Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom?
Gefrustreerd ajaciedjequote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff... Succes met het 'wereldtalent' Ron Vlaar
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.
Misschien is het gewoon een slimme jongen
Ik bedoel slim dat ie voor een mooie club gaat en niet tussen dat stel arrogante pubers wil voetballenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?
Haha... Nog voor ik wist dat hij naar Feijenoord zou gaan, zei ik al dat Vlaar geen topvoetballer zal worden. De tijd zal het uitwijzen.quote:
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Ik mag hopen van niet. Dat geld hebben we nodig voor een linksback!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.kunnen betalen.
Ik ook niet, of Green moet naar de rechterkant doorgeschoven moeten worden. Op die plek zal Green ook meer kans maken op het Nederlands elftal, want alleen Kromkamp is een optie voor die plek.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Hij zou liever naar Ajax gegaan zijn. maar Ajax haakte af. Van Geel wilde hem halen, maar Blind zag het niet zitten. Einde verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Maar ik denk dat 't een heel erg goede keus is met het oog op de toekomst. Voor Feyenoord dan, want elke speler die liever naar Feyenoord dan naar Ajax gaat is niet goed wijs
Die Scheringa is een lul, maar dit vind ik dan wel weer mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
Bij verkoop van Kuijt voor 12-15 miljoen, had Huntelaar echt wel gehaald geworden door Feyenoord. Denk dat dat ook de beweegreden was van Ajax om Huntelaar nu te halen. Na de zomer zou de prijs alleen maar hoger liggen, doordat Feyenoord dan directe concurrentie had kunnen bieden.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk had Feyenoord Huntelaar nooit kunnen halen na de verkoop van Kuijt![]()
Greene heeft ook veel drang naar voren. Zie hem wekelijks toch wel 2 a 3 keer richting 16 van de tegenstander gaan. Dat kan vanaf die rechtsback-positie natuurlijk nog beter dan vanaf de CV-positie. En die pass die hij heeft, die is natuurlijk ook goed, dus zal 'ie zelfs vanaf de achterlijn wel wat prima passes kunnen geven.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef bart83 het volgende:
Aan de ene kant snap ik de transfer niet omdat we middenvelders en spitsen nodig hebben.
Maar aan de andere kant : je haalt een Nederlandse international binnen die veel talent heeft, en als je de kans krijgt om die te halen moet je dat doen natuurlijk.
Laat ze het maar lekker uitvechten daar in onze verdediging.
Bahia is een extreem statische verdediger die z'n man gewoon goed kan uitschakelen. Je gaat een stereotype CV gewoon niet op een backpositie zetten. Zonde.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef rotskibo het volgende:
Wat mij betreft: Bahia linksback, Bosschaart bank en Vlaar naast Greene in het centrum.
Dat die jongen talent heeft staat vast dus laat hij zich maar bewijzen.
www.talpafan.nlquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef jpzegthallo het volgende:
Vlaar als vervanger van Bahia lijkt me, en niet van Greene...
Nou zeg...daar ben ik ook zo benieuwd naar!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
![]()
Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef Kang-He het volgende:
Ik zou toch eerst Ostlund uit je team proberen te werken in plaats van Bosschaart.
Theo Janssen, nog voor het eind van de weekquote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef bart83 het volgende:
Weet trouwens wel bijna zeker dat Jansen hierop aangedrongen heeft. Wie weet wat er nog meer voor stiekeme onderhandelingen er gevoerd gaan worden.
Samaras next?
Zijn potentiële aankopen werden te duur bevonden of niet goed genoeg en heten o.a. Coelho en Palacioquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
Steven Aptroot is blijkbaar niet voor niets ex-scout van Feyenoord. Kan me namelijk niet echt enorm goede aankopen van Feyenoord herinneren.
Ostlund is toch wel het dieptepunt.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef bart83 het volgende:
Ongeloofelijk knap verborgen gehouden door Feyenoord dit trouwens! Ik las laatst ergens een stuk over hoe goed dat media-orgaan van ons is, en dat blijkt hier ook weer uit.
Bij andere grote clubs gaan alle primeurs zowat naar Derksen en Borst, bij ons is de officiele site de 1e die meldt, netjes!
Nouja, ze hebben beiden hun redelijke wedstrijden. Tegen Sektioui deed Bosschaart het aardig, maar kan ook aardige acties van Ostlund herinneren, van eerder op het seizoen. Allebei een 4.5 dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ostlund is toch wel het dieptepunt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
Verdedigend is ie geen ramp hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ostlund is toch wel het dieptepunt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is
Is gewoon zo. Hij heeft een leuke pass in de benen en kan aardig opbouwen, maar is gewoon geen goede stopper.quote:
Daarom Green gewoon rechtsback. Daar heeft hij ook veel meer kans het Nederlands elftal te halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Hij heeft een leuke pass in de benen en kan aardig opbouwen, maar is gewoon geen goede stopper.
owja want dat is natuurlijk belangrijk, dat we een speler eens in de 6 weken kwijt zijn aan die knjb en dat je kans hebt om em terug te krijgen met blessures.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heeft hij ook veel meer kans het Nederlands elftal te halen.
Jan Kromkamp lijkt me wel wat als rechtsback, die schijnt toch weg te willen bij Villarreal?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Theo Jansen nog ff halen en een leuke linksback
Denk je dat we daar geld voor hebben?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Jan Kromkamp lijkt me wel wat als rechtsback, die schijnt toch weg te willen bij Villarreal?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou zeg...daar ben ik ook zo benieuwd naar!
Slapeloze nacht wordt dit, tot hij met z'n verklaring komt!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
en kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is
Hij is een paar maanden uit vorm en ineens is hij rijp voor 3e klasse zaterdagreservesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
![]()
Leer eens niet reageren op cultheld.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Greene is op dit moment de belangrijkste man achterin.
Snoyl is links. Zuiverloon is een goede optie voor rechts.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef twi het volgende:
Jan Kromkamp is onbetaalbaar. En je hebt Snoyl nog. Dat hij nu nog niet klaar is voor de toppers, oke, maar geef dat jongetje de tijd en hij komt er wel. Zuiverloon komt op termijn ook gewoon terug.
Aardige zoneverdediger en een belabberde 3-4-3 of 4-3-3 (met inschuivende 4) verdediger.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden uit vorm en ineens is hij rijp voor 3e klasse zaterdagreserves
Op Talpa misschien. Ik hoor van veel Feyenoorders dat Bahia veel belangrijker is wat het stoppen betreft.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Greene is op dit moment de belangrijkste man achterin.
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT RON VLAAR
International Ron Vlaar is met ingang van 1 januari 2006 Feyenoorder. De verdediger van AZ tekende woensdagmiddag een contract dat hem voor drie-en-een-half seizoen bindt. De 20-jarige Hensbroeker brak het afgelopen jaar door als eredivisiespeler én international en wordt beschouwd als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Vlaar werd vanmiddag goedgekeurd in Rotterdam en zette vervolgens in het Maasgebouw zijn handtekening onder een contract dat hem vanaf januari aan Feyenoord bindt. Uit handen van financieel directeur Onno Jacobs ontving hij vervolgens zijn eerste Feyenoordshirt. Daarmee komt een einde aan een periode waarin veel onduidelijkheid was over de toekomst van Vlaar, die onder trainer Louis van Gaal in Alkmaar na een goed begin op een zijspoor was geraakt. Nog deze week werd hij gesignaleerd in Londen, waar hij samen met zijn vader en zaakwaarnemer een bezoek bracht aan Tottenham Hotspur. Ook de Engelsen waren geďnteresseerd in de verdediger. Maar het werd uiteindelijk dus Feyenoord. ‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
Blablabla. 3 maanden geleden was hij nog de nieuwe Jaap Stamquote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aardige zoneverdediger en een belabberde 3-4-3 of 4-3-3 (met inschuivende 4) verdediger.
Ook al was het net niet voor mij bedoeld, maar 1 ding had je gelijk in. Ik kom vaker in de kuip.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef cultheld het volgende:
Op Talpa misschien. Ik hoor van veel Feyenoorders dat Bahia veel belangrijker is wat het stoppen betreft.
Wanneer heb ik hem de nieuwe Stam genoemd? Misschien qua uitstraling in de persquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blablabla. 3 maanden geleden was hij nog de nieuwe Jaap Stam![]()
Wacht nou maar tot het eind van het seizoen en vel dan je oordeel.
Degene die ik quotte, reageerde ook op iemand die het over een linksback had, vandaar. Met Greene op rechts heb je daar gewoon niemand meer nodig. Zuiverloon ziet zichzelf meer als verdedigende middenvelder. Als je dan straks een driemans middenveld kunt maken met Zuiverloon in 't centrum en DeGuzman en Hofs aan welke kant zij dan ook het liefst spelen, dan heb je gewoon een heel goed getalenteerd middenveld. Wie had dat ooit kunnen denken?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Snoyl is links. Zuiverloon is een goede optie voor rechts.
Zij speelden inderdaad geweldig op het EK -20 en zijn ook opgeroepen voor het grote Oranje.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer heb ik hem de nieuwe Stam genoemd? Misschien qua uitstraling in de persIk ben meer onder de indruk van Zomer, Kruiswijk en Luirink.
En 8 jaar ouder, jaquote:Zelfs Majstorovic is verdedigend beter dan Vlaar.
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zij speelden inderdaad geweldig op het EK -20 en zijn ook opgeroepen voor het grote Oranje.
[..]
En 8 jaar ouder, ja
Ben het eigenlijk met je eens. Ghaly voelt zich groter dan de rest en door dat gevoel is hij gewoon slechter (moeilijke oplossingen). Met Vincken op rechts in de aanval en Bisseswar erbij.. komt wel goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef twi het volgende:
Degene die ik quotte, reageerde ook op iemand die het over een linksback had, vandaar. Met Greene op rechts heb je daar gewoon niemand meer nodig. Zuiverloon ziet zichzelf meer als verdedigende middenvelder. Als je dan straks een driemans middenveld kunt maken met Zuiverloon in 't centrum en DeGuzman en Hofs aan welke kant zij dan ook het liefst spelen, dan heb je gewoon een heel goed getalenteerd middenveld. Wie had dat ooit kunnen denken?
Ghaly gewoon dumpen in London, die man die krijgt nooit het overzicht. Da's de Boukhari van Rotterdam.
Onze voetbalexpert-goeroe heeft gesproken........quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20Zomer en Luirink spelen net als een Huntelaar bij Jong Oranje. Kruiswijk is een groot talent. Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt, anders had je wel erkend dat deze spelers wel degelijk goede verdedigers zijn. Boulahrouz vond je zeker ook een prutser die rommelde in de marge, voordat Van Basten zijn naam dropte.
Volgens mij lees jij niet goed, want als je dat wel zou doen had je kunnen lezen dat ik juist niet meedoe aan de 'Vlaar afzeik-hype' van dit moment. Ik vind dat het nog veel te vroeg is om te kunnen oordelen over Vlaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt,
Heb niet voor niks kijk op het spelletje. Daar ben ik nou eenmaal Ajacied voorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk met je eens. Ghaly voelt zich groter dan de rest en door dat gevoel is hij gewoon slechter (moeilijke oplossingen). Met Vincken op rechts in de aanval en Bisseswar erbij.. komt wel goed.
Tering, jij vindt je eigen voetbalkennis echt geweldig hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20Zomer en Luirink spelen net als een Huntelaar bij Jong Oranje. Kruiswijk is een groot talent. Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt, anders had je wel erkend dat deze spelers wel degelijk goede verdedigers zijn. Boulahrouz vond je zeker ook een prutser die rommelde in de marge, voordat Van Basten zijn naam dropte.
Wel een geinig idee. Moeten ze eigenlijk de stadionverlichting ook nog uitdoen bij de opkomst!quote:Unieke Tifoactie tijdens Feyenoord-Willem II
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Donderdagavond, tijdens de wedstrijd Feyenoord – WillemII zullen er 30.000 breeklichtjes, om en om, op de stoeltjes liggen.
Om deze actie te laten slagen willen wij u medewerking vragen om deze breeklichtjes ook,om en om, op de stoeltjes te laten liggen.
De breeklichtjes moet geknakt worden om een rode gloed te krijgen en moeten omhoog gehouden worden tijdens de opkomst van de beide elftallen.
Omdat de verlichting uit zal gaan op de tribunes, bij opkomst van de elftallen, is het de bedoeling dat er een gehele rode gloed door het Stadion zal ontstaan, wij denken dat dit een uniek effect zal geven.
Tevens zij en er op alle stoeltjes vlaggetjes gestoken.
Vrijwilligers en het Tifo-Team van de Feyenoord Supportersvereniging zijn donderdag vanaf 10.00 uur in de weer om deze actie voor te bereiden, stel hen a.u.b. niet teleur.
Wij verwachten dat de Feyenoord supporters voor 100% voor deze actie zullen gaan.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Feyenoord Supportersvereniging, vrijwilligers en Tifo-Team.
Ik vond Vlaar overtuigen tegen Sporting en daarna nooit meer. Ik baseer mijn oordeel niet op het Algemeen Dagblad, of op Talpa samenvattingen, maar op wat ik zelf zie. Ik vind Vlaar een geschikt zoneverdediger, maar man tegen man is ie niks. Hij werd aan alle kanten door Koné voorbij gelopen en tegen de Italianen was ie helemaal brandhout. Dat is het verschil tussen de subtop en echte top onder de verdedigers.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet goed, want als je dat wel zou doen had je kunnen lezen dat ik juist niet meedoe aan de 'Vlaar afzeik-hype' van dit moment. Ik vind dat het nog veel te vroeg is om te kunnen oordelen over Vlaar.
Dat hij niet goed is in Football Manager betekent niet dat hij ook echt niet kan voetballen
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tering, jij vindt je eigen voetbalkennis echt geweldig he?
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leuke Tifo actie!
Lekker boeiend het gaat om de sfeerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellen.
Gelijk gekregen? Alsof die jongens er al zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen.
Het blijven Rotterdammers. Groot risico-factor om ze het ter plekke te vertellen, nu hebben ze er nog wat dagen voor om over na te denkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellen.
Nou, ze hebben het hier ook een keer geprobeerd en die dingen zijn echt rommelquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend het gaat om de sfeer![]()
Nee hoor, dat worden nieuwe Brutil Hosé'squote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gelijk gekregen? Alsof die jongens er al zijn![]()
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar was niet meer welkom bij jullie, omdat hij er zelfs nog maar aan gedacht had om naar Ajax te gaan.
Er werd door jullie geroepen dat ie zijn benen mocht b0eken.(jullie=fokkerlakken).
Mag Vlaar nu ook zijn benen breken? Hij wilde immers eerst ook naar Ajax. Of is er bij de transfer van Huntelaar dan toch enige jaloezie te bespeuren?
Dan zou ik toch maar eens gaan. Ik heb namelijk een seizoenskaart, en zie greene elke keer uitblinken. Hij wint vrijwel elk duel, en heeft ook diepgang. Hij is alleen niet echt sterk, maar dat compenseert hij met slimheid.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
www.talpafan.nl
Nou kom ik waarschijnlijk niet vaker dan jij in De KuipLaten we zeggen 0 keer, maar ik heb wel hele wedstrijden gezien van Feyenoord via internet en op de buis en kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is en Bahia juist erg goed is als stopper.
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.
OK ik wachtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
WHTFCK!? Ron Vlaar naar Feyenoord. Behoorlijk verrassend te noemen.
Kun je achteraf nog blij zijn dat hij op een kleuterschool-manier niet naar Totenham wil/durft/gaat. Ben benieuwd wat ie gaat laten zien, hij is iig nog jong en een Nederlander.
Is dit het Wotte-effect?
Je moet wel heel goedzoeken om iets te vinden ofnietquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.
Kan een zeer mooi effect geven. Een tijdje geleden tijdensquote:Op woensdag 28 december 2005 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wel een geinig idee. Moeten ze eigenlijk de stadionverlichting ook nog uitdoen bij de opkomst!
(dit stukje had ik even over het hoofd gezien)quote:Omdat de verlichting uit zal gaan op de tribunes, bij opkomst van de elftallen, is het de bedoeling dat er een gehele rode gloed door het Stadion zal ontstaan, wij denken dat dit een uniek effect zal geven.
Als Huntelaar had gekomen na het vertrek van Kuijt en Kalou, had jij hetzelfde gevoel gehad als Ajacieden:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.
Daar komen we echt niet mee te zitten. We hebben zowiezo Coelho nog achter de hand.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Als Huntelaar had gekomen na het vertrek van Kuijt en Kalou, had jij hetzelfde gevoel gehad als Ajacieden:
Heel veel geld voor een speler, maar uiteindelijk toch blij dat er iemand komt die ze er gewoon in kan knallen.
Als je straks met Boussaboun en Lazovic zit, dan had je maar wat blij geweest als Feyenoord de portomonnee had getrokken.
Alsof dat zo'n garantie is. Huntelaar heeft al heel wat meer laten zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar komen we echt niet mee te zitten. We hebben zowiezo Coelho nog achter de hand.
Coelho is meer dan Huntelaar. Maar hij is nog helemaal niet van Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef bart83 het volgende:
[..]
Alsof dat zo'n garantie is. Huntelaar heeft al heel wat meer laten zien.
Niet dat ik Coelho geen talent vind hebben, maar dat is ook net zo goed afwachten.
Met beide punten ben ik het oneens : Coelho moet zich nog veel meer bewijzen dan Huntelaar, en hij is al voor 100 % van Feyenoord,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Coelho is meer dan Huntelaar. Maar hij is nog helemaal niet van Feyenoord.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoe heeft Feyenoord Vlaar kunnen betalenHebben ze zomaar 3 miljoen te voorschijn kunnen halen of zit er zo'n hele constructie achter?
Misschien was Vlaar wel minder duur omdat Scheringa een pleurishekel aan ajax heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoe heeft Feyenoord Vlaar kunnen betalenHebben ze zomaar 3 miljoen te voorschijn kunnen halen of zit er zo'n hele constructie achter?
Met het 2e kun je het oneens zijn, maar dan wel vanwege je onwetendheid. Feyenoord bezit een gedeelte van z'n transferrechten, maar hij heeft helemaal geen contract getekend bij Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef bart83 het volgende:
[..]
Met beide punten ben ik het oneens : Coelho moet zich nog veel meer bewijzen dan Huntelaar, en hij is al voor 100 % van Feyenoord,
Vlaar heeft 2 miljoen gekost. Van de zomer is Goor voor 2,5 miljoen verkocht dus dat geld hadden we nog. En je hebt ook nog inkomsten als club, je blijft niet steeds zonder geld zitten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Feyenoord heeft begin dit seizoen toch ook geen spelers kunnen halen die serieus wat toevoegen? Net als het jaar ervoor...en daarvoor...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef bart83 het volgende:
[..]
![]()
We hebben geen 20 miljoen om uit te geven momenteel, maar we zijn ook niet arm hoorWat dacht je van de verkoop van Goor en Fred?
Ok, dat is ook waar. Maar denk je dat ie liever in de Belgische competitie blijft als Feyenoord hem wil hebben?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met het 2e kun je het oneens zijn, maar dan wel vanwege je onwetendheid. Feyenoord bezit een gedeelte van z'n transferrechten, maar hij heeft helemaal geen contract getekend bij Feyenoord.
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Geloof het of niet, maar voor het eerst ben ik Feyenoord een klein beetje dankbaar. Wat ben ik blij dat die arrogante, jankende tot-talent-gepraatte loser niet bij het Grote Ajax is gaan spelen, zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Geloof het of niet, maar voor het eerst ben ik Feyenoord een klein beetje dankbaar. Wat ben ik blij dat die arrogante, jankende tot-talent-gepraatte loser niet bij het Grote Ajax is gaan spelen, zeg.
En dan zeg ik niet nu, omdat hij voor Feyenoord heeft getekend, maar dat heb ik altijd al geroepen, sla de oude Ajax-topics er maar op na.
Ik denk eerder dat het komt door het gebrek aan professionele journalistiek de laatste paar weken, vooral van de VI zelf. Wanneer er nieuws is, hobbelen ze er achteraan, en wanneer er te weinig nieuws over een bepaald iets is, schrijven ze liever flut-achtergrondstukjes. De echte journalisten vieren blijkbaar kerst en de stagiaires mogen het twee weekjes proberen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En het valt me op dat er niks via de media naar buiten is gekomen. Hij is al gewoon medisch getest zonder dat ook maar 1 iemand van de media er lucht van heeft gekregen. Zou Wotte altijd de lekkende factor zijn geweest waar JD het altijd over had?
Hier ga ik even niet op in. Tot in ieder geval het einde van het jaar wil ik het hier een beetje rustig houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?![]()
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ok, dat is ook waar. Maar denk je dat ie liever in de Belgische competitie blijft als Feyenoord hem wil hebben?![]()
PSVquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.
Chelsea volgt iedereenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.
Heel verstanding, die discussie ga je toch nooit winnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier ga ik even niet op in. Tot in ieder geval het einde van het jaar wil ik het hier een beetje rustig houden.![]()
Sinds wanneer ben jij als Amsterdammer al AZ supporter: Sinds Co, of sinds Louis?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef raptorix het volgende:
Succes en veel Plezier met Ron, als AZ supporter gun ik jullie het beste. Denk dat dit voor zowel AZ als Feyenoord een voordeel is.
Ik ben geboren als Zaandammer, bovendien ben ik familie van de gebroeders molenaarquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij als Amsterdammer al AZ supporter: Sinds Co, of sinds Louis?
Ok, 1 van de 5 echte AZ supporters dusquote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben geboren als Zaandammer, bovendien ben ik familie van de gebroeders molenaar
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Martijn Meerdink![]()
Zou dat betekenen dat Castelen zo goed als verkocht is?
Het is het beste dat hij het seizoen bij RKC afmaakt. Lekker elke week in de basis. Volgend jaar kan hij zich mooi op de verdedigende middenvelder plek gaan richten. En wat te doen met de Ceulaar?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik denk niet dat Zuiverloon dit seizoen nog terug komt bij Feyenoord.
Hey en wat is dit dan uit een ander topic:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond Vlaar overtuigen tegen Sporting en daarna nooit meer. Ik baseer mijn oordeel niet op het Algemeen Dagblad, of op Talpa samenvattingen, maar op wat ik zelf zie. Ik vind Vlaar een geschikt zoneverdediger, maar man tegen man is ie niks. Hij werd aan alle kanten door Koné voorbij gelopen en tegen de Italianen was ie helemaal brandhout. Dat is het verschil tussen de subtop en echte top onder de verdedigers.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef cultheld het volgende:
Die Vlaar is een hele goede verdediger.Maar het valt wel op, dat Van Basten iedere AZ'er met Nederlands bloed selecteert. Als hij Vlaar selecteert, dan kan hij net zo goed Afellay, Kruiswijk en Kruys selecteren.
Nauw geweldig en ga nu maar weer wegquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
Klopt, 10 mei 2005, vlak na AZ - Sporting, toen hij de enige goede wedstrijd uit z'n leven speelde. Toen deed ie ook echt niks fout, dus op basis van die wedstrijd beoordeelde ik hem. Inmiddels heb ik legio wedstrijden bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ie man tegen man 0 is en alleen een aardige zoneverdediger is.
Jij met jou voetbalinzicht had toch allang moeten zien in de wedstrijd tegen Sporting dat het geen goede verdediger zou wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
Klopt, 10 mei 2005, vlak na AZ - Sporting, toen hij de enige goede wedstrijd uit z'n leven speelde. Toen deed ie ook echt niks fout, dus op basis van die wedstrijd beoordeelde ik hem. Inmiddels heb ik legio wedstrijden bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ie man tegen man 0 is en alleen een aardige zoneverdediger is.
hihihiquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij met jou voetbalinzicht had toch allang moeten zien in de wedstrijd tegen Sporting dat het geen goede verdedigger zou worden![]()
Oh, wat jammer nou dat ik je god niet benquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn geloof in jou is net als mijn geloof in Johan Derksen 0,0 dus![]()
Voor oftopic gelul ga maar naar het oftopic topic:quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh, wat jammer nou dat ik je god niet ben
.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef bart83 het volgende:
Zou er een verband zijn met Tottenham? Ik bedoel :
Spurs willen Kuijt
Spurs wil Vlaar
Feyenoord wil Vlaar
Transfer Vlaar naar Tottenham ketst zomaar af
Vlaar naar Feyenoord
Kuijt naar Spurs?
Dat Tottenham Vlaar voor ons betaald + nog 12 miljoen ofzo? Of denk ik nu te ver door?
Doel je op z'n spelfout?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijn
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.
Kerel wat maak jij een opstelling zegquote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
---------------------dudek--------------------- (evt sherif ekramy)
----greene -- vlaar -- bahia -- snoyl----
----------------------hofs---------------------
-----castelen--------------de guzman-----
----de coelho --- lazovic --- owoeri----
Aissatti heeft nog NIETS laten zien, op een paar wedstrijdjes na.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doen
Waarom? Ik vind hem de beste en meest stabiele keeper op dit moment in de eredivisie.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar...; in lodewijks voor nog een heel jaar heb ik weinig vertrouwen je gaat toch zien dat hij af en toe iets meer steekjes gaat laten vallen en vaker pijntjes krijgt etc.
Gomes ben ik met je eens, Stekelenburg niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Stekelenburgquote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat jij dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax hebt gezien, sinds hij weer in 't doel staat. Ja, Eindhoven waarschijnlijk, maar dat leek niet eens op de blunders die Lodewijks tegen Utrecht maakte. Lodewijks staat goed te keepen dit jaar, maar datzelfde geldt zeer zeker ook voor Stekelenburg.
Twi met zijn voetbalinzichten waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
gomes > lodewijks > stekelenburg
zou zeggen dat elke lamlul dat toch wel weet....
pcies... hij zet heel de verdediging recht, zou nog bijna aanvoerder mogen zijn... maar anderhalf jaar is nog ver van nu.... ik denk niet dat hij het haalt....quote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.
Ik had van het weekend een nieuwe gehoord op een deuntje van Frans Bauer:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef Luni het volgende:
Het is kou het is guur, gooi wat joden op het vuur.
quote:'Liefdesaffaire reden ontslag Wotte'
29 december 2005, 13:22
Door: Jelmer Geerds
Mark Wotte is gedwongen op te stappen als technisch directeur bij Feyenoord, zo onthult Voetbal International. Het weekblad zegt dat de ware reden van het ontslag van Wotte een (verboden) liefdesaffaire op de werkvloer is.
Volgens de officiele lezing van het vertrek zou Wotte een sterke drang hebben om weer als trainer op het veld te staan. Voetbal International beweert echter dat een escapade met een medewerkster van Feyenoord de ware reden is van het vertrek. De Rotterdammers hebben als huisregel dat affaires binnen de organisatie taboe zijn.
Bovendien zou Feyenoord de opgestapte technisch directeur zat zijn. Wotte zou zich te veel inlaten met zaakwaarnemers, speelde een veelbesproken rol in de transfersoap rondom Salomon Kalou en zou door de komst van technisch adviseur Wim Jansen eigenlijk overbodig zijn geworden. Feyenoord gaat dan ook niet op zoek naar een nieuwe technisch directeur.
Hahaha, ouwe boef.quote:
(fr-fans)quote:Terug 29-12-2005: Telegraaf: 'Feyenoord betaalt 1 miljoen voor Vlaar' Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
De Telegraaf weet te melden dat Feyenoord Az een transfersom van één miljoen euro betaald. Dat is evenveel als ajax bood en een half miljoen minder dan de Spurs voor Vlaar over hadden. Gisteren meldde diverse media nog dat Feyenoord rond de 2,5 miljoen Euro betaalt voor de verdediger.
Beide clubs doen geen mededeling over de transfersom. Naar het echte bedrag dat Feyenoord aan Az overmaakt zal het altijd gissen blijven.
Valt wel mee hoor. Als Scheringa Vlaar niet aan Ajax wilt verkopen, en Vlaar wil zelf niet naar de Spurs. Dan blijft er weinig keus overquote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
(fr-fans)wtf
dan hebben we die neuzen wel mooi ge-pwnd!
en toch zie ik het nog niet zitten
quote:
quote:JONATHAN DE GUZMAN LANGER BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft Jonathan de Guzman langer aan zich gebonden. Vandaag zet de Canadees zijn handtekening onder een verbeterd contract dat in 2010 afloopt. Zijn oude overeenkomst was geldig tot 2008. De Guzman kwam tot een akkoord met Feyenoord in het bijzijn van zijn vader en moeder, die speciaal voor de gelegenheid uit Canada waren overgekomen.
Jonathan de Guzman groeide op in Canada, maar ontwikkelde zich op voetbalgebied pas goed na zijn verhuizing naar Rotterdam. Op Varkenoord doorliep hij de jeugdopleiding en werd hij klaargestoomd voor het grote werk in De Kuip. Onder Erwin Koeman maakt De Guzman dit seizoen een spectaculair debuut. Hij kwam in de wedstrijd tegen Heerenveen in het veld als invaller voor Ghaly en stond een week later al in de basis van Feyenoord 1. In het keurkorps heeft hij inmiddels een vaste plek op het middenveld veroverd en scoorde hij tot nu toe vier keer in twaalf wedstrijden. De meeste indruk maakte de Canadees in de met 1-0 gewonnen topper tegen PSV, waarin hij zich de meerdere toonde van routinier Philip Cocu.
Stomende seks tussen de dossiermappen van de scouting hoor. En dan schreeuwde zij, op de toppen van het genot, "Ja ja". En dan Wotte: "Verdomd, ze weet ook nog wat van voetbal."quote:Op donderdag 29 december 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
Wotte die ff tegen een kantinejuf aan scharrelt.
"We"quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
(fr-fans)wtf
dan hebben we die neuzen wel mooi ge-pwnd!
Dat zijn mooie cijfers!quote:Feyenoord verbetert contract De Guzman
29/12/2005 16:39
Hij bleef indrukwekkend overeind tegen PSV en AZ en dus legde Feyenoord Jonathan De Guzman direct langer vast met een verbeterd contract.
Onder toeziend oog van zijn overgevlogen ouders verlengde de Canadese middenvelder donderdagmiddag zijn contract bij de Rotterdamse club tot de zomer van 2010. De oude verbintenis van de achttienjarige speler liep tot 30 juni 2008.
De Guzman is dit seizoen dé sensatie van de Eredivisie. Hij debuteerde op 18 september als invaller in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. In totaal heeft hij twaalf competitieduels op zijn naam staan, waarin hij tot vier goals en vijf assists kwam.
De laatste weken maakte hij grote indruk door eerst in de topper tegen PSV uitblinker te zijn in de strijd met tegenstander Phillip Cocu, en vervolgens wederom de meest opvallende speler te zijn in de partij tegen AZ.
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef Merkie het volgende:
Lijkt wel de goed-nieuws-show. Mooi bericht over Guzzie
.
4 goals en 5 assists in 12 wedstrijden is trouwens wel héél netjes voor een 18-jarige voetballer die net heeft gedebuteerd ja.
Dat ook jaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.
;d:D;dquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stomende seks tussen de dossiermappen van de scouting hoor. En dan schreeuwde zij, op de toppen van het genot, "Ja ja". En dan Wotte: "Verdomd, ze weet ook nog wat van voetbal."
Maar waar was ie tegen RBC en ADO.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ook ja. En hij spreekt nog perfect Nederlands ook
.
quote:
raar dat hier nog verder niemand op heeft gereageerd.....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dirk Kuijt heeft in de nieuwe VI aangegeven dat een hoger niveau niet perse het vertrek betekent aan het einde van het seizoen. Hij verwacht dat Feyenoord na de winterstop een hoger niveau zal halen als Ono, Schreuder, Hofs en Castelen terug keren van een blesseure. En natuurlijk de komst van Vlaar en de hopenlijk weer in vorm rakende Kalou.
Klopt, maar toen was heel Feyenoord slecht bezig. Denk dat hij in ieder geval een beetje goed voetbal om zich heen nodig heeft om zelf ook fatsoenlijk te spelen. Maar daarom heeft hij nog wel goed gespeeld verder.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar waar was ie tegen RBC en ADO.
Een zwaluw en zo.
hij is jarenlang rechtsback geweest.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
oeps verkeerd gelezen, mja ik heb ze daar ook nog een mail over gestuurd, niks terug gehad.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef TC03 het volgende:Talpa
Heb nog steeds Feyenoord - AZ niet gezien, klote website van hunnie.
Eerste helft van Feyenoord was ellende, maar gelukkig in de tweede helft veel beter en liepen ze over Willem 2 heen. Wat is dit willem 2 slecht zeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef snabbi het volgende:
Ik vond het maar een kut wedstrijd. Willem II hoort met dit voetbal niet in de eredivisie. Feyenoord kon eigenlijk de eerste helft maar weinig uitrichten. Ze startten nog wel goed maar zakte enorm in.
Ik had er wel vertrouwen in dat er in de tweede helft gescoord zou worden, maar had dit niet helemaal verwacht toen ik in het stadion zat.
Die goals leken wel goals op een trainingsveld. Bijvoorbeeld die rebound van Kuyt, dat was meer een terugspeelbal dan een schot, maar goed, mooie winst.
en eerlijk is eerlijk, dat kunnen er maar heel weinig zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.
Wauw, ik ga bellen!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kijk net op www.feyenoord.nl
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen
[afbeelding]
Erwin Koeman aangehoudenquote:Koeman aangehouden
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).
Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.
Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."
Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.
Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.
Beiden doen het echt verschrikkelik goed bij de RKC en ik vrees er voor dat ze volgend seizoen niet meer bij RKC spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:45 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik hoop iig dat zuiverloon en de ceulaar het jaar bij rkc afmaken daar leren ze meer als basis
mooie actie trouwens inderdaad van biseswar ook bij de........ eehmmm 4-1? of 3-0
gewoon heerlijk om te lezen dat laatste stukje. De sfeer is helemaal goed!! echt mooi!quote:Koeman dankt legioen
ROTTERDAM - Met een gloedvol toespraakje heeft trainer Erwin Koeman donderdagavond in de Kuip voor dit jaar afscheid genomen van het legioen. Meteen na de uitbundige zege op Willem II (6-1) greep de oud-international de microfoon van speaker Peter Houtman om de feestende aanhang toe te spreken.
"Bedankt voor jullie steun. We hopen iedereen in 2006 weer gezond en wel terug te zien in de Kuip. Tot volgend jaar!", riep Koeman enthousiast. De spelers van Feyenoord liepen daarna een ingetogen ereronde.
Eerder tijdens de wedstrijd had de trouwe aanhang van de Rotterdamse volksclub al een voorschot genomen op 2006. "We worden kampioen!", klonk het massaal en ook de wave ging door het uitverkochte stadion. Trainer Koeman ging later tijdens zijn korte rede wijselijk niet in op de hartenkreet van zijn supporters.
Na afloop legde de populaire coach in de perskamer zijn opmerkelijke actie uit. "In één week zijn bijna 100.000 mensen naar Feyenoord komen kijken. Zij hebben allemaal veel geld betaald om ons te zien spelen. Ik vind het dan niet meer dan normaal om ze even te bedanken. Zij betalen ons, nietwaar?" Koeman: "We gaan zonder ruzie het nieuwe jaar in. De spelers hebben zelfs aan alle leden van de begeleidingsstaf een envelop gegeven met inhoud. Kijk, zo kan het ook. Nee, voor de leden van de technische staf was er geen envelop. Maar ik kan heel goed rondkomen van mijn salaris, hoor. En ik ben gezond, niet te vergeten. Dus mij hoor je niet klagen."
Uit eigenbelang hoop ik dat die 2 nog een jaartje bij RKC blijven voetballen aangezien ik daar een seizoenskaart heb.... en m'n naam HAL9000S is supercomputer HAL 9000 series uit de film 2001 A Space Oddysey. Een klassieker van halfgod Stanley Kubrick.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:02 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
inderdaad heerlijk nou de sfeer weer lekker is... vorig jaar had ik er in het begin ook hoge verwachtingen van omdat de sfeer door het dak leek te schieten, maar dat bleek eerder misplaatste glamour te zijn
ik denk dat zuiverloon en ceulaar best wat kunnen halen maar dat ze nog dit seizoen beter weg kunnen blijven omdat er gewoon veel goeie concurentie loopt wat ze veel speeltijd kost.....
over de ceulaar hoor ik overigens ook regelmatig minder lovende woorden ...![]()
overigens spreek je jezelf niet wat tegen in je laatste 2 posts HAL9000S?
offtopic; hoe kom je in vredesnaam op het idee om jezelf hal9000s te noemen
wat heeft die nu dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef SupaMario het volgende:
Ik denk dat ze Biseswar ook wel contractverlenging kunnen aanbieden!
oh dat moet ik dan gemist hebben zou kunnen !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:26 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
wat heeft die nu dan?
dacht dat die nog niet zolang geleden had getekend.....
hij heeft overigens wel een verdomd ongure snor enzo![]()
jah was echt erg met de drukte !!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:35 schreef ruud_fr het volgende:
gvd gister op de heenweg 1,5 uur langer over gedaan dan normaal
eerste 40 minuten gemist
wel alle goals gezien
blij dat Kalou weer gescoord heeft
Zo dom zouden ze toch niet zijn geweest!!?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:40 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft 2 miljoen euro voor Vlaar betaald, meldt de Telegraaf vanochtend. Bij een eventuele transfer van Vlaar vanaf Feyenoord naar een buitenlandse club, ontvangt AZ 50% van de transferopbrengsten.
Puike deal.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:40 schreef Urquhart het volgende:
Feyenoord heeft 2 miljoen euro voor Vlaar betaald, meldt de Telegraaf vanochtend. Bij een eventuele transfer van Vlaar vanaf Feyenoord naar een buitenlandse club, ontvangt AZ 50% van de transferopbrengsten.
Als Wotte die deal heeft gesloten wel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:43 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Zo dom zouden ze toch niet zijn geweest!!?![]()
quote:Ajax verhoogde het bod van 1 miljoen met enkele tonnen. Feyenoord was echter bereid verder te gaan, waardoor Vlaar uiteindelijk voor iets meer dan 2 miljoen euro alsnog naar Rotterdam verkaste.
Tevens bedong AZ een hoog percentage (50 procent) van een eventuele doorverkoop van Vlaar in de toekomst naar een buitenlandse club.
Bron: Telegraaf 30-12
Geen van beide. Feyenoord had een zeer beperkte oorlogskas aan het begin van het seizoen. Zie bijvoorbeeld dat ze ook konden bieden op Simons. Ze hebben echter niemand toen aangetrokken, dus dat geld is er gewoon nog. Daarnaast hebben ze bijv Goor verkocht, dit was ook weer 2,5 miljoen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar komt dat geld opeens vandaan, verdiende Wotte zoveel of hebben ze een voorschot genomen op de naderende transfers?
2 miljoen is niet laagquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zou me niet eens verbazen eigenlijk. Het is echt iets voor Scheringa om dat er uit te slepen en Feyenoord wilde Vlaar graag hebben, voor een redelijk lage transfersom. Ik denk wel dat Feyenoord er een goede aan gaat hebben.
En je vergeet je mooie oranje handschoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat een schijtwedstrijd gisteren! Hoogtepunten waren toch de Guinness, Dubbele Whopper, Chili Cheese Nuggets en het Broodje Unox!
.......
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:38 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
2 miljoen is niet laag![]()
en precies als het zo is, gewoon niet wegdoen of pas wegdoen als hij transfervrij is![]()
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 mio is weinig voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft afgewerkt voor 'n team wat bij de beste nationale elftallen van Europa hoort.
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef JustJunior het volgende:
[..]
2 mio is veel voor een centrale verdediger die al enkele maanden geen pepernoot raakt en eigenlijk nog maar heel weinig heeft laten zien.
Een parkeerterrein is gewoon privéterrein dus van die 20 meter kunnen ze niks zeggen. Je mag toch ook wel met uitgeschakelde motor op de openbare weg achter 't stuur zitten met je zatte kop...quote:
Welles.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
2 miljoen is absoluut niet veel voor een jonge centrale verdediger die recent interlands heeft gespeeld voor Nederland.
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom viert hij een 0-0 gelijkspel met 5 bier vraag ik me dan af
dat is oud nieuws.quote:
Ik had net nieuwe leren handschoenen gekocht, maar die oranje waren ook schitterend!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef hippo-clippo het volgende:
En je vergeet je mooie oranje handschoenen![]()
Knap hoor. Wotte ook al weg :) en verder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Whehheheequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
2 dagen terug heb ik als enige geschreven dat hij ontslagen is vanwege sex op de werkvloer. Dus zo zien jullie nu eenmaal dat ik over het algemeen de waarheid spreek. En ook vaak goed op de hoogte ben via een journalist van het AD.
Ik pleurt zojuist van m'n stoel na het lezen van ditquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat is oud nieuws.
Van Basten?quote:
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heterdaadje? In de kantine ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zie Don Leo al met met ze broek naar beneden:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ken nog een leuk jodenverhaal
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
"Meisie, laten we nou niet moeilijk doen, we weten allemaal hoe het spelletje gespeeld moet worden, en of ik dat nou ben of een ander, pfffffffff, laten we dit gewoon maar doen en niet zo zeuren met ze allen"
Jong lapje vlees dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begreep dat het in ze werkkamer was, en dat er echt mensen binnenkwamen
Het was een stagaire
En het was nog verdiend ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoort stond met 2-1 voor en leek te gaan winnen maar het werd nog 2-3 in de laatste minuut
Ik word hier zo móe van...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:49 schreef raptorix het volgende:
Je had er zeker wel moeite mee toen nos de voetbal pagina's van teletekst had veranderd?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.quote:
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topicquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doe dan ook even wat aan de topicvervuiling van de Ajaciedjes hier.
Boeiend, heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topic
de pot verwijt de ketel
Dat gaat nu wel op voor 'n neusje dat onlangs nog liep te zeuren om een ban.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
een paar van jou collegas zijn daar anders ook niet vies van in het Ajax topic
de pot verwijt de ketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |