Ik heb ook ''Aboe en de anderen'' overwogen, maar dat zou Mccarthy niet goed hebben gevonden.quote:Op maandag 26 december 2005 19:57 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het een aparte titel.
"Aboe en de duistere realiteit"?quote:Op maandag 26 december 2005 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb ook ''Aboe en de anderen'' overwogen.
Ik ga dat topic niet omhoog schoppen hoor.quote:
Heel goed!quote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga dat topic niet omhoog schoppen hoor.
Je mag er alsnog op gaan zitten, hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 19:59 schreef Tafkahs het volgende:
is er nu al een nieuw deel, en het vorige moest nog warm worden..
Nee, het is jullie feestje. Voor je het weet vinden ze je ook een loserquote:Op maandag 26 december 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je mag er alsnog op gaan zitten, hoor.
''Ze'' en ''ook''? Ik begrijp je niet...quote:Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, het is jullie feestje. Voor je het weet vinden ze je ook een loser
quote:Watch them all fall down,
Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation,
Revolution, the only solution,
We've taken all your shit, now it's time for restitution.
quote:
quote:
quote:United we stand, divided we fall. Let us not split into factions which must destroy that union upon which our existence hangs
Vallen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:
En nu?
...ga jij civ spelen?quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:
En nu?
Denk het wel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
...ga jij civ spelen?
In mijn geval is het gewoon een nutteloze bezigheid, heeft toch geen zin ze rotten toch allemaal op.quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
verliefdheid voelt aan als een zonde. Zker rond deze dagen.
Wat is die tweede optiequote:Op maandag 26 december 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik weet niet of ik naar Lord of the Rings of Antiquariaat Obloemov moet kijken.
Cabaret.quote:Op maandag 26 december 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik weet niet of ik naar Lord of the Rings of Antiquariaat Oblomov moet kijken.
Van Vleuten en Van Muiswinkel, zometeen op 3. Ik voel eigenlijk de morele verplichting naar Lord of the Rings te kijken, omdat die in hun vorige show op de hak werd genomen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is die tweede optie![]()
Dit is het enige deel dat ik ooit gezien heb, en wel in de bioscoop. Alweer bijna drie jaar geleden.quote:Op maandag 26 december 2005 20:26 schreef Monidique het volgende:
Je hebt Lord of the Rings nog nooit gezien?
Grapjes maken over zwakzinnigen is overdone.quote:Op maandag 26 december 2005 20:24 schreef Johan_de_With het volgende:
(Hobbits op de hak nemen, nauwelijks extra gewicht.)
Nou, waarom zou je het dan weer gaan kijken?quote:Op maandag 26 december 2005 20:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is het enige deel dat ik ooit gezien heb, en wel in de bioscoop. Alweer bijna drie jaar geleden.
Omdat ik films altijd slecht onthoud, maar ik herinner mij massale knokpartijen bij een burcht.quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, waarom zou je het dan weer gaan kijken?
Mentally challenged people.........quote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Grapjes maken over zwakzinnigen is overdone.
Je kunt er ook een opnemen. Als je althans over opnamemogelijkheden beschikt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik films altijd slecht onthoud, maar ik herinner mij massale knokpartijen bij een burcht.
Dat had dan net zo goed de verfilming van Jeanne dÁrc zijn geweest met Milla Jovovichquote:Op maandag 26 december 2005 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat ik films altijd slecht onthoud, maar ik herinner mij massale knokpartijen bij een burcht.
Daar is het te laat voor. Bovendien, ik ben vermoeid, ik wil een programma waarbij ik af kan dwalen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt er ook een opnemen. Als je althans over opnamemogelijkheden beschikt.
Te laat. Ik probeer het over een uurtje, als er echt gevochten wordt.quote:Op maandag 26 december 2005 20:31 schreef Monidique het volgende:
Dan zou ik Lord of the Rings gaan kijken.
Ik ga niet kijken. Wat doen ze verkeerd?quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Wat een prutsers bij SBS6.
Het geluid. Het beeld. Ruis en stotteringen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Wat doen ze verkeerd?
En welk programma had het dienen te zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het geluid. Het beeld. Ruis en stotteringen.
Ik zou naar Lord of the Rings kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef Monidique het volgende:
The Grinch.
Gatver, wat een baggerwagen op mijn mooie Coolsingelquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef Tafkahs het volgende:
Jehan, wat heb je nou weer in m'n fotoboek geplempd
Ik was het alweer vergeten. Dat is het enige dat/wat ik kwijt wil.quote:Op maandag 26 december 2005 21:04 schreef Tafkahs het volgende:
Jehan, wat heb je nou weer in m'n fotoboek geplempd
* DoG geeft SI een stevige knuffelquote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
De enige kater is de dood. De dood! Dóód! DE DOOD!
Ik citeer slechts Abu M., de grote kafirwurger van de Zaanstreek.quote:Op maandag 26 december 2005 21:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
* DoG geeft SI een stevige knuffel
Rustig maar, het is allemaal zo erg nog niet
Wat ben jij een lul, Harry. Weet je dan niet waar dit allemaal een allegorie van is?quote:Op maandag 26 december 2005 21:10 schreef Tafkahs het volgende:
he, gadverdamme, lotr deel 2 op nederland 2.. waarom loopt het nou nooit eens verkeerd af met die irritante kuthobbits
Da's waar, gelukkig hoor je dat alleen tussen je tandspleetje sissen als je een goed verstaander bentquote:Op maandag 26 december 2005 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
En ik zou geplempt zeggen.
melaatsenquote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben jij een lul, Harry. Weet je dan niet waar dit allemaal een allegorie van is?
De Tweede Wereldoorlog, natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
melaatsenmime-spelers
schizofrene proleten
Ik hoorde laatst dat het een gebruik voor hobbits was om kadootjes door te geven.. zo onbeholpen zijn ze nou !
Was het niet daarvoor geschreven?quote:Op maandag 26 december 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De Tweede Wereldoorlog, natuurlijk.
Tolkien is ermee aangevangen in 1937.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Was het niet daarvoor geschreven?
Nou, als je dan zonodig hobbits met joden/zigeuners moet vergelijken, dan is dat voor jouw rekening. Ik heb een hekel aan die kloterige kaboutertjes met hun vierkante voetjes en hun laffe mentaliteit..quote:Op maandag 26 december 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Tolkien is ermee aangevangen in 1937.
Het is mijn idee niet, hoor. De gedachte is weleens geuit dat de wapenwedloop en de nieuwe vorm van oorlog erin terug te vinden zijn, al wees Tolkien dit van de hand.quote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, als je dan zonodig hobbits met joden/zigeuners moet vergelijken, dan is dat voor jouw rekening.
Bedoelde hij niet de eeuwige strijd tussen goed en kwaad ? Hij was diep religieus, daar merk je in de boeken veel van terug.quote:Op maandag 26 december 2005 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is mijn idee niet, hoor. De gedachte is weleens geuit dat de wapenwedloop en de nieuwe vorm van oorlog erin terug te vinden zijn, al wees Tolkien dit van de hand.
Ja, dat denk ik ook, op grond van wat ik weet.quote:Op maandag 26 december 2005 21:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet de eeuwige strijd tussen goed en kwaad ? Hij was diep religieus, daar merk je in de boeken veel van terug.
Dat zijn de hobbitsquote:Op maandag 26 december 2005 21:48 schreef Drugshond het volgende:
En ik maar denken dat het over tokkies gaat
wat bedoel je dan met de moderne wapenwedloopquote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, op grond van wat ik weet.
Zie je fotoboekquote:Op maandag 26 december 2005 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat vind jij dan goede KerstTV, Harry?
Dat leger dat naar de Helmsdiepte op moet trekken. Nogmaals, ik heb het niet bedacht.quote:Op maandag 26 december 2005 21:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat bedoel je dan met de moderne wapenwedloop
Wat was daar zo bijzonder aan dan?quote:Op maandag 26 december 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat leger dat naar de Helmsdiepte op moet trekken. Nogmaals, ik heb het niet bedacht.
Dat is in korte tijd uitgerust, herbewapening van Duitsland, etc.quote:Op maandag 26 december 2005 21:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat was daar zo bijzonder aan dan?
De verindustrialisering bedoel je.. het ontbossen ten bate van de industrie om monsters te maken..quote:Op maandag 26 december 2005 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is in korte tijd uitgerust, herbewapening van Duitsland, etc.
De hobbits staan symbool voor de kleine man, die echt geen held is maar toch tot held uitgroeitquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, als je dan zonodig hobbits met joden/zigeuners moet vergelijken, dan is dat voor jouw rekening. Ik heb een hekel aan die kloterige kaboutertjes met hun vierkante voetjes en hun laffe mentaliteit..
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier. Solidariteit is wel een van die positieve boodschappen die door al dat geblabla verloren gaat in de filmquote:Op maandag 26 december 2005 22:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De hobbits staan symbool voor de kleine man, die echt geen held is maar toch tot held uitgroeit
De boodschap is egenlijk positief te noemen.
Mordor zou symbool kunnen staan voor de Sovjet Unie..
Ho mutant lief, je slaat bijna door in je moslim zijnquote:Op maandag 26 december 2005 22:05 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko voed de Amerikaanse honger naar kapitalisme
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11404
Ack http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11760 steeds meer en meerquote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ho mutant lief, je slaat bijna door in je moslim zijn
Gatverredamme PB, kanker is op met die gore plaatjes, doe dan wulpse dames ofzoquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier.
Het zou van een wulpse dame kunnen zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gatverredamme PB, kanker is op met die gore plaatjes, doe dan wulpse dames ofzo
quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
doe dan wulpse dames ofzo
Waar denk je anders dat Smeagol/Gollem z'n redelijkheid verloor? Nou?quote:
Hoe spreken Marokkanen in Marokko Marokko eigenlijk uit?quote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=11708 vriendjes met bush![]()
[afbeelding]
Strange... aan Turkije heb ik nooit gedacht..quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook altijd, al neigt het meer richting Turkije op de een of andere manier. Solidariteit is wel een van die positieve boodschappen die door al dat geblabla verloren gaat in de film
Wat een lelijke kar zeg.quote:
quote:
Lelijk???quote:
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.quote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik wist dat jij wel enig besef van de kerstgedachte heb.
Of iig smaak van mooie vrouwen.
en de ring als symbool voor de verleiding om te zondigen.. Eigenlijk is Frodo een soort hoerenlopertje ofzoquote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Strange... aan Turkije heb ik nooit gedacht..
Het boek is van 1954... dus de vijandsbeelden van de Koude Oorlog zouden kunnen doorwerken in het verhaal.
Maar de herbewapening van Duitsland heb ik nooit gezien in het verhaal.
En natuurlijk het klassieke thema goed en kwaad.
Ja maar die weet het dan weer op zijn eigen manier te verneukenquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.
Frodo is de kleine bange man die niet toegeeft aan de verleidingen van het kwaad, bezit en macht.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en de ring als symbool voor de verleiding om te zondigen.. Eigenlijk is Frodo een soort hoerenlopertje ofzo
* pberends is playing Nas feat. Puff Daddy - Hate Me Nowquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Terwijl het toch PB is die het leeuwendeel van zulke foto's heeft geleverd.
Ik heb voor iedere tong een foto in de plaats gezet, om het helemaal goed te maken.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja maar die weet het dan weer op zijn eigen manier te verneuken
Rood is geen kleur voor een auto. Zeker als het een dure is. Foutquote:
Daarom heeft ie natuurlijk ook geen hobbitvriendinnetje, maar een zwaan-kleef-aan die Sam heet.quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Frodo is de kleine bange man die niet toegeeft aan de verleidingen van het kwaad, bezit en macht.
Jij ook een mooie zonnewendequote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Nas feat. Puff Daddy - Hate Me Now
Merry Christmas!
Jij vindt het hele verhaal maar niks heequote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daarom heeft ie natuurlijk ook geen hobbitvriendinnetje, maar een zwaan-kleef-aan die Sam heet.
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Rood is geen kleur voor een auto. Zeker als het een dure is. Fout.
Maghrebquote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe spreken Marokkanen in Marokko Marokko eigenlijk uit?
het boek was leuk, jammer dat de 3 delen bij Nederlands niet voor 3 uitreksels mochten gelden.quote:Op maandag 26 december 2005 22:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vindt het hele verhaal maar niks hee![]()
Jawel...maar de kleine bange man is óók hebberig (Bilbo), en ook weer niet (Frodo)quote:Op maandag 26 december 2005 22:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het boek was leuk, jammer dat de 3 delen bij Nederlands niet voor 3 uitreksels mochten gelden.
Er zitten irritante stukjes tussen, zoals met de Enten (die lopende bomen die je nu ziet). Het einde was ook al niet al te spannend... De keuze voor hobbits was gewoon heel ongelukkig, hadden ze nou dwergen genomen, dan had je nog wat begrip kunnen hebben, maar dit zijn hebberige laffe wezentjes met vierkante voetjes die ook nog eens in een konijnenhol willen leven..![]()
quote:
Maar prefereren ze zelf Morocco of Marokko?quote:conventional long form: Kingdom of Morocco
conventional short form: Morocco
local long form: Al Mamlakah al Maghribiyah
local short form: Al Maghrib
quote:Flags
The pentagram appears on coats of arms and on two national flags (those of Ethiopia and Morocco). See gallery of flags by design.
More common is a five-pointed star obtained by filling in a pentagram, i.e. not showing any separation between the inner pentagon and the five isosceles triangles.
The flag of Morocco.According to Ivan Sache [6], on the Moroccan flags, the pentagram represents the link between God and the nation.
Nou, het stukje met Tom Bombadil komt er al niet in voor.. Ik las het op m'n 16e, vandaar dat de film zo tegenviel.quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel...maar de kleine bange man is óók hebberig (Bilbo), en ook weer niet (Frodo)
Ik kende het boek al voor de film en dan maak je zelf toch andere beelden, bijv over de Hobbits.
Maar de film volgt echt wel het boek, met sfeer en al..
hihihihi, klappen krijgen van brace.. je laat je tandjes toch niet scheef meppen door bweecequote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Haawwwwwwrrrtendief!
[afbeelding]
Zelf noemen ze het Maghreb of Maroc, ze kennen nauwelijks Morocco of Marokkoquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Maar prefereren ze zelf Morocco of Marokko?
Wat ik trouwens raar vindt is die vlag, een pentagram in het rood gekleurd...
[afbeelding]
Met rood erom heen ja. Tis meer geelgroen trouwensquote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelf noemen ze het Maghreb of Maroc, ze kennen nauwelijks Morocco of Marokko
En het is een groene pentagram.
Tis gewoon groen nerd!quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Met rood erom heen ja. Tis meer geelgroen trouwens.
Inderdaad, precies in het midden groen van de palet. Vreemd, komt denk ik door het rood. Toch dacht ik altijd dat het geel was. GroensLinkers ook altijd!quote:
Jebengewoonkleureblind!quote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, precies in het midden groen van de palet. Vreemd, komt denk ik door het rood. Toch dacht ik altijd dat het geel was. GroensLinkers ook altijd!
Goeie vraag.quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn er eigenlijk wel goede cabaretières?
nee, het gaat altijd over neukenquote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.
Cabaretière is vrouwelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef pberends het volgende:
Echt goede cabaretiers op dit moment? Nee.
Nighthawkquote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.
Oh, vrouwen... nee die zijn nog tig keer slechter inderdaad. En Ciska Dresselhuis, fucking sew me!quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Cabaretière is vrouwelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_cabaretiers
Nee Ciska, dat staat er niet. Zet je leesbril eens op!quote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, vrouwen... nee die zijn nog tig keer slechter inderdaad. En Ciska Dresselhuis, fucking sew me!
quote:
Hoe kom je d'r opquote:
Hmm, jammer dat de poll al geel is en de smiley's. Anders waren er meer mensen ingetuind.quote:
Het is een wijf.quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Cabaretière is vrouwelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_cabaretiers
Gelukkig draag je nog luiers.quote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:deze aflevering was te erg, wordt niet meer op de nederlandse tv uitgezonden he Two pints
Ik zal kijken of ik deze xmas special kan vinden op het net, zeek bijna in me broek
Tampax me dear friend, tampaxquote:Op maandag 26 december 2005 23:04 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Gelukkig draag je nog luiers. [afbeelding]
Godver, laat je me nu zelfs reageren in ONZquote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef pberends het volgende:
Uitwisseling tijdens geslachtsgemeenschap.
quote:
We houden ook wel van jou hoorquote:
Ja was wel gezelligquote:Op maandag 26 december 2005 23:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oe is ie du_ke, fijne avond gehad?
nog genoeg bier in huis om de laatste twee dagen te vergeten?
Waar is hier? En waar is verder?quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef George-Butters het volgende:
Tot HIER en niet VERDER!
We houden ook wel van GBquote:
Op dit tijdstip, denk es na man!quote:
Van 10 espresso's word ik ook wel hyper.quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Op dit tijdstip, denk es na man!
Zeker welquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
We houden ook wel van GB
toch??
Die heb ik op 2 december voor een gala afgeschore, Bas. En op 25 december weer, omdat ik de volgende dag vroeg op moest.quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef George-Butters het volgende:
Hoe is het met je baard Coen?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef George-Butters het volgende:
Biertje iemand?
Enige koffie wat ik nu nog ken hebben is een Irish of een french versiequote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Van 10 espresso's word ik ook wel hyper.
George is gewoon gezellig op een koffieachtige manier.quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Op dit tijdstip, denk es na man!
Ik ben al weer een paar weken zijde glad.quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heb ik op 2 december voor een gala afgeschore, Bas. En op 25 december weer, omdat ik de volgende dag vroeg op moest.
Ben jij nog altijd een clochard?
Die van mij begint zorgwekende proporties aan te nemenquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef du_ke het volgende:
Mijn baard is er vanochtend weer afgegaan na dik 2,5 week. Was ook wel weer nodig.
Nu pas...........quote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef MrX1982 het volgende:
Zo op naar oud&nieuw.
Ouderwetsch zuipen.
Het verbaast mij dat je ueberhaupt baardgroei hebt.quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef du_ke het volgende:
Mijn baard is er vanochtend weer afgegaan na dik 2,5 week. Was ook wel weer nodig.
volgend jaar allemaal oud en nieuw bij mijquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef du_ke het volgende:
Pff hoop dat ik wat meer kan hebben dan dit weekend. Het ging niet geweldig.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat je ueberhaupt baardgroei hebt.
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nu pas...........
12 blikken ( er ging een turk de winkel uit met 12 kratten Hinnikenquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit.
Nog bier kunnen halen in de avondwinkel?
mos groeit alleen aan de schaduwkant hequote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat je ueberhaupt baardgroei hebt.
hoe nam ie dat meequote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
12 blikken ( er ging een turk de winkel uit met 12 kratten Hinniken)
een Mercedes Vitoquote:
Morgen weer nieuwe kopen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
12 blikken ( er ging een turk de winkel uit met 12 kratten Hinniken)
Biertje?quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ahhhhhhhh, ik ben over de 4000 posts heen
Die mag weer weg na de kerst.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
du_ke, tis godver bijna pasen, wat doe je met die ouwe geile sint
Eey het is altijd nog beter dan het een moslimbusje noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat SCH het maar niet horen..
tuurlijk, morgen kratten inleveren die ik voor kerst had ingeslagenquote:
dat altijd, maar ik heb een idioot post gedrag op dit momentquote:
statiegeldquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
tuurlijk, morgen kratten inleveren die ik voor kerst had ingeslagen
Zo ga je van het ene krat naar het andere.quote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tuurlijk, morgen kratten inleveren die ik voor kerst had ingeslagen
Ik was wel genommidingestquote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo ga je van het ene krat naar het andere.
Waarom heb jij de Frans Weisglas award niet gewonnen?
Hij is te vaak absent. Dat heeft hem in Leiden ook parten gespeeld.quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo ga je van het ene krat naar het andere.
Waarom heb jij de Frans Weisglas award niet gewonnen?
Nee, sommige mensen werken zich de tiefus voor een hongerloontjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
's avonds een vent 's ochtends absent.
Dat principe?
Dan gaat er helaas iets niet goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen werken zich de tiefus voor een hongerloontje
<Sidekick>'s avonds een vent, 's ochtends absinth.</Sidekick>quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
's avonds een vent 's ochtends absent.
Dat principe?
binnenkort freelancenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan gaat er helaas iets niet goed.
Mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
binnenkort freelancenvoor een leuk uurloon, en dan caterhoeren voor de leuk
ik ga morgen een oud en nieuw versie voor je makenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mooi.
Maar kerst is over, m'n sint is weg.
Sidekickquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef Johan_de_With het volgende:
<Sidekick>'s avonds een vent, 's ochtends absinth.</Sidekick>
Coolquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ga morgen een oud en nieuw versie voor je maken
Geef mij de nacht maar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Die is 's middags een vent.
Meer dan M.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
9. Disciple_of_Guinness 154
Ach fok is niet verkeerd om de kerstsleur te doorbreken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meer dan M.
Wat mij dan weer zorgen baart; ik ben nummer 210.
Zit daar statiegeld opquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik geef je er Sidekick voor terug.
Ik zou hem hoe dan ook in een Turkenbus vervoeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zit daar statiegeld op![]()
Schop V&A.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik geef je er Sidekick voor terug.
Schaam jij linkse rakker jij, teveel tijd om niks te doen, ga werken schavuitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
Huh heb ik gister 44 posts gedaan. Belachelijk veel.
o ja, die... argh!!! Die heb ik een keer opgelost (met hulp). Ik ben het alleen vergetenquote:
Had ik maar een vriendin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Schaam jij linkse rakker jij, teveel tijd om niks te doen, ga werken schavuit
als je goed kijk zal je zien dat de helling van de schuine zijde niet gelijk is, wat het missende oppervlak verklaardquote:
gewoon 3e kerstdag met porno en drank, hoe kan je dat weerstaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef Drugshond het volgende:
2e Kesrtdag of porno ?!
Makkelijke keuze vandaag.![]()
Dat zou ook belachelijk zijn, vanwaar die schatersquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zou ik?
humor is een vorm van zelfherkenningquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook belachelijk zijn, vanwaar die schaters.
is zelfherkennen net iets als masturberen???quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
humor is een vorm van zelfherkenning
Je moet die tegels gewoon laten hangen, 'Arry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
humor is een vorm van zelfherkenning
zelf·iro·niequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
is zelfherkennen net iets als masturberen???
Dat woord was nog niet gevallen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zelf·iro·nie
de zelfironie (vrouwelijk)
ironische beschouwing van zichzelf
Leiden is lijdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet die tegels gewoon laten hangen, 'Arry.
Tegels hangen niet aan het plafond.... (mijn fout)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Je moet die tegels gewoon laten hangen, 'Arry.
truste du_ke sov godtquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef du_ke het volgende:Nou kipjes babbel maar gezellig verder ik ga zo pitten
.
Valt wel mee hoor, delft is lijden als man zijndequote:
heb je 't nu over die blauwe tegeltjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, delft is lijden als man zijnde
als er al vrouwen in delft zijn voelen ze net zo koud aan en zien ze er net zo blauw uit ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
heb je 't nu over die blauwe tegeltjes
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad wat je noemt een Soviet god.
http://www.busty.pl/quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Inderdaad wat je noemt een Soviet god.
omfg, is die site gesponsored door Catterpiller of door Mammoet ofzoquote:
Nou en of. 2e kerstdag duurt nog een jaar, man.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:27 schreef Drugshond het volgende:
2e Kersttdag of porno ?!
Makkelijke keuze vandaag.![]()
Een persoon geeft genoeg warmte af voor 50 Watt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef sigme het volgende:
Nou en of. 2e kerstdag duurt nog een jaar, man.
Ik heb met de schoonfamilie in een schuur gezeten. Aan directe familie + aanhang heeft mijn liefste meer dan mijn hele familie met alle ooms, tante tot in de 3e graad meegerekend geloof ik.
DoG taait af en gaat tv kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een persoon geeft genoeg warmte af voor 50 Watt.
Zet een schoonfamilie in de schuur, en reken reken![]()
Waar gaat dit over. ?.
Q=m*c*delta t ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar gaat dit over. ?.
Leuke kerst gehad ? geen dopjes onnodig ontkurkt. ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef sigme het volgende:
Q=m*c*delta t ?...
Het is weer volbracht.
Moslims.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:02 schreef sigme het volgende:
Wat zijn onnodig ontkurkte dopjes?
En hoe was jouw kerst?quote:
Best.quote:
Ik sla ze niet af. (Maar geef ze alsjeblieft niet, elektronische knuffels kunnen nog als ik 80 ben.)quote:Gaat alles goed, of zoek je - evenals drugshond - knuffels?
We have manners of making you talk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik sla ze niet af. (Maar geef ze alsjeblieft niet, elektronische knuffels kunnen nog als ik 80 ben.)
Och laivert toch. Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Maar ik ben , ik voel, ik denkeenzaam.
Ik voel me net als een remi(a) frietsaus maar dan anders.
Ghe. De mijne ook (Bowmore), en ik ga zo naar bed ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:25 schreef Drugshond het volgende:
(alle troost is welkom, hoewel de whisky voorraad behoorlijk slinkt.)
Die had ik al!quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. De mijne ook (Bowmore), en ik ga zo naar bed ook.
Voor eventjes dan, en als je te laat bent heb je pech.
afbeelding
was dat geen 90-100?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar gaat dit over. ?.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef Yildiz het volgende:
Die had ik al!
quote:Fleetwood Mac - Second Hand News
I know there's nothing to say
Someone has taken my place
When times go bad
When times go rough
Won't you lay me down in tall grass
And let me do my stuff
I know I got nothin' on you
I know there's nothing to do
When times go bad
And you can't get enough
Won't you lay me down in the tall grass
And let me do my stuff
One thing I think you should know
I ain't gonna miss you when you go
Been down so long
I've been tossed around enough
Couldn't you just
Let me go down and do my stuff
I know you're hopin' to find
Someone who's gonna give you piece of mind
When times go bad
when times go rough
Won't you lay me down in tall grass
And let me do my stuff
I'm just second hand news
I'm just second hand news
In absolute zin natuurlijk wel. Het verschil tussen links en rechts in Nederland is helemaal niet zo groot. Daarbij zijn het politieke stromingen in eenzelfde systeem, die binnen ditzelfde systeem wat accenten anders leggen, of in een andere oplossingsrichting denken. Als je kijkt wat er wereldwijd mogelijk is op dit gebied zijn de verschillen in Nederland marginaal.quote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik sta erg afwijzend tov Groenlinks kan me niet voorstellen dat ze slechts lichtelijk afwijken van mijn ideeën.
Trusten ...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef sigme het volgende:
Weltrusten
@Yildiz, dat weet ik
tijdloos was deze zomer.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:35 schreef sigme het volgende:
Weltrusten
@Yildiz, dat weet ik
tijdloos was deze zomer.
En dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef Sidekick het volgende:
Nou, toch nog een witte Kerst gehad.
Burgerlijke gezelligheid, junkie.quote:
Junkies zijn hier niet tevreden mee, Sidekick. Zie ons lijden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Burgerlijke gezelligheid, junkie.
Te glad om naar de koffieshop te gaan??quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Junkies zijn hier niet tevreden mee, Sidekick. Zie ons lijden.
Dat kunnen negers niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Te glad om naar de koffieshop te gaan??
Moet je me langlauflatten lenen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |