quote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Girly het volgende:
Ohhh xanthe voor jou ook spannende dag vrijdag, erg leuke afsluiter van het jaar inderdaad![]()
ik hoop dat jij en slaapmeisje het jaar 2006 met een mooi begin ingaan!!!! mijn duimpjes zullen overuren draaien i.i.g
Heb jij het gelezen? Dat je het hier aan raadt?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef LikeRedRum het volgende:
Ik heb nooit eerder deze topic reeks gevolgd maar als je zwanger wilt worden en het lukt niet zijn er ook manieren om de kansen te verhogen. Hier zijn boekjes over, ook online...
Misschien een idee?
http://www.become-pregnant.com/ is er eentje die ik zo snel kon vinden
De vraag word gesteld vanuit iemand die meerdere miskramen gehad heeft. De kans dat er dan 'iets' mis is is veel groter dan bij degene die het boek geschreven heeft die 1 miskraam gehad heeft.quote:[b]3. I have had several miscarriages. Will the book help me?[/b[]
As you saw in my story, I too had a miscarriage before successfully becoming pregnant and carrying to full term.
[...blablabla...]
At the time I miscarried, I was eating healthily, taking vitamins, etc, but it was obviously not enough. It wasn’t until I discovered and applied the “secret” that I was able to have a healthy baby.
I know it's hard to imagine at this stage, but please don't give up hope. You are through the most difficult bit - you are actually able to conceive. The book will show you ways to make sure the fetus is as healthy as possible, and so has the best possible chance of survival.
I was especially inspired by the study that I mention in the first chapter, of the 367 couples that did what I did, and NONE of them miscarried, where usually in a group that size you would expect 70 miscarriages.
28 miljoen is netjes hoor! Normaal is tussen de 20 en de 50 miljoen zaadcellen (per ml.)quote:Op donderdag 29 december 2005 13:25 schreef MeNicole het volgende:
Heb eigenlijk een klein vraagje hier. Bij hoeveel levende zaadcellen zou je in aanmerking kunnen komen voor inseminatie? Iemand die ik ken heeft maar 28 miljoen levende zaadcellen. Zouden die daarvoor in aanmerking kunnen komen?
Weet je dat ik me eigenlijk best lullig voel tov. jou en de anderen die al zo lang wachten op dat 2e streepje... Vind dat soms erg moeilijk. Zeker omdat ik het jullie ook zo gun! Hert had gewoon allang jullie beurt moeten zijn geweest!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Xanthe voor jullie is het natuurlijk ultraspannend. In de wachtweken voor jullie 1e IUI voor een brusje voor Isis. Hopelijk is het dit keer meteen raak. Ik ga in ieder geval voor jullie duimen
we missen het petje af smiley , maar ben het met Katinka eensquote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef katinka het volgende:
ach Slaapmeisje ik had het je zo gegund!
Ik heb trouwens grote bewondering voor de manier waarop je er mee om gaat; je schrijft hier zo attent naar anderen toe. En dat na zo'n teleurstelling.
Petje af hoor.
Ik wens je veel moed en geduld voor 2006, dat dat maar beloond mag worden.
Dan hoop ik wel dat dat heel snel gaat meezitten hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:13 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik kan me jouw gevoel wel voorstellen naar de andere dames toe hier. Maar vergeet niet, je bent zelf al eerder door die hele riedel heen geweest. Dat hebben jullie ook allemaal meegemaakt.
En als het een beetje meezit, zitten de andere dames over een paar jaar met hetzelfde schuldgevoel als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |