quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank jullie wel meiden!
purogenolIk kan me voorstellen dat al die hormonen nogal verwarrend zijn voor mensen die niet in de mmm zitten. Na de Synarel moet ik eerst ongesteld worden en daarna begin ik met de hormoonstimulatie (Puregon).
lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topicquote:Op woensdag 16 november 2005 06:41 schreef lady-wrb het volgende:
ah, daar ben je!
ik was al een tijdje aan het zoeken hoe het met je ging, maar ik kon het zo snel niet vinden.
veel succes en laten we hopen dat het met kerst inderdaad allemaal goed gaat.
geloof me, in dit geval wil je dat niet weten.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
lady-wrb wat leuk dat je even langskomt in dit topic![]()
De rest van de meiden hier natuurlijk ook weer super van jullie dat jullie zo meelevenAls een post van een of andere mafkees wordt geedit dan ben ik altijd zo benieuwd wat er oorspronkelijk stond
![]()
quote:Oestrogenen
Laten we eerst het misverstand uit de weg ruimen dat oestrogeen één specifiek hormoon is. Oestrogeen is de naam voor een grote groep stoffen met ostrogeenachtige werking. Daar toe behoren: menselijke oestrogenen, dierlijke oestrogenen, synthetisch oestrogeen (niet in de natuur voorkomend), xeno-oestrogenen (milieu oestrogenen, meestal toxines) en plantaardige oestrogenen.
Wat de mens betreft zijn er drie soorten oestrogeen: oestradiol, oestron en oestriol. Oestradiol is veruit het belangrijkste oestrogeen. Oestron is een bijproduct van oestradiol. Oestriol is óók een afvalproduct van oestradiol, maar wordt eigenlijk alleen in grote hoeveelheden geproduceerd in de laatste drie maanden van de zwangerschap. De productie vindt niet door de moeder plaats maar door de bijnieren van de baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |