Dus je zit niet bij de toegangspoort, ik heb hen nog nooit hard zien werkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel niet zoveel, buitengewoon slaapverwekkende dag. Normaal gesproken harder dan nu werken
Ik haat het niet hoor, kvind hem zelf ook wel leuk, maar Paul heeft zoveel mooiers gemaakt wat ook (hoger) in de top 2000 magquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
Mull of Kintyre... Iedereen mag het haten van mij, maar ik vind het geweldig!![]()
![]()
En het was mijn allereerste singletje.
Sieb is uit de kastquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Lokhoff ontslagen bij NAC, voor degene die het intereseert![]()
Sieb![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sieb is uit de kast![]()
ow die "grap" had ik al eens gemaakt
Linda McCartney leek me best wel een leuke vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linda McCartney en Yoko Ono..het bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maakt
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke weetjes:
- Dit is de nummer 4 van best verkochte singles in de UK
Hier de hele lijst: http://en.wikipedia.org/w(...)ing_singles_%28UK%29quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Ik wil eigelijk wel ff in Ilse bijten, heel zachtjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.
Nou, nog even door Ilse de Lange heenbijten... en dan....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
![]()
ja, Elton John en de Bee Gees achter elkaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
![]()
Och... Banger Hart vind ik nog veruit de leukste van die 3.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:
Zit ik het volgende uur in de auto en wat krijg ik: World of HurtNikita
en Banger Hart
en My Heart Will Go on
Gelukkig ook Nothing Rhymed
Die is wel leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
402 Gilbert O'Sullivan - Nothing rhymed 1971 396![]()
Die is ook leuk.quote:
Wat was de B-kant dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Die is ook leuk.
Aaaaarghhhhhhhhh! Nikita!En dan moet ik nog toegeven dat ik de single heb....
Maar wel alleen om de B-kant, die opgedragen was aan John Lennon.
The Man Who Never Died heet hij geloof ik (uit mijn hoofd).quote:
Ik hoorde je naam op de radioquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Terreros85 het volgende:
Elton John - Nikita![]()
Het nummer is gay, maar het stond op 1 toen ik geboren werd. Daarom toch wel goed![]()
Uit een interview met Elton John:quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef Jane het volgende:
[..]
The Man Who Never Died heet hij geloof ik (uit mijn hoofd).
http://www.vex.net/~paulmac/elton/articles/19971004_bb.htmlquote:Where were you when you heard that John Lennon had been killed?
I was on a plane and I was flying from Brisbane to Melbourne, Australia. When we got to Melbourne, everyone was told to depart the plane except the Elton John party. I thought my grandmother had died or someone else in my family. My manager John Reid, who was at the airport to greet us, came on the plane and he was crying his eyes out. He said that John had been shot and was dead.
I can't, I don't really remember how anybody reacted. We were so shocked and stunned because we didn't really believe it. We got to the hotel and we found out it was true, and then I spoke to Yoko and David Geffen on the phone. We were absolutely distraught.
The day of his funeral, I've never been a particularly religious man but I wanted to do something, so we got up at the equivalent time to noon in America, went to the local cathedral and had a service for him, and we sang hymns and said good-bye.
There are still times when I expect to see John walking down the street. It's so very strange that he's not here.
How did the 1982 Empty Garden (Hey Hey Johnny) tribute single come about?
Well, Bernie and I wanted to write something for John, because he affected our lives, because Bernie became close to him, too. I wrote an instrumental called The Man Who Never Died. It was a really lovely melody, but when Taupin came up with a lyric for Empty Garden I thought that said it all in an eloquent way.
krijg best kippenvel van het verhaal, al heb ik het zelf nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Uit een interview met Elton John:
[..]
Nog uit de tijd dat hij nog goeie muziek maakte (en mooie videoclips) . . .quote:
En toen vrouwen lelijk waren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Jane het volgende:
Uit de tijd dat hij er nog goed uitzag.
[afbeelding]
Veel verschil met nu dan ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Jane het volgende:
Uit de tijd dat hij er nog goed uitzag.
[afbeelding]
Maar dan mis je Rob de Nijsquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zo! ff plassen
nu nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
Wat had ik '96 een grafhekel aan dit lied zeg
en nu vind je het geweldig?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
Ik heb er toen ongeveer 3 maanden over gedaan om er achter te komen wat hij hier zong.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
quote:Wanneer jij low bent ben ik high genoeg voor allebei
En nu dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
nou..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
en nu vind je het geweldig?
ik had altijd SA-90quote:
Verplicht luchtgitaar spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:32 schreef dolle_hond het volgende:
iemand de tekst van dit nummer?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
404 Emerson, Lake & Palmer Peter Gunn Theme
Ladies and gentlemen.... Emerson... Lake... and PALMER!
Ik heb het meegedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
404 Emerson, Lake & Palmer Peter Gunn Theme
Ladies and gentlemen.... Emerson... Lake... and PALMER!
Dat dat nummer in 1999 op nummer 41 stondquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Wel een x-aantal keer gedanstgeschuiveld op dit nummer . . .![]()
Straks een mooi moment om de radio zacht te zetten: Celine Dion
Inzake Kate bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij dat nummer van Dion ben ik altijd jaloers op DiCaprio op het einde van Titanic..
Dat nummer is nog niet eens zo erg, weet ergere nummers op te noemen . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat dat nummer in 1999 op nummer 41 stond![]()
Qua Dion is het niet de ergste nee... maar ja, wat zegt dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat nummer is nog niet eens zo erg, weet ergere nummers op te noemen . . .![]()
![]()
mijn woordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Qua Dion is het niet de ergste nee... maar ja, wat zegt dat?
Helaas staat mijn koelkast veuls te dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Jane het volgende:
Mooi moment om even wat te drinken te pakken....
Asl Celine begint te zingen bedoel je dus.. ja dat is een goede reden... Kate zou een reden zijn om te blijvenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag naar de bodem van de zee zakken..
On the rocks?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Jane het volgende:
Mooi moment om even wat te drinken te pakken....
Die heb ik in jaren niet meer gehoord, maar was wel humor . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef blue.eyes het volgende:
De Rik van Veldhuysen Remix is nog wel grappig...
Volgensmij hoor je dit op de bodem ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Asl Celine begint te zingen bedoel je dus.. ja dat is een goede reden... Kate zou een reden zijn om te blijven![]()
Doei MrBadGuy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Veel plezier nog![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Veel plezier nog![]()
quote:
Met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verkeerde versie van Joe... er stond 1979 versie..jammer
Welke versie is dit dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verkeerde versie van Joe... er stond 1979 versie..jammer
De a-capella versie. De verkeerde dus.quote:
Wat hij zegt!quote:
Don't Bang the drum is NOG beter dan deze....quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat heeft dit toch een geweldige livesfeer
Dat hoeft je mij niet teb vertellen hoor, hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Don't Bang the drum is NOG beter dan deze....![]()
Als ik ergens mee bezig ben, zet ik ze vaak op. Het is gewoon heerlijke muziek om zo op de achtergrond te hebben!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:
Ik kan gewoon geen hekel hebben aan The Eagles. Het klinkt wel vertrouwd, en soms oubollig, maar ik vind het niet saai ofzo. Best een leuk nummer dit.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En tocj lijkt het begin een beetje op Het werd Zomer
Eén van de jongens die hier werkt heeft alle albums van The Eagles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Gatalin het volgende:
Als ik ergens mee bezig ben, zet ik ze vaak op. Het is gewoon heerlijke muziek om zo op de achtergrond te hebben!
Staat ook veel hoger, die van Herman.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef dwerg het volgende:
Lachebekje Leonard Cohen.
De versie van Herman van Veen is ook best goed.
ja! ongelooflijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef dwerg het volgende:
Lachebekje Leonard Cohen.
De versie van Herman van Veen is ook best goed.
Dat hoort dan weer niet, maar goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Staat ook veel hoger, die van Herman.
Ik bedoelde ook niet per se dat dat hoorde, maar meer dat ik de versie van Herman van Veen ook mooi vind, net als dwerg.quote:
Ik meldde het als understatement, niet richting jou.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet per se dat dat hoorde, maar meer dat ik de versie van Herman van Veen ook mooi vind, net als dwerg.
Dan was er tenminste nog iemand blij met Paradiso.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Sidekick het volgende:
En ik heb zelfs mijn moeder zover gekregen om de radio op 2 te zetten.
Ja, idd beetje dezelfde categorie alsquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef dwerg het volgende:
Dont ask me what I think of you, I might not give the answer that you want me to .
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:48 schreef Gatalin het volgende:
Een van de mooiste rockballads ooit!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan was er tenminste nog iemand blij met Paradiso.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:48 schreef dwerg het volgende:
Duitse haardrok.
Beter dan dat zeiknummer van ze, kom hoe heet het ook weer.
Nee, zeg het maar niet.
Dat blijft me nog wel even achtervolgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef Jane het volgende:
Ja, idd beetje dezelfde categorie als
In the mornin dont say you love me,
cause Ill only kick you out of the door
Ik vind hem leuk!quote:
Ja, dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef Vogel87 het volgende:
Acda & De Munnik hebben toch zoveel betere nummers gemaakt dan dit...
Nou, niet ERG veel, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:53 schreef Vogel87 het volgende:
Acda & De Munnik hebben toch zoveel betere nummers gemaakt dan dit...
Nou, dat vind ik wel eigenlijk. Zal wel persoonlijk zijnquote:
Dit is ook zo'n nummer waarbij ik tegenwoordig altijd aan jou moet denken, dwerg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef peaceman het volgende:
382 Armand - Ben ik te min 1967 307![]()
Ok, mooi uur om ff naar buiten te gaan om te ravotten in de sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef peaceman het volgende:
Komend uur:
386 Boudewijn de Groot - Meester Prikkebeen 1968 318![]()
385 Marco Borsato - Waarom nou jij 1994 195![]()
384 Seal - Kiss from a rose 1994 270![]()
383 Status Quo - Whatever you want 1979 425![]()
382 Armand - Ben ik te min 1967 307![]()
381 Status Quo - Down down 1975 414![]()
380 De Dijk - Dansen op de vulkaan 1987 541![]()
379 Simply Red - Holding back the years 1985 408![]()
378 Righteous Brothers - Unchained melody 1965 354![]()
377 B.B. King - The thrill is gone 1969 442![]()
376 Buena Vista Social Club - Chan chan 1997 375![]()
375 Celine Dion & Barbra Streisand - Tell him 1997 385![]()
![]()
Ricky deed het best leuk in de quiz gister bij de A Go Goquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind alleen Het regent zonnestralen (maar dan liefst wel met Tamar en Ricky in de clip) wel leuk
Ik ga zeker niet naar buiten, maar ik ga wel even was in de machine doen enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, mooi uur om ff naar buiten te gaan om te ravotten in de sneeuw
die moet ik nog kijken, is getapedquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ricky deed het best leuk in de quiz gister bij de A Go Go![]()
Ik ben het alsnog vergeten op te nemen, gisteren...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die moet ik nog kijken, is getaped
Mooi nummer hequote:
ben jaloersquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die moet ik nog kijken, is getaped
Tjonge, wat een geheugen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef Jane het volgende:
Dit is ook zo'n nummer waarbij ik tegenwoordig altijd aan jou moet denken, dwerg.Vanwege die geweldige adremme opmerking van jou in het topic over Sebbo's zus ooit.
Zó leuk vond ik hem!quote:
iedereen die cd's van m heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie heeft er op Borsato gestemd?![]()
Over schaatsen gesproken...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vanwege t schaatsen tape ik zeg telkens.
Als dat mens van je Avatar zo door gaat, hebben we straks karnemelk.quote:
Waarom schaam je je daarvoor? Je moet er juist trots op zijn... Je laat je toch zeker niet omlullen door een paar zogenaamde muziekproleten hier?quote:
Kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als dat mens van je Avatar zo door gaat, hebben we straks karnemelk.![]()
Gaat het zo slecht worden Janequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken...
Mijn moeder had kaartjes voor Thialf gewonnen, van de NS. Inclusief treinkaartjes.
En ze verheugde zich er enorm op, want ze is er nog nooit geweest en ze is een geweldige schaatsfan. Kijkt alle wedstrijden altijd op tv.
Maar ja, ze gaat dus niet, omdat het zulk kutweer wordt en de NS al heeft aangeraden niet met de trein te reizen.Ik vind het zo vreselijk vervelend voor haar, he...
Da's best kut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
Maar ja, ze gaat dus niet, omdat het zulk kutweer wordt en de NS al heeft aangeraden niet met de trein te reizen.Ik vind het zo vreselijk vervelend voor haar, he...
Nou ook weer niet overdrijven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom schaam je je daarvoor? Je moet er juist trots op zijn... Je laat je toch zeker niet omlullen door een paar zogenaamde muziekproleten hier?
Kom op, toon kloten en zeg dat je Marco Fantastisch vindt!
Je kunt het, echt!
![]()
Da's inderdaad klote. Maar moet ze dan zo'n eind met de trein? Want als het niet al te veel overstappen is, loopt het volgens mij wel los.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken...
Mijn moeder had kaartjes voor Thialf gewonnen, van de NS. Inclusief treinkaartjes.
En ze verheugde zich er enorm op, want ze is er nog nooit geweest en ze is een geweldige schaatsfan. Kijkt alle wedstrijden altijd op tv.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van Lunteren!!!!
Vanaf Amsterdam Lelylaan. Da's wel een eind hoor. Zeker als je bedenkt dat mijn ouders niet zo jong meer zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Da's inderdaad klote. Maar moet ze dan zo'n eind met de trein? Want als het niet al te veel overstappen is, loopt het volgens mij wel los.
Ja, dat heb ik nu ook bedacht, dat ik dat dan maar moet zien te regelen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Da's best kut.
Geen mogelijkheid om nog een keer naar een andere wedstrijd te gaan?
succesquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:24 schreef peaceman het volgende:
ik ben weg.... tot over een uurtje hoop ik... als ik levend aankom natuurlijk..enfin mocht het niet zo zijn... draai dan morgenavond als eerbetoon aan mij op nummer 23 maar even Hallelujah van Jeff Buckley...
Leuk, joh, moet je meegaan..lekker helemaal oranje schminken enzo, toeters meequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Jane het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook bedacht, dat ik dat dan maar moet zien te regelen...
Whehehe!quote:
Toch fijn dat je aan mij moet denken als je dat wandelende hippie-lijk hoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Hier past een plaatje bij...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:26 schreef dwerg het volgende:
[..]
Toch fijn dat je aan mij moet denken als je dat wandelende hippie-lijk hoort.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef Jane het volgende:
Niet zo zuur hoor. Ik mocht immers zo vaak aan je denken als ik wilde.
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Zw0rld het volgende:
Geen andere manier om te reizen?
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Idd, het gaat ook al gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekken
Dat moet je zeker niet doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Stranger!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stranger het volgende:
Mij wel hoor Jane.
*Zet de radio wat harder en trekt een biertje open*
90% van de nummers van De Dijk doen me niks.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef dwerg het volgende:
Alleen in het midden van de jaren 80 zat er wat leuks bij.
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.quote:
Ach, zoals iemand anders hier al eerder concludeerde... met genoeg drank op is alles mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.
Ja, die is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef dwerg het volgende:
"De nacht hangt als een natte dweil aan een maan van ouwe kaas" enzo.
Hoort Jane in de verte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jane het volgende:![]()
Unchained Melody
![]()
* Zet radio hard en brult mee...
Tot straks dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Stranger het volgende:
*kraait ook mee met dit nummer*
Nou ja, weer een topic vol, ik verdwijn weer een paar topics terwijl ik een spelletje speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |