Ook al geprobeerd jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja.Er wordt niks geaccepteerd.
Jij had ook al iets geprobeerd?
Weltrustenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd ja
@Peppo, misschien moet je een Raptor 1000 overwegen. Zit een TL1000 blok in namelijk
Ik nu slapen, tommorge
Was ik toch niet van plan hoor.Kijk maar 2 pagina's terug,maar neemt niet weg dat R2-D2 mij toch wel een leuke meid lijkt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
sommigen gaan dan ook gewoon neukenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef worldpimber het volgende:
R2-D2's fotoboek is niet eens geactiveerd, dus er wordt niet gerukt vanavond jongens.![]()
Komt hij weer posen dat ie tenminste tot het einde van zijn leven een vrouw heeft gereserveerd.quote:
Gewoon niet op reageren,doe ik ook niet,hoewel ik er wel m'n eigen gedachten over heb,en die ventileer ik hier ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Komt hij weer posen dat ie tenminste tot het einde van zijn leven een vrouw heeft gereserveerd.![]()
Ik wil het ook wel over een plooi rokje gaan hebben hoor?Snap ik tenslotte ook niks van.Net als vrouwen,snap ik ook nietquote:
Neuh...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel over een plooi rokje gaan hebben hoor?Snap ik tenslotte ook niks van.Net als vrouwen,snap ik ook niet![]()
![]()
Brabanders hequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3125
Wat een sukkels (ja de deelnemers zelf).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Je draagt helemaal geen rokken?Kan wel heel sexy zijn,en dan bedoel ik niet eens de mini rokjes.Vindt een rok wel iets vrouwelijks hebben ja.quote:
Ja,mijn favoriete kleur.De kleur van passie en liefdequote:
Ik denk dat je dan bij Honda of yamaha beter af bent, of bij elk ander merk behalve bij kawasaki ZX-6Rquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,mijn favoriete kleur.De kleur van passie en liefde.Heb niet voor niks rooie stoelen gekocht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef FemaleRebbel het volgende:Dat heb ik niet, wel een douche boven èn beneden, maar geen bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ducati,Aprillia en MV Augusta en alles wat verder uit Italie komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan bij Honda of yamaha beter af bent, of bij elk ander merk behalve bij kawasaki ZX-6R![]()
![]()
maar het toch even kwijt willen he, al moet je er indirect op reagerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren,doe ik ook niet,hoewel ik er wel m'n eigen gedachten over heb,en die ventileer ik hier ook niet![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Belgische motor op duitse site : D
En waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zetten.
Heb 9 jaar een bad gehadquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, wel een douche boven èn beneden, maar geen bad.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |