Nou idd, zo gedetailleerd als van ET hoeft het niet.quote:
Je eigen home-pr0n mee!quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:06 schreef E.T. het volgende:
En een tv met DVD-speler zodat je je eigen DVD's mee kunt nemen.
en dan je home-made dvd vergeten mee terug te nemen.. Degene na jou heeft dan ook een leuk kwartiertjequote:
Dat is dus sinds kort. Voorheen lag er alleen een plakkerige panoramaquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
E.T. wat een mooie voorzieningen bij jullie in het `peeskamertje`. Bij Slaapvriendje lag alleen een sterk verouderde Penthouse (zouden de ziekenhuizen een gezamenlijk abonnement hebben?) En stond er alleen een videorecorder. Dat oude skai bankje
Tja ik ook niet goed. Zeker nu niet meer omdat het nu een aparte poli is (voorheen was het gynacologie en IVF, nu is het het voortplantingscentrum).quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:21 schreef Belana het volgende:
Ik snap uberhaupt niet wat er erg aan is om met je potje over die gang te lopen, is toch niks mis mee? maar misschien is dat voor een man heel anders hoor.
Bij mij zou daar alleszins ook een hompje vlees zittenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef minoes_ het volgende:
,aan de zijkant en dan richting bil.Daar zit wel een hompie vlees)
Je bent nog niet alle schaamte voorbij, aangezien je nog wel het kamertje hebt gebruiktquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
De laatste keer wilde de balimedewerkster me een doosje meegeven zodat je het potje discreet mee terug kan nemen. Misschien ben ik ondertussen alle schaamte voorbij, maar het interesseert me dus helemaal niets
Ik zei toevallig vorige maand nog tegen mijn vrouw dat ik wat mij betreft nog op de gang zou kunnen indien noodzakelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:41 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Je bent nog niet alle schaamte voorbij, aangezien je nog wel het kamertje hebt gebruikt.
De pregnyl is de laatste prik, en die is bij ivf/icsi 35 uur voor de punctie (bij IUI 36 uur voor de inseminatie als ik 't goed heb). Pregnyl zorgt voor een eisprong (en dus voor 't zachter worden van de schilletjes van de eiblaasjes; maakt ze makkelijker aan te prikken bij een punctie want daar moeten ze nog niet gesprongen zijn natuurlijk).quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:29 schreef Brighteyes het volgende:Swets... Ik zie het al helemaal voor me!
Althans, het idee dan zeg maar.
Is dit de laatste prik voor deze ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |