Als er inderdaad 2 embryo's de ontdooiing overleven en worden teruggeplaatst dan klopt de voorspelling in ieder geval een beetje. Ik heb de pendel ook niet gevraagd wanneer ik een doorgaande zwangerschap zou hebben natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef dutchie het volgende:
En over die pendel... heb je nog een pot zout nodig?
Maart theoretisch gezien kan het wel natuurlijk.
De arts maakte zelfs de opmerking dat ze mij "bij de poorten van de hel" hebben weggesleept.. het is ook zo´n lekkere communicatieve artsquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef E.T. het volgende:
Pff, wel een close-call geweest hoor met die OHSS..
neuh..quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Goed nieuws ET! En zo te zien ook geen risico op overstimulatie of zo. Of kan dat wel alsnog zomaar ineens komen?
een embryo is een bevrucht eitje dat is gaan delenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef Belana het volgende:
dus die hormonen zorgen ervoor dat je ineens meerdere eitjes tegelijkertijd hebt, begrijp ik dat goed? En wat is dan het verschil tussen een bruikbaar eitje en een embryo?
Het klinkt goed iig ET
Ik vroeg het vanwege deze post ook, hoezo is dit dan het meest ongunstige geval?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
in het meest ongunstige geval zijn dat 3 bruikbare eitjes, en 2 embryo's, en we laten er toch 1 terugzetten. (de ander wel in de vriezer als ie goed genoeg is)
die heb ik dan gemist, sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat Lois in de vorige behandeling goed heeft opgelet
Dat en ik heb mooie plaatjes gevondenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dat Lois in de vorige behandeling goed heeft opgelet
Niet elk follikel dat ze nu zien hoeft zit per se een bruikbaar eitje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vroeg het vanwege deze post ook, hoezo is dit dan het meest ongunstige geval?
misschien kom ik beetje dom over, sorry, maar ik kan wel ja knikken en jompel smileys smijten, maar ik wil het wel graag weten
Maar de hormonen zorgen dus voor meerdere groeiende eitjes?
Dit is het topic dat daarover gaat: [Adoptie] Waar blijft die ooievaar nou...?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef crisp het volgende:
Het viel me op dat er hier over adoptie weinig gesproken wordt, of heb ik een topic gemist?
Dank je wel crisp. Wij hebben nu 7 x IUI en 1 x IVF achter de rug en tot op heden zonder resultaat. Vorig jaar februari hebben we ons BKA nummer aangevraagd en we wachten nu op de VIA cursus die waarschijnlijk in september/oktober gepland staat. Vanwege de leeftijd van mijn man (nu 42) is het voor ons heel spannend of het allemaal op tijd gaat lukken, maar mocht een zwangerschap er voor ons niet in zitten, dan gaan we zeker voor adoptie!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef crisp het volgende:
Iedereen hier die een vruchtbaarheids-behandeling ondergaat veel geluk gewenst.
Ik en mijn vrouw hebben ook 3 IVF-pogingen achter de rug nadat mijn vrouw onvruchtbaar bleek vanwege en na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Helaas zonder succes...
Inmiddels zijn we wel trotse ouders van een zoon: Jeremy - niet via de ooievaar, maar gebracht met het vliegtuig vanwege adoptie
Het viel me op dat er hier over adoptie weinig gesproken wordt, of heb ik een topic gemist?
Okay dank je, ik hoop dat ik hier binnenkort ook weer weg mag....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef Belana het volgende:
lijkt me (helaas) het juiste topic voor jou nu diaan, maar ik hoop dat je hier ook snel weer weg kunt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |