abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 23:57:48 #126
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34634821
Laten we de dood van entiteit Sizzler eerst maar eens vieren ..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_34635044
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:57 schreef Tafkahs het volgende:
Laten we de dood van entiteit Sizzler eerst maar eens vieren ..
Mm, hij was niet helemaal bad, toch. Heb nooit problemen met hem gehad iig. Ik geloof dat ik letterlijk maar 1 keer uit m'n slof schoot in Pol, dat was tegen dr. ir. drs. speednoobje, toen hij me aanviel in een bepaald topic terwijl ik niet eens op hem reageerde net nadat hij mee had gedaan in het misbruiken van de photo van de 5-jarige dochter van mijn vriendin voor, laten we zeggen, extra-"Fok!kiaanse doelstellingen" ivm enkele gepermbanden... Nee, werkelijk ik vond Sizzler zo slecht niet als mod (misschien dat ook meetelt dat ik een zwak heb voor z'n kleine broertje hoor, ben nu eenmaal niet bij de heup met Fok! vergroeid...).
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:07:26 #128
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34635202
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, hij was niet helemaal bad, toch. Heb nooit problemen met hem gehad iig. Ik geloof dat ik letterlijk maar 1 keer uit m'n slof schoot in Pol, dat was tegen dr. ir. drs. speednoobje, toen hij me aanviel in een bepaald topic terwijl ik niet eens op hem reageerde net nadat hij mee had gedaan in het misbruiken van de photo van de 5-jarige doschter van mijn vriendin voor, laten we zeggen, extra-"Fok!kiaanse doelstellingen ivm enkele gepermbanden... Nee, werkelijk ik vond Sizzler zo slecht niet als mod (misschien dat ook meetelt dat ik een zwak heb voor z'n kleine broertje hoor, ben nu eenmaal niet bij de heup met Fok! vergroeid...).
De verdiensten van Sizzler lagen 'm vooral in het feit dat hij wat lui was en dus een natuurlijk oplossend vermogen overliet aan de ruzieschoppers. Hoe kun je ooit met zoiemand problemen krijgen ? Degenen die het wel krijgen, tja..
Het moet wel een beetje organisch blijven he
pi_34635350
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

De verdiensten van Sizzler lagen 'm vooral in het feit dat hij wat lui was en dus een natuurlijk oplossend vermogen overliet aan de ruzieschoppers. Hoe kun je ooit met zoiemand problemen krijgen ? Degenen die het wel krijgen, tja..
Het moet wel een beetje organisch blijven he
Volgens mij is dat sws een juiste houding hier. Heb alleen nog nooit iemand daar van weten te overtuigen die in de crew zat. Enfin <men is nog niet klaar voor een user als Ryan3> als crew uiteraard, des te meer zouden jij of du_ke wel geschikt zijn iig. Dit alles indachtig Sizzler uiteraard & alles in het nette en even goede vrienden. .
I´m back.
pi_34635431
Het is ook wel egoïstisch zo'n post hoor. .
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:14:42 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34635437
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat sws een juiste houding hier. Heb alleen nog nooit iemand daar van weten te overtuigen die in de crew zat. Enfin <men is nog niet klaar voor een user als Ryan3> als crew uiteraard, des te meer zouden jij of du_ke wel geschikt zijn iig. Dit alles indachtig Sizzler uiteraard & alles in het nette en even goede vrienden. .
du_ke zou prima zijn, ik denk dat het prima zou zijn voor z'n algemene vorming zelfs. Hierbij mijn aanbeveling.

Misschien is het handig om door de volgende mod een enquete te laten houden hoe een politiek forum zich zou moeten handhaven, om zo afspraken te maken over wat we wel en wat we niet willen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:21:49 #132
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34635644
uiteraard blijven we Sizzler onthouden als van een vervlogen tijdperk, iets waar we zo nu en dan eens met weemoed aan terugdenken
pi_34635739
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

du_ke zou prima zijn, ik denk dat het prima zou zijn voor z'n algemene vorming zelfs. Hierbij mijn aanbeveling.

Misschien is het handig om door de volgende mod een enquete te laten houden hoe een politiek forum zich zou moeten handhaven, om zo afspraken te maken over wat we wel en wat we niet willen.
Ergens denk ik, als ik eerlijk ben, dat dat ook neerkomt op het recht van de sterkste, dus los van een evt. enquête.. Laten we wel zijn, vanuit mijn en ook Stali's optiek zijn wij <de sterksten> gebleken, samen met anderen, in een heel erg fundamenteel en lang debat. Met, I grand you that, you guys, sjuuunie-boy en ol' luuucida (die loopt echt bijna tegen de 50 hè sjuuunie-boy). Het heeft zijn uitwerking gehad, hoewel voor velen ongemerkt en onopgemerkt. Kijk, ik kan me het soms wel aantrekken als zouden LodewijkNapoleon (om man en paard te noemen) en nog iemand anders (van de farizeese kant) hier of op C&H mod worden, in feite blijft het eerdergenoemde omtrent die twee perfiditeiten bestaan en dus maak ik me niet echt druk, ikzelf blijf immer binnen de grenzen nl. En toch ondanks alles zou ik het leuker vinden dat jij of du_ke mod worden dan iemand anders...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 31-01-2006 00:32:41 ]
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:32:33 #134
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34635924
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ergens denk ik, als ik eerlijk ben, dat dat ook neerkomt op het recht van de sterkste. Laten we wel zijn, vanuit mijn en ook Stali's optiekt zijn wij <de sterksten> gebleken in een heel erg fundamenteel en lang debat. Met, I grand you that, you guys, sjuuunie-boy en ol' luuucida (die loopt echt bijna tegen de 50 hè sjuuunie-boy). Het heeft zijn uitwerking gehad, hoewel voor velen ongemerkt en onopgemerkt. Kijk, ik kan me het soms wel aantrekken als zouden LodewijkNapoleon (om man en paard te noemen) en nog iemand anders (van de farizeese kant) hier of op C&H mod worden, in feite blijft het eerdergenoemde omtrent die twee perfiditeiten bestaan en dus maak ik me niet echt druk, ikzelf blijf immer binnen de grenzen nl. En toch ondanks alles zou ik het leuker vinden dat jij of du_ke mod worden dan iemand anders...
Van mij mogen ze terug komen. Met sjun heb ik nog een tijdje een best aardig mailcontact onderhouden in zijn hevigste tijd van verongelijking. Momenteel groei ik zelfs wat meer naar sommige van zijn standpunten toe, al is dat moeilijk om te onderkennen.

Voor de stabiliteit zou het beter zijn om iemand als mod te hebben die wat losser in het leven staat dan dat de harde lijn telkens bevestigd zou worden. (zoals nu op FOT en C&H is gebeurd ).

Vertel jij mij nou eens wat er momenteel precies als sterkste geldt..

Ik zou het trouwens leuk vinden als je wat zou schrijven in Is Rotterdam extreem-rechts?
pi_34635977
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:32 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Van mij mogen ze terug komen. Met sjun heb ik nog een tijdje een best aardig mailcontact onderhouden in zijn hevigste tijd van verongelijking. Momenteel groei ik zelfs wat meer naar sommige van zijn standpunten toe, al is dat moeilijk om te onderkennen.

Voor de stabiliteit zou het beter zijn om iemand als mod te hebben die wat losser in het leven staat dan dat de harde lijn telkens bevestigd zou worden. (zoals nu op FOT en C&H is gebeurd ).

Vertel jij mij nou eens wat er momenteel precies als sterkste geldt..

Ik zou het trouwens leuk vinden als je wat zou schrijven in Is Rotterdam extreem-rechts?
Blijkbaar zie je dan niet in wat voor oplichter die sjun is???
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:37:01 #136
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636051
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Blijkbaar zie je dan niet in wat voor oplichter die sjun is???
Sjun, een oplichter ..
pi_34636100
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:37 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Sjun, een oplichter ..
Ik neem aan dat dat aan je voorbij is gegaan dan?
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:41:45 #138
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636172
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat aan je voorbij is gegaan dan?
Nou, ik hou me als een tijdje niet meer zo bezig met die lui aan de overkant, maar laat dat je niet weerhouden, bring me up to speed
pi_34636311
Overigens over Fot en C&H: in C&H is er op mysterieuze wijze een vrij confronterende post van mij zo maar gedelete vanmiddag, nadat ER dus mod werd, niemand weet waar die naar toe is gegaan, ook niemand weet wie die post, die ik trouwens wel gereconstrueerd heb, heeft gedelete.

Wb RonaldV op Fot die ik ken uit 30s/40s en valt wel mee. Het gaat me trouwens niet per se om waar iemand politiek staat, het gaat me om kennistheoretische vraagstukken.... Daarin is sjuuunie-boy een oplichter, naast alle kloonies uiteraard in die tijd. Dát is de achtergond waarnaar ik refereer ivm met ons aller gelauwerde sjuuunie-boy en ol' luuuucida, en dat zou je althans op z'n minst een beetje dienen te begrijpen als je de boel gevolgd hebt althans, Harry.

Waar is KP???
I´m back.
pi_34636344
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nou, ik hou me als een tijdje niet meer zo bezig met die lui aan de overkant, maar laat dat je niet weerhouden, bring me up to speed
Waarvan acte. .

Waar is KP, die kan dit soort dingen in begrijpelijker taal brengen.
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:51:09 #141
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636391
wie / wat is KP?

Een post verwijderen zou op zijn minst onderbouwd moeten worden. Het is een beetje flauw om zomaar in topics te hakken..

En dat is mijn slotpost

pi_34636462
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:51 schreef Tafkahs het volgende:
wie / wat is KP?

Een post verwijderen zou op zijn minst onderbouwd moeten worden. Het is een beetje flauw om zomaar in topics te hakken..

En dat is mijn slotpost

Koekepan.

Als niemand die post gedelete heeft, dan is er blijkbaar een probleem. Ik vind het iig een een raadsel. Kijk, als ze mij weg willen dan kunnen ze me gewoon permbannen. Het blijft vreemd.
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:59:14 #143
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636539
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Koekepan.

Als niemand die post gedelete heeft, dan is er blijkbaar een probleem. Ik vind het iig een een raadsel. Kijk, als ze mij weg willen dan kunnen ze me gewoon permbannen. Het blijft vreemd.
Weetje wat ik vandaag na het plaatsen van kritisch commentaar op een forum te lezen kreeg?
"Zeg [user], ben je nog bekend met het begrip ironie of wat?"

..

Dat is wat netter dan, "ik begrijp er reet van, het is gevaarlijk, dus ik wis het maar", maar het komt op hetzelfde neer, of niet soms Weet jij wel alles?
pi_34636628
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Weetje wat ik vandaag na het plaatsen van kritisch commentaar op een forum te lezen kreeg?
"Zeg [user], ben je nog bekend met het begrip ironie of wat?"

..

Dat is wat netter dan, "ik begrijp er reet van, het is gevaarlijk, dus ik wis het maar", maar het komt op hetzelfde neer, of niet soms Weet jij wel alles?
Uiteraard weet je niets, het is altijd funktioneel-intentioneel, maar sommige woorden en sommige acties liegen er niet om, kortom, weet jij wel alles...???
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 01:07:48 #145
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636694
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Uiteraard weet je niets, het is altijd funktioneel-intentioneel, maar sommige woorden en sommige acties liegen er niet om, kortom, weet jij wel alles...???
Nee, ik weet niet alles, je bent nog steeds een van de voorbeelden. Dat maakt het modden misschien ook wel zo moeilijk, het moeten kiezen van een waarheid.
pi_34636738
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet alles, je bent nog steeds een van de voorbeelden. Dat maakt het modden misschien ook wel zo moeilijk, het moeten kiezen van een waarheid.
Dat heb ik sigme al uitgelegd vandaag in C&H. johan_de_with weet het wel iig.
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 01:10:16 #147
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34636755
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat heb ik sigme al uitgelegd vandaag in C&H. johan_de_with weet het wel iig.
Johan zou een goed R&P mod zijn

pi_34636780
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Johan zou een goed R&P mod zijn

C&H zou hij het iig goed doen. Terusten. De vrouw met de zweep wacht me. .
I´m back.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 19:01:51 #149
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34655549
he ryan, zullen we vragen of wij samen mod kunnen worden, moet sidekick nog wel even ophoepelen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34655811
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 00:14 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Nou ik heb er geen zin an in elk geval.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')