Dus je zit niet bij de toegangspoort, ik heb hen nog nooit hard zien werkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel niet zoveel, buitengewoon slaapverwekkende dag. Normaal gesproken harder dan nu werken
Ik haat het niet hoor, kvind hem zelf ook wel leuk, maar Paul heeft zoveel mooiers gemaakt wat ook (hoger) in de top 2000 magquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
Mull of Kintyre... Iedereen mag het haten van mij, maar ik vind het geweldig!![]()
![]()
En het was mijn allereerste singletje.
Sieb is uit de kastquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Lokhoff ontslagen bij NAC, voor degene die het intereseert![]()
Sieb![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sieb is uit de kast![]()
ow die "grap" had ik al eens gemaakt
Linda McCartney leek me best wel een leuke vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linda McCartney en Yoko Ono..het bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maakt
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke weetjes:
- Dit is de nummer 4 van best verkochte singles in de UK
Hier de hele lijst: http://en.wikipedia.org/w(...)ing_singles_%28UK%29quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Ik wil eigelijk wel ff in Ilse bijten, heel zachtjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.
Nou, nog even door Ilse de Lange heenbijten... en dan....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.
Nou, nog even door Ilse de Lange heenbijten... en dan....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |