Nou, het stukje met Tom Bombadil komt er al niet in voor.. Ik las het op m'n 16e, vandaar dat de film zo tegenviel.quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel...maar de kleine bange man is óók hebberig (Bilbo), en ook weer niet (Frodo)
Ik kende het boek al voor de film en dan maak je zelf toch andere beelden, bijv over de Hobbits.
Maar de film volgt echt wel het boek, met sfeer en al..
hihihihi, klappen krijgen van brace.. je laat je tandjes toch niet scheef meppen door bweecequote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Haawwwwwwrrrtendief!
[afbeelding]
Zelf noemen ze het Maghreb of Maroc, ze kennen nauwelijks Morocco of Marokkoquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Maar prefereren ze zelf Morocco of Marokko?
Wat ik trouwens raar vindt is die vlag, een pentagram in het rood gekleurd...
[afbeelding]
Met rood erom heen ja. Tis meer geelgroen trouwensquote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelf noemen ze het Maghreb of Maroc, ze kennen nauwelijks Morocco of Marokko
En het is een groene pentagram.
Tis gewoon groen nerd!quote:Op maandag 26 december 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Met rood erom heen ja. Tis meer geelgroen trouwens.
Inderdaad, precies in het midden groen van de palet. Vreemd, komt denk ik door het rood. Toch dacht ik altijd dat het geel was. GroensLinkers ook altijd!quote:
Jebengewoonkleureblind!quote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, precies in het midden groen van de palet. Vreemd, komt denk ik door het rood. Toch dacht ik altijd dat het geel was. GroensLinkers ook altijd!
Goeie vraag.quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
Zijn er eigenlijk wel goede cabaretières?
nee, het gaat altijd over neukenquote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.
Cabaretière is vrouwelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef pberends het volgende:
Echt goede cabaretiers op dit moment? Nee.
Nighthawkquote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Neuh, die Youp v/h Hek krijgt ook 30 hartaanvallen per optreden maar is nog steeds niet dood. Allemaal fake dus.
Oh, vrouwen... nee die zijn nog tig keer slechter inderdaad. En Ciska Dresselhuis, fucking sew me!quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Cabaretière is vrouwelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_cabaretiers
Nee Ciska, dat staat er niet. Zet je leesbril eens op!quote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, vrouwen... nee die zijn nog tig keer slechter inderdaad. En Ciska Dresselhuis, fucking sew me!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |