Fiero = 2 much testosteronquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
Maar troost je dan met de gedachte dat ik voor de volgende winter een fantastische aanbieding voor je heb.
< insert smiley bewegende wenkbrauwen>![]()
Is een '86 Pandaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Gawaine het volgende:
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?
Paniekreactie <Insert: Dramaqueen.emo>quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Jammer R2-D2 als je die 636 moet laten
Hij is klein en heeft een echte laadbakquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Fiero = 2 much testosteron![]()
Ben al naar iets kleins aan 't zoeken
[..]
Is een '86 Pandapiept en kreunt aan alle kanten. Ik voel me er niet meer veilig in
![]()
[..]
Paniekreactie <Insert: Dramaqueen.emo>![]()
Misschien kan ze dat ding samen met Pepijn kopen, kan de minibike achterin geladen wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is klein en heeft een echte laadbak![]()
[afbeelding]
nee hoor, ik zit inmiddels binnen te bevriezenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is iedereen buiten aan het glijden ofzo![]()
Zal wel een babyboom worden over 9 maandenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is mijn naam van de week ineens korter geworden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef hicham het volgende:
@beater, blijf toch lekker thuis met dit baggerweer
quote:
Kannie stil staan he jijquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben aan het denken, surfen, denken, surfen....![]()
Neuh....das altijd na Carnavalquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal wel een babyboom worden over 9 maanden
Een echte sportman hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
De sportschool zit hier op 300 meter.![]()
Maar ik ben maar even de krant gaan lezen, en een half uurtje op bed.![]()
![]()
De hopjesvla is opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is mijn naam van de week ineens korter geworden?![]()
Deinend door de bochten met wat vrienden die achter je aan reden in het koekblik toch?quote:Goed die Jawa pics met die ski's op de vorige pagina.
Mijn eerste motor.![]()
Zonder glijlatten, en model 1993.![]()
quote:
Nog spierpijn van gisterenquote:
Goed onthouden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef hicham het volgende:
Deinend door de bochten met wat vrienden die achter je aan reden in het koekblik toch?![]()
Dat is nieuw voor me, maar dan zullen ze ook wel niet weten wie de vaders zijn tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Neuh....das altijd na Carnaval![]()
Ha ha,nee natuurlijk niet want die had z'n feestneus en pruik nog opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:19 schreef hicham het volgende:
Dat is nieuw voor me, maar dan zullen ze ook wel niet weten wie de vaders zijn toch![]()
Nog ff snel integreren dan maar hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik heb'ut na mijn 10/12'de nooit meer gevierd, dus nooit echt goed.
quote:Nog spierpijn van gisteren, mis alleen het schema schouders en rug nu deze week.
Maakt niet uit, moet nog even eerst wat minder verkouden worden anders ben ik volgende week het haasje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
*I'll do what I want, cuz I can*
LOLquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha ha,nee natuurlijk niet want die had z'n feestneus en pruik nog op.
Goeie avond allemaal![]()
Carnaval kan best leuk zijn ja.Dit is niet schuin bedoeld.quote:
Ha R2-D2,leuk dat je van de week een berichtje in m'n mailbox hebt gepropt,maar reageren is dus niet mogelijk hequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Ik denk dat ik weet wat ik ga doen
Voor het antwoord pas je het Pimbertruukje toe![]()
zit ff de finale's op dvd te kijken van K1 2005quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoe dat verder gaat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef richardgie het volgende:
Ha R2-D2,leuk dat je van de week een berichtje in m'n mailbox hebt gepropt,maar reageren is dus niet mogelijk he.
M.a.w ik neem alles maar als kennisgeving aan.
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zettenquote:
Als R2-D2 d'r fotoboek ook reacties zou accepteren dan was het simpel geweest, maar R2-D2 heeft het bij haar fotoboek uitgeschakeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ik dacht:goh laat ik eens reageren,maar dat is dus gewoon niet mogelijk.En E-mail adres etc. ga ik hier dus echt niet on topic zetten.
Dat bedoel ik ja.Er wordt niks geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Als R2-D2 d'r fotoboek ook reacties kon accepteren dan was het simpel geweest. Anders zullen jullie toch echt adressen moeten uitwisselen![]()
Ik wil zomer [afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |