Weet je uberhaupt wat over het programma anders dan dat het een discussieprogramma is van de VARA?quote:Eentje over het debating programma zelf
Lijkt me niet politiek, maar spam.quote:het feit dat er mensen gezocht wordt
Is meer speculatie dan realiteit waarschijnlijk uitmondend in gebash.quote:de intenties van de VARA
Je vraagt ons a priori om een mening. Dat krijg je en dan ben je er niet blij mee? Misschien kan je er een enorm goed topic over openen, ik zou alleen niet weten wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef McCarthy het volgende:
er is een kans dat ik binnnekort je collega ben
dan hebben we het er nog wel eens over
Dat topic staat uitstekend in WGR. Je krijgt daar mijn inziens ook volop duidelijke antwoorden met onderbouwing, met daarnaast wat meningen over deze regelgeving. Een mening maakt het natuurlijk niet gelijk een POL-topic.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:32 schreef sigme het volgende:
Ik dacht, ik heb een vraag over Geld & Recht, laat ik die in WGR zetten: Wettelijk verplicht beleggingsprofiel?
Ik hoopte daar inhoudelijk antwoord / informatie te krijgen, maar ik krijg er meningen. Tsja. Ook heel boeiend, maar dan heb ik het topic liever in POL. Mag dat?
Niet links genoeg, Mac.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:28 schreef McCarthy het volgende:
wie is de nieuwe mod ?
ik helaas niet![]()
Wat zou jij hebben gedaan als mod, McC?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:33 schreef McCarthy het volgende:
er is een kans dat ik binnnekort je collega ben
dan hebben we het er nog wel eens over
ik denk dat ik hem toegestaan had, igg wel als de VARA er zelf expliciet om gevraagd had. Toch mooi dat een fokker op de landelijke TV aan het discusieren is. Kan hij misschien nog een beetje reclame maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat zou jij hebben gedaan als mod, McC?
Het stukje "a priori" had je op het spoor kunnen zetten dat ik niet vantevoren iets verbied zonder het topic te zien. Je vroeg wat voor soort topic je hierover zou kunnen openen. Ik heb geen idee daarover aangezien iets als spam niet de bedoeling is en het vantevoren daar sterk op lijkt als zijnde de enige realistische optie. Dat is ook de reden waarom ik je op het spam-topic wees, waar je het kwijt zou kunnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem toegestaan had, igg wel als de VARA er zelf expliciet om gevraagd had. Toch mooi dat een fokker op de landelijke TV aan het discusieren is. Kan hij misschien nog een beetje reclame maken.
dit is dan weer stoerquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Jump het volgende:
Je TT gefixd, zorge voor een kapotte AT en POL topic listing
Geen idee, maar er ging wat mis met je titel. Ik zal het nog eens proberen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:57 schreef McCarthy het volgende:
de oneindige welvaart van "arm" amerika
wat was hier mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |