Dat dat nummer in 1999 op nummer 41 stondquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:52 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Wel een x-aantal keer gedanstgeschuiveld op dit nummer . . .![]()
Straks een mooi moment om de radio zacht te zetten: Celine Dion
Inzake Kate bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij dat nummer van Dion ben ik altijd jaloers op DiCaprio op het einde van Titanic..
Dat nummer is nog niet eens zo erg, weet ergere nummers op te noemen . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat dat nummer in 1999 op nummer 41 stond![]()
Qua Dion is het niet de ergste nee... maar ja, wat zegt dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat nummer is nog niet eens zo erg, weet ergere nummers op te noemen . . .![]()
![]()
mijn woordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Qua Dion is het niet de ergste nee... maar ja, wat zegt dat?
Helaas staat mijn koelkast veuls te dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Jane het volgende:
Mooi moment om even wat te drinken te pakken....
Asl Celine begint te zingen bedoel je dus.. ja dat is een goede reden... Kate zou een reden zijn om te blijvenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou ook graag naar de bodem van de zee zakken..
On the rocks?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Jane het volgende:
Mooi moment om even wat te drinken te pakken....
Die heb ik in jaren niet meer gehoord, maar was wel humor . . .quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef blue.eyes het volgende:
De Rik van Veldhuysen Remix is nog wel grappig...
Volgensmij hoor je dit op de bodem ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Asl Celine begint te zingen bedoel je dus.. ja dat is een goede reden... Kate zou een reden zijn om te blijven![]()
Doei MrBadGuy!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Veel plezier nog![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor. Veel plezier nog![]()
quote:
Met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verkeerde versie van Joe... er stond 1979 versie..jammer
Welke versie is dit dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Verkeerde versie van Joe... er stond 1979 versie..jammer
De a-capella versie. De verkeerde dus.quote:
Wat hij zegt!quote:
Don't Bang the drum is NOG beter dan deze....quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat heeft dit toch een geweldige livesfeer
Dat hoeft je mij niet teb vertellen hoor, hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Don't Bang the drum is NOG beter dan deze....![]()
Als ik ergens mee bezig ben, zet ik ze vaak op. Het is gewoon heerlijke muziek om zo op de achtergrond te hebben!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef dwerg het volgende:
Ik kan gewoon geen hekel hebben aan The Eagles. Het klinkt wel vertrouwd, en soms oubollig, maar ik vind het niet saai ofzo. Best een leuk nummer dit.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En tocj lijkt het begin een beetje op Het werd Zomer
Eén van de jongens die hier werkt heeft alle albums van The Eagles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:24 schreef Gatalin het volgende:
Als ik ergens mee bezig ben, zet ik ze vaak op. Het is gewoon heerlijke muziek om zo op de achtergrond te hebben!
Staat ook veel hoger, die van Herman.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef dwerg het volgende:
Lachebekje Leonard Cohen.
De versie van Herman van Veen is ook best goed.
ja! ongelooflijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:38 schreef dwerg het volgende:
Lachebekje Leonard Cohen.
De versie van Herman van Veen is ook best goed.
Dat hoort dan weer niet, maar goed.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Staat ook veel hoger, die van Herman.
Ik bedoelde ook niet per se dat dat hoorde, maar meer dat ik de versie van Herman van Veen ook mooi vind, net als dwerg.quote:
Ik meldde het als understatement, niet richting jou.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet per se dat dat hoorde, maar meer dat ik de versie van Herman van Veen ook mooi vind, net als dwerg.
Dan was er tenminste nog iemand blij met Paradiso.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef Sidekick het volgende:
En ik heb zelfs mijn moeder zover gekregen om de radio op 2 te zetten.
Ja, idd beetje dezelfde categorie alsquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef dwerg het volgende:
Don’t ask me what I think of you, I might not give the answer that you want me to .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |