Another one bites the dust.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Another one bites the dust.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welterusten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Noorwegen toch?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lief meisje.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me dochtertje en exom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Me ex mag er ook nog steeds wel wezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Lief meisje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je dochterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, ik vond het een beetje ongepast om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Me ex mag er ook nog steeds wel wezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Graag, ik mag graag meezingenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:14 schreef Mike het volgende:
Zal ik anders even de songtekst van dit nummer posten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, we houden nog steeds wel van elkaar hoor op onze manierquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het een beetje ongepast om dat te zeggen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met zo'n smiley er bij lijkt het of je wilt zeggen dat jullie tegenwoordig alleen een seksrelatie hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, we houden nog steeds wel van elkaar hoor op onze manierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop