Heb het zelf nu ook gevonden. Dacht even dat het nep was.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:55 schreef Iblardi het volgende:
Nu ook executies in Guantanamo Bay
Doe maar weer open, ik las het vanochtend ook in de krant.
De grens tussen POL en NWS is erg dun en soms lastig te bepalen. Ook op het gebied van de internationale geopolitiek. Daar neigen we vooral naar NWS, en dan heb ik het over zaken als de nasleep in Irak, Israel vs Palestina, nucleaire intenties van Iran, burgeroorlog in Soedan, etc. Bij dat soort onderwerp is het an sich een en al politiek, maar is het vooral de achtergronden bij de actualiteit waar het discussievoer ligt. Soms is er overigens wel een spin-off mogelijk, waar het echt gaat over het politieke aspect, maar meestal is het bij dergelijke internationale geopolitiek een tever van ons bed show voor een dergelijke specifieke discussie. Met betrekking tot Gitmo past dat meer in het eerder genoemde rijtje en misstaat dat topic dus niet in NWS. Maar je spreekt over meerdere topics; over welke heb je het dan allemaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:05 schreef sigme het volgende:
POLmods,
ik stoor me aan het gesleep met topics van POL naar NWS. Ik heb daar iets over gemeld aan Drugshond, hier: NWS Feedback 2006 - Lang Leve KlowJow maar ik wil het ook hier even melden. Als jullie vinden dat die versleepte topics inderdaad bij NWS thuishoren en niet bij POL hou ik er verder mijn mond over, al zou ik graag een duidelijker beschrijving zien van de argumentatie ervoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De grens tussen POL en NWS is erg dun en soms lastig te bepalen. Ook op het gebied van de internationale geopolitiek. Daar neigen we vooral naar NWS, en dan heb ik het over zaken als de nasleep in Irak, Israel vs Palestina, nucleaire intenties van Iran, burgeroorlog in Soedan, etc. Bij dat soort onderwerp is het an sich een en al politiek, maar is het vooral de achtergronden bij de actualiteit waar het discussievoer ligt. Soms is er overigens wel een spin-off mogelijk, waar het echt gaat over het politieke aspect, maar meestal is het bij dergelijke internationale geopolitiek een tever van ons bed show voor een dergelijke specifieke discussie. Met betrekking tot Gitmo past dat meer in het eerder genoemde rijtje en misstaat dat topic dus niet in NWS.
deze: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! , is later weer teruggekickt naar POLquote:Maar je spreekt over meerdere topics; over welke heb je het dan allemaal?
Voor mij, als user, lijkt het me eens stuk logischer als topics uit een subforum worden gekickt, dan wanneer ze worden gekaapt.quote:Overigens, hoewel het crewpolicy is om niet topics te schoppen vanuit een ander subforum, doen we in POL en NWS er niet zo moeilijk over aangezien de twee subfora toch dicht bijelkaar liggen en de mods meestal wel een goed beeld hebben van alletwee de fora.
Dat bedoel ik, volgens mij is / was hier geen sprake van.quote:Bij een overduidelijk verkeerd topic mag iemand dus een topic meenemen, en bij twijfel wordt er wel achter de schermen overlegd.
Achter de schermen wordt hier ook over gesproken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:40 schreef sigme het volgende:
[knip]
Je hebt gelijk. Het topic is verplaatst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef NewOrder het volgende:
In het kader van de discussie over de topicverhuizingen tussen POL en NWS, Honderden banen weg bij LG Philips hoort in ieder geval wel in NWS thuis.
ach, de vakbonden gedragen zich af en toe als de 4e regeringspartij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:56 schreef NewOrder het volgende:
In het kader van de discussie over de topicverhuizingen tussen POL en NWS, Honderden banen weg bij LG Philips hoort in ieder geval wel in NWS thuis.
Er zijn wat offtopics weggehaald ja. Als je om een modactie verzoekt kan je dat ook beter in feedback doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:13 schreef APK het volgende:
Huh?
Waarom is mijn vraag over een spelfout in de TT van dit topic: Verdonk wil bye bye voor Antillianen verdwenen
Okay.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er zijn wat offtopics weggehaald ja. Als je om een modactie verzoekt kan je dat ook beter in feedback doen.
De fout is inmiddels weggehaald.
Het was nogal lastig om de scherts/SC en de serieuze postings los van elkaar te zien. Maar goed, je hebt je mening alsnog gegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ho, ho mijn endorsement van Harry all right, maar dat ik Geert Wilders een schertsfiguur vind en dat-ie kid (TS) ipso facto een bummer is met zijn opdracht is het wel waard om in dit topic te vereeuwigen, me dunkt. Dat meen ik echt nl. Tijdsgewricht: 2006. Taak: maak een opdracht over de standpunten van Geert Wilders inzake onderwerpen die niet met moslims te maken hebben. Come on.
Scherts heb je wel nodig op Pol hoor, anders verzuurd de zaak.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het was nogal lastig om de scherts en de serieuze postings los van elkaar te zien. Maar goed, je hebt je mening alsnog gegeven.
Ik doelde dan ook op scherts in combinatie met chat.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Scherts heb je wel nodig op Pol hoor, anders verzuurd de zaak..
Ach, Harry kan toch ook wel een potje breken.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook op scherts in combinatie met chat.
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, Harry kan toch ook wel een potje breken..
Volgens Ryan3 hè.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
wat een onbehaaglijk idee dat Harry de ongekroonde gedoodverfde opvolger van Sizzler is..
(volgens sommigen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |