Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Waarom?
Gefrustreerd ajaciedjequote:Op woensdag 28 december 2005 19:30 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff... Succes met het 'wereldtalent' Ron Vlaar
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ik zit het me ook af te vragen. Bij Ajax heeft ie meer kans op een basisplek en verdient ie meer.
Misschien is het gewoon een slimme jongen
Ik bedoel slim dat ie voor een mooie club gaat en niet tussen dat stel arrogante pubers wil voetballenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe je dat expres? Jezelf tegen spreken?
Haha... Nog voor ik wist dat hij naar Feijenoord zou gaan, zei ik al dat Vlaar geen topvoetballer zal worden. De tijd zal het uitwijzen.quote:
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Ik mag hopen van niet. Dat geld hebben we nodig voor een linksback!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En wat ik me ook afvraag, zou Feyenoord ook 3,5 miljoen hebben betaald?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo een Huntelaartje flikken? 9 miljoen is zowiezo te veel voor Huntelaar, dat had Feyenoord nooit gedaan.kunnen betalen.
Ik ook niet, of Green moet naar de rechterkant doorgeschoven moeten worden. Op die plek zal Green ook meer kans maken op het Nederlands elftal, want alleen Kromkamp is een optie voor die plek.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Hij zou liever naar Ajax gegaan zijn. maar Ajax haakte af. Van Geel wilde hem halen, maar Blind zag het niet zitten. Einde verhaal.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef twi het volgende:
Ik denk dat Feyenoord een Huntelaartje wilde flikken bij Ajax"Zij pikken onze ideale opvolger voor Kuijt in, dan jatten wij Vlaar voor bijna niks voor hun neus weg"
Maar ik denk dat 't een heel erg goede keus is met het oog op de toekomst. Voor Feyenoord dan, want elke speler die liever naar Feyenoord dan naar Ajax gaat is niet goed wijs
Die Scheringa is een lul, maar dit vind ik dan wel weer mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maximaal 1.5. Zo zielig is Ome Dirk namelijk.
Nouja. Ik wens jullie oprecht veel plezier met hem. Ik zie em niet in de basis starten alleen.
Zou die best kunnen gezien z'n spel. Hij is vooral sterk in de duels, dus dat lukt denk ik ook wel als back. Vraag mee meer af kan Vlaar centraal als vrije verdediger voetballen..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:40 schreef Kang-He het volgende:
Kan Greene rechtsback spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |