Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom?
Gefrustreerd ajaciedjequote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff... Succes met het 'wereldtalent' Ron Vlaar
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.
Misschien is het gewoon een slimme jongen
Ik bedoel slim dat ie voor een mooie club gaat en niet tussen dat stel arrogante pubers wil voetballenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?
Haha... Nog voor ik wist dat hij naar Feijenoord zou gaan, zei ik al dat Vlaar geen topvoetballer zal worden. De tijd zal het uitwijzen.quote:
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Ik mag hopen van niet. Dat geld hebben we nodig voor een linksback!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.kunnen betalen.
Ik ook niet, of Green moet naar de rechterkant doorgeschoven moeten worden. Op die plek zal Green ook meer kans maken op het Nederlands elftal, want alleen Kromkamp is een optie voor die plek.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Hij zou liever naar Ajax gegaan zijn. maar Ajax haakte af. Van Geel wilde hem halen, maar Blind zag het niet zitten. Einde verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Maar ik denk dat 't een heel erg goede keus is met het oog op de toekomst. Voor Feyenoord dan, want elke speler die liever naar Feyenoord dan naar Ajax gaat is niet goed wijs
Die Scheringa is een lul, maar dit vind ik dan wel weer mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
Bij verkoop van Kuijt voor 12-15 miljoen, had Huntelaar echt wel gehaald geworden door Feyenoord. Denk dat dat ook de beweegreden was van Ajax om Huntelaar nu te halen. Na de zomer zou de prijs alleen maar hoger liggen, doordat Feyenoord dan directe concurrentie had kunnen bieden.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee natuurlijk had Feyenoord Huntelaar nooit kunnen halen na de verkoop van Kuijt![]()
Greene heeft ook veel drang naar voren. Zie hem wekelijks toch wel 2 a 3 keer richting 16 van de tegenstander gaan. Dat kan vanaf die rechtsback-positie natuurlijk nog beter dan vanaf de CV-positie. En die pass die hij heeft, die is natuurlijk ook goed, dus zal 'ie zelfs vanaf de achterlijn wel wat prima passes kunnen geven.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef bart83 het volgende:
Aan de ene kant snap ik de transfer niet omdat we middenvelders en spitsen nodig hebben.
Maar aan de andere kant : je haalt een Nederlandse international binnen die veel talent heeft, en als je de kans krijgt om die te halen moet je dat doen natuurlijk.
Laat ze het maar lekker uitvechten daar in onze verdediging.
Bahia is een extreem statische verdediger die z'n man gewoon goed kan uitschakelen. Je gaat een stereotype CV gewoon niet op een backpositie zetten. Zonde.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef rotskibo het volgende:
Wat mij betreft: Bahia linksback, Bosschaart bank en Vlaar naast Greene in het centrum.
Dat die jongen talent heeft staat vast dus laat hij zich maar bewijzen.
www.talpafan.nlquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef jpzegthallo het volgende:
Vlaar als vervanger van Bahia lijkt me, en niet van Greene...
Nou zeg...daar ben ik ook zo benieuwd naar!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
![]()
Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef Kang-He het volgende:
Ik zou toch eerst Ostlund uit je team proberen te werken in plaats van Bosschaart.
Theo Janssen, nog voor het eind van de weekquote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef bart83 het volgende:
Weet trouwens wel bijna zeker dat Jansen hierop aangedrongen heeft. Wie weet wat er nog meer voor stiekeme onderhandelingen er gevoerd gaan worden.
Samaras next?
Zijn potentiële aankopen werden te duur bevonden of niet goed genoeg en heten o.a. Coelho en Palacioquote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
Steven Aptroot is blijkbaar niet voor niets ex-scout van Feyenoord. Kan me namelijk niet echt enorm goede aankopen van Feyenoord herinneren.
Ostlund is toch wel het dieptepunt.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze kunnen beide niet voetballen, dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef bart83 het volgende:
Ongeloofelijk knap verborgen gehouden door Feyenoord dit trouwens! Ik las laatst ergens een stuk over hoe goed dat media-orgaan van ons is, en dat blijkt hier ook weer uit.
Bij andere grote clubs gaan alle primeurs zowat naar Derksen en Borst, bij ons is de officiele site de 1e die meldt, netjes!
Nouja, ze hebben beiden hun redelijke wedstrijden. Tegen Sektioui deed Bosschaart het aardig, maar kan ook aardige acties van Ostlund herinneren, van eerder op het seizoen. Allebei een 4.5 dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ostlund is toch wel het dieptepunt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
Verdedigend is ie geen ramp hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:58 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ostlund is toch wel het dieptepunt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is
Is gewoon zo. Hij heeft een leuke pass in de benen en kan aardig opbouwen, maar is gewoon geen goede stopper.quote:
Daarom Green gewoon rechtsback. Daar heeft hij ook veel meer kans het Nederlands elftal te halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Hij heeft een leuke pass in de benen en kan aardig opbouwen, maar is gewoon geen goede stopper.
owja want dat is natuurlijk belangrijk, dat we een speler eens in de 6 weken kwijt zijn aan die knjb en dat je kans hebt om em terug te krijgen met blessures.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Daar heeft hij ook veel meer kans het Nederlands elftal te halen.
Jan Kromkamp lijkt me wel wat als rechtsback, die schijnt toch weg te willen bij Villarreal?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu Theo Jansen nog ff halen en een leuke linksback
Denk je dat we daar geld voor hebben?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Jan Kromkamp lijkt me wel wat als rechtsback, die schijnt toch weg te willen bij Villarreal?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Nou zeg...daar ben ik ook zo benieuwd naar!
Slapeloze nacht wordt dit, tot hij met z'n verklaring komt!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn jullie toch ergens de nummer één in, naast synchroon freefighten in weilanden.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
en kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is
Hij is een paar maanden uit vorm en ineens is hij rijp voor 3e klasse zaterdagreservesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef cultheld het volgende:
[..]Nou ik zou zeggen: Haal Bobson, Denneboom en Dave vd Bergh dan ook maar mooi naar Rotterdam-Zuid voor een mooi salaris. Vlaar is bedroevend slecht in man tegen man situaties. Ik vraag me af wat Steven Aptroot (ex-scout van Feyenoord) hier over te zeggen heeft
![]()
Leer eens niet reageren op cultheld.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Greene is op dit moment de belangrijkste man achterin.
Snoyl is links. Zuiverloon is een goede optie voor rechts.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef twi het volgende:
Jan Kromkamp is onbetaalbaar. En je hebt Snoyl nog. Dat hij nu nog niet klaar is voor de toppers, oke, maar geef dat jongetje de tijd en hij komt er wel. Zuiverloon komt op termijn ook gewoon terug.
Aardige zoneverdediger en een belabberde 3-4-3 of 4-3-3 (met inschuivende 4) verdediger.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is een paar maanden uit vorm en ineens is hij rijp voor 3e klasse zaterdagreserves
Op Talpa misschien. Ik hoor van veel Feyenoorders dat Bahia veel belangrijker is wat het stoppen betreft.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Greene is op dit moment de belangrijkste man achterin.
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT RON VLAAR
International Ron Vlaar is met ingang van 1 januari 2006 Feyenoorder. De verdediger van AZ tekende woensdagmiddag een contract dat hem voor drie-en-een-half seizoen bindt. De 20-jarige Hensbroeker brak het afgelopen jaar door als eredivisiespeler én international en wordt beschouwd als één van de grootste verdedigende talenten van Nederland.
Vlaar werd vanmiddag goedgekeurd in Rotterdam en zette vervolgens in het Maasgebouw zijn handtekening onder een contract dat hem vanaf januari aan Feyenoord bindt. Uit handen van financieel directeur Onno Jacobs ontving hij vervolgens zijn eerste Feyenoordshirt. Daarmee komt een einde aan een periode waarin veel onduidelijkheid was over de toekomst van Vlaar, die onder trainer Louis van Gaal in Alkmaar na een goed begin op een zijspoor was geraakt. Nog deze week werd hij gesignaleerd in Londen, waar hij samen met zijn vader en zaakwaarnemer een bezoek bracht aan Tottenham Hotspur. Ook de Engelsen waren geïnteresseerd in de verdediger. Maar het werd uiteindelijk dus Feyenoord. ‘En daar ben ik heel blij mee. Het heeft altijd mijn voorkeur gehad om voor een grote Nederlandse club te spelen. Dus toen Feyenoord belde, hoefde ik eigenlijk niet zo heel lang na te denken’, aldus Vlaar, die inmiddels al telefonisch contact heeft gehad met trainer Erwin Koeman. ‘Hij heeft me het een en ander uitgelegd over de gang van zaken in Rotterdam en zijn manier van aanpak. Dat was heel verhelderend. Over mijn positie binnen de selectie heb we het maar zijdelings gehad. Dat vond ik prima, want ik realiseer me dat ik het gewoon vanaf de eerste dag in Rotterdam moet laten zien.’
Vlaar kreeg de afgelopen dagen ook telefoon van een aantal nieuwe teamgenoten. ‘Dirk Kuyt belde me en vertelde me over Feyenoord. Patrick Lodewijks sprak later in de week mijn voice mail in. Dat heb ik erg gewaardeerd. Het gaf me het gevoel dat ik welkom ben in Rotterdam en dat was erg prettig. Na een periode waarin ik meer met randzaken dan met het voetbal werd geconfronteerd, is het nu prettig om te weten waar ik aan toe ben. Ik kan bijna niet wachten tot de eerste training.’
Blablabla. 3 maanden geleden was hij nog de nieuwe Jaap Stamquote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aardige zoneverdediger en een belabberde 3-4-3 of 4-3-3 (met inschuivende 4) verdediger.
Ook al was het net niet voor mij bedoeld, maar 1 ding had je gelijk in. Ik kom vaker in de kuip.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef cultheld het volgende:
Op Talpa misschien. Ik hoor van veel Feyenoorders dat Bahia veel belangrijker is wat het stoppen betreft.
Wanneer heb ik hem de nieuwe Stam genoemd? Misschien qua uitstraling in de persquote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blablabla. 3 maanden geleden was hij nog de nieuwe Jaap Stam![]()
Wacht nou maar tot het eind van het seizoen en vel dan je oordeel.
Degene die ik quotte, reageerde ook op iemand die het over een linksback had, vandaar. Met Greene op rechts heb je daar gewoon niemand meer nodig. Zuiverloon ziet zichzelf meer als verdedigende middenvelder. Als je dan straks een driemans middenveld kunt maken met Zuiverloon in 't centrum en DeGuzman en Hofs aan welke kant zij dan ook het liefst spelen, dan heb je gewoon een heel goed getalenteerd middenveld. Wie had dat ooit kunnen denken?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Snoyl is links. Zuiverloon is een goede optie voor rechts.
Zij speelden inderdaad geweldig op het EK -20 en zijn ook opgeroepen voor het grote Oranje.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer heb ik hem de nieuwe Stam genoemd? Misschien qua uitstraling in de persIk ben meer onder de indruk van Zomer, Kruiswijk en Luirink.
En 8 jaar ouder, jaquote:Zelfs Majstorovic is verdedigend beter dan Vlaar.
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zij speelden inderdaad geweldig op het EK -20 en zijn ook opgeroepen voor het grote Oranje.
[..]
En 8 jaar ouder, ja
Ben het eigenlijk met je eens. Ghaly voelt zich groter dan de rest en door dat gevoel is hij gewoon slechter (moeilijke oplossingen). Met Vincken op rechts in de aanval en Bisseswar erbij.. komt wel goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:23 schreef twi het volgende:
Degene die ik quotte, reageerde ook op iemand die het over een linksback had, vandaar. Met Greene op rechts heb je daar gewoon niemand meer nodig. Zuiverloon ziet zichzelf meer als verdedigende middenvelder. Als je dan straks een driemans middenveld kunt maken met Zuiverloon in 't centrum en DeGuzman en Hofs aan welke kant zij dan ook het liefst spelen, dan heb je gewoon een heel goed getalenteerd middenveld. Wie had dat ooit kunnen denken?
Ghaly gewoon dumpen in London, die man die krijgt nooit het overzicht. Da's de Boukhari van Rotterdam.
Onze voetbalexpert-goeroe heeft gesproken........quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20Zomer en Luirink spelen net als een Huntelaar bij Jong Oranje. Kruiswijk is een groot talent. Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt, anders had je wel erkend dat deze spelers wel degelijk goede verdedigers zijn. Boulahrouz vond je zeker ook een prutser die rommelde in de marge, voordat Van Basten zijn naam dropte.
Volgens mij lees jij niet goed, want als je dat wel zou doen had je kunnen lezen dat ik juist niet meedoe aan de 'Vlaar afzeik-hype' van dit moment. Ik vind dat het nog veel te vroeg is om te kunnen oordelen over Vlaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt,
Heb niet voor niks kijk op het spelletje. Daar ben ik nou eenmaal Ajacied voorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ben het eigenlijk met je eens. Ghaly voelt zich groter dan de rest en door dat gevoel is hij gewoon slechter (moeilijke oplossingen). Met Vincken op rechts in de aanval en Bisseswar erbij.. komt wel goed.
Tering, jij vindt je eigen voetbalkennis echt geweldig hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad jong genoeg voor het EK - 20Zomer en Luirink spelen net als een Huntelaar bij Jong Oranje. Kruiswijk is een groot talent. Maar jij bent dus typisch zo'n media voetbalfan, die iedere hype goed vindt, anders had je wel erkend dat deze spelers wel degelijk goede verdedigers zijn. Boulahrouz vond je zeker ook een prutser die rommelde in de marge, voordat Van Basten zijn naam dropte.
Wel een geinig idee. Moeten ze eigenlijk de stadionverlichting ook nog uitdoen bij de opkomst!quote:Unieke Tifoactie tijdens Feyenoord-Willem II
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Donderdagavond, tijdens de wedstrijd Feyenoord – WillemII zullen er 30.000 breeklichtjes, om en om, op de stoeltjes liggen.
Om deze actie te laten slagen willen wij u medewerking vragen om deze breeklichtjes ook,om en om, op de stoeltjes te laten liggen.
De breeklichtjes moet geknakt worden om een rode gloed te krijgen en moeten omhoog gehouden worden tijdens de opkomst van de beide elftallen.
Omdat de verlichting uit zal gaan op de tribunes, bij opkomst van de elftallen, is het de bedoeling dat er een gehele rode gloed door het Stadion zal ontstaan, wij denken dat dit een uniek effect zal geven.
Tevens zij en er op alle stoeltjes vlaggetjes gestoken.
Vrijwilligers en het Tifo-Team van de Feyenoord Supportersvereniging zijn donderdag vanaf 10.00 uur in de weer om deze actie voor te bereiden, stel hen a.u.b. niet teleur.
Wij verwachten dat de Feyenoord supporters voor 100% voor deze actie zullen gaan.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Feyenoord Supportersvereniging, vrijwilligers en Tifo-Team.
Ik vond Vlaar overtuigen tegen Sporting en daarna nooit meer. Ik baseer mijn oordeel niet op het Algemeen Dagblad, of op Talpa samenvattingen, maar op wat ik zelf zie. Ik vind Vlaar een geschikt zoneverdediger, maar man tegen man is ie niks. Hij werd aan alle kanten door Koné voorbij gelopen en tegen de Italianen was ie helemaal brandhout. Dat is het verschil tussen de subtop en echte top onder de verdedigers.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij niet goed, want als je dat wel zou doen had je kunnen lezen dat ik juist niet meedoe aan de 'Vlaar afzeik-hype' van dit moment. Ik vind dat het nog veel te vroeg is om te kunnen oordelen over Vlaar.
Dat hij niet goed is in Football Manager betekent niet dat hij ook echt niet kan voetballen
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tering, jij vindt je eigen voetbalkennis echt geweldig he?
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leuke Tifo actie!
Lekker boeiend het gaat om de sfeerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellen.
Gelijk gekregen? Alsof die jongens er al zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen.
Het blijven Rotterdammers. Groot risico-factor om ze het ter plekke te vertellen, nu hebben ze er nog wat dagen voor om over na te denkenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geweldig dat ze hem weer compleet van te voren vertellen.
Nou, ze hebben het hier ook een keer geprobeerd en die dingen zijn echt rommelquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lekker boeiend het gaat om de sfeer![]()
Nee hoor, dat worden nieuwe Brutil Hosé'squote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gelijk gekregen? Alsof die jongens er al zijn![]()
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef patrickt37 het volgende:
Huntelaar was niet meer welkom bij jullie, omdat hij er zelfs nog maar aan gedacht had om naar Ajax te gaan.
Er werd door jullie geroepen dat ie zijn benen mocht b0eken.(jullie=fokkerlakken).
Mag Vlaar nu ook zijn benen breken? Hij wilde immers eerst ook naar Ajax. Of is er bij de transfer van Huntelaar dan toch enige jaloezie te bespeuren?
Dan zou ik toch maar eens gaan. Ik heb namelijk een seizoenskaart, en zie greene elke keer uitblinken. Hij wint vrijwel elk duel, en heeft ook diepgang. Hij is alleen niet echt sterk, maar dat compenseert hij met slimheid.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
www.talpafan.nl
Nou kom ik waarschijnlijk niet vaker dan jij in De KuipLaten we zeggen 0 keer, maar ik heb wel hele wedstrijden gezien van Feyenoord via internet en op de buis en kan je vertellen dat Greene puur verdedigend waardeloos is en Bahia juist erg goed is als stopper.
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.
OK ik wachtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef FrankyMcG het volgende:
WHTFCK!? Ron Vlaar naar Feyenoord. Behoorlijk verrassend te noemen.
Kun je achteraf nog blij zijn dat hij op een kleuterschool-manier niet naar Totenham wil/durft/gaat. Ben benieuwd wat ie gaat laten zien, hij is iig nog jong en een Nederlander.
Is dit het Wotte-effect?
Je moet wel heel goedzoeken om iets te vinden ofnietquote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik zal het ff terugzoeken in het vorige Feyenoord topic. Vele Feyenoorders(fokkers) deelden die mening.
Kan een zeer mooi effect geven. Een tijdje geleden tijdensquote:Op woensdag 28 december 2005 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wel een geinig idee. Moeten ze eigenlijk de stadionverlichting ook nog uitdoen bij de opkomst!
(dit stukje had ik even over het hoofd gezien)quote:Omdat de verlichting uit zal gaan op de tribunes, bij opkomst van de elftallen, is het de bedoeling dat er een gehele rode gloed door het Stadion zal ontstaan, wij denken dat dit een uniek effect zal geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |