Als Huntelaar had gekomen na het vertrek van Kuijt en Kalou, had jij hetzelfde gevoel gehad als Ajacieden:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wie zegt dat Huntelaar niet welkom bij ons was??? Ik heb dat nergens gelezen hoor. Voor 9 miljoen hoef ik Huntelaar echt niet te hebben, veel te veel geld.
Daar komen we echt niet mee te zitten. We hebben zowiezo Coelho nog achter de hand.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Als Huntelaar had gekomen na het vertrek van Kuijt en Kalou, had jij hetzelfde gevoel gehad als Ajacieden:
Heel veel geld voor een speler, maar uiteindelijk toch blij dat er iemand komt die ze er gewoon in kan knallen.
Als je straks met Boussaboun en Lazovic zit, dan had je maar wat blij geweest als Feyenoord de portomonnee had getrokken.
Alsof dat zo'n garantie is. Huntelaar heeft al heel wat meer laten zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar komen we echt niet mee te zitten. We hebben zowiezo Coelho nog achter de hand.
Coelho is meer dan Huntelaar. Maar hij is nog helemaal niet van Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef bart83 het volgende:
[..]
Alsof dat zo'n garantie is. Huntelaar heeft al heel wat meer laten zien.
Niet dat ik Coelho geen talent vind hebben, maar dat is ook net zo goed afwachten.
Met beide punten ben ik het oneens : Coelho moet zich nog veel meer bewijzen dan Huntelaar, en hij is al voor 100 % van Feyenoord,quote:Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Coelho is meer dan Huntelaar. Maar hij is nog helemaal niet van Feyenoord.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoe heeft Feyenoord Vlaar kunnen betalenHebben ze zomaar 3 miljoen te voorschijn kunnen halen of zit er zo'n hele constructie achter?
Misschien was Vlaar wel minder duur omdat Scheringa een pleurishekel aan ajax heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Hoe heeft Feyenoord Vlaar kunnen betalenHebben ze zomaar 3 miljoen te voorschijn kunnen halen of zit er zo'n hele constructie achter?
Met het 2e kun je het oneens zijn, maar dan wel vanwege je onwetendheid. Feyenoord bezit een gedeelte van z'n transferrechten, maar hij heeft helemaal geen contract getekend bij Feyenoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef bart83 het volgende:
[..]
Met beide punten ben ik het oneens : Coelho moet zich nog veel meer bewijzen dan Huntelaar, en hij is al voor 100 % van Feyenoord,
Vlaar heeft 2 miljoen gekost. Van de zomer is Goor voor 2,5 miljoen verkocht dus dat geld hadden we nog. En je hebt ook nog inkomsten als club, je blijft niet steeds zonder geld zitten.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Feyenoord heeft begin dit seizoen toch ook geen spelers kunnen halen die serieus wat toevoegen? Net als het jaar ervoor...en daarvoor...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef bart83 het volgende:
[..]
![]()
We hebben geen 20 miljoen om uit te geven momenteel, maar we zijn ook niet arm hoorWat dacht je van de verkoop van Goor en Fred?
Ok, dat is ook waar. Maar denk je dat ie liever in de Belgische competitie blijft als Feyenoord hem wil hebben?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met het 2e kun je het oneens zijn, maar dan wel vanwege je onwetendheid. Feyenoord bezit een gedeelte van z'n transferrechten, maar hij heeft helemaal geen contract getekend bij Feyenoord.
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Geloof het of niet, maar voor het eerst ben ik Feyenoord een klein beetje dankbaar. Wat ben ik blij dat die arrogante, jankende tot-talent-gepraatte loser niet bij het Grote Ajax is gaan spelen, zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:08 schreef Shreyas het volgende:
Geloof het of niet, maar voor het eerst ben ik Feyenoord een klein beetje dankbaar. Wat ben ik blij dat die arrogante, jankende tot-talent-gepraatte loser niet bij het Grote Ajax is gaan spelen, zeg.
En dan zeg ik niet nu, omdat hij voor Feyenoord heeft getekend, maar dat heb ik altijd al geroepen, sla de oude Ajax-topics er maar op na.
Ik denk eerder dat het komt door het gebrek aan professionele journalistiek de laatste paar weken, vooral van de VI zelf. Wanneer er nieuws is, hobbelen ze er achteraan, en wanneer er te weinig nieuws over een bepaald iets is, schrijven ze liever flut-achtergrondstukjes. De echte journalisten vieren blijkbaar kerst en de stagiaires mogen het twee weekjes proberen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En het valt me op dat er niks via de media naar buiten is gekomen. Hij is al gewoon medisch getest zonder dat ook maar 1 iemand van de media er lucht van heeft gekregen. Zou Wotte altijd de lekkende factor zijn geweest waar JD het altijd over had?
Hier ga ik even niet op in. Tot in ieder geval het einde van het jaar wil ik het hier een beetje rustig houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou ie juist toch een echte Ajacied zijn?![]()
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ok, dat is ook waar. Maar denk je dat ie liever in de Belgische competitie blijft als Feyenoord hem wil hebben?![]()
PSVquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.
Chelsea volgt iedereenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV, diverse Franse clubs en Chelsea volgen hem ook.
Heel verstanding, die discussie ga je toch nooit winnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hier ga ik even niet op in. Tot in ieder geval het einde van het jaar wil ik het hier een beetje rustig houden.![]()
Sinds wanneer ben jij als Amsterdammer al AZ supporter: Sinds Co, of sinds Louis?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:28 schreef raptorix het volgende:
Succes en veel Plezier met Ron, als AZ supporter gun ik jullie het beste. Denk dat dit voor zowel AZ als Feyenoord een voordeel is.
Ik ben geboren als Zaandammer, bovendien ben ik familie van de gebroeders molenaarquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij als Amsterdammer al AZ supporter: Sinds Co, of sinds Louis?
Ok, 1 van de 5 echte AZ supporters dusquote:Op woensdag 28 december 2005 22:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben geboren als Zaandammer, bovendien ben ik familie van de gebroeders molenaar
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft interesse in Martijn Meerdink![]()
Zou dat betekenen dat Castelen zo goed als verkocht is?
Het is het beste dat hij het seizoen bij RKC afmaakt. Lekker elke week in de basis. Volgend jaar kan hij zich mooi op de verdedigende middenvelder plek gaan richten. En wat te doen met de Ceulaar?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik denk niet dat Zuiverloon dit seizoen nog terug komt bij Feyenoord.
Hey en wat is dit dan uit een ander topic:quote:Op woensdag 28 december 2005 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond Vlaar overtuigen tegen Sporting en daarna nooit meer. Ik baseer mijn oordeel niet op het Algemeen Dagblad, of op Talpa samenvattingen, maar op wat ik zelf zie. Ik vind Vlaar een geschikt zoneverdediger, maar man tegen man is ie niks. Hij werd aan alle kanten door Koné voorbij gelopen en tegen de Italianen was ie helemaal brandhout. Dat is het verschil tussen de subtop en echte top onder de verdedigers.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:39 schreef cultheld het volgende:
Die Vlaar is een hele goede verdediger.Maar het valt wel op, dat Van Basten iedere AZ'er met Nederlands bloed selecteert. Als hij Vlaar selecteert, dan kan hij net zo goed Afellay, Kruiswijk en Kruys selecteren.
Nauw geweldig en ga nu maar weer wegquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
Klopt, 10 mei 2005, vlak na AZ - Sporting, toen hij de enige goede wedstrijd uit z'n leven speelde. Toen deed ie ook echt niks fout, dus op basis van die wedstrijd beoordeelde ik hem. Inmiddels heb ik legio wedstrijden bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ie man tegen man 0 is en alleen een aardige zoneverdediger is.
Jij met jou voetbalinzicht had toch allang moeten zien in de wedstrijd tegen Sporting dat het geen goede verdediger zou wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cultheld het volgende:
Klopt, 10 mei 2005, vlak na AZ - Sporting, toen hij de enige goede wedstrijd uit z'n leven speelde. Toen deed ie ook echt niks fout, dus op basis van die wedstrijd beoordeelde ik hem. Inmiddels heb ik legio wedstrijden bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ie man tegen man 0 is en alleen een aardige zoneverdediger is.
hihihiquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij met jou voetbalinzicht had toch allang moeten zien in de wedstrijd tegen Sporting dat het geen goede verdedigger zou worden![]()
Oh, wat jammer nou dat ik je god niet benquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mijn geloof in jou is net als mijn geloof in Johan Derksen 0,0 dus![]()
Voor oftopic gelul ga maar naar het oftopic topic:quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh, wat jammer nou dat ik je god niet ben
.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 23:54 schreef bart83 het volgende:
Zou er een verband zijn met Tottenham? Ik bedoel :
Spurs willen Kuijt
Spurs wil Vlaar
Feyenoord wil Vlaar
Transfer Vlaar naar Tottenham ketst zomaar af
Vlaar naar Feyenoord
Kuijt naar Spurs?
Dat Tottenham Vlaar voor ons betaald + nog 12 miljoen ofzo? Of denk ik nu te ver door?
Doel je op z'n spelfout?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijn
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.
Kerel wat maak jij een opstelling zegquote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
---------------------dudek--------------------- (evt sherif ekramy)
----greene -- vlaar -- bahia -- snoyl----
----------------------hofs---------------------
-----castelen--------------de guzman-----
----de coelho --- lazovic --- owoeri----
Aissatti heeft nog NIETS laten zien, op een paar wedstrijdjes na.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doen
Waarom? Ik vind hem de beste en meest stabiele keeper op dit moment in de eredivisie.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar...; in lodewijks voor nog een heel jaar heb ik weinig vertrouwen je gaat toch zien dat hij af en toe iets meer steekjes gaat laten vallen en vaker pijntjes krijgt etc.
Gomes ben ik met je eens, Stekelenburg niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Stekelenburgquote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat jij dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax hebt gezien, sinds hij weer in 't doel staat. Ja, Eindhoven waarschijnlijk, maar dat leek niet eens op de blunders die Lodewijks tegen Utrecht maakte. Lodewijks staat goed te keepen dit jaar, maar datzelfde geldt zeer zeker ook voor Stekelenburg.
Twi met zijn voetbalinzichten waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
gomes > lodewijks > stekelenburg
zou zeggen dat elke lamlul dat toch wel weet....
pcies... hij zet heel de verdediging recht, zou nog bijna aanvoerder mogen zijn... maar anderhalf jaar is nog ver van nu.... ik denk niet dat hij het haalt....quote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.
Ik had van het weekend een nieuwe gehoord op een deuntje van Frans Bauer:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef Luni het volgende:
Het is kou het is guur, gooi wat joden op het vuur.
quote:'Liefdesaffaire reden ontslag Wotte'
29 december 2005, 13:22
Door: Jelmer Geerds
Mark Wotte is gedwongen op te stappen als technisch directeur bij Feyenoord, zo onthult Voetbal International. Het weekblad zegt dat de ware reden van het ontslag van Wotte een (verboden) liefdesaffaire op de werkvloer is.
Volgens de officiele lezing van het vertrek zou Wotte een sterke drang hebben om weer als trainer op het veld te staan. Voetbal International beweert echter dat een escapade met een medewerkster van Feyenoord de ware reden is van het vertrek. De Rotterdammers hebben als huisregel dat affaires binnen de organisatie taboe zijn.
Bovendien zou Feyenoord de opgestapte technisch directeur zat zijn. Wotte zou zich te veel inlaten met zaakwaarnemers, speelde een veelbesproken rol in de transfersoap rondom Salomon Kalou en zou door de komst van technisch adviseur Wim Jansen eigenlijk overbodig zijn geworden. Feyenoord gaat dan ook niet op zoek naar een nieuwe technisch directeur.
Hahaha, ouwe boef.quote:
(fr-fans)quote:Terug 29-12-2005: Telegraaf: 'Feyenoord betaalt 1 miljoen voor Vlaar' Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
De Telegraaf weet te melden dat Feyenoord Az een transfersom van één miljoen euro betaald. Dat is evenveel als ajax bood en een half miljoen minder dan de Spurs voor Vlaar over hadden. Gisteren meldde diverse media nog dat Feyenoord rond de 2,5 miljoen Euro betaalt voor de verdediger.
Beide clubs doen geen mededeling over de transfersom. Naar het echte bedrag dat Feyenoord aan Az overmaakt zal het altijd gissen blijven.
Valt wel mee hoor. Als Scheringa Vlaar niet aan Ajax wilt verkopen, en Vlaar wil zelf niet naar de Spurs. Dan blijft er weinig keus overquote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
(fr-fans)wtf
dan hebben we die neuzen wel mooi ge-pwnd!
en toch zie ik het nog niet zitten
quote:
quote:JONATHAN DE GUZMAN LANGER BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft Jonathan de Guzman langer aan zich gebonden. Vandaag zet de Canadees zijn handtekening onder een verbeterd contract dat in 2010 afloopt. Zijn oude overeenkomst was geldig tot 2008. De Guzman kwam tot een akkoord met Feyenoord in het bijzijn van zijn vader en moeder, die speciaal voor de gelegenheid uit Canada waren overgekomen.
Jonathan de Guzman groeide op in Canada, maar ontwikkelde zich op voetbalgebied pas goed na zijn verhuizing naar Rotterdam. Op Varkenoord doorliep hij de jeugdopleiding en werd hij klaargestoomd voor het grote werk in De Kuip. Onder Erwin Koeman maakt De Guzman dit seizoen een spectaculair debuut. Hij kwam in de wedstrijd tegen Heerenveen in het veld als invaller voor Ghaly en stond een week later al in de basis van Feyenoord 1. In het keurkorps heeft hij inmiddels een vaste plek op het middenveld veroverd en scoorde hij tot nu toe vier keer in twaalf wedstrijden. De meeste indruk maakte de Canadees in de met 1-0 gewonnen topper tegen PSV, waarin hij zich de meerdere toonde van routinier Philip Cocu.
Stomende seks tussen de dossiermappen van de scouting hoor. En dan schreeuwde zij, op de toppen van het genot, "Ja ja". En dan Wotte: "Verdomd, ze weet ook nog wat van voetbal."quote:Op donderdag 29 december 2005 15:37 schreef DeTolk het volgende:
Wotte die ff tegen een kantinejuf aan scharrelt.
"We"quote:Op donderdag 29 december 2005 15:50 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
(fr-fans)wtf
dan hebben we die neuzen wel mooi ge-pwnd!
Dat zijn mooie cijfers!quote:Feyenoord verbetert contract De Guzman
29/12/2005 16:39
Hij bleef indrukwekkend overeind tegen PSV en AZ en dus legde Feyenoord Jonathan De Guzman direct langer vast met een verbeterd contract.
Onder toeziend oog van zijn overgevlogen ouders verlengde de Canadese middenvelder donderdagmiddag zijn contract bij de Rotterdamse club tot de zomer van 2010. De oude verbintenis van de achttienjarige speler liep tot 30 juni 2008.
De Guzman is dit seizoen dé sensatie van de Eredivisie. Hij debuteerde op 18 september als invaller in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. In totaal heeft hij twaalf competitieduels op zijn naam staan, waarin hij tot vier goals en vijf assists kwam.
De laatste weken maakte hij grote indruk door eerst in de topper tegen PSV uitblinker te zijn in de strijd met tegenstander Phillip Cocu, en vervolgens wederom de meest opvallende speler te zijn in de partij tegen AZ.
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef Merkie het volgende:
Lijkt wel de goed-nieuws-show. Mooi bericht over Guzzie
.
4 goals en 5 assists in 12 wedstrijden is trouwens wel héél netjes voor een 18-jarige voetballer die net heeft gedebuteerd ja.
Dat ook jaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die Cocu tegen PSV en Landzaat tegen AZ onzichtbaar heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |