Ik heb ook ''Aboe en de anderen'' overwogen, maar dat zou Mccarthy niet goed hebben gevonden.quote:Op maandag 26 december 2005 19:57 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het een aparte titel.
"Aboe en de duistere realiteit"?quote:Op maandag 26 december 2005 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb ook ''Aboe en de anderen'' overwogen.
Ik ga dat topic niet omhoog schoppen hoor.quote:
Heel goed!quote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga dat topic niet omhoog schoppen hoor.
Je mag er alsnog op gaan zitten, hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 19:59 schreef Tafkahs het volgende:
is er nu al een nieuw deel, en het vorige moest nog warm worden..
Nee, het is jullie feestje. Voor je het weet vinden ze je ook een loserquote:Op maandag 26 december 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je mag er alsnog op gaan zitten, hoor.
''Ze'' en ''ook''? Ik begrijp je niet...quote:Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, het is jullie feestje. Voor je het weet vinden ze je ook een loser
quote:Watch them all fall down,
Revolution, the only solution,
The armed response of an entire nation,
Revolution, the only solution,
We've taken all your shit, now it's time for restitution.
quote:
quote:
quote:United we stand, divided we fall. Let us not split into factions which must destroy that union upon which our existence hangs
Vallen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:
En nu?
...ga jij civ spelen?quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Monidique het volgende:
En nu?
Denk het wel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
...ga jij civ spelen?
In mijn geval is het gewoon een nutteloze bezigheid, heeft toch geen zin ze rotten toch allemaal op.quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Drugshond het volgende:
verliefdheid voelt aan als een zonde. Zker rond deze dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |