Laten we zeggen dat wanneer IK had moeten spuiten om zo voor vruchtbaar zaad te zorgen, we nu kinderloos zouden zijnquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat wanneer IK had moeten spuiten om zo voor vruchtbaar zaad te zorgen, we nu kinderloos zouden zijn
En door alle weeromstuit bijna vergeten te reageren op minoesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef minoes_ het volgende:
Ik ben superblij![]()
Ik ben vanmorgen om half 12 gaan bellen,heb een ritje naar het ziekenhuis gemaakt en vamiddag om 4 uur was er goed nieuws.......
De medicijnen voor de IUI worden vergoed en ik hoef niks op te sturen,de apotheek regelt het rechtstreeks met de verzekering,woepie![]()
Als ik vandaag voor 23:00u helder rood bloed verlies,dan is het vandaag dus dag 1 en dan mag ik zondag gaan spuiten.Het houd dus wel in,dat ik niet op dag 3,zondag,voor het bloedprikken kan gaan.Maar dat sla ik dan maar over,want vorige keer was ik op dag 5 en de gyn wilde graag dat ik op dag 2 of 3 ging om het verschil te meten.
Maar ja,het belangrijkste is,dat de medicijnen worden vergoed.Ik heb speciaal gevraagd of het om de gonal ging,want ze vergoeden ook wel eens het ene wel en het andere niet.
Geen probleem dus.
Pluim voor de Univé,die het met spoed binnen 4 uur heeft geregeld !.
Groetjes,Minoes![]()
In het allerallerallerergste geval kun je er zelfs aan overlijden al komt dat niet heel vaak voor. Door de overstimulatie van de eierstokken wordt er vocht onttrokken aan het bloed. Als het bloed dan te dik wordt dan kunnen de organen het op een gegeven moment niet aan en gaan protesteren. Gelukkig was in mijn geval heel veel rust en heel veel drinken (en een niet doorgaande zwangerschap) voldoende om de stokkies weer te laten kalmeren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:08 schreef Kleintje het volgende:
Oef... dus eigenlijk is het nog bijna een gelukje dat je niet zwanger was.
Wat kan er gebeuren bij nog ergere overstimulatie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |