abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 11:55:19 #1
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33465599

Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Online shops
quote:
Koelkast
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Handige links
quote:
Vorige delen
quote:
De OP-pics

Babes (opnieuw gevonden en gelijk veilig gesteld )

Pizza

Terje

Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_33465616
fipo
pi_33465948
@ hoppla: Dan was het misschien beter geweest om zelf even door te sparen en dat geld bij te leggen voor een wat betere plank waar je wel op door kunt groeien.
  woensdag 28 december 2005 @ 12:37:54 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33466877
Nog een maandje wachten op mijn wintersport naar St. Gallenkirch/Gortipohl. Iemand ervaring met dat gebied? Ben helaas alleen de enige boarder van het groepje.
pi_33467127
quatro-po
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 28 december 2005 @ 13:02:01 #6
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33467598
Fipo!

Voor 300 euro kun je in de juiste tijd van het jaar wel een betere plank kopen dan een Rossignol Scope. De aanschaf is al gedaan dus het mag niet meer baten, volgende keer misschien beter orienteren. Zelfs op deze plank kun je boarden, dus het zal wel goedkomen.

Waar ligt dat Oostenrijkse gebiedje in de buurt WaSTeiL? Of is het zelfs Zwitsers? dan ken ik het zeker niet.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 28 december 2005 @ 13:03:18 #7
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_33467638
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef XL het volgende:
Fipo!

Waar ligt dat Oostenrijkse gebiedje in de buurt WasteiL?
Het is het gebied Silvretta Nova vlakbij Zwitserland en Liechtensteijn: http://www.silvrettanova.com/content/winter/
  woensdag 28 december 2005 @ 13:06:52 #8
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33467745
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Het is het gebied Silvretta Nova vlakbij Zwitserland en Liechtensteijn: http://www.silvrettanova.com/content/winter/
Ah, daar ken ik alleen de grensovergang.
Op Powderhausen zie ik bij toeval dat Silvretta bij Galtur ligt. Galtur ligt weer bij Ischgl en daar ben ik wel eens geweest. Dat is wel ruig. Denk ik, want destijds was ik maar een klein mannetje.

[ Bericht 17% gewijzigd door XL op 28-12-2005 13:19:44 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_33468242
Ok bedankt
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_33472992
Zeker zijn boardjes van de voorgaande jaren meestal een stuk goedkoper, dus voor iedereen tip die board ga kopen en misschien wel geld te weinig heeft voor zijn droomboard. Kijk of er boardjes van voorgaande jaren zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_33475186
Ouders laten dochter (10) snowboard jatten

Dit is toch gewoonweg te gek voor woorden. Ongeloof dat er dit soort mensen bestaan, ik kan ze wel wurgen!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_33475288
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:13 schreef Steven184 het volgende:

Dit is toch gewoonweg te gek voor woorden. Ongeloof dat er dit soort mensen bestaan, ik kan ze wel wurgen!
Echt te ziek voor woorden, stomme klote ouders. Daar zit echt geen greintje verstand in.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:20:12 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33475355
quote:

Alledrie ophangen.
pi_33475388
Daarom zet ik mijn board nooit buiten meer. Het is hetzelfde als 1000 euro buiten een cafe zetten, en hopen dat het er nog is als je terugkomt.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:26:01 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33475499
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:21 schreef Kentaro het volgende:
Daarom zet ik mijn board nooit buiten meer. Het is hetzelfde als 1000 euro buiten een cafe zetten, en hopen dat het er nog is als je terugkomt.
Doe je dat nooit?
pi_33475655
Nooit, ik neem hem altijd mee naar binnen
  woensdag 28 december 2005 @ 17:34:05 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33475717
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Kentaro het volgende:
Nooit, ik neem hem altijd mee naar binnen
Ik bedoelde die 1000 euro voor de kroeg leggen. Mijn ervaring is dat het best kan, mits het niet te hard waait.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:40:47 #18
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33475857
quote:

Daar ga ik in februari (weer) naartoe. Er zijn daar mogelijkheden zat om een 'snelkraak' te plegen (massarestaurants waar je direct een snelle afdaling kunt inzetten zonder eerst ver te lopen). Buiten het feit om dat het te debiel voor woorden is om een 10-jarige hierbij te betrekken is het natuurlijk totaal stupide dat je gestolen waar zo open en bloot op een balkon neerzet.

Ik zal komende voorjaarsvakantie eens laten zien hoe het hoort, uitgebriede rapportage volgt
  woensdag 28 december 2005 @ 17:42:21 #19
72282 360sjors
King of the Hill
pi_33475895
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef XL het volgende:

[..]

Ik bedoelde die 1000 euro voor de kroeg leggen. Mijn ervaring is dat het best kan, mits het niet te hard waait.
Daarom leg ik het nooit in biljetvorm neer. Ik prefereer eenheden van 50 ct.
pi_33476238
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef XL het volgende:

[..]

Bij de het Rolski-clubhuis wel. Daar kun je elkaar nog vertrouwen
  woensdag 28 december 2005 @ 18:11:35 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33476619
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Bij de het Rolski-clubhuis wel. Daar kun je elkaar nog vertrouwen
Daar liggen dan ook stapels geld voor de deur.
pi_33476735
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:11 schreef XL het volgende:

[..]

Daar liggen dan ook stapels geld voor de deur.
Als jij aankomt bij de BigRollerSkies, vliegt het geld in de rondte
  woensdag 28 december 2005 @ 18:21:30 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33476872
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:16 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Als jij aankomt bij de BigRollerSkies, vliegt het geld in de rondte
[afbeelding]
Je suggereert toch niet dat ik in een Duitser rijd he?
pi_33476915
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:21 schreef XL het volgende:

[..]

Je suggereert toch niet dat ik in een Duitser rijd he?
je laat je rijden toch?
  woensdag 28 december 2005 @ 18:23:51 #25
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33476928
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef Kentaro het volgende:

[..]

je laat je rijden toch?
maar niet in en door Duitsers
pi_33477522
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef XL het volgende:

[..]

maar niet in en door Duitsers
ach je zou ook nooit een Burton kopen. Ik heb er nog wel een uit de oude doos:

'ik betrap mezelf erop dat ik bij Burtonrijders denk aan gasten die gaan stappen in een witte broek, met een zwarte longsleeve waar niets anders op staat dan heeeel groot een vet merk, diesel ofzo. Helaas, ik wil niet als onderdeel van die groep gezien worden. Het kopen van een board is een proces van maanden, zo niet jaren! Huren, vallen, huren, vallen, huren, springen... kijken naar je leraar, kijken naar de locals, kijken naar andere toeristen, luisteren naar de naam, surfen over de website.... uren werk gaan daarin zitten, maar wel genieten van dat merk. Lekker over boarden bezig zijn. Kom je vervolgens bij Burton uit, goed... dan is het jou plank. Niks mis mee, de planken die Burton maakt zijn over het algemeen harstikke goed hoor. Alleen zo overduidelijk mijn type niet'

no hard feelings
  donderdag 29 december 2005 @ 00:03:03 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33490626
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef Kentaro het volgende:

[..]

ach je zou ook nooit een Burton kopen. Ik heb er nog wel een uit de oude doos:

'ik betrap mezelf erop dat ik bij Burtonrijders denk aan gasten die gaan stappen in een witte broek, met een zwarte longsleeve waar niets anders op staat dan heeeel groot een vet merk, diesel ofzo. Helaas, ik wil niet als onderdeel van die groep gezien worden. Het kopen van een board is een proces van maanden, zo niet jaren! Huren, vallen, huren, vallen, huren, springen... kijken naar je leraar, kijken naar de locals, kijken naar andere toeristen, luisteren naar de naam, surfen over de website.... uren werk gaan daarin zitten, maar wel genieten van dat merk. Lekker over boarden bezig zijn. Kom je vervolgens bij Burton uit, goed... dan is het jou plank. Niks mis mee, de planken die Burton maakt zijn over het algemeen harstikke goed hoor. Alleen zo overduidelijk mijn type niet'

no hard feelings
Ik heb net een nieuwe chauffeur aangenomen, hij heet Dittrich Wesemann.
pi_33491228
hey all, Ik zit met een 'luxeprobleempje'
28 Jan ga ik 8 dagen snowboarden in tignes.
5 Feb ben ik weer terug.
9 Feb ga ik 3 dagen boarden in Les 2 alpes met mijn collega's

het zijn allebei busreizen bussen zuigen en daarom blijf ik dus liever in tignes rondhangen.
Een of twee dagen rusten en nog wat boarden.
Ik heb de reisorganisatie al gebeld maar die kunnen niets voor me doen, en nog een 8 daagse reis boeken is zonde van het geld.

Ik zit dus met de volgende twee punten :
1. ik moet tot 10 feb blijven slapen in Tignes. (Dit is altijd wel te fiksen denk ik, misschien kan ik wat regelen bij nederlandse mensen die er in een cafe werken ofzo, of een leuke boardbabe versieren )
2. Ik moet van Tignes naar Les 2 Alpes. volgens map24.nl is dit 182 kilometer.

Ik heb geen idee hoe het met het openbaar vervoer in frankrijk zit en mijn frans is extreem slecht.
Rijden er toevallig pendelbussen tussen de grotere ski resorts/hebben jullie nog ideeen om mij in les 2 Alpes te krijgen ?
Ik heb absoluut geen zin om twee keer in zo'n bagger bus te zitten.

K heb r zin in
thnx
As seen in real life
  donderdag 29 december 2005 @ 07:47:51 #29
71115 Rnej
I walk the line
pi_33496102
TeeVeePee

Dave Downing
pi_33496262
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef hooghlander het volgende:
5 Feb ben ik weer terug.

het zijn allebei busreizen bussen zuigen en daarom blijf ik dus liever in tignes rondhangen.
Ik heb de reisorganisatie al gebeld maar die kunnen niets voor me doen, en nog een 8 daagse reis boeken is zonde van het geld.

1. ik moet tot 10 feb blijven slapen in Tignes. (Dit is altijd wel te fiksen denk ik, misschien kan ik wat regelen bij nederlandse mensen die er in een cafe werken ofzo, of een leuke boardbabe versieren )

Ik heb geen idee hoe het met het openbaar vervoer in frankrijk zit en mijn frans is extreem slecht.
Rijden er toevallig pendelbussen tussen de grotere ski resorts/hebben jullie nog ideeen om mij in les 2 Alpes te krijgen ?

K heb r zin in
thnx
Ik zou Dittrich Wesemann bellen
pi_33497229
Over 300 euro een goed board :

Ik heb net voor net iets meer dan 300 euro een lib-tech Travis Rice gekocht.

Kan er niet aan doen, de print is geniaal, Limited board met magne-traction. Vlees is zwak. En de prijs is super.

Iemand nog een ander snowboard van me kopen ?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33497257
Winterweer leidt tot verkeerschaos Europa

Veel plezier met de mensen die met deze tijd op wintersport moeten
  donderdag 29 december 2005 @ 10:11:39 #33
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33497355
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Thermo het volgende:

Kan er niet aan doen, de print is geniaal, Limited board met magne-traction. Vlees is zwak. En de prijs is super.

[afbeelding]

Die jibster?
  donderdag 29 december 2005 @ 10:23:20 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33497569
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef hooghlander het volgende:
5 Feb ben ik weer terug.

K heb r zin in
thnx
Er rijden pendelbussen naar de grote TGV-hubs voor de alpen. Vanuit daar kun je vast met de trein van de ene (Albertville) naar de andere hub (Moitiers). Bedenk wel dat die reis behoorlijk lang is, van Tignes naar Les Deux Alpes. Dat is geen 182 km autosnelweg, integendeel. Daarnaast kan een 'onervaren' snowboarder fysiek geen 16 dagen achter elkaar boarden. Ten slotte is die busreis alleen kut als je daar van tevoren op hoopt. Vroeger kon ik ook niet tegen die bussen en vond ik het ook verschrikkelijk. Tegenwoordig slaap ik al voor we in Luxenburg zijn, om over de terugweg nog maar helemaal te zwijgen. Daar haal ik vaak de uitgang van het dorp niet meer.
pi_33497707
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Thermo het volgende:

[afbeelding]

vet board ouwe. Ik dacht dat Travis Rice bij Rossignol zat ?? Welke heb je de 157?
pi_33498787
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:31 schreef Kentaro het volgende:

[..]

vet board ouwe. Ik dacht dat Travis Rice bij Rossignol zat ?? Welke heb je de 157?
De 157 ja, Travis Rice is in januari 2005 naar Lib-Tech gegaan, goeie gast trouwens
pi_33498844
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:11 schreef XL het volgende:

[..]

Die jibster?
Die Völkl heb ik al verkocht, gelukkig. Was niks voor mij, kan ik beter een dweller pakken. Te duur voor de functie die hij moest vervullen.

Ik denk dat ik de rest gewoon hou.. M'n Devun voor all mountain.. Rome voor shred en die Travis Rice voor wat meer technische freestyle
pi_33500033
tvp, zondag naar Oostenrijk, en dat wordt layeren, ik zie het al .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33502640
TVP

Dit is nog eens een grote box
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 29 december 2005 @ 14:02:48 #40
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33504026
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef Basje_B het volgende:
TVP

Dit is nog eens een grote box
[afbeelding]
Voor de zekerheid neem ik die altijd 50-50
pi_33508327
Leuk ze zijn aan het boarden in de duinen @ belgische kust.. en ik maar werken
  donderdag 29 december 2005 @ 16:28:53 #42
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33509101
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef Thermo het volgende:
Leuk ze zijn aan het boarden in de duinen @ belgische kust.. en ik maar werken
Ah, jij was de financiering van je vijfde plank aan het regelen en ondertussen zag je mensen boarden in de duinen. Kan slechter, ik kijk vanaf mijn werk uit op een grote parking
pi_33509376
Helaas per sms op de hoogte gesteld.
Board is iedergeval rond en komt deze kant op, 4de btw, volkl is de deur al uit.

( Je kan wel de financiën hebben maar zonder tijd om het uit te geven in de bergen is het soms knap vervelend )
pi_33510447
Het je die Volk wel gebruikt? En waarom is die alweer weg? Dat was toch dat board met die 'concave'
pi_33511240
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:11 schreef Kentaro het volgende:
Het je die Volk wel gebruikt? En waarom is die alweer weg? Dat was toch dat board met die 'concave'
Indoor getest, niet mijn ding. Idd concave. Dat was allemaal prachtig maar ik kan het zelfde met een dweller. Het ding heeft namelijk GEEN GRIP op ijs. Sliden gaat als de beste. Voor hetzelfde geld als gekocht weer kunnen verkopen.
  donderdag 29 december 2005 @ 19:10:10 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33513960
Dikke poeder hier in Hulst, het is al helemaal wit
pi_33515265
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef XL het volgende:
20 cm even ten westen van Groningen, hoor ik van vriendin.

Alleen moet je dan wel snowkiten, ook geen straf.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 29 december 2005 @ 19:52:57 #48
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33515370
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef XL het volgende:
Ik ben de batterij van mijn laptop al vast aan het opladen, want de stroom zal zo wel weer uitvallen.
pi_33516407
Gotver ik moet zo nog naar hulst karren vanuit Eindhoven, hoe zijn de wegen piet paulusmaXL
  donderdag 29 december 2005 @ 20:21:37 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_33516496
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Thermo het volgende:
Gotver ik moet zo nog naar hulst karren vanuit Eindhoven, hoe zijn de wegen piet paulusmaXL
5 cm en gestopt met sneeuwen. Er kan nog wel wat gaan vallen, heb vast wat sms rondgestuurd om ervoor te zorgen dat er morgen planken/bindingen voorhanden zijn. Het zit nog in de lucht zeg ik je. Ik voel het aan mijn water
Ik zou morgen komen als je gewoon weekend/oud-nieuw komt vieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')