quote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Girly het volgende:
Ohhh xanthe voor jou ook spannende dag vrijdag, erg leuke afsluiter van het jaar inderdaad![]()
ik hoop dat jij en slaapmeisje het jaar 2006 met een mooi begin ingaan!!!! mijn duimpjes zullen overuren draaien i.i.g
Heb jij het gelezen? Dat je het hier aan raadt?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef LikeRedRum het volgende:
Ik heb nooit eerder deze topic reeks gevolgd maar als je zwanger wilt worden en het lukt niet zijn er ook manieren om de kansen te verhogen. Hier zijn boekjes over, ook online...
Misschien een idee?
http://www.become-pregnant.com/ is er eentje die ik zo snel kon vinden
De vraag word gesteld vanuit iemand die meerdere miskramen gehad heeft. De kans dat er dan 'iets' mis is is veel groter dan bij degene die het boek geschreven heeft die 1 miskraam gehad heeft.quote:[b]3. I have had several miscarriages. Will the book help me?[/b[]
As you saw in my story, I too had a miscarriage before successfully becoming pregnant and carrying to full term.
[...blablabla...]
At the time I miscarried, I was eating healthily, taking vitamins, etc, but it was obviously not enough. It wasn’t until I discovered and applied the “secret” that I was able to have a healthy baby.
I know it's hard to imagine at this stage, but please don't give up hope. You are through the most difficult bit - you are actually able to conceive. The book will show you ways to make sure the fetus is as healthy as possible, and so has the best possible chance of survival.
I was especially inspired by the study that I mention in the first chapter, of the 367 couples that did what I did, and NONE of them miscarried, where usually in a group that size you would expect 70 miscarriages.
28 miljoen is netjes hoor! Normaal is tussen de 20 en de 50 miljoen zaadcellen (per ml.)quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef MeNicole het volgende:
Heb eigenlijk een klein vraagje hier. Bij hoeveel levende zaadcellen zou je in aanmerking kunnen komen voor inseminatie? Iemand die ik ken heeft maar 28 miljoen levende zaadcellen. Zouden die daarvoor in aanmerking kunnen komen?
Weet je dat ik me eigenlijk best lullig voel tov. jou en de anderen die al zo lang wachten op dat 2e streepje... Vind dat soms erg moeilijk. Zeker omdat ik het jullie ook zo gun! Hert had gewoon allang jullie beurt moeten zijn geweest!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe voor jullie is het natuurlijk ultraspannend. In de wachtweken voor jullie 1e IUI voor een brusje voor Isis. Hopelijk is het dit keer meteen raak. Ik ga in ieder geval voor jullie duimen
we missen het petje af smiley , maar ben het met Katinka eensquote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef katinka het volgende:
ach Slaapmeisje ik had het je zo gegund!
Ik heb trouwens grote bewondering voor de manier waarop je er mee om gaat; je schrijft hier zo attent naar anderen toe. En dat na zo'n teleurstelling.
Petje af hoor.
Ik wens je veel moed en geduld voor 2006, dat dat maar beloond mag worden.
Dan hoop ik wel dat dat heel snel gaat meezitten hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:13 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen naar de andere dames toe hier. Maar vergeet niet, je bent zelf al eerder door die hele riedel heen geweest. Dat hebben jullie ook allemaal meegemaakt.
En als het een beetje meezit, zitten de andere dames over een paar jaar met hetzelfde schuldgevoel als jij.
Nee 1 maal 1 spuit.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe helaas zorgt de HCG in de Pregnyl voor de nodige zwangerschapsverschijnselen en ook zeker dat veranderde gevoel in je borsten. Moest jij ook nog wat onderhoudsdosis Pregnyl blijven spuiten na de IUI, zo ja dan is die HCG waarschijnlijk nog niet uit je lichaam. Bij mij verdwenen alle kwaaltjes een dag of 2 voor NOD als sneeuw voor de zon, maar ik hoop gewoon voor jou dat je er nog wel even last van blijft houden
Hahaha, maar echt iets zien duurt wel ff bij mij hoor....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:49 schreef Martineke het volgende:
ik hoop het, ik hoop het. zou graag een zwangere Xanthe willen zien irl
Laten we zeggen dat wanneer IK had moeten spuiten om zo voor vruchtbaar zaad te zorgen, we nu kinderloos zouden zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat wanneer IK had moeten spuiten om zo voor vruchtbaar zaad te zorgen, we nu kinderloos zouden zijn
En door alle weeromstuit bijna vergeten te reageren op minoesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef minoes_ het volgende:
Ik ben superblij![]()
Ik ben vanmorgen om half 12 gaan bellen,heb een ritje naar het ziekenhuis gemaakt en vamiddag om 4 uur was er goed nieuws.......
De medicijnen voor de IUI worden vergoed en ik hoef niks op te sturen,de apotheek regelt het rechtstreeks met de verzekering,woepie![]()
Als ik vandaag voor 23:00u helder rood bloed verlies,dan is het vandaag dus dag 1 en dan mag ik zondag gaan spuiten.Het houd dus wel in,dat ik niet op dag 3,zondag,voor het bloedprikken kan gaan.Maar dat sla ik dan maar over,want vorige keer was ik op dag 5 en de gyn wilde graag dat ik op dag 2 of 3 ging om het verschil te meten.
Maar ja,het belangrijkste is,dat de medicijnen worden vergoed.Ik heb speciaal gevraagd of het om de gonal ging,want ze vergoeden ook wel eens het ene wel en het andere niet.
Geen probleem dus.
Pluim voor de Univé,die het met spoed binnen 4 uur heeft geregeld !.
Groetjes,Minoes![]()
In het allerallerallerergste geval kun je er zelfs aan overlijden al komt dat niet heel vaak voor. Door de overstimulatie van de eierstokken wordt er vocht onttrokken aan het bloed. Als het bloed dan te dik wordt dan kunnen de organen het op een gegeven moment niet aan en gaan protesteren. Gelukkig was in mijn geval heel veel rust en heel veel drinken (en een niet doorgaande zwangerschap) voldoende om de stokkies weer te laten kalmeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Oef... dus eigenlijk is het nog bijna een gelukje dat je niet zwanger was.
Wat kan er gebeuren bij nog ergere overstimulatie??
Als er inderdaad 2 embryo's de ontdooiing overleven en worden teruggeplaatst dan klopt de voorspelling in ieder geval een beetje. Ik heb de pendel ook niet gevraagd wanneer ik een doorgaande zwangerschap zou hebben natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef dutchie het volgende:
En over die pendel... heb je nog een pot zout nodig?
Maart theoretisch gezien kan het wel natuurlijk.
De arts maakte zelfs de opmerking dat ze mij "bij de poorten van de hel" hebben weggesleept.. het is ook zo´n lekkere communicatieve artsquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef E.T. het volgende:
Pff, wel een close-call geweest hoor met die OHSS..
neuh..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws ET! En zo te zien ook geen risico op overstimulatie of zo. Of kan dat wel alsnog zomaar ineens komen?
een embryo is een bevrucht eitje dat is gaan delenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Belana het volgende:
dus die hormonen zorgen ervoor dat je ineens meerdere eitjes tegelijkertijd hebt, begrijp ik dat goed? En wat is dan het verschil tussen een bruikbaar eitje en een embryo?
Het klinkt goed iig ET
Ik vroeg het vanwege deze post ook, hoezo is dit dan het meest ongunstige geval?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
in het meest ongunstige geval zijn dat 3 bruikbare eitjes, en 2 embryo's, en we laten er toch 1 terugzetten. (de ander wel in de vriezer als ie goed genoeg is)
die heb ik dan gemist, sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat Lois in de vorige behandeling goed heeft opgelet
Dat en ik heb mooie plaatjes gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat Lois in de vorige behandeling goed heeft opgelet
Niet elk follikel dat ze nu zien hoeft zit per se een bruikbaar eitje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vroeg het vanwege deze post ook, hoezo is dit dan het meest ongunstige geval?
misschien kom ik beetje dom over, sorry, maar ik kan wel ja knikken en jompel smileys smijten, maar ik wil het wel graag weten
Maar de hormonen zorgen dus voor meerdere groeiende eitjes?
Dit is het topic dat daarover gaat: [Adoptie] Waar blijft die ooievaar nou...?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef crisp het volgende:
Het viel me op dat er hier over adoptie weinig gesproken wordt, of heb ik een topic gemist?
Dank je wel crisp. Wij hebben nu 7 x IUI en 1 x IVF achter de rug en tot op heden zonder resultaat. Vorig jaar februari hebben we ons BKA nummer aangevraagd en we wachten nu op de VIA cursus die waarschijnlijk in september/oktober gepland staat. Vanwege de leeftijd van mijn man (nu 42) is het voor ons heel spannend of het allemaal op tijd gaat lukken, maar mocht een zwangerschap er voor ons niet in zitten, dan gaan we zeker voor adoptie!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef crisp het volgende:
Iedereen hier die een vruchtbaarheids-behandeling ondergaat veel geluk gewenst.
Ik en mijn vrouw hebben ook 3 IVF-pogingen achter de rug nadat mijn vrouw onvruchtbaar bleek vanwege en na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Helaas zonder succes...
Inmiddels zijn we wel trotse ouders van een zoon: Jeremy - niet via de ooievaar, maar gebracht met het vliegtuig vanwege adoptie
Het viel me op dat er hier over adoptie weinig gesproken wordt, of heb ik een topic gemist?
Okay dank je, ik hoop dat ik hier binnenkort ook weer weg mag....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Belana het volgende:
lijkt me (helaas) het juiste topic voor jou nu diaan, maar ik hoop dat je hier ook snel weer weg kunt!
Nee, doe esquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al gezegd dat ik respect heb voor alle vrouwen welke dit ondergaan?
Dat roep ik al twee jaarquote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef Reese het volgende:
ET, veel sterkte dinsdag!! Hopelijk is de punctie snel voorbij en helpen de kalmerende middelen goed.
[..]
Nee, doe esOf nog beter, koop wat leuks voor d'r! Dat heeft ze wel verdiend.
Weet ik, Swets, weet ik. Ik lurk ook al twee jaar.quote:
Jij snapt het!!quote:En ik doe voornamelijk in sieraden
Nee dat had je nog niet gezegdquote:Op zondag 22 januari 2006 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Had ik al gezegd dat ik respect heb voor alle vrouwen welke dit ondergaan?
Oh ja, vergeten...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:06 schreef E.T. het volgende:
Dinsdag is voor Swets ook een zeer belangrijke taak weggelegd hoor Reese.. HIj moet het o zo belangrijke potje vullenzonder dat heeft die hele punctie geen zin
wat dacht je van jezelf slaapmeisje? voor jou wordt het ook wel eens tijd dat je een topic doorschuift.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan helaas voor jou nu ook de eerste stappen in de medische malle molen. Ik hoop inderdaad dat je weer heel gauw weg bent hier
Ja, dat is wel normaal volgens mij. Ik ben iig een jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef MUUS het volgende:
E.T. en Swets, heel veel succes morgen!!
En nu ik hier toch ben.... is het normaal bij PCOS dat je helemaal niet meer ongesteld wordt? Onregelmatig okay, maar een paar maanden helemaal niks valt daar ook onder?
Oeh 2! Nou dat ga je wel merkenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef E.T. het volgende:
Morgen een uur voor de punctie die Diazepam.. volgens mij word je daar bijna stoned van (zeker als je er twee moet slikken terwijl ik normaal nooit zoiets neem). Tenminste, dat hoop ik dan maar
Ik ben nog nooit ongesteld geworden zonder hormonen te slikken.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:41 schreef MUUS het volgende:
En nu ik hier toch ben.... is het normaal bij PCOS dat je helemaal niet meer ongesteld wordt? Onregelmatig okay, maar een paar maanden helemaal niks valt daar ook onder?
Ah, dank je voor je antwoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:56 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ja, dat is wel normaal volgens mij. Ik ben iig een jaarniet ongesteld geweest...
Succes E.T. en Swets!
En waarom slik jij androcur? Om je cyclus op gang te brengen?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ongesteld geworden zonder hormonen te slikken.
vorig jaar ben ik 6 maand gestopt met mijn pil om te zien of het nu misschien wel 'in gang was geschoten'.
Niet dus... 6 maand geen menstruatie![]()
Terug naar gyn en zij heeft me de pil opnieuw voorgeschreven omdat ik toch regelmatig MOET menstrueren![]()
Met duphaston werd menstruatie gestart en vanaf dan weer normaal de pil.
Edit: tijdens de inwendige echo wist mijn gyn trouwens onmiddellijk dat ik gewoon geen cyclus heb. Op de één of andere manier kan ze dat voelen () waar je ongeveer zit in cyclus (voor of na eisprong bv). Bij mij 'voelde' ze helemaal niets en zei ze zonder bloedonderzoek of wat dan ook dat ik gewoon geen menstruatiecyclus heb
Binnen 3 weken moet ik trouwens terug naar gyn met een nieuw bloedonderzoek om te zien of die androcur nu iets uitgehaald heeft.
Nee, nu heb ik terug een 'normale' cyclus omdat ik weer de pil neem.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En waarom slik jij androcur? Om je cyclus op gang te brengen?
Voor zover ik het weet heb je als vrouw ook vaak last van pukkeltjes door de mannelijke hormonen in jouw bloed. Bij mij uit dat zich in pukkels en overdreven haargroei, het haar op mijn benen zou er echt elke dag af moeten...)quote:Ik slik het namelijk ook, maar voor mijn huid. Nu had ik af en toe eens een pukkeltje, maar ik kreeg het voorgeschreven en vond het dus wel best. Sinds ik dat slik, is mijn menstruatie dus compleet verdwenen. Toeval of niet, ik heb geen idee..
Feit is dat er alleen aan mijn hormonen te zien was dat ik PCOS heb, maar verder was mijn menstruatie nog heel regelmatig. Daarom noemde de arts het nog geen PCOS, dat zou het pas 'echt' zijn als mijn menstruatie ging stotteren.
Prima, maar ik begin met androcur en meteen verdwijnt mijn hele menstruatie.. Dus is nu de PCOS erin gekickt of gooit de androcur alles door de war? Ik snap er niks meer van.
.
Helaas heb ik pas eind februari weer een afspraak, dus ik moet nog wachten tot ik zekerheid heb.
Zou ik ook doen, kwestie dat je weet wat er aan de hand is.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:30 schreef MUUS het volgende:
Hmm, misschien toch eens de internist (die dit ontdekt heeft en me de androcur heeft voorgeschreven) bellen...
Nope, helemaal niks. Geen overbeharing en geen overgewicht en zelfs mijn menstruatie was tot een tijd terug normaal. Mijn arts vond mijn huid wat onrustig, maar ook dat is niet noemenswaardig.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:28 schreef leonieke het volgende:
MUUS en Mallemeid, hebben jullie ook nog andere symptomen van PCOS? Of is het gewoon problemen met menstruatie?
Bij mij zijn er namelijk veel zaken: haargroei, overgewicht dat er echt niet meer van af gaat (ik ga 3 x per week sporten en ben 9 jaar naar diëtisten geweest ofzo...) en menstruatie die er nog nooit is doorgekomen.
Ik had de diagnose eigenlijk al een beetje zelf gemaakt voor ik het hoorde van de gyn (google), dus was het wel minder schrikken. Alhoewel ik ook moet toegeven dat het hard aankwam om te moeten horen dat mijn bedenkingen waarheid werden.
Bij mij staat:quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef leonieke het volgende:
bijsluiter: http://www.huidarts.com/cgi-bin/behandl.pl?cgifunction=form&fid=1037550838
Wat zijn de bijwerkingen of nadelen van deze behandeling
In het begin van de behandeling kunnen misselijkheid, vermoeidheid, pijn of spanning in de borsten of vergroting van de borsten optreden. Afname van de geslachtsdrift, stemmingsveranderingen en toe- of afname van het lichaamsgewicht kunnen zich voordoen. Ook onregelmatige menstruaties kunnen soms voorkomen.
Onregelmatig bloeden is toch iets anders dan compleet foetsie, toch?quote:Ook onregelmatige (gynaecologische) bloedingen kunnen, zij het sporadisch, optreden.
Het gaat hem idd vaak om die laatste kilo's die er niet af gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks. Geen overbeharing en geen overgewicht en zelfs mijn menstruatie was tot een tijd terug normaal. Mijn arts vond mijn huid wat onrustig, maar ook dat is niet noemenswaardig.
Maar nu moet ik wel toegeven dat ik al tijden probeerde om vijf kilo er af te krijgen en dat lukte niet. Al at ik alleen maar rijstwafels en zat ik vijf uur per dag op de hometrainer, er ging na drie maanden dan net een kilo af, maar die zat er ook meteen weer aan als ik een boterham at.
Nu snap ik dan waarom die paar kilo er niet af gaan (en ben ik doodsbenauwd dat ik nu enorm ga aankomen..)
Het kwam/komt voor mij compleet onverwacht en mijn arts is er 'per ongeluk' achter te gekomen door bloedonderzoeken voor iets anders.
Ja dacht ik ook, maar ik vond toch dat ik die bijsluiter hier ff kon posten.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bij mij staat:
[..]
Onregelmatig bloeden is toch iets anders dan compleet foetsie, toch?
Nou, eh ja, eigenlijk wil ik nog wel een mini-MUUSje of twee erbij. Mag dat?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Muus, ga jij nog een klein Isabelletje willen? Mis ik iets?
Lifestyle is meer het forum voor zulke dingen. Oud is toch echt bedoeld om bezig te zijn met zwanger worden/zijn of over "de kinderen'
Stoer! Met wie enzo? Of is dat geheim?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef MUUS het volgende:
@ leonieke, het zit niet in de familie voor zo ver ik weet.
[..]
Nou, eh ja, eigenlijk wil ik nog wel een mini-MUUSje of twee erbij. Mag dat?.
quote:Nu met dit PCOS verhaal heb ik een beetje de zenuwen eigenlijk. Als je op internet gaat zoeken, vliegen de verhalen over IVF je al snel om de oren en daardoor ben ik gaan denken. Wil ik dat wel? Hoe moet dat dan?
Toen ik de mededeling kreeg dat ik PCOS nog-net-niet-had, hoorde ik mijn klokje ineens HEEL hard tikken en nu lijkt het net alsof de batterijtjes van mijn klokje op zijn..
Oh, en de eerstvolgende persoon die zegt dat ik 'toch al een gezond kind heb', sla ik ook op zijn muil..
Ze staat onder de douche, maar vast nietquote:Tuurlijk weet ik dat wel en tuurlijk ben ik daar dolblij mee, maar als je rammelt, rammel je.
En ik had tijden geleden al aan BE gevraagd of ik mijn vragen hier mocht stellen en dat mocht. Nu moest ik nog een tijdje moed verzamelen om dat daadwerkelijk te doen, maar nu ben ik er en dan ga je me toch niet weer wegsturen he?.
.
Ik heb hetzelfde gevoel en ik ben er (nog maar) bijna 25. Verschrikkelijk eh?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef MUUS het volgende:
@ leonieke, het zit niet in de familie voor zo ver ik weet.
[..]
Nou, eh ja, eigenlijk wil ik nog wel een mini-MUUSje of twee erbij. Mag dat?.
Nu met dit PCOS verhaal heb ik een beetje de zenuwen eigenlijk. Als je op internet gaat zoeken, vliegen de verhalen over IVF je al snel om de oren en daardoor ben ik gaan denken. Wil ik dat wel? Hoe moet dat dan?
Toen ik de mededeling kreeg dat ik PCOS nog-net-niet-had, hoorde ik mijn klokje ineens HEEL hard tikken en nu lijkt het net alsof de batterijtjes van mijn klokje op zijn..
Om me er nog even tegenaan te bemoeien.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:58 schreef MUUS het volgende:
En ik had tijden geleden al aan BE gevraagd of ik mijn vragen hier mocht stellen en dat mocht. Nu moest ik nog een tijdje moed verzamelen om dat daadwerkelijk te doen, maar nu ben ik er en dan ga je me toch niet weer wegsturen he?.
.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef E.T. het volgende:
Ben alweer thuis.
goeie score, goed zaad,
Idd lekker je bedje in en heel rustig aan de komende daagjes!quote:alleen best napijn (zitten doet erg zeer). Nu dus ook 2 pijnstillers genomen, ff m'n koffie opdrinken en dan m'n bedje in
In het dijkzicht mag je gewoon liggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. is weer terug
Die napijn herken ik maar al te goed. Vlak na de punctie moest ik nog even op een stoel gaan zitten omdat de arts nog een heel verhaal ophing. Nou mooi niet hoor, ik ging niet zitten, ik wilde zsm mijn bedje in. Heeft die drugs nog geholpen ter vermindering van de pijn? Ben erg benieuwd, want dan ga ik daar ook om vragen volgende keer. Nu lief slapies doen en als je wakker wordt, voel je je vast al een heel stuk beter
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef E.T. het volgende:
goeie score, goed zaad
Ik ga er mij vanavond eens proberen aan te zetten als ik even wat tijd vind (nu toch eerst nog dringend voor school beginnen werken en zien hoeveel tijd ik over hou)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Maar mss is het wel een idee om toch eens een topic in LIF te starten over PCOS en de bijkomende problemen. Er komen regelmatig vragen over langs en het is zo lastig terugzoeken in dit topic tussen allerlei andere vragen en problemen. Dan kan er hier nog steeds wel eens over gesproken worden (in relatie tot zwanger worden) maar dan kunnen we de vragen zelf doorverwijzen naar dat topic.
Leonieke, mss dat jij dat zou kunnen doen? Je zou in de OpeningsPost iets kunnen zetten over de problemen die jij ervan hebt en vragen of er meerdere mensen zijn. Er zullen er dan vast nog wel een aantal op af komen die nog niet bezig zijn met kinderen krijgen maar wel last hebben ervan.
De symptomen zijn er bij mij al vanaf de puberteit. En ik ben nog niet echt bezig met zwanger worden, maar weet wel al wat en hoe het ongeveer zal verlopen in de beginfase (binnen drie weken trouwens terug naar de gyn)quote:Of zeg ik nu iets doms en heb je sowieso alleen maar last van de symptomen als je zwanger probeert te raken?
Lees ik het goed dat jij morgen een follikelmeting hebt minoes? Ik ben heel benieuwd naar de uitslag. Hoeveel dagen ben je nu aan het prikken? Ik hoop inderdaad voor jou dat het lekker opschietquote:Op maandag 23 januari 2006 16:19 schreef minoes_ het volgende:
Ja,slaapmeisje,het word es tijd dat wij er van tussen gaan hierÓp naar het volgende topic !.
Nog 2 avonden prikken en dan meten of mijn eitjes goed groeien.Ik ben benieuwd of ze harder of hetzelfde gaan als met de clomid,of misschien wel zachter....neuh,daar hou ik maar ff geen rekening mee hoor,die eieren van mij groeien meestal wel prima.Ik hoop eigenlijk woe.avond meteen de pregnyl te mogen zetten en dan vrijdag de inseminatie,dat zou nog es opschieten
![]()
Maar goed,ik loop op de zaken vooruit![]()
Slaapmeisje,waar zit je nu ergens in je cyclus,doe es ff updaten![]()
Groetjes,Minoes![]()
Hoeveel kilo was het in totaal Swets?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
En niemand welke het over mijn zeer zware bijdrage heeft
Ze is vandaag gewoon naar d'r werk hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 08:47 schreef minoes_ het volgende:
Laat m de komende dagen maar voor je draven E.T.![]()
Ik ben trots op je hoor swetsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Dealquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:52 schreef Kleintje het volgende:
Slaapmeis... nu jij. In februari ben je zwanger van een tweeling... zullen we daar een deal op afsluiten???![]()
kostte het zoveel moeite dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
too much infoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |