Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Zw0rld het volgende:
Geen andere manier om te reizen?
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Idd, het gaat ook al gewoon niet door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekken
Dat moet je zeker niet doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Stranger!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:35 schreef Stranger het volgende:
Mij wel hoor Jane.
*Zet de radio wat harder en trekt een biertje open*
90% van de nummers van De Dijk doen me niks.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef dwerg het volgende:
Alleen in het midden van de jaren 80 zat er wat leuks bij.
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.quote:
Ach, zoals iemand anders hier al eerder concludeerde... met genoeg drank op is alles mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat ik moet doordrinken voordat dalijk de smaak verpest wordt door de dames Dion & Streisand.
Ja, die is leuk.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef dwerg het volgende:
"De nacht hangt als een natte dweil aan een maan van ouwe kaas" enzo.
Hoort Jane in de verte.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:41 schreef Jane het volgende:![]()
Unchained Melody
![]()
* Zet radio hard en brult mee...
Tot straks dan!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:43 schreef Stranger het volgende:
*kraait ook mee met dit nummer*
Nou ja, weer een topic vol, ik verdwijn weer een paar topics terwijl ik een spelletje speel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |