Oeps ja vergeet het hier ook weer een beetje te posten.
Netjes op tijd aanwezig in het ziekenhuis want er moest een ponskaartje gemaakt worden voor mijn mannetje , het schijnt dat tegenwoordig niet alles meer op kosten van de vrouw gaat
![]()
maar het opwekken van het zaad nu voor rekening is van de man. Het commando werk was zo'n eerste keer wel weer veel moeilijker , blijkbaar begint zoiets te wennen als je het vaker achter elkaar aan moet doen , maar er zat nu natuurlijk al een behoorlijke tijd tussen. Maar het was gelukt! Na een ruim half uurtje was het opwekken al klaar en waren we aan de beurt voor de inseminatie.
Het zaad was wel veel slechter geworden sinds de voorgaande keren...
4 miljoen tov. 42 miljoen de 1e keer maar goed het is nog genoeg voor de IUI en we hebben uiteindelijk slechts 1 zaadje nodig die het werk doet
S'middags en de avond kreeg ik weer buikpijn en hopenlijk is dat een goed teken , want bij Isis had ik dat ook als ik het me goed herinner.
Rond de verjaardag van mijn moeder zullen we het weten , ik heb voor mezelf nog niet bedacht wanneer ik wil gaan testen , ik wacht eerst maar eens rustig af...
Voor iedereen hier een gelukkig nieuwjaar! En op naar een vruchtbaar 2006!