Oh, das ook wel een goed ideequote:
Zo werd dat niet bedoeld en dat weet jij ook bestquote:
Ik heb nog nooit zo lang gedaan over een stapel strijkgoed als vandaag... terwijl de stapel niet eens meer weer was dan normaal.quote:
Ik had me al gecorrigeerd, maar ik lees dat ik toch een beetje gelijke had.quote:[..]
The Beatles....![]()
Ik neem het even voor het lieve vrouwtje opquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo werd dat niet bedoeld en dat weet jij ook best![]()
Ik ben liefquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik neem het even voor het lieve vrouwtje op![]()
Ow ja jij kent haar nog niet goed genoeg... dus ik snap t wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik neem het even voor het lieve vrouwtje op![]()
quote:
Er wordt zelfs geadviseerd om vanmiddag na 16:00 niet meer met de trein te gaan... hopelijk kan ik morgen wel gewoon met de auto....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef Terreros85 het volgende:
laat het ff weten als het bij jullie gaat sneeuwen. Dan kan ik de ramen alvast barricaderen![]()
extreme weersomstandigheden![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja jij kent haar nog niet goed genoeg... dus ik snap t wel...
ik hoorde het , maar de laatste keer dat er chaos verwacht werd was het ook loos alarmquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er wordt zelfs geadviseerd om vanmiddag na 16:00 niet meer met de trein te gaan... hopelijk kan ik morgen wel gewoon met de auto....
Hee deze plaat is veeeel te vroeg... het is morgenavond pas Happy New Year.
En toen het niet verwacht werd stond er 800 km filequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik hoorde het , maar de laatste keer dat er chaos verwacht werd was het ook loos alarm![]()
Je bedoelt toch niet die vreselijke vrijdag in november? Ik heb er nog trauma's van, kan sindsdien geen sneeuw meer zien. bah.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ik hoorde het , maar de laatste keer dat er chaos verwacht werd was het ook loos alarm![]()
Maar dat komt omdat de gemiddelde nederlander in een mietje veranderd bij een beetje sneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En toen het niet verwacht werd stond er 800 km file![]()
doe ik wel evenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef Terreros85 het volgende:
Deeltje 26 kan volgens mij klaar gezet worden![]()
maandagmorgen half december, volgens mij de 12e. Toen stond het voor op de krant dat er chaos zou komen, maar toen kwam er nix. In november is hier trouwens ook nix gevallenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die vreselijke vrijdag in november? Ik heb er nog trauma's van, kan sindsdien geen sneeuw meer zien. bah.
hier dus ook..waar is hier voor jou ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee die ene vrijdag in november was er overal sneeuw of strorm...hier droog en bladstil..
Ow dat heb ik niet meegekregen, maar in november lag hier bijna halve meter sneeuw en heb ik ruim 3 uur gereisd over een stukje van normaal 25 minuten....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
maandagmorgen half december, volgens mij de 12e. Toen stond het voor op de krant dat er chaos zou komen, maar toen kwam er nix. In november is hier trouwens ook nix gevallen![]()
Ik woon aan de overkant van het IJsselmeer: Urkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoorn, NH
Laat die man, zijn vrouw is blij dat hij nu even het huis uit isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef schaap001 het volgende:
KAPPEN, Frits! Neem je pilletjes!
En hij ook, zo te horenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Laat die man, zijn vrouw is blij dat hij nu even het huis uit is![]()
Oeh, ik moet daar geloof ik volgende week ook weer heenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hilversum, hemelsbreed 150 meter van de top2000 studios
Ja, totdat ze de radio aanzet en ze weer weet waarom ze blij was dat ´ie ging werken vanochtend. Wat een ouwehoer af en toe, die gast.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Laat die man, zijn vrouw is blij dat hij nu even het huis uit is![]()
Gezelliequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, ik moet daar geloof ik volgende week ook weer heen![]()
Wat doe jij op het mediapark?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
GezellieHet begint hier nu wel te betrekken en harder te waaien
Ik heb er foto's van gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Nou in Enschede lag er heeeeeel veeeeeel sneeuw
Momenteel niet zoveel, buitengewoon slaapverwekkende dag. Normaal gesproken harder dan nu werkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat doe jij op het mediapark?
Ben allang blij dat Van Morrisson niet bijbeunt hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |