Kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Als dat mens van je Avatar zo door gaat, hebben we straks karnemelk.![]()
Gaat het zo slecht worden Janequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken...
Mijn moeder had kaartjes voor Thialf gewonnen, van de NS. Inclusief treinkaartjes.
En ze verheugde zich er enorm op, want ze is er nog nooit geweest en ze is een geweldige schaatsfan. Kijkt alle wedstrijden altijd op tv.
Maar ja, ze gaat dus niet, omdat het zulk kutweer wordt en de NS al heeft aangeraden niet met de trein te reizen.Ik vind het zo vreselijk vervelend voor haar, he...
Da's best kut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
Maar ja, ze gaat dus niet, omdat het zulk kutweer wordt en de NS al heeft aangeraden niet met de trein te reizen.Ik vind het zo vreselijk vervelend voor haar, he...
Nou ook weer niet overdrijven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom schaam je je daarvoor? Je moet er juist trots op zijn... Je laat je toch zeker niet omlullen door een paar zogenaamde muziekproleten hier?
Kom op, toon kloten en zeg dat je Marco Fantastisch vindt!
Je kunt het, echt!
![]()
Da's inderdaad klote. Maar moet ze dan zo'n eind met de trein? Want als het niet al te veel overstappen is, loopt het volgens mij wel los.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Over schaatsen gesproken...
Mijn moeder had kaartjes voor Thialf gewonnen, van de NS. Inclusief treinkaartjes.
En ze verheugde zich er enorm op, want ze is er nog nooit geweest en ze is een geweldige schaatsfan. Kijkt alle wedstrijden altijd op tv.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Van Lunteren!!!!
Vanaf Amsterdam Lelylaan. Da's wel een eind hoor. Zeker als je bedenkt dat mijn ouders niet zo jong meer zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Da's inderdaad klote. Maar moet ze dan zo'n eind met de trein? Want als het niet al te veel overstappen is, loopt het volgens mij wel los.
Ja, dat heb ik nu ook bedacht, dat ik dat dan maar moet zien te regelen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Da's best kut.
Geen mogelijkheid om nog een keer naar een andere wedstrijd te gaan?
succesquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:24 schreef peaceman het volgende:
ik ben weg.... tot over een uurtje hoop ik... als ik levend aankom natuurlijk..enfin mocht het niet zo zijn... draai dan morgenavond als eerbetoon aan mij op nummer 23 maar even Hallelujah van Jeff Buckley...
Leuk, joh, moet je meegaan..lekker helemaal oranje schminken enzo, toeters meequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef Jane het volgende:
Ja, dat heb ik nu ook bedacht, dat ik dat dan maar moet zien te regelen...
Whehehe!quote:
Toch fijn dat je aan mij moet denken als je dat wandelende hippie-lijk hoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Hier past een plaatje bij...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:26 schreef dwerg het volgende:
[..]
Toch fijn dat je aan mij moet denken als je dat wandelende hippie-lijk hoort.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:27 schreef Jane het volgende:
Niet zo zuur hoor. Ik mocht immers zo vaak aan je denken als ik wilde.
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Zw0rld het volgende:
Geen andere manier om te reizen?
bovendien is t nu al wat laat om nog te vertrekkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Heerenveen en terug met de auto, met ijzel, is nou ook niet echt aan te raden, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |