Dus je zit niet bij de toegangspoort, ik heb hen nog nooit hard zien werkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Momenteel niet zoveel, buitengewoon slaapverwekkende dag. Normaal gesproken harder dan nu werken
Ik haat het niet hoor, kvind hem zelf ook wel leuk, maar Paul heeft zoveel mooiers gemaakt wat ook (hoger) in de top 2000 magquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Jane het volgende:
Mull of Kintyre... Iedereen mag het haten van mij, maar ik vind het geweldig!![]()
![]()
En het was mijn allereerste singletje.
Sieb is uit de kastquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Lokhoff ontslagen bij NAC, voor degene die het intereseert![]()
Sieb![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Sieb is uit de kast![]()
ow die "grap" had ik al eens gemaakt
Linda McCartney leek me best wel een leuke vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linda McCartney en Yoko Ono..het bewijs dat liefde niet alleen blind maar ook doof maakt
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Leuke weetjes:
- Dit is de nummer 4 van best verkochte singles in de UK
Hier de hele lijst: http://en.wikipedia.org/w(...)ing_singles_%28UK%29quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo'n bekend nummer was.
Ik wil eigelijk wel ff in Ilse bijten, heel zachtjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt een ongelóóflijke hit geweest, Mull Of Kintyre. Stond wekenlang op nr. 1.
Nou, nog even door Ilse de Lange heenbijten... en dan....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
![]()
ja, Elton John en de Bee Gees achter elkaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jane het volgende:
[..]
![]()
Och... Banger Hart vind ik nog veruit de leukste van die 3.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:44 schreef SunChaser het volgende:
Zit ik het volgende uur in de auto en wat krijg ik: World of HurtNikita
en Banger Hart
en My Heart Will Go on
Gelukkig ook Nothing Rhymed
Die is wel leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
402 Gilbert O'Sullivan - Nothing rhymed 1971 396![]()
Die is ook leuk.quote:
Wat was de B-kant dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Die is ook leuk.
Aaaaarghhhhhhhhh! Nikita!En dan moet ik nog toegeven dat ik de single heb....
Maar wel alleen om de B-kant, die opgedragen was aan John Lennon.
The Man Who Never Died heet hij geloof ik (uit mijn hoofd).quote:
Ik hoorde je naam op de radioquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Terreros85 het volgende:
Elton John - Nikita![]()
Het nummer is gay, maar het stond op 1 toen ik geboren werd. Daarom toch wel goed![]()
Uit een interview met Elton John:quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef Jane het volgende:
[..]
The Man Who Never Died heet hij geloof ik (uit mijn hoofd).
http://www.vex.net/~paulmac/elton/articles/19971004_bb.htmlquote:Where were you when you heard that John Lennon had been killed?
I was on a plane and I was flying from Brisbane to Melbourne, Australia. When we got to Melbourne, everyone was told to depart the plane except the Elton John party. I thought my grandmother had died or someone else in my family. My manager John Reid, who was at the airport to greet us, came on the plane and he was crying his eyes out. He said that John had been shot and was dead.
I can't, I don't really remember how anybody reacted. We were so shocked and stunned because we didn't really believe it. We got to the hotel and we found out it was true, and then I spoke to Yoko and David Geffen on the phone. We were absolutely distraught.
The day of his funeral, I've never been a particularly religious man but I wanted to do something, so we got up at the equivalent time to noon in America, went to the local cathedral and had a service for him, and we sang hymns and said good-bye.
There are still times when I expect to see John walking down the street. It's so very strange that he's not here.
How did the 1982 Empty Garden (Hey Hey Johnny) tribute single come about?
Well, Bernie and I wanted to write something for John, because he affected our lives, because Bernie became close to him, too. I wrote an instrumental called The Man Who Never Died. It was a really lovely melody, but when Taupin came up with a lyric for Empty Garden I thought that said it all in an eloquent way.
krijg best kippenvel van het verhaal, al heb ik het zelf nooit meegemaakt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Uit een interview met Elton John:
[..]
Nog uit de tijd dat hij nog goeie muziek maakte (en mooie videoclips) . . .quote:
En toen vrouwen lelijk waren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Jane het volgende:
Uit de tijd dat hij er nog goed uitzag.
[afbeelding]
Veel verschil met nu dan ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef Jane het volgende:
Uit de tijd dat hij er nog goed uitzag.
[afbeelding]
Maar dan mis je Rob de Nijsquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zo! ff plassen
nu nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
Wat had ik '96 een grafhekel aan dit lied zeg
en nu vind je het geweldig?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
Ik heb er toen ongeveer 3 maanden over gedaan om er achter te komen wat hij hier zong.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
quote:Wanneer jij low bent ben ik high genoeg voor allebei
En nu dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef mitt het volgende:
nou..quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
en nu vind je het geweldig?
ik had altijd SA-90quote:
Verplicht luchtgitaar spelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:32 schreef dolle_hond het volgende:
iemand de tekst van dit nummer?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
404 Emerson, Lake & Palmer Peter Gunn Theme
Ladies and gentlemen.... Emerson... Lake... and PALMER!
Ik heb het meegedaan hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:39 schreef Jane het volgende:
404 Emerson, Lake & Palmer Peter Gunn Theme
Ladies and gentlemen.... Emerson... Lake... and PALMER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |