel in NWS thuis.
ach, de vakbonden gedragen zich af en toe als de 4e regeringspartij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef NewOrder het volgende:
In het kader van de discussie over de topicverhuizingen tussen POL en NWS, Honderden banen weg bij LG Philips hoort in ieder geval wel in NWS thuis.
Er zijn wat offtopics weggehaald ja. Als je om een modactie verzoekt kan je dat ook beter in feedback doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
Huh?
Waarom is mijn vraag over een spelfout in de TT van dit topic: Verdonk wil bye bye voor Antillianen verdwenen
Okay.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zijn wat offtopics weggehaald ja. Als je om een modactie verzoekt kan je dat ook beter in feedback doen.
De fout is inmiddels weggehaald.
Het was nogal lastig om de scherts/SC en de serieuze postings los van elkaar te zien. Maar goed, je hebt je mening alsnog gegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ho, ho mijn endorsement van Harry all right, maar dat ik Geert Wilders een schertsfiguur vind en dat-ie kid (TS) ipso facto een bummer is met zijn opdracht is het wel waard om in dit topic te vereeuwigen, me dunkt. Dat meen ik echt nl. Tijdsgewricht: 2006. Taak: maak een opdracht over de standpunten van Geert Wilders inzake onderwerpen die niet met moslims te maken hebben. Come on.
Scherts heb je wel nodig op Pol hoor, anders verzuurd de zaak.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het was nogal lastig om de scherts en de serieuze postings los van elkaar te zien. Maar goed, je hebt je mening alsnog gegeven.
Ik doelde dan ook op scherts in combinatie met chat.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scherts heb je wel nodig op Pol hoor, anders verzuurd de zaak..
Ach, Harry kan toch ook wel een potje breken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op scherts in combinatie met chat.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, Harry kan toch ook wel een potje breken..
Volgens Ryan3 hè.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
wat een onbehaaglijk idee dat Harry de ongekroonde gedoodverfde opvolger van Sizzler is..
(volgens sommigen)
Mm, hij was niet helemaal bad, toch. Heb nooit problemen met hem gehad iig. Ik geloof dat ik letterlijk maar 1 keer uit m'n slof schoot in Pol, dat was tegen dr. ir. drs. speednoobje, toen hij me aanviel in een bepaald topic terwijl ik niet eens op hem reageerde net nadat hij mee had gedaan in het misbruiken van de photo van de 5-jarige dochter van mijn vriendin voor, laten we zeggen, extra-"Fok!kiaanse doelstellingen" ivm enkele gepermbanden... Nee, werkelijk ik vond Sizzler zo slecht niet als mod (misschien dat ook meetelt dat ik een zwak heb voor z'n kleine broertje hoor, ben nu eenmaal niet bij de heup met Fok! vergroeid...).quote:Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Tafkahs het volgende:
Laten we de dood van entiteit Sizzler eerst maar eens vieren ..
De verdiensten van Sizzler lagen 'm vooral in het feit dat hij wat lui was en dus een natuurlijk oplossend vermogen overliet aan de ruzieschoppers. Hoe kun je ooit met zoiemand problemen krijgen ? Degenen die het wel krijgen, tja..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, hij was niet helemaal bad, toch. Heb nooit problemen met hem gehad iig. Ik geloof dat ik letterlijk maar 1 keer uit m'n slof schoot in Pol, dat was tegen dr. ir. drs. speednoobje, toen hij me aanviel in een bepaald topic terwijl ik niet eens op hem reageerde net nadat hij mee had gedaan in het misbruiken van de photo van de 5-jarige doschter van mijn vriendin voor, laten we zeggen, extra-"Fok!kiaanse doelstellingen ivm enkele gepermbanden... Nee, werkelijk ik vond Sizzler zo slecht niet als mod (misschien dat ook meetelt dat ik een zwak heb voor z'n kleine broertje hoor, ben nu eenmaal niet bij de heup met Fok! vergroeid...).
Volgens mij is dat sws een juiste houding hier. Heb alleen nog nooit iemand daar van weten te overtuigen die in de crew zat. Enfin <men is nog niet klaar voor een user als Ryan3> als crew uiteraard, des te meer zouden jij of du_ke wel geschikt zijn iig. Dit alles indachtig Sizzler uiteraard & alles in het nette en even goede vrienden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
De verdiensten van Sizzler lagen 'm vooral in het feit dat hij wat lui was en dus een natuurlijk oplossend vermogen overliet aan de ruzieschoppers. Hoe kun je ooit met zoiemand problemen krijgen ? Degenen die het wel krijgen, tja..
Het moet wel een beetje organisch blijven he
du_ke zou prima zijn, ik denk dat het prima zou zijn voor z'n algemene vorming zelfs. Hierbij mijn aanbeveling.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sws een juiste houding hier. Heb alleen nog nooit iemand daar van weten te overtuigen die in de crew zat. Enfin <men is nog niet klaar voor een user als Ryan3> als crew uiteraard, des te meer zouden jij of du_ke wel geschikt zijn iig. Dit alles indachtig Sizzler uiteraard & alles in het nette en even goede vrienden..
Ergens denk ik, als ik eerlijk ben, dat dat ook neerkomt op het recht van de sterkste, dus los van een evt. enquête.. Laten we wel zijn, vanuit mijn en ook Stali's optiek zijn wij <de sterksten> gebleken, samen met anderen, in een heel erg fundamenteel en lang debat. Met, I grand you that, you guys, sjuuunie-boy en ol' luuucida (die loopt echt bijna tegen de 50 hè sjuuunie-boy). Het heeft zijn uitwerking gehad, hoewel voor velen ongemerkt en onopgemerkt. Kijk, ik kan me het soms wel aantrekken als zouden LodewijkNapoleon (om man en paard te noemen) en nog iemand anders (van de farizeese kant) hier of op C&H mod worden, in feite blijft het eerdergenoemde omtrent die twee perfiditeiten bestaan en dus maak ik me niet echt druk, ikzelf blijf immer binnen de grenzen nl. En toch ondanks alles zou ik het leuker vinden dat jij of du_ke mod worden dan iemand anders...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
du_ke zou prima zijn, ik denk dat het prima zou zijn voor z'n algemene vorming zelfs. Hierbij mijn aanbeveling.
Misschien is het handig om door de volgende mod een enquete te laten houden hoe een politiek forum zich zou moeten handhaven, om zo afspraken te maken over wat we wel en wat we niet willen.
Van mij mogen ze terug komen. Met sjun heb ik nog een tijdje een best aardig mailcontact onderhouden in zijn hevigste tijd van verongelijking. Momenteel groei ik zelfs wat meer naar sommige van zijn standpunten toe, al is dat moeilijk om te onderkennen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens denk ik, als ik eerlijk ben, dat dat ook neerkomt op het recht van de sterkste. Laten we wel zijn, vanuit mijn en ook Stali's optiekt zijn wij <de sterksten> gebleken in een heel erg fundamenteel en lang debat. Met, I grand you that, you guys, sjuuunie-boy en ol' luuucida (die loopt echt bijna tegen de 50 hè sjuuunie-boy). Het heeft zijn uitwerking gehad, hoewel voor velen ongemerkt en onopgemerkt. Kijk, ik kan me het soms wel aantrekken als zouden LodewijkNapoleon (om man en paard te noemen) en nog iemand anders (van de farizeese kant) hier of op C&H mod worden, in feite blijft het eerdergenoemde omtrent die twee perfiditeiten bestaan en dus maak ik me niet echt druk, ikzelf blijf immer binnen de grenzen nl. En toch ondanks alles zou ik het leuker vinden dat jij of du_ke mod worden dan iemand anders...
Blijkbaar zie je dan niet in wat voor oplichter die sjun is???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Van mij mogen ze terug komen. Met sjun heb ik nog een tijdje een best aardig mailcontact onderhouden in zijn hevigste tijd van verongelijking. Momenteel groei ik zelfs wat meer naar sommige van zijn standpunten toe, al is dat moeilijk om te onderkennen.
Voor de stabiliteit zou het beter zijn om iemand als mod te hebben die wat losser in het leven staat dan dat de harde lijn telkens bevestigd zou worden. (zoals nu op FOT en C&H is gebeurd).
Vertel jij mij nou eens wat er momenteel precies als sterkste geldt..![]()
Ik zou het trouwens leuk vinden als je wat zou schrijven in Is Rotterdam extreem-rechts?
Sjun, een oplichter ..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Blijkbaar zie je dan niet in wat voor oplichter die sjun is???
Nou, ik hou me als een tijdje niet meer zo bezig met die lui aan de overkant, maar laat dat je niet weerhouden, bring me up to speedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat aan je voorbij is gegaan dan?
Waarvan acte.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:41 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, ik hou me als een tijdje niet meer zo bezig met die lui aan de overkant, maar laat dat je niet weerhouden, bring me up to speed
Koekepan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef Tafkahs het volgende:
wie / wat is KP?
Een post verwijderen zou op zijn minst onderbouwd moeten worden. Het is een beetje flauw om zomaar in topics te hakken..
En dat is mijn slotpost
Weetje wat ik vandaag na het plaatsen van kritisch commentaar op een forum te lezen kreeg?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Koekepan.
Als niemand die post gedelete heeft, dan is er blijkbaar een probleem. Ik vind het iig een een raadsel. Kijk, als ze mij weg willen dan kunnen ze me gewoon permbannen. Het blijft vreemd.
Uiteraard weet je niets, het is altijd funktioneel-intentioneel, maar sommige woorden en sommige acties liegen er niet om, kortom, weet jij wel alles...???quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Weetje wat ik vandaag na het plaatsen van kritisch commentaar op een forum te lezen kreeg?
"Zeg [user], ben je nog bekend met het begrip ironie of wat?"
..
Dat is wat netter dan, "ik begrijp er reet van, het is gevaarlijk, dus ik wis het maar", maar het komt op hetzelfde neer, of niet somsWeet jij wel alles?
Nee, ik weet niet alles, je bent nog steeds een van de voorbeelden. Dat maakt het modden misschien ook wel zo moeilijk, het moeten kiezen van een waarheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Uiteraard weet je niets, het is altijd funktioneel-intentioneel, maar sommige woorden en sommige acties liegen er niet om, kortom, weet jij wel alles...???
Dat heb ik sigme al uitgelegd vandaag in C&H. johan_de_with weet het wel iig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet alles, je bent nog steeds een van de voorbeelden. Dat maakt het modden misschien ook wel zo moeilijk, het moeten kiezen van een waarheid.
Johan zou een goed R&P mod zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat heb ik sigme al uitgelegd vandaag in C&H. johan_de_with weet het wel iig.
Nou ik heb er geen zin an in elk geval.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
du_ke zou prima zijn, ik denk dat het prima zou zijn voor z'n algemene vorming zelfs. Hierbij mijn aanbeveling.
Misschien is het handig om door de volgende mod een enquete te laten houden hoe een politiek forum zich zou moeten handhaven, om zo afspraken te maken over wat we wel en wat we niet willen.
Weet je uberhaupt wat over het programma anders dan dat het een discussieprogramma is van de VARA?quote:Eentje over het debating programma zelf
Lijkt me niet politiek, maar spam.quote:het feit dat er mensen gezocht wordt
Is meer speculatie dan realiteit waarschijnlijk uitmondend in gebash.quote:de intenties van de VARA
Je vraagt ons a priori om een mening. Dat krijg je en dan ben je er niet blij mee? Misschien kan je er een enorm goed topic over openen, ik zou alleen niet weten wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef McCarthy het volgende:
er is een kans dat ik binnnekort je collega ben
dan hebben we het er nog wel eens over
Dat topic staat uitstekend in WGR. Je krijgt daar mijn inziens ook volop duidelijke antwoorden met onderbouwing, met daarnaast wat meningen over deze regelgeving. Een mening maakt het natuurlijk niet gelijk een POL-topic.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef sigme het volgende:
Ik dacht, ik heb een vraag over Geld & Recht, laat ik die in WGR zetten: Wettelijk verplicht beleggingsprofiel?
Ik hoopte daar inhoudelijk antwoord / informatie te krijgen, maar ik krijg er meningen. Tsja. Ook heel boeiend, maar dan heb ik het topic liever in POL. Mag dat?
Niet links genoeg, Mac.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef McCarthy het volgende:
wie is de nieuwe mod ?
ik helaas niet![]()
Wat zou jij hebben gedaan als mod, McC?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef McCarthy het volgende:
er is een kans dat ik binnnekort je collega ben
dan hebben we het er nog wel eens over
ik denk dat ik hem toegestaan had, igg wel als de VARA er zelf expliciet om gevraagd had. Toch mooi dat een fokker op de landelijke TV aan het discusieren is. Kan hij misschien nog een beetje reclame maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zou jij hebben gedaan als mod, McC?
Het stukje "a priori" had je op het spoor kunnen zetten dat ik niet vantevoren iets verbied zonder het topic te zien. Je vroeg wat voor soort topic je hierover zou kunnen openen. Ik heb geen idee daarover aangezien iets als spam niet de bedoeling is en het vantevoren daar sterk op lijkt als zijnde de enige realistische optie. Dat is ook de reden waarom ik je op het spam-topic wees, waar je het kwijt zou kunnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem toegestaan had, igg wel als de VARA er zelf expliciet om gevraagd had. Toch mooi dat een fokker op de landelijke TV aan het discusieren is. Kan hij misschien nog een beetje reclame maken.
dit is dan weer stoerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Jump het volgende:
Je TT gefixd, zorge voor een kapotte AT en POL topic listing
Geen idee, maar er ging wat mis met je titel. Ik zal het nog eens proberen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef McCarthy het volgende:
de oneindige welvaart van "arm" amerika
wat was hier mis mee?
Joh, wist je niet dat je daar voor geband kon worden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef McCarthy het volgende:
wat er mis ging was het oneindig teken dat ik gebruikte
[afbeelding]
Ah, die zullen we dus maar niet doen. [14.gif]quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef McCarthy het volgende:
wat er mis ging was het oneindig teken dat ik gebruikte
[afbeelding]
mooi want als die titel het haalt heb ik nog een klusje voor julliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
here to help
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Joh, wist je niet dat je daar voor geband kon worden?
Volgens mij juist wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ik
nopequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ik
horen we niet juist met 1 mond te spreken?quote:
Een geintje mag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
horen we niet juist met 1 mond te spreken?
Daar heb je gelijk in. Ze zijn weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:
de eerste 3 reacties van blauwe users lijken mij nu overbodig en verstoren IMO de discussie voor toetreders
vraag het maar aan hemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:
de eerste 3 reacties van blauwe users lijken mij nu overbodig en verstoren IMO de discussie voor toetreders
Ach, laat de nieuwkomer even spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef McCarthy het volgende:
en nou moet het afgelopen zijn met de quasi grapjes, hier is FB niet voor bedoelt.
Zou tijd worden ook. McCarthy, we gaan het toch wel leuk houden he? Ook voor linkse usersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, laat de nieuwkomer even spelen.
Ik ben naar bed, het is nu zijn domein.
Hmmm, prins op het witte paard Tafkahs, bescherm mij tegen deze zwarte ridder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook. McCarthy, we gaan het toch wel leuk houden he? Ook voor linkse users
nah, jij kan best voor jezelf zorgen, met of zonder rode bal in je mondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hmmm, prins op het witte paard Tafkahs, bescherm mij tegen deze zwarte ridder.
bier met een rode bal in je mond of tijdens het paardrijden? Ik weet wel beter..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef thabit het volgende:
BIER, mensen. BIER!
Tafkahs, dit is niet de slowchat. Oh, als McCarthy toch mod was geworden...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bier met een rode bal in je mond of tijdens het paardrijden? Ik weet wel beter..
Dank je voor de correctie, zie Thabit's adviesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tafkahs, dit is niet de slowchat. Oh, als McCarthy toch mod was geworden...![]()
Biertje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dank je voor de correctie, zie Thabit's advies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |