abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 18:48:43 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32292838
En hier weer verder....

Ik ga a.s. zaterdag weer beginnen met de downregulatie (Synarel neusspray) en hoop nog vlak voor de kerst onze 1e IVF eindelijk achter de rug te hebben. Zou een mooi kerstcadeautje zijn als alles een keer volgens planning zou gaan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:57:19 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32293076
Ik hoop 't echt Slaapmeisje!
't moet toch verdorie nou gewoon een keer goed gaan...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:24:53 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32293902
Toch de neusspray? Ik dacht dat je weer aan de purogenol (toch?) ging?
Of komt dat daarna pas weer?

Nou ja goed, doet er ook niet toe, als er maar een leuk kerstkadootje uit komt!
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:56:44 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_32294816
Ik duim me rot dat het gaat lukken slaapmeisje!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:57:32 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32294842
Hier nog zo'n iemand.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2005 @ 20:31:31 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32295767
Dank jullie wel meiden!

purogenol Ik kan me voorstellen dat al die hormonen nogal verwarrend zijn voor mensen die niet in de mmm zitten. Na de Synarel moet ik eerst ongesteld worden en daarna begin ik met de hormoonstimulatie (Puregon).
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_32296053
Slaapmeisje, ik hoop zo voor jou dat deze methode de oplossing is, ik duim mee!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 15 november 2005 @ 20:49:46 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32296192
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel meiden!

purogenol Ik kan me voorstellen dat al die hormonen nogal verwarrend zijn voor mensen die niet in de mmm zitten. Na de Synarel moet ik eerst ongesteld worden en daarna begin ik met de hormoonstimulatie (Puregon).

Ach... het was een aardige poging! Maar nu snap ik het weer!
Ik hou me toch maar gewoon bij de aanmoedigingen!
pi_32300004
klinkt als pure genot! maar dat is vast niet helemaal waar 't voor staat... ik duim in ieder geval ook weer mee hoor slaapluitjes!
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 06:41:53 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32305452
ah, daar ben je!

ik was al een tijdje aan het zoeken hoe het met je ging, maar ik kon het zo snel niet vinden.
veel succes en laten we hopen dat het met kerst inderdaad allemaal goed gaat.
pi_32307529
de blaren staan al ongeveer op mn duimen hoor, maar ik duim net zo hard mee voor je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_32321250
Hey slaapmeisje Lekker dat je nog ff een weekje snuifvrij bent,hihi.
Ik hoop dat het goed aanslaat en dat je cyclus nou es op tijd verloopt,zodat je een bjutie van een tweede streep voor ons piest met de kerst

Ik heb inmiddels de ferti-arts gemaild en ik mag lh en oestrogenen ook aanstrepen.Alleen staat er geen oestrogeen,maar oestradiol weet iemand,of dit hetzelfde is?(Phileine misschien )
Ik verwacht de 26e weer ongi te worden,dus ik kan vanaf de 28e te prikken.Nou weet ik alleen ook weer niet,of je nou zo de bloedprikpolie binnen kan lopen of dat ik daar nou ook een afspraak voor nodig heb.....word weer mailen dus,hahaha.Zo blijven we bezig.
Groetjes,Minoes
pi_32330121
Slaapmeisje ook hier duimen we stevig door hoor ! Je blijft mijn held
pi_32330159
[wegwezen!]

[ Bericht 72% gewijzigd door BE op 16-11-2005 23:44:19 ]
  woensdag 16 november 2005 @ 23:29:21 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32330192
succes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32331619
heel veel succes.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_32336201
Ik jompel me suf Slaapmeisje

Minoes, hier kan je gewoon naar het lab om bloed te prikken, heb je geen afspraak voor nodig. Anders bel je toch gewoon ff met het zkh?
pi_32336327
Kan natuurlijk ook,mallemeid Maar vind het altijd zo suf overkomen,als ik dat niet eens weet
Ach ja,ze zullen wel gekkere vragen krijgen denk ik.
Groetjes,Minoes
pi_32336375
Als je gewoon het algemene nummer belt dan krijg je toch zo'n informatiebalie aan de lijn? Die krijgen wel vaker van dat soort vragen denk ik.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 10:08:42 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32336380
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:41 schreef lady-wrb het volgende:
ah, daar ben je!

ik was al een tijdje aan het zoeken hoe het met je ging, maar ik kon het zo snel niet vinden.
veel succes en laten we hopen dat het met kerst inderdaad allemaal goed gaat.
lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topic

De rest van de meiden hier natuurlijk ook weer super van jullie dat jullie zo meeleven Als een post van een of andere mafkees wordt geedit dan ben ik altijd zo benieuwd wat er oorspronkelijk stond
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2005 @ 10:09:49 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_32336401
minoes, als je zo'n labformulier hebt meegekregen waarop staat waarop ze moeten prikken dan kun je bij ons ziekenhuis gewoon in de rij aansluiten hoor. Helaas is het wel altijd superdruk bij de prikpoli, maar je kunt geen afspraak maken.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:16:06 #22
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32337903
Wat spannend!
Ik hoop dat het lukt... Een collega van mij wou het ook graag, maar had de moed opgegeven.
Nu zag ik laatst dat ze toch een buikje krijgt, effe voorzichtig gevraag, maar het is haar gelukt (na 10!! jaar)

Blijf de moed houden
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32338034
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:08 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topic

De rest van de meiden hier natuurlijk ook weer super van jullie dat jullie zo meeleven Als een post van een of andere mafkees wordt geedit dan ben ik altijd zo benieuwd wat er oorspronkelijk stond
geloof me, in dit geval wil je dat niet weten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32343053
Minoes, oestrogeen is een verzamelnaam voor verschillende hormonen van een bepaald soort (de zogenaamde oestrogenen). Oestradiol is daar eentje van, en de belangrijkste in de vrouwelijke cyclus (de andere twee zijn afvalproducten). Dus als je oestradiol aanstreept zal het goed zitten.
quote:
Oestrogenen
Laten we eerst het misverstand uit de weg ruimen dat oestrogeen één specifiek hormoon is. Oestrogeen is de naam voor een grote groep stoffen met ostrogeenachtige werking. Daar toe behoren: menselijke oestrogenen, dierlijke oestrogenen, synthetisch oestrogeen (niet in de natuur voorkomend), xeno-oestrogenen (milieu oestrogenen, meestal toxines) en plantaardige oestrogenen.
Wat de mens betreft zijn er drie soorten oestrogeen: oestradiol, oestron en oestriol. Oestradiol is veruit het belangrijkste oestrogeen. Oestron is een bijproduct van oestradiol. Oestriol is óók een afvalproduct van oestradiol, maar wordt eigenlijk alleen in grote hoeveelheden geproduceerd in de laatste drie maanden van de zwangerschap. De productie vindt niet door de moeder plaats maar door de bijnieren van de baby.
mooi he, alles
pi_32411394
Thanks,weer wat geleerd.Poeh zeg,wat vallen daar weer een hoop verschillende dingen onder.
Ik kan hier ook gewoon tijdens kantooruren in de rij gaan staan om te prikken.gelukkig duurt het nog ff,want ik ben er niet zo'n held in,brrr.......
Slaapmeisje,moet je al gauw naar een follikelmeting,of duurt het nog even?
Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')