Voor, zodat we minder afhankelijk zijn van moslims en hun olie.quote:
Moslims het land uitzettenquote:, Oplossing fileprobleem,
Voor, autochtonen moeten de banen van de vertrekkende moslims overnemenquote:Langer werken,
Wanneer autochtonen dubbele banen hebben, moeten ze ook tijd hebben om te winkelen, voor dus.quote:Meer koopzondagen
Leek mij ook alquote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef nonzz het volgende:
Volgens mij heeft Geert wel een website zou het niet?
Lees even de openingspost, zou het niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 19:05 schreef nonzz het volgende:
Volgens mij heeft Geert wel een website zou het niet?
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:48 schreef Thrilled het volgende:
De site van wilders zelf laat me ook in de steek
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan mail je Geert ff, die is doorgaans blij met alle aandacht die hij krijgt...
Ik denk dat je hem mailen gewoon kunt beschouwen als een welgemeend advies. 'Groep Wilders' is nou eenmaal nog geen gevestigde politieke partij met een uitgebreid programma.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:15 schreef Thrilled het volgende:
kunnen we nu even ophouden met de (quasi)grappige opmerkingen? ik heb genoeg info gegeven neem ik aan en zelf al aardig wat doorgespit, ik vroeg alleen of jullie toevallig iets wisten. Weet je het niet, hoef je ook niet te posten lijkt me.. dus doe dit ook niet?
Nou ja, in ieder geval niet zo slaapverwekkend als de rest daar in Den Haagquote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef Tafkahs het volgende:
je zal je maar Geert Wilders toegewezen krijgen
Ik denk dat de kans op een antwoord vrij groot is (misschien gewoon van een medewerker, maar toch). Kamerleden zijn gewend om email van het publiek te beantwoorden. Niet in het minst omdat de meeste Nederlanders politiek helegaar niet interessant vinden en dus ook nooit de politici "lastig vallen"...quote:Op maandag 30 januari 2006 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan mail je Geert ff, die is doorgaans blij met alle aandacht die hij krijgt...
Ze zijn daar allemaal gehandicapt in Den Haag, zou je af en toe denken....quote:Op maandag 30 januari 2006 20:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Neem dan wat gehandicapten, maar Wilders ... ?
Ho, ho mijn endorsement van Harry all right, maar dat ik Geert Wilders een schertsfiguur vind en dat-ie kid (TS) ipso facto een bummer is met zijn opdracht is het wel waard om in dit topic te vereeuwigen, me dunkt. Dat meen ik echt nl. Tijdsgewricht: 2006. Taak: maak een opdracht over de standpunten van Geert Wilders inzake onderwerpen die niet met moslims te maken hebben. Come on.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik heb wat reacties verwijderd. Graag deze chat verder in de SC, mail of wat dan ook, maar niet hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |