Joh, wist je niet dat je daar voor geband kon worden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef McCarthy het volgende:
wat er mis ging was het oneindig teken dat ik gebruikte
[afbeelding]
Ah, die zullen we dus maar niet doen. [14.gif]quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef McCarthy het volgende:
wat er mis ging was het oneindig teken dat ik gebruikte
[afbeelding]
mooi want als die titel het haalt heb ik nog een klusje voor julliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:00 schreef Tafkahs het volgende:
here to help
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Joh, wist je niet dat je daar voor geband kon worden?
Volgens mij juist wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ik
nopequote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je bent niet geselecteerd op je komische gaven geloof ik
horen we niet juist met 1 mond te spreken?quote:
Een geintje mag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
horen we niet juist met 1 mond te spreken?
Daar heb je gelijk in. Ze zijn weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:
de oneindige welvaart van "arm" amerika
de eerste 3 reacties van blauwe users lijken mij nu overbodig en verstoren IMO de discussie voor toetreders
vraag het maar aan hemquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:
de oneindige welvaart van "arm" amerika
de eerste 3 reacties van blauwe users lijken mij nu overbodig en verstoren IMO de discussie voor toetreders
Ach, laat de nieuwkomer even spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:08 schreef McCarthy het volgende:
en nou moet het afgelopen zijn met de quasi grapjes, hier is FB niet voor bedoelt.
Zou tijd worden ook. McCarthy, we gaan het toch wel leuk houden he? Ook voor linkse usersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, laat de nieuwkomer even spelen.
Ik ben naar bed, het is nu zijn domein.
Hmmm, prins op het witte paard Tafkahs, bescherm mij tegen deze zwarte ridder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook. McCarthy, we gaan het toch wel leuk houden he? Ook voor linkse users
nah, jij kan best voor jezelf zorgen, met of zonder rode bal in je mondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hmmm, prins op het witte paard Tafkahs, bescherm mij tegen deze zwarte ridder.
bier met een rode bal in je mond of tijdens het paardrijden? Ik weet wel beter..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:32 schreef thabit het volgende:
BIER, mensen. BIER!
Tafkahs, dit is niet de slowchat. Oh, als McCarthy toch mod was geworden...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bier met een rode bal in je mond of tijdens het paardrijden? Ik weet wel beter..
Dank je voor de correctie, zie Thabit's adviesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tafkahs, dit is niet de slowchat. Oh, als McCarthy toch mod was geworden...![]()
Biertje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dank je voor de correctie, zie Thabit's advies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |