Shopsquote:
Online shopsquote:Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 1
[Centraal] Snowboard topic deel 2
[Centraal] Snowboard topic deel 3
[Centraal] Snowboard topic deel 4
[Centraal] Snowboard topic deel 5
[Centraal] Snowboard topic deel 6
[Centraal] Snowboard topic deel 7
[Centraal] Snowboard topic deel 8
[Centraal] Snowboard topic deel 9
[Centraal] Snowboard topic deel10
[Centraal] Snowboard topic deel11
[Centraal] Snowboard topic deel12
[Centraal] Snowboard topic deel14
[Centraal] Snowboard topic deel15
[Centraal] Snowboard topic deel16
[Centraal] Snowboard topic deel17
[Centraal] Snowboard topic deel18
[Centraal] Snowboard topic deel19
[Centraal] Snowboard topic deel20
[Centraal] Snowboard topic deel21
[Centraal] Snowboard topic deel22
[Centraal] Snowboard topic deel24
[Centraal] Snowboard topic deel25
[Centraal] Snowboard topic deel26
[Centraal] Snowboard topic deel27
[Centraal] Snowboard topic deel28
[Centraal] Snowboard topic deel29
Het is het gebied Silvretta Nova vlakbij Zwitserland en Liechtensteijn: http://www.silvrettanova.com/content/winter/quote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef XL het volgende:
Fipo!
Waar ligt dat Oostenrijkse gebiedje in de buurt WasteiL?
Ah, daar ken ik alleen de grensovergang.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Het is het gebied Silvretta Nova vlakbij Zwitserland en Liechtensteijn: http://www.silvrettanova.com/content/winter/
Echt te ziek voor woorden, stomme klote ouders. Daar zit echt geen greintje verstand in.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Steven184 het volgende:
Ouders laten dochter (10) snowboard jatten
Dit is toch gewoonweg te gek voor woorden. Ongeloof dat er dit soort mensen bestaan, ik kan ze wel wurgen!
Alledrie ophangen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Steven184 het volgende:
Dit is toch gewoonweg te gek voor woorden. Ongeloof dat er dit soort mensen bestaan, ik kan ze wel wurgen!
Doe je dat nooit?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:21 schreef Kentaro het volgende:
Daarom zet ik mijn board nooit buiten meer. Het is hetzelfde als 1000 euro buiten een cafe zetten, en hopen dat het er nog is als je terugkomt.
Ik bedoelde die 1000 euro voor de kroeg leggen. Mijn ervaring is dat het best kan, mits het niet te hard waait.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Kentaro het volgende:
Nooit, ik neem hem altijd mee naar binnen
Daar ga ik in februari (weer) naartoe. Er zijn daar mogelijkheden zat om een 'snelkraak' te plegen (massarestaurants waar je direct een snelle afdaling kunt inzetten zonder eerst ver te lopen). Buiten het feit om dat het te debiel voor woorden is om een 10-jarige hierbij te betrekken is het natuurlijk totaal stupide dat je gestolen waar zo open en bloot op een balkon neerzet.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Steven184 het volgende:
Daarom leg ik het nooit in biljetvorm neer. Ik prefereer eenheden van 50 ct.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoelde die 1000 euro voor de kroeg leggen. Mijn ervaring is dat het best kan, mits het niet te hard waait.
Bij de het Rolski-clubhuis wel. Daar kun je elkaar nog vertrouwenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoelde die 1000 euro voor de kroeg leggen. Mijn ervaring is dat het best kan, mits het niet te hard waait.
Daar liggen dan ook stapels geld voor de deur.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Bij de het Rolski-clubhuis wel. Daar kun je elkaar nog vertrouwen
Als jij aankomt bij de BigRollerSkies, vliegt het geld in de rondtequote:Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef XL het volgende:
[..]
Daar liggen dan ook stapels geld voor de deur.
Je suggereert toch niet dat ik in een Duitser rijd he?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Als jij aankomt bij de BigRollerSkies, vliegt het geld in de rondte
[afbeelding]
je laat je rijden toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Je suggereert toch niet dat ik in een Duitser rijd he?
maar niet in en door Duitsersquote:
ach je zou ook nooit een Burton kopen. Ik heb er nog wel een uit de oude doos:quote:
Ik heb net een nieuwe chauffeur aangenomen, hij heet Dittrich Wesemann.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ach je zou ook nooit een Burton kopen. Ik heb er nog wel een uit de oude doos:
'ik betrap mezelf erop dat ik bij Burtonrijders denk aan gasten die gaan stappen in een witte broek, met een zwarte longsleeve waar niets anders op staat dan heeeel groot een vet merk, diesel ofzo. Helaas, ik wil niet als onderdeel van die groep gezien worden. Het kopen van een board is een proces van maanden, zo niet jaren! Huren, vallen, huren, vallen, huren, springen... kijken naar je leraar, kijken naar de locals, kijken naar andere toeristen, luisteren naar de naam, surfen over de website.... uren werk gaan daarin zitten, maar wel genieten van dat merk. Lekker over boarden bezig zijn. Kom je vervolgens bij Burton uit, goed... dan is het jou plank. Niks mis mee, de planken die Burton maakt zijn over het algemeen harstikke goed hoor. Alleen zo overduidelijk mijn type niet'
no hard feelings![]()
Ik zou Dittrich Wesemann bellenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef hooghlander het volgende:
hey all, Ik zit met een 'luxeprobleempje'
28 Jan ga ik 8 dagen snowboarden in tignes.
5 Feb ben ik weer terug.
9 Feb ga ik 3 dagen boarden in Les 2 alpes met mijn collega's
het zijn allebei busreizenbussen zuigen en daarom blijf ik dus liever in tignes rondhangen.
Een of twee dagen rusten en nog wat boarden.
Ik heb de reisorganisatie al gebeld maar die kunnen niets voor me doen, en nog een 8 daagse reis boeken is zonde van het geld.
Ik zit dus met de volgende twee punten :
1. ik moet tot 10 feb blijven slapen in Tignes. (Dit is altijd wel te fiksen denk ik, misschien kan ik wat regelen bij nederlandse mensen die er in een cafe werken ofzo, of een leuke boardbabe versieren)
2. Ik moet van Tignes naar Les 2 Alpes. volgens map24.nl is dit 182 kilometer.
Ik heb geen idee hoe het met het openbaar vervoer in frankrijk zit en mijn frans is extreem slecht.
Rijden er toevallig pendelbussen tussen de grotere ski resorts/hebben jullie nog ideeen om mij in les 2 Alpes te krijgen ?
Ik heb absoluut geen zin om twee keer in zo'n bagger bus te zitten.
K heb r zin in
thnx
Die jibster?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Thermo het volgende:
Over 300 euro een goed board :
Ik heb net voor net iets meer dan 300 euro een lib-tech Travis Rice gekocht.
Kan er niet aan doen, de print is geniaal, Limited board met magne-traction. Vlees is zwak. En de prijs is super.
[afbeelding]
Iemand nog een ander snowboard van me kopen ?![]()
Er rijden pendelbussen naar de grote TGV-hubs voor de alpen. Vanuit daar kun je vast met de trein van de ene (Albertville) naar de andere hub (Moitiers). Bedenk wel dat die reis behoorlijk lang is, van Tignes naar Les Deux Alpes. Dat is geen 182 km autosnelweg, integendeel. Daarnaast kan een 'onervaren' snowboarder fysiek geen 16 dagen achter elkaar boarden. Ten slotte is die busreis alleen kut als je daar van tevoren op hoopt. Vroeger kon ik ook niet tegen die bussen en vond ik het ook verschrikkelijk. Tegenwoordig slaap ik al voor we in Luxenburg zijn, om over de terugweg nog maar helemaal te zwijgen. Daar haal ik vaak de uitgang van het dorp niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef hooghlander het volgende:
hey all, Ik zit met een 'luxeprobleempje'
28 Jan ga ik 8 dagen snowboarden in tignes.
5 Feb ben ik weer terug.
9 Feb ga ik 3 dagen boarden in Les 2 alpes met mijn collega's
het zijn allebei busreizenbussen zuigen en daarom blijf ik dus liever in tignes rondhangen.
Een of twee dagen rusten en nog wat boarden.
Ik heb de reisorganisatie al gebeld maar die kunnen niets voor me doen, en nog een 8 daagse reis boeken is zonde van het geld.
Ik zit dus met de volgende twee punten :
1. ik moet tot 10 feb blijven slapen in Tignes. (Dit is altijd wel te fiksen denk ik, misschien kan ik wat regelen bij nederlandse mensen die er in een cafe werken ofzo, of een leuke boardbabe versieren)
2. Ik moet van Tignes naar Les 2 Alpes. volgens map24.nl is dit 182 kilometer.
Ik heb geen idee hoe het met het openbaar vervoer in frankrijk zit en mijn frans is extreem slecht.
Rijden er toevallig pendelbussen tussen de grotere ski resorts/hebben jullie nog ideeen om mij in les 2 Alpes te krijgen ?
Ik heb absoluut geen zin om twee keer in zo'n bagger bus te zitten.
K heb r zin in
thnx
vet board ouwe. Ik dacht dat Travis Rice bij Rossignol zat ?? Welke heb je de 157?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Thermo het volgende:
Over 300 euro een goed board :
Ik heb net voor net iets meer dan 300 euro een lib-tech Travis Rice gekocht.
Kan er niet aan doen, de print is geniaal, Limited board met magne-traction. Vlees is zwak. En de prijs is super.
[afbeelding]
Iemand nog een ander snowboard van me kopen ?![]()
De 157 ja, Travis Rice is in januari 2005 naar Lib-Tech gegaan, goeie gast trouwensquote:Op donderdag 29 december 2005 10:31 schreef Kentaro het volgende:
[..]
vet board ouwe. Ik dacht dat Travis Rice bij Rossignol zat ?? Welke heb je de 157?
Die Völkl heb ik al verkocht, gelukkig. Was niks voor mij, kan ik beter een dweller pakken. Te duur voor de functie die hij moest vervullen.quote:
Voor de zekerheid neem ik die altijd 50-50quote:Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef Basje_B het volgende:
TVP
Dit is nog eens een grote box
[afbeelding]
Ah, jij was de financiering van je vijfde plank aan het regelen en ondertussen zag je mensen boarden in de duinen. Kan slechter, ik kijk vanaf mijn werk uit op een grote parkingquote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef Thermo het volgende:
Leuk ze zijn aan het boarden in de duinen @ belgische kust.. en ik maar werken
Indoor getest, niet mijn ding. Idd concave. Dat was allemaal prachtig maar ik kan het zelfde met een dweller. Het ding heeft namelijk GEEN GRIP op ijs. Sliden gaat als de beste. Voor hetzelfde geld als gekocht weer kunnen verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:11 schreef Kentaro het volgende:
Het je die Volk wel gebruikt? En waarom is die alweer weg? Dat was toch dat board met die 'concave'
20 cm even ten westen van Groningen, hoor ik van vriendin.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef XL het volgende:
Dikke poeder hier in Hulst, het is al helemaal wit![]()
Ik ben de batterij van mijn laptop al vast aan het opladen, want de stroom zal zo wel weer uitvallen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef XL het volgende:
Dikke poeder hier in Hulst, het is al helemaal wit![]()
5 cm en gestopt met sneeuwen. Er kan nog wel wat gaan vallen, heb vast wat sms rondgestuurd om ervoor te zorgen dat er morgen planken/bindingen voorhanden zijn. Het zit nog in de lucht zeg ik je. Ik voel het aan mijn waterquote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Thermo het volgende:
Gotver ik moet zo nog naar hulst karren vanuit Eindhoven, hoe zijn de wegen piet paulusmaXL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |