wat een raar hoofd zit daaropquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet je nu eens klikken op dezelfde link![]()
![]()
Ajoen ajoen klapperboomquote:Op donderdag 29 december 2005 19:40 schreef R2-D2 het volgende:
@Hicham zeg jij dat "Powerd" "Powered" moet zijn![]()
![]()
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfaltquote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef bwt het volgende:
Met die foto van mij moe tik nog uitkijken
Straks gaat iemand zeggen dat ik eerder KD'en was op rotondes dan hij
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik heb de link in de OP aangepast, de site is echt huge.![]()
Laters..![]()
Ik heb wel trek in wat lekkers jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Gawaine het volgende:
zoekt er nog iemand wat ?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef hicham het volgende:
Waarom zou iemand dat zeggen, je knie is nog een lichtjaar verwijderd van het asfalt
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilotquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
![]()
enne Slopel sucks big time![]()
Cagiva Mitoquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Heb jij nog ergens op gezeten @ roadpilot![]()
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagivaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mito![]()
Raus was er helemaal weg vantotdat ze hoorde dat het een 2 takt was
![]()
wij hadden respect voor die motorenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagiva![]()
Ik dacht mischien op een MV. Toen ik erop ging zitten had de verkoper het volgens mij wle wat warmer [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij hadden respect voor die motoren![]()
Raus even hier... dat is wel even iets om het warm van te krijgen ja. De eerste keer was bij een Ducati. Ik was heel blij dat Mercy het even zei. Pfff.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg het warm toen hij de prijs zei en ik af wilde stappen![]()
De zijstandaard klapt nl. automatisch in [afbeelding]
Kan je nagaan, ik heb maar korte beentjesquote:Op donderdag 29 december 2005 20:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus even hier... dat is wel even iets om het warm van te krijgen ja. De eerste keer was bij een Ducati. Ik was heel blij dat Mercy het even zei. Pfff.Daarna is het me gelukkig altijd opgevallen. Tegenwoordig kijk ik gewoon goed naar de standaard waar die neerkomt (bijvoorbeeld voor wanneer er een extra plastic steuntje op de vloer ligt) zodat ik me nooit kan vergissen.
![]()
Ik had pas nog een ombouw hier laten zien van een Honda met Cagiva Mito kuipwerk.quote:[b]Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef R2-D2 het volgende:[/b
Ik heb even gegoogled, wist niet eens dat het een type was van Cagiva![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef richardgie het volgende:
Ha,richardgie is ook weer terug van z'n vreet werkzaamheden.Ben met de familie maar naar het pannekoekenhuis hier in het dorp geweest
,want anders moest richardgie zelf koken en dat kon ik de familie niet aan doen
.De kleintjes hebben in ieder geval genoten,want die zaten met d'r kinderpannekoek(met smarties
)in de ballebak.Laatste hussie is net de deur uit,dus effe tijd om @Fok rond te struinen
,met een bakkie koffie erbij
.
Heb de nieuwe CD van Guus Meeuwis gekregen.Echt mooi.
Zo bericht nog effe 3 keer verbeterd i.v.m schrijfvouten,en klaar voor plaatsing.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
Even een sociaal bewogen en een on topic postje..
Zal je vriendin of dochter maar zijn.![]()
[[url=http://img505.imageshack.us/img505/1074/wendycocaine8er.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:En de andere is over Henno die met zijn XT500 Parijs Dakar gaat rijden.
On topic? Eigenlijk ook wel weer sociaal bewogen om even medeleiden te hebben.![]()
![]()
![]()
[[url=http://img527.imageshack.us/img527/4459/xt500dakar1xd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Edit: even klikken dus.![]()
Typo.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:33 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Maar 80 Km op 1 dag is voldoende voor mij![]()
Ja ik wel hoor.Iedereen weer gelukkig,dus ik ook.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 21:54 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja ik wel hoor.Iedereen weer gelukkig,dus ik ook.
Had alleen jou ook nog wel verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
O nee je kent m'n adres niet
Wist trouwens niet dat Guus Meeuwis zulke verschrikkelijke mooie nummers maakte.
Ik moest eventjes nadenken maar nu weet ik het:quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik lees net in de nieuwe Moto73 dat er in Den Bosch 2 circuits zouden zijn
![]()
de KNMV heeft de gemeente een prijs gegeven daarvoormaar IK weet helemaal geen officiele circuits in Den Bosch
![]()
wel een paar illegale maar daar krijgen ze vast geen prijs voor
![]()
Nou ik kan je vertellen dat zelfs richardgie z'n bevroren hart er een klein beetje van gaat ontdooien.En als je m'n adres wil hebben,kan je zo krijgen hoor.quote:
Ha ha ,zijn in ieder geval lekkere lange circuitsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik moest eventjes nadenken maar nu weet ik het:
1. Den Bosch <-> Waalwijk
2. Den Bosch <-> Eindhoven
![]()
Lange rechte brede stukken asfaltquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha ,zijn in ieder geval lekkere lange circuis.
Of zie ik het nu echt verkeerd?
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kiloquote:Op donderdag 29 december 2005 22:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Lange rechte brede stukken asfalt![]()
Ik reed op nr.2 voor het eerst 200 +nr.1 is niet glad, zitten kuilen in het wegdek die je mij zomaar zouden kunnen lanceren
![]()
Eenschquote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kilo.Een motor is echt niet zo snel uit balans als vaak gedacht wordt
.
Voor 220+ op de teller heb je echt niet zoveel kracht nodig hoor,valt zat mee.Heb ook een keer op Francorchamps gereden,en dat is bijna net zo eng als Mann,alleen met dit verschil dat het cicuit op Mann redelijk vlak is,vooral achteraan in de Mounten section en je dus makelijk 200+kan halen,maar wel door de bebouwde kom gaat en je op Francorchamps alleen maar in een keer bij het uitkomen van de bocht het diepe induikt.Maar als je op de Duitse autobahn effe een uurtje gaat gassen zal je zien dat 200 + eigenlijk alleen maar uitputtend is voor je geestelijke gesteldheid en je er lichamelijk zo weer boven op bentquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eensch![]()
Maar er zijn momenten dat je gewoon kracht nodig hebtvooral als je boven de 220 op de teller rijdt
![]()
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit volgend jaar met Raus aan werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Voor 220+ op de teller heb je echt niet zoveel kracht nodig hoor,valt zat mee.Heb ook een keer op Francorchamps gereden,en dat is bijna net zo eng als Mann,alleen met dit verschil dat het cicuit op Mann redelijk vlak is,vooral achteraan in de Mounten section en je dus makelijk 200+kan halen,maar wel door de bebouwde kom gaat en je op Francorchamps alleen maar in een keer bij het uitkomen van de bocht het diepe induikt.Maar als je op de Duitse autobahn effe een uurtje gaat gassen zal je zien dat 200 + eigenlijk alleen maar uitputtend is voor je geestelijke gesteldheid en je er lichamelijk zo weer boven op bent.
Goed plan,en dan zal je zien dat je na afloop gewoon,rustig mee tokkelt met de rest van het verkeer,met dit verschil dat je wat beter voorbereid bent op onverwachte situaties.Denk is aan een VRO opleiding.Helpt echtquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
ik denk dat je volgend jaar bedoeldquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
Dat is geen sneeuw, dat is suikerpoederquote:Op donderdag 29 december 2005 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Typo.![]()
Even 2 snelle pics buiten geschoten.![]()
[afbeelding]
Hier sta ik bijna midden op de weg.![]()
[afbeelding]
Wel een weertje om er even op uit te trekken om wat landschappen te schieten.![]()
Heb al ruim 10 jaar geen fotohobby meer uitgeoefend.
Mischien een RMT om te beginnenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goed plan,en dan zal je zien dat je na afloop gewoon,rustig mee tokkelt met de rest van het verkeer,met dit verschil dat je wat beter voorbereid bent op onverwachte situaties.Denk is aan een VRO opleiding.Helpt echt![]()
![]()
.En geeft vaak ook nog korting op verzekeringspremies
.
Sow, jij bent uitgeslapenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik denk dat je volgend jaar bedoeld![]()
Een watquote:
Dat zijn mooie plannenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit volgend jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
Je moet ook topspeed rijden hequote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef richardgie het volgende:
Valt echt wel mee dat lanceren.Heb zelf op Mann gereden,en ook ik bleef gewoon in het zadel.Wel effe vasthouden af en toe,en ook ik weeg niet veel,62 kilo.Een motor is echt niet zo snel uit balans als vaak gedacht wordt
.
Ik had op je fotoboek geklikt geloof ik en dan kon ik een berichtje achter latenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef richardgie het volgende:
Je hebt me trouwens een tijdje geleden een E-Mailtje gestuurd,hoe heb je dat voor elkaar gekregen?[/sub]
KNMV RMT = regionale motorvaardigheids trainingquote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een watEen real meet of zo
![]()
En met jou een keer meeten lijkt me best leuk ja.
Dank je wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Handig tegenwoordig die linkjes die verwijzen, gaan we dat standaard maken![]()
[..]
Dat zijn mooie plannen![]()
[..]
Je moet ook topspeed rijden heDan kunnen drempeltjes ook aardig lanceren.
Nog gefeliciteerd trouwens
Of naar een choco meet toekomenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Handig tegenwoordig die linkjes die verwijzen, gaan we dat standaard maken![]()
[..]
Dat zijn mooie plannen![]()
[..]
Je moet ook topspeed rijden heDan kunnen drempeltjes ook aardig lanceren.
Nog gefeliciteerd trouwens
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik had op je fotoboek geklikt geloof ik en dan kon ik een berichtje achter laten![]()
[..]
KNMV RMT = regionale motorvaardigheids training
Dat komt helemaal goed Ome Ries![]()
Die zijn net terug terug naar Spanjequote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Of naar een choco meet toekomen![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een watEen real meet of zo
![]()
En met jou een keer meeten lijkt me best leuk ja.Zie ik ook eens het gezicht achter de naam
Dit is de eerste keer dat er wat valt ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dat is geen sneeuw, dat is suikerpoeder![]()
Hier ligt wel aardig wat meer sneeuw. Fryslân boppeeee [afbeelding]
Ik ga dat ook doen, "FOK!" in de sneeuw schrijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat er wat valt ja!![]()
![]()
En zo valt het ook niet echt op dat er wat ligt.![]()
[afbeelding]
Zo al wat meer, maar het sneeuwt nog steeds een beetje.![]()
[afbeelding]
Fiero achterwieldriftweertje.. laat ik het maar niet proberen.![]()
Yup is vast ook aan het rijden met zijn BMW.![]()
Temperatuur gaat weer stijgen, volgende week dinsdag alweer 8 graden.quote:
Probeer het eens met chocolade vlokkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen, "FOK!" in de sneeuw schrijven![]()
Alleen ligt er hier geen vlokje![]()
![]()
Vorig jaar sneeuwde het in maart, het kan dus nog alle kanten opquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Temperatuur gaat weer stijgen, volgende week dinsdag alweer 8 graden.
ik schat half of eind januari misschien rond of boven de 10![]()
Maart roert z'n staart he.Zal me niks verbazen als we half Februari/begin Maart ineens stevige vorst hebben.Heb dat al eens eerder mee gemaakt,en toen kon er geen eens beton gestort wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:18 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Temperatuur gaat weer stijgen, volgende week dinsdag alweer 8 graden.
ik schat half of eind januari misschien rond of boven de 10![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Vorig jaar sneeuwde het in maart, het kan dus nog alle kanten op
Je bent me net voorquote:Op donderdag 29 december 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Vorig jaar sneeuwde het in maart, het kan dus nog alle kanten op
mooie fotoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat er wat valt ja!![]()
![]()
En zo valt het ook niet echt op dat er wat ligt.![]()
[afbeelding]
Ja, dat hoop ik dus juist niet heHquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maart roert z'n staart he.Zal me niks verbazen als we half Februari/begin Maart ineens stevige vorst hebben.Heb dat al eens eerder mee gemakt,en toen kon er geen eens beton gestort worden.
Wat mij betreft komt de temperatuur ook niet onder de 15 graden hoor.Maar hier heb ik helaas geen invloed op.Heb een bloedhekel aan kouquote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik dus juist niet heH
Duurt echt weer een hele tijd voor we kunnen hopen op meerdere plakbanddaagjes achter elkaar
Wat suckt NL eigenlijk
Ach ja, 25 foto's dus moest ook even aan jullie denken.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga dat ook doen, "FOK!" in de sneeuw schrijven![]()
Alleen ligt er hier geen vlokje![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:dit jaar....
al die mensen die denken dat het al 2006 is
Wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
mooie foto![]()
kan er alleen niet echt achterkomen wat dat rechts is...
Ze hadden het koningshuis 400 jaar geleden naar 1 van de kolonien moeten verhuizen, Z-Amerika, Z-Afrika of Indonesiequote:
Nee,hij heeft het wel degelijk goed,want dit jaar werkte ik alweer in de drukkerij en heb toen dus weinig gemerkt van de kou.Het jaar daarvoor zat ik nog in de bouw,en toen was het echt koudquote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]dit jaar....
al die mensen die denken dat het al 2006 is
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ze hadden het koningshuis 400 jaar geleden naar 1 van de kolonien moeten verhuizen, Z-Amerika, Z-Afrika of IndonesieEn van de Nederlanders een inburgeringscurus eisen
![]()
Vraag 1:
Heeft een Zebra horizontale of verticale strepen?
Vraag 2:
De medicijnman heeft een kip gedood, geef je hem aan?
Vraag 3:
Je 5e vrouw is zwanger, ga je nou werk zoeken?
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, 25 foto's dus moest ook even aan jullie denken.![]()
Ik had ook nog een idee om ervoor te gaan liggen bij een andere locatie, murder she wrote foto.![]()
![]()
[..]
![]()
Ik was toen en route trouwens met de motor, slipping and sliding.![]()
Vorig jaar was het helemaal raak met de motorscooter, geweldig.![]()
[..]
Wat?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:33 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ze hadden het koningshuis 400 jaar geleden naar 1 van de kolonien moeten verhuizen, Z-Amerika, Z-Afrika of IndonesieEn van de Nederlanders een inburgeringscurus eisen
![]()
Vraag 1:
Heeft een Zebra horizontale of verticale strepen?
Vraag 2:
De medicijnman heeft een kip gedood, geef je hem aan?
Vraag 3:
Je 5e vrouw is zwanger, ga je nou werk zoeken?
2004quote:Op donderdag 29 december 2005 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maart roert z'n staart he.Zal me niks verbazen als we half Februari/begin Maart ineens stevige vorst hebben.Heb dat al eens eerder mee gemaakt,en toen kon er geen eens beton gestort worden.
Oh dat, geen idee.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh dat, geen idee.![]()
Een lampje op de steiger van de Hoogvlietse jachthaven.![]()
![]()
![]()
jij bent gek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 06:20 schreef stinkie het volgende:
sowhee
6.18h en ik heb de eersteal op en ben al tijdje op kantoor
voor iemand die normaal om 8 uur z'n nest pas uitkomt wel jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 07:39 schreef bwt het volgende:
[..]
jij bent gek.
is toch veeeels te vroeg
Spiderbikequote:Op vrijdag 30 december 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:@ spiderbike.
Ik zou er zelf niet mee rondrijden, maar het werk in zijn geheel is wel puik
Dat soort dingen moet je volgens mij ook niet doen met bikes die een behoorlijke kmstand hebben, beetje zonde van het geld dan (ik noem ene bandit rijder die alles rondom heeft 'gepimpt' en hem morgen in de soep laat draaien
)
80 jaren plan, die Zixxer van Krisquote:Die Superkris is ook wel goed bezig, maar hij moet zijn werk wel even gauw afkrijgen.Ik heb echt af en toe een grafhekel aan dat barrel van hem, terwijl dat ding als ie nou eens af zou zijn volgens mij dikke worldpimb sjit is.
Vooral als ie na de verbouwing nog steeds zo licht is.
True Kawasjaak speakingquote:En ook een stille hint naar sommige mensen hier![]()
![]()
* worldpimber] vertoont zich maar even niet meer hier.[/me]
[me=worldpimber maakt vrienden op MF
Waarom vertoon je je niet meer, omdat je bang bent 'ons' beledigt te hebben of omdat je jezelf volledig belachelijk maakt met dat achterlijke kawagroen gedoequote:Op vrijdag 30 december 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:
worldpimber vertoont zich maar even niet meer hier.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:25 schreef worldpimber het volgende:
Dat soort dingen moet je volgens mij ook niet doen met bikes die een behoorlijke kmstand hebben, beetje zonde van het geld dan (ik noem ene bandit rijder die alles rondom heeft 'gepimpt' en hem morgen in de soep laat draaien)
Niks achterlijke aan dat kawagroenquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
Waarom vertoon je je niet meer, omdat je bang bent 'ons' beledigt te hebben of omdat je jezelf volledig belachelijk maakt met dat achterlijke kawagroen gedoe![]()
Mij beledigt ie niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niks achterlijke aan dat kawagroen![]()
gedoe
![]()
![]()
dus is ie bang dat ie 'jullie' beledigt
het is vrijdagquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Mij beledigt ie niet hoor
Hij komt een beetje over als de Linux kneuzen die je op elke willekeurige informatica gerelateerde opleiding tegenkomt (Roderick, noem eens een paar namen) Jengelen altijd over Linux dit, Linux dat, Microsoft sucks, Bill Gates is een nerd, huilie prullie etc., dat ik eerder anti-Linux ben vanwege dat gejengel dan vanwege Linux zelf
Linux op zich hoeft niet slecht te zijn, het kan zelfs handig zijnMaar als ik bij Linux-fans ben die zich gedragen als bovenstaande, dan maak ik Linux belachelijk alleen vanwege het feit dat hun zich op die manier als Linux fan gedragen
En dus niet per se omdat ik Linux daadwerkelijk niet leuk vind
Get my point?
Niet? Zet dan die roze kawagroene bril af [afbeelding]
Bitchfight [afbeelding]
't is zeker weer Vrijdagquote:
Vrijdagmiddagrellen zijn zoooo april-2005quote:
Ik los je afquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, wees trots op me, zo vroeg eruit.![]()
Dus alle merken behalve Kawasaki hoeven op zich niet slecht te zijn maar kunnen best handig zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:05 schreef hicham het volgende:
Mij beledigt ie niet hoor
Hij komt een beetje over als de Linux kneuzen die je op elke willekeurige informatica gerelateerde opleiding tegenkomt (Roderick, noem eens een paar namen) Jengelen altijd over Linux dit, Linux dat, Microsoft sucks, Bill Gates is een nerd, huilie prullie etc., dat ik eerder anti-Linux ben vanwege dat gejengel dan vanwege Linux zelf
Linux op zich hoeft niet slecht te zijn, het kan zelfs handig zijnMaar als ik bij Linux-fans ben die zich gedragen als bovenstaande, dan maak ik Linux belachelijk alleen vanwege het feit dat hun zich op die manier als Linux fan gedragen
Get my point?
quote:
* Trots isquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
Geen geld voor zo een mooie fiets van zo een fantastisch merkquote:Er staat ook een mooie ZXR-750 op MF voor 2.100 euro.
Heb er nog even bij zitten kwijlen gisteravond voordat ik ging maffen.
Helemaal mijn puntquote:En die Mille is echt zonde van al dat werk, daar is zo'n motor normaal al veel te mooi voor.
De afwerking is nu om te huilen.![]()
gefeliciteerd hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
quote:En Pimpber A.K.A. Phatprop A.K.A. Shoef Shoef begrijp ik wel een beetje..
.. Alleen Harley Davidson moet uit het rijtje.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is echt supermooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Geen geld voor zo een mooie fiets van zo een fantastisch merk![]()
Lijkt me slecht voor je kunstgebit zo'n ding.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
ok, dan is het ook nog ideaal voor idioten met teveel geld....quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is echt supermooi, maar best veel kilomters, en ik wil geen motor uit 1993 meer.
![]()
[..]
Lijkt me slecht voor je kunstgebit zo'n ding.![]()
Maar wel een manier om van ouderen af te komen .. hij's uit de bocht gevlogen op dat lamme staal..![]()
quote:[edit: Modificaties]
- Van standaard kleur naar Yanagawa replica kleuren
- Dubbel R zitje + wit achterlicht
- Velgen gestraald en daarna gepoedercoat + haakse ventielen
- Beide koplampen branden
- helder dubbel bubbel ruitje
- kleine knippers voor en achter
- undertail, groen meegespoten uiteraard
- WP progressieve veren voor
- GSX 1000 R zeszuiger remklauwen
- Stalen remleidingen voor en achter
- K&N Filter
- Dynojet kitje
- Vance&Hines Racesysteem (bochten + tussenpijp + demper)
- Afgesteld door P.H.C Ritzen => 117 pk op het achterwiel.
[/edit modificaties]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:damn, echt supermooi
![]()
is gewoon een plaatje
![]()
En evt 'dure' reparaties (zoals een revisie) ben jij toch niet vies van
Wel mooi?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2] trots op de vroege vogels [afbeelding
Spiderbike![]()
ZXR [afbeelding]
Goedemorgen![]()
Ik vind de motor te licht om zo te verbouwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel mooi? [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind de motor te licht om zo te verbouwen![]()
Ik vergelijk het met een ferarri ombouw voor mijn panda![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een ZXR-750!
![]()
En zoveel is er nou ook weer niet aan gedaan, lijkt heel wat zo'n lijstje.
Vroegâh hoorde ik nooit een kwaad woord over Kawa uit je mond.![]()
Maar ik had ook net al alle ZZR-1100'en afgelebbert op Marktplaats, dan mag een '93'wel..
.. maar uiteindelijk een bod gedaan op deze.![]()
Edit: werd even wild, Streetfighter Rotterdam, klik!hmm.... :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef Worldbeater het volgende:
en ik wil geen motor uit 1993 meer.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een ZXR-750!
![]()
Vroegâh hoorde ik nooit een kwaad woord over Kawa uit je mond.![]()
Maar ik had ook net al alle ZZR-1100'en afgelebbert op Marktplaats, dan mag een '93'wel..
.. maar uiteindelijk een bod gedaan op deze.![]()
Edit: werd even wild, Streetfighter Rotterdam, klik!Sorrie, ik dacht dat het een 400 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yamaha -> Supercool, goed voor duivelse kilometers![]()
![]()
Suzuki -> Volgens mij heb ik zoiets total loss gereden![]()
intuition will take you further than logics will ever do
If "$" > 750 CC and "$"=quote:
quote:
Mijn panda is italiaans en > 1000 750 ccquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
If "$" > 750 CC and "$"=then goto bod.
![]()
Bug in de softwarequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn panda is italiaans en > 1000 750 cc![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:51 schreef mogas het volgende:
Gave foto man !!
Zie je trouwens dat mooie aura boven Spikecity ??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:14 schreef w@llie het volgende:
Das nouw wat je noemt een mooi fotootje
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:31 schreef mogas het volgende:
Kan je die niet in originele groote doorsturen ??
En toch zitten er leukequote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef Worldbeater het volgende:
Een ZXR-750!
![]()
Over 13 in een dozijn gesproken, sorry maar dat vind ik echt een motor zonder een eigen typisch design/karakter, om maar niet te spreken van de gare bakquote:.. maar uiteindelijk een bod gedaan op deze.![]()
quote:Edit: werd even wild, Streetfighter Rotterdam, klik!Laat ik daar maar niet op reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was wel een heel mooi ding! Maar het was de enigste die ik kon betalen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Cagiva Mito![]()
Raus was er helemaal weg vantotdat ze hoorde dat het een 2 takt was
![]()
Te lichtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind de motor te licht om zo te verbouwen![]()
Ik vergelijk het met een ferarri ombouw voor mijn panda![]()
![]()
Ja hoor heel goed plan. Lijkt me leuk om te doen. Ik ben ook nog niet zo heel ervaren hoor en ik wil volgend jaar ook een heel stuk beter worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nog geen ervaren motoriste, daar ga ik dit volgend jaar met Raus aan werkenhoop ik
![]()
Volgend jaar is overmorgen al damesquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor heel goed plan. Lijkt me leuk om te doen. Ik ben ook nog niet zo heel ervaren hoor en ik wil volgend jaar ook een heel stuk beter worden.![]()
Ga ik straks naar kijken, de nieuwe GSRquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het was wel een heel mooi ding! Maar het was de enigste die ik kon betalen.Aangezien het net zo'n mooi rood model als de Duc was, dacht ik dat ik die maar moest kopen.
![]()
Ik ben er nog steeds niet uit wat de rest betreft, dus ik moet volgend jaar maar gaan proefrijden. En natuurlijk een paar hele grote vertaalopdrachten doen waardoor ik zelfs een nieuwe Hornet of GSR kan kopen.![]()
Koop dan een 600 zou ik zeggen en leuk die opquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Te lichtbestaat dat
Stel dat het een 400 was en je bent toch bezig lepel er een 600cc in met bijbehorende aanpassingen en er is geen ferrari die je bij houdt
![]()
Mischien Rebbel ook met 'r nieuwe R6quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja hoor heel goed plan. Lijkt me leuk om te doen. Ik ben ook nog niet zo heel ervaren hoor en ik wil volgend jaar ook een heel stuk beter worden.![]()
Jij snapt er niks vanquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:17 schreef R2-D2 het volgende:
Koop dan een 600 zou ik zeggen en leuk die op![]()
Neequote:
The unknown are blessquote:
600cc in een 400 is the best of both worldsquote:Ik ben niet van het opvoeren enzo![]()
Nou die demper lijkt wel een conservenblik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En toch zitten er leukeopties op
full race systeem bijvoorbeeld is toch om te smullen
Volgens mij is zo'n Thunderace heel wat beter dan jij denkt.quote:Over 13 in een dozijn gesproken, sorry maar dat vind ik echt een motor zonder een eigen typisch design/karakter, om maar niet te spreken van de gare bak
Ging alleen maar om de kop, Streetfighter Rotterdam, lekker in de buurt, maar het bleek nietsz.quote:Laat ik daar maar niet op reageren
Niet dat deze zo goedkoop is, de rest is gewoon te duur!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef Rausdouwer het volgende:
Het was wel een heel mooi ding! Maar het was de enigste die ik kon betalen.Aangezien het net zo'n mooi rood model als de Duc was, dacht ik dat ik die maar moest kopen.
![]()
Aan de andere kant zijn we niet allemaal zo klein en fijn als jij.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Te lichtbestaat dat
Stel dat het een 400 was en je bent toch bezig lepel er een 600cc in met bijbehorende aanpassingen en er is geen ferrari die je bij houdt
![]()
Ik denk dat ik je wel begrijp hoor, laag gewicht en heel veel pk's? Heel veel knutselaars, no offence to the knutselaars, weten niet wat ze willen of ze weten het wel maar kunnen het niet (Spiderbikequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
The unknown are blessof zoiets toch
[..]
600cc in een 400 is the best of both worldsén een gooi en smijt fiets én genoeg vermogen
Die nieuwe Aprilia die tussen de Mille en de RS komt wordt ws ook zo een fiets, of schijnt in de buurt hiervan te komenmaar wanneer die komt (missch is ie er al
) weet ik niet...
Moet je Makster op zijn kloten geven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat ik je wel begrijp hoor, laag gewicht en heel veel pk's? Heel veel knutselaars, no offence to the knutselaars, weten niet wat ze willen of ze weten het wel maar kunnen het niet (Spiderbike) Ik mag hopen dat hij z'n originele kuipdelen nog heeft want de restwaarde is nihil.
Een tijdje geleden vroeg ik nog om mooie streetfighter-pics, ik heb er geloof geeneen gezien die echt mooi was![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar veel monteurs die ik gesproken heb hebben het ook niet zo op zelfbouwers.
Blijken toch vaak prutsers te zijn.![]()
Zelfs de grote Zot! wil alleen een originele fiets.![]()
Dit jaar trouwens zeker 2 streetfighterboys met pech zien staan.![]()
Dit is die Aprilia.
Blijft een geinig ding, jammer dat je er niet veel kilometers en constante top uithaalt.![]()
Einddemper is zo vervangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
Nou die demper lijkt wel een conservenblik.
Ooit jahquote:Volgens mij is zo'n Thunderace heel wat beter dan jij denkt.
En ergens heeft het wel iets van een Thundercat, die vond jij ooit zo mooi?
Das dan ook wel weer waarquote:Aan de andere kant zijn we niet allemaal zo klein en fijn als jij.![]()
Een 600 vind ik al een klein gebakje.![]()
Bij de ene motor kijk ik naar de rijeigenschappen, bij de andere naar de lijnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ooit jahis nu ook minder
maar een Ace heeft mij nooit getrokken, vind de lijnen net niet
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je wel begrijp hoor, laag gewicht en heel veel pk's? Heel veel knutselaars, no offence to the knutselaars, weten niet wat ze willen of ze weten het wel maar kunnen het niet (Spiderbike) Ik mag hopen dat hij z'n originele kuipdelen nog heeft want de restwaarde is nihil.
Een tijdje geleden vroeg ik nog om mooie streetfighter-pics, ik heb er geloof geeneen gezien die echt mooi was![]()
veels te druk metquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Streetfighter porno hou ik lekker bij me want jullie lopen toch alles af te kraken![]()
![]()
Mensen snap dit dan, ik heb het veeeeeeelste druk om zomaar ff plaatjes te posten enzo![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dus alle merken behalve Kawasaki hoeven op zich niet slecht te zijn maar kunnen best handig zijn
Pas op dat je pimbertje niet beledigt nuquote:[..]![]()
mogelijke opvolgers voor over een jaar op dit moment zijn een ZX6R 636 of een GXS-R600 (vanaf 2002)
dus ja, lekker boeien
Idd pefecte motorquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
H-D heeft ook wel wat... bedenk je nou eens... je bent dik in de 50, wilt gewoon nog lekker touren.... perfecte motor toch
![]()
Ignorance is blessquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
The unknown are blessof zoiets toch
... idd een geil ding is : 9 ~quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even afgezien daarvan, deze vind ik wel af qua ombouw. _ O _ Klik! : 9 ~ * ; : %
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mzzl : W
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Shit, overkill aan smilies in mijn vorige post, dus ik gebruik deze smiley maar even geen posts.
Wou nog even zeggen dat...
[..]
... idd een geil ding is : 9 ~
Kenteken is alleen niet mooi gedaan : { w
Maar een kenteken is wel vaker de spelbreker (ook bij auto's : P)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mzzl : Weerste post op deze pagina waar geen smilie in voorkomt
![]()
Ik zat er nog over te twijfelen, en toen ik het topic vorige week opzocht was hij net verkocht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef hicham het volgende:
@Peppojetrohopjesvla: hoe ziet het met die Red Bull YZF (of wat was het precies) op MF die je wel mooi vond? Gaat niet meer door? Is al verkocht? Valt je tegen?
![]()
Dat valt me nog meer van hem tegen.quote:Ik moet meteen weer wegen pimber slaapt gewoon, niks werken
Dat kenteken zou inderdaad wel even irl moeten zien, viel me ook al op, maar kan het zo niet goed beoordelen. Zag dat al als een extra klus om het anders te fixen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
... idd een geil ding is![]()
Kenteken is alleen niet mooi gedaan![]()
Maar een kenteken is wel vaker de spelbreker (ook bij auto's :)
Mannen kijken denk vooral naar rijeigenschappen, als ik zie wat voor lekkere kerels er met dikke mormels rondlopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Bij de ene motor kijk ik naar de rijeigenschappen, bij de andere naar de lijnen.
Streetfighter moet monoseat hebbenquote:Die Ace is echt een topmotor, supersnel en ook nog toergeschikt.
Ben niet verliefd op het uiterlijk.![]()
Qua lijnen vind ik een ZX7R mooier, of een TL1000.
Maar qua motoren vind ik die weer beperkter.![]()
Even afgezien daarvan, deze vind ik wel af qua ombouw.Klik!
![]()
![]()
![]()
Da's opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:19 schreef Makster het volgende:
Streetfighter porno hou ik lekker bij me want jullie lopen toch alles af te kraken![]()
![]()
It's all about prioritiesquote:Mensen snap dit dan, ik heb het veeeeeeelste druk om zomaar ff plaatjes te posten enzo![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Shit, overkill aan smilies in mijn vorige post, dus ik gebruik deze smiley maar even geen posts.
Posten zonder smilies is klote
Sterf poepsletquote:
Top hoor als je zo kan smijten met een BMWquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Leuke R1100S circuit pics van CR500 Kees.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
@ Makster:
It's all about priorities, eerst posten en dan m'n eigen vraag stellen![]()
![]()
2 all the computernerdsspecialistsquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:45 schreef Roderick2085 het volgende:zo meteen hier ff quake spelen met een aantal collega's
Je kan hem beter ff met startkabels aan de auto van de buren hangen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mannen kijken denk vooral naar rijeigenschappen, als ik zie wat voor lekkere kerels er met dikke mormels rondlopen![]()
Inkoppertje![]()
[..]
Streetfighter moet monoseat hebben![]()
[..]
Da's opbouwende kritiek![]()
[..]
It's all about priorities![]()
[..]
Sow Nederlands, heb je extra veel opgeschept
![]()
[..]
![]()
Hicham = SmiliesIk heb het van jullie geleerd
![]()
En nu eventjes een serieuze post:
m'n panda start niet, kan ik gewoon proberen om de Optimate III aan de accu te koppelen met de stekker in het stopcontact?
@ Makster:
It's all about priorities, eerst posten en dan m'n eigen vraag stellen![]()
![]()
![]()
Rijeischappen kan je niet zien hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:44 schreef R2-D2 het volgende:
Mannen kijken denk vooral naar rijeigenschappen, als ik zie wat voor lekkere kerels er met dikke mormels rondlopen![]()
Er moet wel een leuk mokkel oppassen hoor.quote:Streetfighter moet monoseat hebben![]()
Om te starten? Nee.quote:En nu eventjes een serieuze post:
m'n panda start niet, kan ik gewoon proberen om de Optimate III aan de accu te koppelen met de stekker in het stopcontact?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Gawaine het volgende:
Je kan hem beter ff met startkabels aan de auto van de buren hangen.maar waarschijnlijk wordt het een nieuwe accu
![]()
Hmmmm... Kan een jongetje van 4 een panda aanduwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Om te starten? Nee.
Daar komt veel te weinig constante stroom uit, startkabels zijn niets voor niets zo dik.![]()
Mogelijk kan je zelfs de electronica beschadigen.![]()
Eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Rijeischappen kan je niet zien hoor.![]()
quote:Er moet wel een leuk mokkel oppassen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm... Kan een jongetje van 4 een panda aanduwen![]()
Ik heb m'n broer al gebeld, die komt er zo aan om me te helpen![]()
Bedankt voor de waarschuwing![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij een knaapje van 4 moet je hem in z'n 3 zetten i.p.v. in z'n 1
daar kan hij hem net doorheen duwen
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ocharme, dat doe ik m'n ventje niet aan![]()
Zou het raar zijn als ik het ventje van de buren leen om de auto aan te duwen?![]()
en als je pech hebt trek je de stoppen van je huis er ook meteen uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijeischappen kan je niet zien hoor.![]()
[..]
Er moet wel een leuk mokkel oppassen hoor.![]()
[..]
Om te starten? Nee.
Daar komt veel te weinig constante stroom uit, startkabels zijn niets voor niets zo dik.![]()
Mogelijk kan je zelfs de electronica beschadigen.![]()
Een deel is beleving, dus de verpakking helpt wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoeaah!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Gawaine het volgende:
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.![]()
![]()
Die vorige post ook.![]()
![]()
Volgens mij is het helemaal geen weer om een auto aan te duwen, hier is het keiglad.![]()
Over 2 uurtjes moet ik Nick halen.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Gawaine het volgende:
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.![]()
Ik dacht dat gewoon konquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef stinkie het volgende:
en als je pech hebt trek je de stoppen van je huis er ook meteen uit
quote:De Telegraaf
Vrouw blaast huis op met Panda en zelfgemaakte bom
Tilburg -
Getuigen zagen dat de gesluierde vrouw een kastje aan de auto koppelde waarna een hevige explosie volgde.
afhankelijk wat de motor zijn sterkste punt isquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Bij de ene motor kijk ik naar de rijeigenschappen, bij de andere naar de lijnen.
kan me voorstellen jahquote:Die Ace is echt een topmotor, supersnel en ook nog toergeschikt.
Ben niet verliefd op het uiterlijk.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
Update
Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
De volgende keer eerst kijken of er wel brandstof in de tank zit![]()
Tot straks
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat gewoon kon't is maar goed dat ik het eerst vroeg
![]()
[..]
![]()
![]()
Edit:
Update
Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
Tot straks
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
Waarom vertoon je je niet meer, omdat je bang bent 'ons' beledigt te hebben of omdat je jezelf volledig belachelijk maakt met dat achterlijke kawagroen gedoe![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
En Pimpber A.K.A. Phatprop A.K.A. Shoef Shoef begrijp ik wel een beetje..
.. Alleen Harley Davidson moet uit het rijtje.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat neem je terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
zijn post op M-F is van hetzelfde niveau alsaltijd doe, dus nemen we niet serieus
![]()
ZX6R/636 2003+, ZX-10, ZX-12. Zwart mag ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
mogelijke opvolgers voor over een jaar op dit moment zijn een ZX6R 636 of een GXS-R600 (vanaf 2002)
dus ja, lekker boeien
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef worldpimber het volgende:incl. je tweede reply hierover
Sukkel
zwart isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef worldpimber het volgende:
ZX6R/636 2003+, ZX-10, ZX-12. Zwart mag ook.
Verhaal is idd merkonafhankelijk maar komt voort uit je kawagroene hersenkronkelquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]incl. je tweede reply hierover
Sukkel, ik had het niet eens over kawa only, ik heb er juist expres een merkonafhankelijk verhaal van gemaakt
![]()
Joh, 2 uurtjes van 200% whoepiequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef stinkie het volgende:
zom klaar maken om naar huis te gaan. Dan heb ik mijn 8 uurtjes er weer opzitten, inclusief 2 van 200%. KACHING!!!
Oeps, ik zie nu pas dat deze zin niet kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Het schijnt dat we er hier meer hebben geinfecteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Hicham = SmiliesIk heb het van jullie geleerd
![]()
Jij bent nu officieel Fok! verslaafd!quote:
Dat weet je snelquote:Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
Tot straks
![]()
Grote mond op internet die gozer.quote:
Kregen jullie daar altijd gratis lunch?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grote mond op internet die gozer.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net 410 euro overgemaakt voor de faktuur van de KLX.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Er schijnt nog een andere tag te zijn om FokMC lastig bij te lezen te maken.
(blijft even met je muis op de zin hierboven staan)
Had je de Boxercup eens moeten zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Top hoor als je zo kan smijten met een BMW![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Hij geeft sowieso veel geld uit aan allesRelaxed leventje
Er schijnt nog een andere tag te zijn om FokMC lastig bij te lezen te maken.
(blijft even met je muis op de zin hierboven staan)
Dan heb je de motoGP zeker nog nooit gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef richardgie het volgende:
Had je de Boxercup eens moeten zien![]()
Jawel,maar dat zijn zulke exoten,die motoren.De Boxercup zijn motoren die ook door jou en mij zijn te betalen,bij wijze van spreken.Net zo goed als je vroeger ook de Superbikes had,wat dus ZXR 750,GSX 750 etc waren.Het enige wat tegenwoordig volgens mij nu nog een beetje in de buurt komt van standaard motorfietsen is volgens mij de Supersport 600,als die klasse nog bestaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan heb je de motoGP zeker nog nooit gezien![]()
whehehequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, 2 uurtjes van 200% whoepie
Toen ik 4 was kon je me nog blij maken met 20cent![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Kregen jullie daar altijd gratis lunch?
Quake zeJij hebt gewoon een fucking maand vrij hierna
![]()
[..]
[afbeelding]
Wat is dat voor spul ? Dastyquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was een heel gevecht bij de Wibramaar we hebben wel 2 flacons Dasty kunnen bemachtigen
dankzij Raus haar gevechtskunsten zijn we er ook redelijk ongeschonden weggekomen
![]()
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.htmlquote:
WD-40 heb ik slechte ervaring mee op kunststof. Van m'n oude undertail is de komplete laklaag ingevreten. Ik gebruik het alleen nog maar voor mijn velgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.html![]()
Maar Martie was toch een WD-40 held?
Ik ga dat binnenkort ook maar eens kopen dat WD-40, eens kijken of ik die zwarte plekken op me velgen daar wel mee wegkrijg
Ziet er wel zwaar verdund uit dat Dasty spul
Volgens de gebruiksaanwijzing is het gewoon even erop spuiten paar seconden in laten trekken en afspoelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul ? Dasty![]()
Ja ontvetter, maar is het opspuiten in laten werken en afspoelen ?
Was jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.html![]()
Maar Martie was toch een WD-40 held?
Ik ga dat binnenkort ook maar eens kopen dat WD-40, eens kijken of ik die zwarte plekken op me velgen daar wel mee wegkrijg
Ziet er wel zwaar verdund uit dat Dasty spul
op kunstof is WD40 zeker niet aan te radenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
WD-40 heb ik slechte ervaring mee op kunststof. Van m'n oude undertail is de komplete laklaag ingevreten. Ik gebruik het alleen nog maar voor mijn velgen.
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten welquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens de gebruiksaanwijzing is het gewoon even erop spuiten paar seconden in laten trekken en afspoelen.
er staat ook expleciet op dat het uitermate geschikt is voor motoren
Maar die undertail zat altijd onder het kettingvet dus moest ik wel met wd 40 reinigen. Ik had al diverse ontvetters geprobeerd maar met wd40 was het een paar seconden werk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op kunstof is WD40 zeker niet aan te radenWD40 word op een of andere manier gewoon hard in de zon
![]()
vandaar dat wij de motoren gewoon netjes wassen en daarna in de was zettenis 1x veel werk maar het schoonmaken daarna gaat dan een stuk gemakkelijker
en het is beter voor je lak.
hier heb je alvast wat leesvoer eroverquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten wel![]()
XT ? Dat is vast R2-D2quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Ok ik zal WD-40 en Dasty eens proberen. De ontvetter die ik heb voldoet voor een groot gedeelte en werkt ook netjes op de kuipen. Maar er blijven hardnekkige plekjes op de velgen zitten.
Er zit een of andere kneus hier op een brik XT, pothelm, zonnebril en ruig sigaretje in zijn bek rondjes te draaien enzo in de sneeuw![]()
Wat een debiel, want ik zie niet echt waar ie mee bezig is, hij rijdt maar een beetje heen en weer... staat dan weer stil en gaat dan weer wat loze burn outs doen omdat ie niet vooruit komt enzo
![]()
Heb hem hier verder ook nooit eerder gezien
Ik wil een plek in de garage hier onder het huis [afbeelding] Je kan voor de auto een plekje kopen... à 17.000 euro
dan wil ik mijn motor iedere dag wel gewassen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen met zulke mokkels erbij![]()
een koopjequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Ik wil een plek in de garage hier onder het huis [afbeelding] Je kan voor de auto een plekje kopen... à 17.000 euro
Ik WD40 ook alles, maar heb ook dit spul staan:quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten wel![]()
Dacht ook aan R2-D2, maar R2 rookt alleen zware shag dus dat kon nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
XT ? Dat is vast R2-D2![]()
Kan je niet bij iemand je motor erbij plaatsen tegen betaling van 2 tientjes in de maand ? Hij ontvangt euri's waar die niks voor hoeft te doen.
het nadeel van WD40 op je wielen is dat je per ongeluk op je remschijf kan spuitenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Ok ik zal WD-40 en Dasty eens proberen. De ontvetter die ik heb voldoet voor een groot gedeelte en werkt ook netjes op de kuipen. Maar er blijven hardnekkige plekjes op de velgen zitten.
Er zit een of andere kneus hier op een brik XT, pothelm, zonnebril en ruig sigaretje in zijn bek rondjes te draaien enzo in de sneeuw![]()
Wat een debiel, want ik zie niet echt waar ie mee bezig is, hij rijdt maar een beetje heen en weer... staat dan weer stil en gaat dan weer wat loze burn outs doen omdat ie niet vooruit komt enzo
![]()
Ik quote even van de site:quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik WD40 ook alles, maar heb ook dit spul staan:
[afbeelding]
S100 Totaalreiniger
Ook speciaal voor motoren, goed spul. Niet erg duur, ik dacht rond de 10 euro.
quote:Tips:
Doffe schoenen poets je met een mengel van spuug en sigaretten-as. In bikerkringen zijn beide ingredienten altijd ruimschoots voorhanden.
Doffe, harige huisdieren gaan glanzen als je een thee- of eetlepel (afhankelijk van de grootte van de
desbetreffende viervoeter) olijf- of slaolie door hun eten heendoet. O ja, als Fikkie, Rakker, Minoes, of hoe jouw harige vlooientheater ook heten mag, de volgende morgen koud en stijf is, issie waarschijnlijk dood. (zie dat ook maar als en tip.)
Teer en olievlekken (bijvoorbeeld op je motorpak - voorzichtig behandelen een mengsel van water en glycerine (mengverhouding 1:2), daarna deppen met aanstekerbenzine, vervolgens aansteken en een nieuw motorpak kopen.
Roestig frame - bedekken met zout, besprenkelen met citroensap, nachtje laten marineren en wèg is je frame!
Als je op een biker-camping bent, eet dan vooral de pan met bonen leeg, anders bestaat de kans dat de bonen 's nachts de pan opeten.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dasty is de shit
en dat voor maar 1.69
![]()
waar lees je dat ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
maar het vreet in aluminium lees ik net, dus wel het hoofdje erbij houden en meteen afspoelen.
Voor auto's heb je ook van dat agressieve paarse spul in een fles om remstof te verwijderen, als je dat te lang laat zitten heb je zo gaten in je mooie vlegen![]()
Daarom, lekker S100 kopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
maar het vreet in aluminium lees ik net, dus wel het hoofdje erbij houden en meteen afspoelen.
Voor auto's heb je ook van dat agressieve paarse spul in een fles om remstof te verwijderen, als je dat te lang laat zitten heb je zo gaten in je mooie vlegen![]()
'quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hier volgt een bericht voor Panda rijders
En een paar regels verder lees ik:quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Ik quote even van de site:
Je topsnelheid wordt beduidend hoger![]()
![]()
Sorry, maar dat is lachwekkend, zeg gewoon dat het spul goed schoonmaakt, en laat die kul van je site, hahaha![]()
I Know...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Jij bent nu officieel Fok! verslaafd!![]()
In het begin draaide de startmotor wel, maar dat was wel vaker dat ie dan langzamer ging draaien. Vandaag was normaal gesproken de tankdag, had er alleen eventjes geen rekening mee gehouden dat ik meer had gereden deze week en dat de handchoke vaker is gebruikt.quote:Dat weet je snel, meestal moet je eerst testen of je accu nog uit eigen beweging tot leven komt nadat je minimaal 20 kilometer gereden hebt.
![]()
Maar wel toevallig als je tank gewoon compleet leeg was.
Draaide de startmotor dan dus wel?![]()
Ik spoel de motor eerst goed af en dan met zeep wassen en dan afdrogen met een oplossing Water + Ammoniak of Water + Spiritus en een oude tod. Geen kringen of opdroogdruppeltjes. Daarna Wax inwrijven of vaselinequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Da's toch leukquote:Er zit een of andere kneus hier op een brik XT, pothelm, zonnebril en ruig sigaretje in zijn bek rondjes te draaien enzo in de sneeuw![]()
![]()
* R2-D2 rookt & drinkt nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Dacht ook aan R2-D2, maar R2 rookt alleen zware shag dus dat kon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.... zie boven...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:39 schreef Gawaine het volgende:
Hier volgt een bericht voor Panda rijders
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Gawaine het volgende:
Jemig ligt me hier toch een berg sneeuw voor de deur![]()
[afbeelding]
Je hebt allebei je kids buiten laten spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Gawaine het volgende:
[afbeelding]
Ja, maar jij hebt dan ook 2 lelijke bikes waar je niet mee gezien wil worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef stinkie het volgende:
Jezus, vuile motorpoetsers. Zomers eens een tuinslang, dat is het. Ik heb dat vuil nodig om de kuipdelen bij elkaar te houden en bescherming te bieden tegen pekel
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Tweeenhalf uur gereden over een stuk waar ik normaal een uur over doe.
Vijf kleine slippartijtjes, en een keer bijna de vangrail in op de andere rijbaan.![]()
En het het wordt nog een stuk slechter as we speak posting.![]()
Heb rode ogen van het geconcentreerd rijden.![]()
Manstuff...ff tegenelkaar opbieden ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef worldpimber het volgende:
What about al die ploatjes hier ineens
Heeft mischien met TT te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef worldpimber het volgende:
What about al die ploatjes hier ineens
Optie staat nog.......m.a.w. hij heeft geen haast...ik dus ook niet, en had zowiezo afgesproken om ut over de feestdagen te glijden tillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Rebbel
Heb je nog iets af kunnen spreken over de R6? <Insert: nieuwsgierig.emo>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Optie staat nog.......m.a.w. hij heeft geen haast...ik dus ook niet, en had zowiezo afgesproken om ut over de feestdagen te glijden tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja doh.
Ff vergeten, maar wie leest dan ook TT/OP![]()
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef FemaleRebbel het volgende:Splashtime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar troost je dan met de gedachte dat ik voor de volgende winter een fantastische aanbieding voor je heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen [afbeelding]
< insert smiley bewegende wenkbrauwen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sportschool.
![]()
Ach, ik heb ooit toen mijn allereerste koekblik stukging voor 250 gulden een Panda gekocht,quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@beater, blijf toch lekker thuis met dit baggerweer
Dat accunieuws vind ik niet zo leuk eigenlijk, ben bang dat die van mij het ook gaat begeven
edit
ff het brommerverhaaltje in een spoiler gezet![]()
daar zijn al genoeg topics van, ik kan er geen 3 tegelijk volgen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Laten we van het volgende Topic een mooi Dakar Topic maken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoere mannen!
Vanwaar dat gevechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was een heel gevecht bij de Wibramaar we hebben wel 2 flacons Dasty kunnen bemachtigen
dankzij Raus haar gevechtskunsten zijn we er ook redelijk ongeschonden weggekomen
![]()
[afbeelding]
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Accu stuk = panda financieel total lossquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?
hieroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook 2 lelijke bikes waar je niet mee gezien wil worden.
[..]![]()
D: D::DS:D:D:D: D:
![]()
: Waar heb je dat filmpje vandaan ?@?!@?!??@@!!! e111eeninseinszweiedrei
:E#:D!
Die is nieuwe voor me
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
Dit zou de komende dagen ook wel van pas kunnen komen
Fiero = 2 much testosteronquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
Maar troost je dan met de gedachte dat ik voor de volgende winter een fantastische aanbieding voor je heb.
< insert smiley bewegende wenkbrauwen>![]()
Is een '86 Pandaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Gawaine het volgende:
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?
Paniekreactie <Insert: Dramaqueen.emo>quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Jammer R2-D2 als je die 636 moet laten
Hij is klein en heeft een echte laadbakquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Fiero = 2 much testosteron![]()
Ben al naar iets kleins aan 't zoeken
[..]
Is een '86 Pandapiept en kreunt aan alle kanten. Ik voel me er niet meer veilig in
![]()
[..]
Paniekreactie <Insert: Dramaqueen.emo>![]()
Misschien kan ze dat ding samen met Pepijn kopen, kan de minibike achterin geladen wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft een echte laadbak![]()
[afbeelding]
nee hoor, ik zit inmiddels binnen te bevriezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is iedereen buiten aan het glijden ofzo![]()
Zal wel een babyboom worden over 9 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is mijn naam van de week ineens korter geworden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef hicham het volgende:
@beater, blijf toch lekker thuis met dit baggerweer
quote:
Kannie stil staan he jijquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben aan het denken, surfen, denken, surfen....![]()
Neuh....das altijd na Carnavalquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel een babyboom worden over 9 maanden
Een echte sportman hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
De sportschool zit hier op 300 meter.![]()
Maar ik ben maar even de krant gaan lezen, en een half uurtje op bed.![]()
![]()
De hopjesvla is opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is mijn naam van de week ineens korter geworden?![]()
Deinend door de bochten met wat vrienden die achter je aan reden in het koekblik toch?quote:Goed die Jawa pics met die ski's op de vorige pagina.
Mijn eerste motor.![]()
Zonder glijlatten, en model 1993.![]()
quote:
Nog spierpijn van gisterenquote:
Goed onthouden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Deinend door de bochten met wat vrienden die achter je aan reden in het koekblik toch?![]()
Dat is nieuw voor me, maar dan zullen ze ook wel niet weten wie de vaders zijn tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh....das altijd na Carnaval![]()
Ha ha,nee natuurlijk niet want die had z'n feestneus en pruik nog opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef hicham het volgende:
Dat is nieuw voor me, maar dan zullen ze ook wel niet weten wie de vaders zijn toch![]()
Nog ff snel integreren dan maar hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb'ut na mijn 10/12'de nooit meer gevierd, dus nooit echt goed.
quote:Nog spierpijn van gisteren, mis alleen het schema schouders en rug nu deze week.
Maakt niet uit, moet nog even eerst wat minder verkouden worden anders ben ik volgende week het haasje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
*I'll do what I want, cuz I can*
LOLquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha,nee natuurlijk niet want die had z'n feestneus en pruik nog op.
Goeie avond allemaal![]()
Carnaval kan best leuk zijn ja.Dit is niet schuin bedoeld.quote:
Ha R2-D2,leuk dat je van de week een berichtje in m'n mailbox hebt gepropt,maar reageren is dus niet mogelijk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat ik weet wat ik ga doen
Voor het antwoord pas je het Pimbertruukje toe![]()
zit ff de finale's op dvd te kijken van K1 2005quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoe dat verder gaat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef richardgie het volgende:
Ha R2-D2,leuk dat je van de week een berichtje in m'n mailbox hebt gepropt,maar reageren is dus niet mogelijk he.
M.a.w ik neem alles maar als kennisgeving aan.
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zettenquote:
Als R2-D2 d'r fotoboek ook reacties zou accepteren dan was het simpel geweest, maar R2-D2 heeft het bij haar fotoboek uitgeschakeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zetten.
Dat bedoel ik ja.Er wordt niks geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Als R2-D2 d'r fotoboek ook reacties kon accepteren dan was het simpel geweest. Anders zullen jullie toch echt adressen moeten uitwisselen![]()
Ik wil zomer [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ook al geprobeerd jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.Er wordt niks geaccepteerd.
Jij had ook al iets geprobeerd?
Weltrustenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd ja
@Peppo, misschien moet je een Raptor 1000 overwegen. Zit een TL1000 blok in namelijk
Ik nu slapen, tommorge
Was ik toch niet van plan hoor.Kijk maar 2 pagina's terug,maar neemt niet weg dat R2-D2 mij toch wel een leuke meid lijkt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
sommigen gaan dan ook gewoon neukenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
Komt hij weer posen dat ie tenminste tot het einde van zijn leven een vrouw heeft gereserveerd.quote:
Gewoon niet op reageren,doe ik ook niet,hoewel ik er wel m'n eigen gedachten over heb,en die ventileer ik hier ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt hij weer posen dat ie tenminste tot het einde van zijn leven een vrouw heeft gereserveerd.![]()
Ik wil het ook wel over een plooi rokje gaan hebben hoor?Snap ik tenslotte ook niks van.Net als vrouwen,snap ik ook nietquote:
Neuh...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel over een plooi rokje gaan hebben hoor?Snap ik tenslotte ook niks van.Net als vrouwen,snap ik ook niet![]()
![]()
Brabanders hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3125
Wat een sukkels (ja de deelnemers zelf).
Je draagt helemaal geen rokken?Kan wel heel sexy zijn,en dan bedoel ik niet eens de mini rokjes.Vindt een rok wel iets vrouwelijks hebben ja.quote:
Ja,mijn favoriete kleur.De kleur van passie en liefdequote:
Ik denk dat je dan bij Honda of yamaha beter af bent, of bij elk ander merk behalve bij kawasaki ZX-6Rquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,mijn favoriete kleur.De kleur van passie en liefde.Heb niet voor niks rooie stoelen gekocht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef FemaleRebbel het volgende:Dat heb ik niet, wel een douche boven èn beneden, maar geen bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ducati,Aprillia en MV Augusta en alles wat verder uit Italie komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan bij Honda of yamaha beter af bent, of bij elk ander merk behalve bij kawasaki ZX-6R![]()
![]()
maar het toch even kwijt willen he, al moet je er indirect op reagerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren,doe ik ook niet,hoewel ik er wel m'n eigen gedachten over heb,en die ventileer ik hier ook niet![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Belgische motor op duitse site : D
En waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zetten.
Heb 9 jaar een bad gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, wel een douche boven èn beneden, maar geen bad.![]()
E-Mail adres is onderweg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb jij een trekhaak achter die Pinda?
[..]
En waarom niet?![]()
Beter stuur je mij wel even een mail, dan heb ik misschien nog wat leuks voor je.![]()
klik!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |