abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33476545
Deeltje 12

mijn laatste post
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Girly het volgende:
Ohhh xanthe voor jou ook spannende dag vrijdag, erg leuke afsluiter van het jaar inderdaad

ik hoop dat jij en slaapmeisje het jaar 2006 met een mooi begin ingaan!!!! mijn duimpjes zullen overuren draaien i.i.g
pi_33476620
Yeah.... dit is goed nieuws.
Ik duim voor de laatste loodjes. Nog even groeien en dan vrijdag je inseminatie. Ik hoop dat het gaat lukken!
  woensdag 28 december 2005 @ 18:26:55 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33477008
Spannend Xanthe!

En natuurlijk ook voor Slaapmeisje nog steeds! Ondanks je eigen topic toch ook nog even hier een
pi_33477306
Slaapmeisje verdient gewoon op meerdere plekken aangemoedigd te worden!
pi_33477887
Ik heb nooit eerder deze topic reeks gevolgd maar als je zwanger wilt worden en het lukt niet zijn er ook manieren om de kansen te verhogen. Hier zijn boekjes over, ook online...

Misschien een idee?

http://www.become-pregnant.com/ is er eentje die ik zo snel kon vinden
pi_33478122
Mja als je eens het vorige topic leest LRR, dan zul je merken dat voor sommige mensen gewoon 'proberen' of 'wachten' weinig zin heeft
  woensdag 28 december 2005 @ 19:10:09 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33478357
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef LikeRedRum het volgende:
Ik heb nooit eerder deze topic reeks gevolgd maar als je zwanger wilt worden en het lukt niet zijn er ook manieren om de kansen te verhogen. Hier zijn boekjes over, ook online...

Misschien een idee?

http://www.become-pregnant.com/ is er eentje die ik zo snel kon vinden
Heb jij het gelezen? Dat je het hier aan raadt?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar wat dat zogenaamde wondermiddel dan wel niet is maar vertik het om daar 29 euro voor te betalen...

Weet jij wat er in staat? Niet dat ik het in detail hoef te weten hoor, maar ik ben nieuwsgierig welke kant het op gaat.
Is het voeding? Leefpatroon?
pi_33478755
Volgens mij is het een verzameling van technieken... Ik heb dingen gehoord zoals dat je na de seks een kussen onder je heupen legt, etc dat dat het bevordert. Uit mn hoofd weet ik ook dat een vrouwelijk orgasme de vruchtbaarheid verhoogt.

Ik weet niet hoe goed dit boek specifiek is maar er zijn hele goede met veel succesverhalen. Daar zou je even naar kunnen zoeken...
  woensdag 28 december 2005 @ 19:30:04 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33479016
Er zijn altijd succesverhalen, en over het algemeen zijn die gewoon niks meer en minder als 'toeval'.

Ik ben zelf ook een succesverhaal geweest (is helaas misgegaan) en ja.. als ik wil kan ik er ook wel een theorie achter plakken (volgens mij hadden we 't die maand precies 2 dagen voor m'n eisprong op z'n hondjes gedaan.. ofzo ) En ja, toen werd ik toch zwanger ondanks dat we bezig zijn voor ICSI (wat dus nog een stapje verder is als IVF), dus zulke sex, die tijd voor de eisprong, dat moet het succesrecept zijn!

Right

Was het al duidelijk dat ik over het algemeen heel onpasselijk wordt van zulke verhalen over hoe het dan wel zou moeten?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 28 december 2005 @ 19:39:52 #10
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33479403
Sokken aan houden tijdens het dingessen ET... dat doet het hem!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_33480219
Dus ik noteer:
- sokken
- na de sex kussen onder de heup
- 2 dagen voor de eisprong op zijn hondjes seks hebben afgesloten door een orgasme van mijnentwege

Alleen jammer dat ik geen eisprong heb
  woensdag 28 december 2005 @ 20:09:12 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33480543
LikeRedRum, ik geloof best dat je het goed bedoeld, maar de meeste mensen die hier posten zijn het al jaaaaaaaaren aan het proberen en hebben ook allerlei trucjes en huis- tuin- en keukentips vaak ook geprobeerd.

Zoals ET al zegt, meestal is dat gewoon toeval... je doet er helemaal geen moer aan als het niet lukt...

Ik vind bijvoorbeeld deze ook een beetje van die site:
quote:
[b]3. I have had several miscarriages. Will the book help me?[/b[]
As you saw in my story, I too had a miscarriage before successfully becoming pregnant and carrying to full term.
[...blablabla...]
At the time I miscarried, I was eating healthily, taking vitamins, etc, but it was obviously not enough. It wasn’t until I discovered and applied the “secret” that I was able to have a healthy baby.
I know it's hard to imagine at this stage, but please don't give up hope. You are through the most difficult bit - you are actually able to conceive. The book will show you ways to make sure the fetus is as healthy as possible, and so has the best possible chance of survival.
I was especially inspired by the study that I mention in the first chapter, of the 367 couples that did what I did, and NONE of them miscarried, where usually in a group that size you would expect 70 miscarriages.
De vraag word gesteld vanuit iemand die meerdere miskramen gehad heeft. De kans dat er dan 'iets' mis is is veel groter dan bij degene die het boek geschreven heeft die 1 miskraam gehad heeft.

Ik vind het vooral heel kwalijk dat ze toch geld vraagt voor wat ze bij elkaar gesprokkeld heeft, of het nou 'no cure, no pay is' of niet...
Als jij zelf door de hel gegaan bent van het niet zwanger kunnen raken dan pleur je je tips toch gewoon gratis online?
pi_33502764
Heb eigenlijk een klein vraagje hier. Bij hoeveel levende zaadcellen zou je in aanmerking kunnen komen voor inseminatie? Iemand die ik ken heeft maar 28 miljoen levende zaadcellen. Zouden die daarvoor in aanmerking kunnen komen?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_33506513
MeNicole,volgens mij heb ik hier eens een aantal van 20 miljoen gelezen,of zelfs nog minder.Dus ik denk dat het wel meevalt.

En verder LRR.....lees eerst eens een topic,voordat je die onzin hier neerzet,tjee....of wij al die dingen al niet 1000 keer hebben geprobeerd.......kussen onder je kont,klaarkomen ná je man,standje benen in de lucht........

Groetjes,Minoes
pi_33507356
Ze zal er geen verkeerde bedoelingen mee hebben gehad.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_33516126
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef MeNicole het volgende:
Heb eigenlijk een klein vraagje hier. Bij hoeveel levende zaadcellen zou je in aanmerking kunnen komen voor inseminatie? Iemand die ik ken heeft maar 28 miljoen levende zaadcellen. Zouden die daarvoor in aanmerking kunnen komen?
28 miljoen is netjes hoor! Normaal is tussen de 20 en de 50 miljoen zaadcellen (per ml.)
Bij minder dan 20 miljoen word er gesproken van verminderde zaadkwaliteit en bij minder dan 10 miljoen is er een ernstige afwijking.
Dus voor medici is er geen sprake van verminderde zaadcellen.
Voor IUI is er meer dan 1 miljoen zaadcellen nodig, dit geld ook voor IVF.
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 20:11:54 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33516171
Xanthe heel veel succes morgen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_33516211
Dank je Lois Ik ga straks de zaadjes (die nu nog lekker warm opgeborgen zijn natuurlijk) even streng , maar zer lief toespreken dat ze morgen heel erg hun best moeten gaan doen
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 20:16:11 #19
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33516307
Hahahaha
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 december 2005 @ 20:42:58 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_33517378
Xanthe succes morgen!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 29 december 2005 @ 20:43:43 #21
81992 Githa
pi_33517426
JAAAAA!
Xanthe, heel veel succes morgen
pi_33542853
Ik heb voor 6 januari 14:00u een afspraak met de gyn,voor gesprek over de ivf.
Als mijn cyclus loopt zoals ie moet,word ik de 12e ongi en kan ik gelukkig op maandag de 3e dag te bloedprikken.Gaat het anders en word het een dag eerder,dan heb ik dus een probleem
Waarom het nou precies op dag 3 moet,snap ik ook niet,maar goed,dat hoor ik dan wel.
Wel een lastige dag,want we gaan de dag erna verhuizen.Maar goed,ff een uurtje ertussenuit,in de verfkleren,moet kunnen

Groetjes,Minoes
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:45:44 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_33590948
hoe is het gegaan Xanthe?
stormy waters...
sailin'
pi_33591712
Oeps ja vergeet het hier ook weer een beetje te posten.
Netjes op tijd aanwezig in het ziekenhuis want er moest een ponskaartje gemaakt worden voor mijn mannetje , het schijnt dat tegenwoordig niet alles meer op kosten van de vrouw gaat maar het opwekken van het zaad nu voor rekening is van de man. Het commando werk was zo'n eerste keer wel weer veel moeilijker , blijkbaar begint zoiets te wennen als je het vaker achter elkaar aan moet doen , maar er zat nu natuurlijk al een behoorlijke tijd tussen. Maar het was gelukt! Na een ruim half uurtje was het opwekken al klaar en waren we aan de beurt voor de inseminatie.
Het zaad was wel veel slechter geworden sinds de voorgaande keren...4 miljoen tov. 42 miljoen de 1e keer maar goed het is nog genoeg voor de IUI en we hebben uiteindelijk slechts 1 zaadje nodig die het werk doet
S'middags en de avond kreeg ik weer buikpijn en hopenlijk is dat een goed teken , want bij Isis had ik dat ook als ik het me goed herinner.
Rond de verjaardag van mijn moeder zullen we het weten , ik heb voor mezelf nog niet bedacht wanneer ik wil gaan testen , ik wacht eerst maar eens rustig af...

Voor iedereen hier een gelukkig nieuwjaar! En op naar een vruchtbaar 2006!
  zaterdag 31 december 2005 @ 21:35:43 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_33591904
wanneer is je moeders verjaardag mutske?
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')