quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Er schijnt nog een andere tag te zijn om FokMC lastig bij te lezen te maken.
(blijft even met je muis op de zin hierboven staan)
Had je de Boxercup eens moeten zienquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Top hoor als je zo kan smijten met een BMW![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:24 schreef worldpimber het volgende:
Hij geeft sowieso veel geld uit aan allesRelaxed leventje
Er schijnt nog een andere tag te zijn om FokMC lastig bij te lezen te maken.
(blijft even met je muis op de zin hierboven staan)
Dan heb je de motoGP zeker nog nooit gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef richardgie het volgende:
Had je de Boxercup eens moeten zien![]()
Jawel,maar dat zijn zulke exoten,die motoren.De Boxercup zijn motoren die ook door jou en mij zijn te betalen,bij wijze van spreken.Net zo goed als je vroeger ook de Superbikes had,wat dus ZXR 750,GSX 750 etc waren.Het enige wat tegenwoordig volgens mij nu nog een beetje in de buurt komt van standaard motorfietsen is volgens mij de Supersport 600,als die klasse nog bestaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan heb je de motoGP zeker nog nooit gezien![]()
whehehequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, 2 uurtjes van 200% whoepie
Toen ik 4 was kon je me nog blij maken met 20cent![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Kregen jullie daar altijd gratis lunch?
Quake zeJij hebt gewoon een fucking maand vrij hierna
![]()
[..]
[afbeelding]
Wat is dat voor spul ? Dastyquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was een heel gevecht bij de Wibramaar we hebben wel 2 flacons Dasty kunnen bemachtigen
dankzij Raus haar gevechtskunsten zijn we er ook redelijk ongeschonden weggekomen
![]()
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.htmlquote:
WD-40 heb ik slechte ervaring mee op kunststof. Van m'n oude undertail is de komplete laklaag ingevreten. Ik gebruik het alleen nog maar voor mijn velgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.html![]()
Maar Martie was toch een WD-40 held?
Ik ga dat binnenkort ook maar eens kopen dat WD-40, eens kijken of ik die zwarte plekken op me velgen daar wel mee wegkrijg
Ziet er wel zwaar verdund uit dat Dasty spul
Volgens de gebruiksaanwijzing is het gewoon even erop spuiten paar seconden in laten trekken en afspoelen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is dat voor spul ? Dasty![]()
Ja ontvetter, maar is het opspuiten in laten werken en afspoelen ?
Was jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.html![]()
Maar Martie was toch een WD-40 held?
Ik ga dat binnenkort ook maar eens kopen dat WD-40, eens kijken of ik die zwarte plekken op me velgen daar wel mee wegkrijg
Ziet er wel zwaar verdund uit dat Dasty spul
op kunstof is WD40 zeker niet aan te radenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
WD-40 heb ik slechte ervaring mee op kunststof. Van m'n oude undertail is de komplete laklaag ingevreten. Ik gebruik het alleen nog maar voor mijn velgen.
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten welquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens de gebruiksaanwijzing is het gewoon even erop spuiten paar seconden in laten trekken en afspoelen.
er staat ook expleciet op dat het uitermate geschikt is voor motoren
Maar die undertail zat altijd onder het kettingvet dus moest ik wel met wd 40 reinigen. Ik had al diverse ontvetters geprobeerd maar met wd40 was het een paar seconden werk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op kunstof is WD40 zeker niet aan te radenWD40 word op een of andere manier gewoon hard in de zon
![]()
vandaar dat wij de motoren gewoon netjes wassen en daarna in de was zettenis 1x veel werk maar het schoonmaken daarna gaat dan een stuk gemakkelijker
en het is beter voor je lak.
hier heb je alvast wat leesvoer eroverquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten wel![]()
XT ? Dat is vast R2-D2quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Ok ik zal WD-40 en Dasty eens proberen. De ontvetter die ik heb voldoet voor een groot gedeelte en werkt ook netjes op de kuipen. Maar er blijven hardnekkige plekjes op de velgen zitten.
Er zit een of andere kneus hier op een brik XT, pothelm, zonnebril en ruig sigaretje in zijn bek rondjes te draaien enzo in de sneeuw![]()
Wat een debiel, want ik zie niet echt waar ie mee bezig is, hij rijdt maar een beetje heen en weer... staat dan weer stil en gaat dan weer wat loze burn outs doen omdat ie niet vooruit komt enzo
![]()
Heb hem hier verder ook nooit eerder gezien
Ik wil een plek in de garage hier onder het huis [afbeelding] Je kan voor de auto een plekje kopen... à 17.000 euro
dan wil ik mijn motor iedere dag wel gewassen hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen met zulke mokkels erbij![]()
een koopjequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef worldpimber het volgende:
Ik wil een plek in de garage hier onder het huis [afbeelding] Je kan voor de auto een plekje kopen... à 17.000 euro
Ik WD40 ook alles, maar heb ook dit spul staan:quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ow da's makkelijk, ik hoor de resultaten wel![]()
Dacht ook aan R2-D2, maar R2 rookt alleen zware shag dus dat kon nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
XT ? Dat is vast R2-D2![]()
Kan je niet bij iemand je motor erbij plaatsen tegen betaling van 2 tientjes in de maand ? Hij ontvangt euri's waar die niks voor hoeft te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |